Laden reviews...
Laden reviews...
17 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De beoordelingen tonen over het algemeen veel tevredenheid over de service, vooral wat betreft de reparatiekwaliteit en professionele afhandeling. Veel klanten prijzen duidelijke communicatie, vriendelijk personeel en snelle afhandeling. Een klein aantal uit kritiek op mogelijke klantgerichtheid. Over het geheel genomen is de ervaring positief met nadruk op betrouwbaarheid en vakmanschap.
Goede afwikkeling, minpuntje geen vervangende auto, wel een sportieve fiets !
Beveelt aan
26 November 2024
henk
Hesselink
Beste heer Hesselink,
Bedankt voor uw positieve feedback. Fijn om te horen dat u tevreden bent met de afwikkeling en de sportieve fiets. We begrijpen dat een vervangende auto handig kan zijn en nemen je opmerking mee voor de toekomst. Hopelijk tot ziens!
Met vriendelijke groet,
Team Schadeherstel
Netjes geholpen .het is altijd rot als je schade aan je auto hebt .maar als je hem weer op gehaald hebt is die weer als nieuw.
Beveelt aan
19 November 2024
Hans Hummel
Enschede
Beste Hans,
Dank voor je positieve feedback! Fijn om te horen dat je goed geholpen bent en dat je auto er weer als nieuw uitziet. We doen ons best om onze klanten tevreden te stellen.
Met vriendelijke groet,
Team Schadeherstel
Als nieuw!
Beveelt aan
19 November 2024
Ben
Oldenzaal
Beste Ben,
Hartelijk dank voor je prachtige review! We zijn ontzettend blij om te horen dat je zo tevreden bent met de service en het resultaat. Het is altijd ons doel om autos in topconditie terug te geven aan onze klanten en we zijn blij dat we dit voor jou hebben kunnen realiseren.
We waarderen je aanbeveling enorm en kijken ernaar uit om je in de toekomst opnieuw te mogen helpen. Als je nog vragen hebt of meer hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groet,
Team Schadeherstel
hij zou vrijdag klaar zijn. toen ik er was werd mij vertelt dat er iemand ziek geworden was waardoor hij niet klaar was. prima daar heb ik begrip voor geen probleem. maandag zou hij klaar zijn. ik maar wachten op bericht dat het zo was maar niks hoor. dinsdag morgen er heen en ja hoor hij was klaar. gevraagd waarom krijg ik geen bericht ? antwoord je tel nummer klopt niet tja ze hadden het verkeerd opgeschreven. ook dat kan. toen gevraagd waarom kom je niet even langs ik woon nog 300 m van hun af. en dat vind heel waardeloos
Beveelt niet aan
16 November 2024
Gerard
OLdenzaal
Correcte, klantvriendelijke mensen en vooral; vaklui!
Beveelt aan
15 November 2024
Jos
Hengelo
Beste Jos,
Hartelijk dank voor uw positieve review en fijne woorden! Het doet ons goed om te horen dat u onze klantvriendelijkheid en vakmanschap waardeert. Daar doen we het voor!
Mocht u in de toekomst nog vragen hebben of onze hulp nodig hebben, staan we graag voor u klaar.
Met vriendelijke groet,
Team Schadeherstel
De flinke schade door een aanrijding met een landbouwwerktuig, is zeer kundig gerepareerd. De service rondom - leenauto etc. - was ook uitstekend. Door de drukte wel lang moeten wachten op m’n beurt, maar dat was onvermijdelijk.
Beveelt aan
15 November 2024
Dick
Losser
Beste Dick,
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en het delen van uw ervaring. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent met de reparatie en de service rondom uw schadeherstel. We begrijpen dat de wachttijd door de drukte vervelend kan zijn, maar we zijn blij dat u dit als onvermijdelijk heeft ervaren en waardeert dat we zorgvuldig werken.
Mocht u in de toekomst nog vragen hebben of onze hulp nodig hebben, staan we uiteraard graag voor u klaar. Nogmaals bedankt voor uw aanbeveling!
Met vriendelijke groet,
Team Schadeherstel
Na het eerste telefoontje kon ik direct langskomen. Vriendelijke medewerkers. Schade werd uitvoerig in beeld gebracht en getoond. Zij nemen contact op met de verzekering. Datum en mogelijke hersteltijd afgesproken' Mogelijkheid van vervangend vervoer. Zij hadden dagelijks contact met de verzekering omtrent schade en voortgang. Auto was binnen de afgesproken termijn klaar. Schade herstel met mij doorgenomen. De auto was spic en span. Altijd een goed gevoel hierbij. Ik beveel Autoschadeherstel Oldenzaal aan.
Beveelt aan
25 October 2024
Jan
Oldenzaal
Beste Jan,
Hartelijk dank voor uw mooie woorden en de uitgebreide beoordeling! We zijn ontzettend blij te horen dat u onze service als uitstekend en vakkundig heeft ervaren en dat alles binnen de afgesproken tijd is verlopen. Het is fijn om te weten dat ons team u goed heeft kunnen helpen, zowel in de communicatie met de verzekering als met de voortgang van het herstel.
We streven ernaar om elke klant met een gerust gevoel en een spic en span auto weer de weg op te sturen. Uw aanbeveling betekent veel voor ons!
Hartelijk bedankt voor deze review!
Met hartelijke groet,
Team Schadeherstel
Werd vanaf begin uiterst netjes geholpen met een helder verhaal hoe het werkt met verzekering en reparatie.
Beveelt aan
23 October 2024
Karel Teunissen
Denekamp
Geachte heer Teunissen,
Wat fijn om te horen dat u vanaf het eerste moment duidelijk en netjes geholpen bent en dat onze uitleg over de verzekering en het reparatieproces helder was. We vinden het belangrijk dat onze klanten altijd weten waar ze aan toe zijn, en uw waardering hiervoor betekent veel voor ons.
Met hartelijke groet,
Team Schadeherstel
Slechte communicatie van medewerker Remco. Erg jammer, gaat ten koste van de service.
Beveelt niet aan
23 October 2024
Devrim
Oldenzaal
Beste heer/mevrouw Devrim,
Bedankt dat u uw ervaring met ons deelt. Het spijt ons dat de communicatie niet aan uw verwachtingen voldeed en dat dit een negatieve invloed had op uw ervaring. We streven ernaar om altijd duidelijke en klantgerichte service te bieden en nemen uw feedback serieus.
We willen dit graag samen oplossen en u zo goed mogelijk verder helpen. Zou u daarom contact op willen nemen met onze Klantenservice via 0541-513784. Onze medewerkers van Peterman Autoschade Herstel Oldenzaal klaar om uw vragen te beantwoorden en eventuele zorgen direct op te lossen.
Nogmaals bedankt voor uw feedback en onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Peterman Autoschade Herstel Oldenzaal
Auto ziet er weer prachtig uit. Medewerkers heel vriendelijk.
Beveelt aan
22 October 2024
Linda
Oldenzaal
Hartelijk bedankt voor deze review!
Met hartelijke groet,
Team Schadeherstel
Schade gemeld en netjes behandeld en uitgelegd over het hoe en wat. Bij het ophalen van de auto was die keurig gewassen en schoon gemaakt schade was netjes hersteld
Beveelt aan
21 October 2024
Paul
Oldenzaal
Hartelijk bedankt voor deze review!
Met hartelijke groet,
Team Schadeherstel
Zeer vakkundige reparatie. Als nieuw.
Beveelt aan
18 October 2024
Yvonne
Enschede
Hartelijk bedankt voor deze review!
Met hartelijke groet,
Team Schadeherstel
Professionals in schade reparaties
Beveelt aan
18 October 2024
P Bouwmans
Bad Bentheim
Hartelijk bedankt voor deze review!
Met hartelijke groet,
Team Schadeherstel
Van schade niets meer te zien
Beveelt aan
18 October 2024
Marinus
Losser
Hartelijk bedankt voor deze review!
Met hartelijke groet,
Team Schadeherstel
Goede klant benadering . Uitstekend herstel van de auto.Auto helemaal schoon afgeleverd.
Beveelt niet aan
18 October 2024
Marcel
Oldenzaal
Hartelijk bedankt voor deze review!
Met hartelijke groet,
Team Schadeherstel
Alles volgens afspraak !
Beveelt aan
3 September 2024
Gijsbert
de Lutte
Hartelijk bedankt voor deze review!
Met hartelijke groet,
Team Schadeherstel
we hebben niet zo'n nieuwe auto, maar kregen laatst een compliment dat de auto er zo mooi uitzag. Auto kwam dan ook net terug van autoschade herstel. Met andere woorden perfect hersteld
Beveelt aan
23 August 2024
Christel
Denekamp
Hartelijk bedankt voor deze review!
Met hartelijke groet,
Team Schadeherstel
Mijn Lexus is fantastisch mooi gerepareerd, Super !
Beveelt aan
21 August 2024
Jacob
Enschede
Hartelijk bedankt voor deze review!
Met hartelijke groet,
Team Schadeherstel
Goede snelle service,vriendelijk
Beveelt aan
21 August 2024
X
X
Hartelijk bedankt voor deze review!
Met hartelijke groet,
Team Schadeherstel
Kwalitatief goed werk. Alles ging volgens afspraak.
Beveelt aan
21 August 2024
Luck
Overdinkel
Hartelijk bedankt voor deze review!
Met hartelijke groet,
Team Schadeherstel
Uiterst correct
Beveelt aan
21 August 2024
PH
Oldenzaal
Hartelijk bedankt voor deze review!
Met hartelijke groet,
Team Schadeherstel
omdat ik 4 weken later op vakantie zou gaan. hebben ze mij toch de schade aan de auto voortijdig verholpen. het was in hun drukke periode. HULDE.
Beveelt aan
18 August 2024
G. ter Beek
OLDENZAAL
Hartelijk bedankt voor deze review!
Met hartelijke groet,
Team Schadeherstel
Volgens vooraf afgesproken prijs schade netjes hersteld.
Beveelt aan
17 August 2024
Jos
Rossum
Hartelijk bedankt voor deze review!
Met hartelijke groet,
Team Schadeherstel
De schade van mijn auto is zeer vakkundig gerepareerd. Ben zeer tevreden. Aanrader!
Beveelt aan
17 August 2024
Robert
Rijssen
Hartelijk bedankt voor deze review!
Met hartelijke groet,
Team Schadeherstel
Snelle en goede service!
Beveelt aan
17 August 2024
Violet
Enschedevio
Hartelijk bedankt voor deze review!
Met hartelijke groet,
Team Schadeherstel
Textielstraat 3
7575 CB Oldenzaal
Branch
Automotive
Specializations
Autoschade, Carrosserie
Autogarages, Autodealers, Schade, Mobiliteit