Laden reviews...
Laden reviews...
49 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Meerdere reviews prijzen Jaap Verolme Rijschool om duidelijke en rustige uitleg en een prettige sfeer. Instructeurs worden als vriendelijk en professioneel beschreven en er is veel aandacht voor communicatie en planning. Veel leerlingen slaagden in één keer dankzij gerichte begeleiding en praktische lessen. De algehele ervaring wordt als zeer positief beoordeeld.
Alles werd goed uitgelegd en het was allemaal duidelijk
Beveelt aan
16 June 2022
Sam
Nieuwe tonge
Goede rijschool met vriendelijke en goede rijinstructeurs
Beveelt aan
14 June 2022
Bastian
Dirksland
Een fijne rijschool, de instructeur legt goed uit wat je moet doen.
Beveelt aan
17 May 2022
Lars
Middelharnis
Goede Rijschool!
Beveelt aan
8 May 2022
Mike
Dirksland
Duurde ff, maar dan heb je ook wat! Super gezellige werknemers en zeer flexibel.
Beveelt aan
1 May 2022
Kinga
Achthuizen
Goede, positieve en fijne ervaring. Erg goede informatie en je wordt goed geholpen
Beveelt aan
30 April 2022
manon
Dirksland
Ik vond het zeer leuk .
Beveelt aan
12 April 2022
Benjamin
-
Ik heb een goede ervaring met rijschool Verolme alles is goed en netjes verlopen
Beveelt aan
12 April 2022
Anouska
Middelharnis
Voor het examen een ochtend les gehad en alle routes van het examen gereden. Alles goed doorgenomen, examen was makkelijk te doen zo.
Beveelt aan
6 April 2022
Finn
Sommelsdijk
Fijne ervaring
Beveelt aan
6 April 2022
Marien
Middelharnis
Het was een goede ervaring. er werd goed uitgelegd en heb er veel van geleerd.
Beveelt aan
4 April 2022
wouter
Oude-Tonge
Dankzij de theorielessen heb ik mijn theorie-examen gehaald met 0 fout. Ook mijn praktijkexamen in 1 keer gehaald. Vier uurtjes lessen door Rosendaal en direct daarna afrijden, prima!
Beveelt aan
2 April 2022
Frank
Zeeland
De lessen waren gezellig wat natuurlijk al fijn is. Ook geven ze goede tips over het rijden waarbij de een meer als de ander.
Beveelt aan
14 March 2022
Mandy
Middelharnis
Ik kreeg ongeveer 3 uur les en kon eigenlijk gemakkelijk het examen doen. Wel je concentratie erbij houden.
Beveelt aan
19 February 2022
Quinten Dupree
Stad aan 't Haringvliet
Ze doen heel erg hun best om je te laten slagen. Toen de andere op examen waren ben ik nog alleen met verolme gaan rijden in roosendaal. Heel relaxed en gezellig.
Beveelt aan
15 February 2022
Mara
Goedereede
Top
Beveelt aan
9 February 2022
Corné
Goedereede
hele fijne rijschool, waar je goed word geholpen
Beveelt aan
9 February 2022
Max
Burgh-Haamstede
Rustige fijne eerste rijles theorie wordt besproken en toegepast tijdens de rijles. Zo leer je deze ook nog een keertje extra.
Beveelt aan
8 February 2022
Oliver
Herkingen
Goeie en lachwekkende gesprekken gehad onderweg en leuke ritjes gereden. Instructeurs zijn erg vriendelijk en proberen je echt op je gemak te laten voelen.
Beveelt aan
6 February 2022
Kinga
Achthuizen
Kundig rij onderricht van ervaren instructeur.
Beveelt aan
5 February 2022
Jelle
Sommelsdijk
Een super rijschool waar ik al mijn angsten te baas werd. Mijn super relaxte rijinstructeur had daar zeker een grote rol in! Het was altijd gezellig en ik kon altijd lachen en kletsen met hem, waardoor de sfeer niet zo beladen en gespannen was. Toen ik begon was ik best angstig, ook door mijn ervaring vanuit een andere rijschool. Maar na de eerste les was die angst al een stuk minder en keek ik uit naar de volgende lessen. Kortom, een top ervaring! Geen spijt van de keuze om bij Verolme te lessen!
Beveelt aan
5 February 2022
gerdine kieviet
Stad aan 't Haringvliet
In 2020 begonnen met lessen, maar doordat mijn theorie een jaar heeft geduurd om te behalen, hebben mijn rijlessen even een jaar stil gelegen. Na een jaar weer contact opgenomen en ik heb het rijden weer opgepakt. Je krijgt fijne begeleiding en alles wordt goed en duidelijk uitgelegd. Ook het stukje theorie wordt herhaald, waardoor je ook begrijpt waarom je iets doet of gebeurd. Kortom, een hele fijne ervaring.
Beveelt aan
5 February 2022
Mandy
Oude-Tonge
Geslaagd met mijn eerste examen. Geen bull**** mentaliteit zoals het hoort. Ze bouwen langzaam kritiek op en betreffende fouten zeggen ze het ook meteen. Zeer ervaren chauffeurs. Als ik nog andere delen van mijn rijbewijs nodig heb dan weet ik zeker dat ik Verolme weer zal kiezen over elke andere rijschool.
Beveelt aan
18 December 2020
Kevin
Melissant
In 1 keer BE rijbewijs gehaald met dank aan Jaap en Henk. Bij deze nogmaals bedankt mannen.
Beveelt aan
24 February 2020
Jorgos
Oude Tonge
Met een goed gevoel kijk ik terug naar mijn rijlessen. Ik heb het meest gelest bij Henk van der Linden. Met zijn vermogen mensen te ‘doorgronden’ wist hij snel wat mijn leerpunten waren (zowel binnen als buiten de auto). Hij vertelde duidelijk, direct en rechtdoorzee waar ik aan moest werken en liet me goed zelf nadenken, in plaats van alles voor te zeggen. Ook maakte hij uitzonderingen om mijn examen zoveel mogelijk naar mijn voorkeuren te laten verlopen. Naast dat ik hier mijn rijkunsten én zelfvertrouwen heb ontwikkeld, heb ik het erg naar mijn zin gehad bij rijschool Verolme. Met hele aardige en goede rij-instructeurs, die altijd wel in waren voor een gezellig praatje. Bedankt!
Beveelt aan
10 February 2020
Jasmijn
Sommelsdijk
Simon Stevinweg 27
3241 MD Middelharnis
Branch
Automotive
Specializations
Rijles, Rijschool
Autogarages, Autodealers, Schade, Mobiliteit