Goede en vriendelijke service

Online mijn droomauto zien staan. Gelijk gebeld en ik kon meteen langskomen voor een proefrit. Binnen vier dagen stond de auto klaar en was nagekeken op veertig punten. Uitstekende service.

Vriendelijk, netjes en goede service.

Onlangs een wat oudere auto gekocht bij hun (2004). Ze nemen ruim de tijd voor je en een uitgebreide proefrit is ook geen probleem. Alle gemaakte afspraken zijn netjes nagekomen en binnen een week kon ik de auto incl. Afleverbeurt halen. Tijdens de afleverbeurt kwamen ze er achter dat de fabrieksradio kortsluiting maakte. Dit is keurig opgelost door een andere fabrieksradio te plaatsen, zodat alles mooi origineel bleef in de auto. Na een dikke week kwam ik erachter dat de thermostaat niet helemaal lekker was en de auto niet goed op temperatuur kwam. Na een belletje hebben ze er binnen elke dagen een nieuwe thermostaat in gezet en dat terwijl ik geen garantiepakket had afgenomen. Kortom uitstekende service! Ze willen gewoon goede auto's verkopen en willen hun goede naam hoog houden.

Vriendelijk, meedenkend en service.

Wij zijn bij autocentrum Snip terecht gekomen omdat wij een mooie auto bij hun hadden gezien. Wij hebben een vriendelijk gesprek gehad, waar erg in meegedacht werd in oplossingen. De auto zag er precies uit als omschreven en op de foto's. We kregen alle tijd om een proefrit te maken en die beviel prima. Onze auto ingeruild en een goed prijs voor gekregen, ook de nieuwe auto voor een mooie prijs gekocht. Autocentrum Snip is een bedrijf waar vriendelijkheid, meedenken in oplossingen en service hoog in het vaandel staat. Mijn complimenten voor dit bedrijf!

Super service

De auto gaf de melding een dag voor vertrek van een lange autorit dat de olie ververst moest worden. Dezelfde dag is dat door Snip gedaan: flexibel! Prima service

Prettig en hulpvaardig!

Geen klachten, alles liep op rolletjes. Auto voldoet aan alle verwachtingen!

Helemaal wat ik verwacht van een dienstverlenend bedrijf.

Er werd goed geluisterd naar de klacht en het gedrag van de auto en het aanbod hoe het opgelost kon worden was perfect.

Super vriendelijk en Netjes

Van koop tot ophalen netjes behandeld, goed meegedacht en netjes in het nakomen van de afspraken.

Zeer vriendelijk geholpen en goede service

Betrouwbaar, degelijk en klantvriendelijk

Geen gladde verkooppraatjes

Goed bedrijf

Goede service, zeer vriendelijk en professioneel. Echt een aanbeveling.

Top in alle opzichten!

Klantvriendelijkheid van de verkoper is gericht op meedenken met de wensen van de klant. Vakkennis wordt gedeeld naar behoefte van de klant. Informatie vooraf, kwam overeen met de realiteit.

Professionals

Inmiddels mijn zoveelste auto daar gekocht. Men weet waar men over praat en laat dat ook zien. Door goed management is het voor de medewerkers leuk om er te werken want ze klagen nooit. Ook niet als ik er specifiek naar vraag. Dus naast aandacht voor de zaak hebben ze ook aandacht voor de medewerker en uiteraard voor de klant. Dat zie je terug in het product dat ze leveren. Zelfs de directie is behulpzaam bij de uitvoering. Waar kom je dat nog tegen? Precies, bij Autocentrum Snip. Verder: De koffie staat altijd klaar.

In één woord, geweldig!

Een hele goede ervaring, meer hoeft er niet gezegd te worden.

No-nonsens garage

Prima garage, onderhouden de auto keurig vakkundig voor een goede prijs.

Klantvriendelijk en goed werk geleverd!

deskundige service en advies

Altijd meedenken, vlotte afspraak, snelle hulp

vakkundig, vriendelijk en bereikbaar

Al sinds eind jaren 80, vorige eeuw zijn we als klant altijd tevreden geweest en zijn we nog steeds tevreden over de bereikbaarheid , vakkundigheid en de prettige benadering door chef en personeel van de garage.

Een omweg waard!

Vriendelijk, deskundig. Aankoop occasion voldoet aan alle verwachtingen

Helemaal goed

Mooie auto voor een goede prijs. Met Bovag garantie en een extra APK. En de auto is zelfs helemaal naar Amsterdam gebracht!

Vriendelijke mensen & betrouwbaar

Een hele goede ervaring met de aankoop van onze auto. Warm ontvangen. Geheel open en transparant gesprek zonder onnodige verkooppraatjes. Afspraken worden nagekomen! Kortom: Een fijn en betrouwbare garage waar we zeker in de toekomst gaan terugkomen voor onze toekomstige aankopen! Speciale bedankje voor Onnie en zijn Oom!

Een goed bedrijf

Komen er al vanaf 1987 en altijd naar tevredenheid

Aflevering kon beter, probleem wel goed opgelost!

Op zich een prima auto gekocht alleen een probleem met een set velgen en winterbanden waar geen TPMS sensoren in zaten. Een week later is het naar tevredenheid opgelost. Was ook een leermoment voor mezelf. Maar een prima garage waar ik zo weer een auto zou kopen.

Top zeer competent

Een beetje lef moet je hebben Auto ongezien telefonisch gekocht een vw cabrio Super geholpen door (eigenaar) Frederik Ten alle tijden aanspreekbaar had op Alles een antwoord, Vandaag gebracht, overtreft alleverwachtingen Helaas vandaag regen maar morgen gaat het dak eraf. Garage Snip nogmaals hartelijk dank Tom

Betrokken en vakkundig geholpen ; fijn autobedrijf

Auto gekocht met Bovag garantie. Verkoop erg plezierig & betrokken. Ik garantie periode nog een beroep moeten doen op de service en vakmanschap van de garage . Niks was hen “ teveel “ , alles keurig opgelost & afgehandeld. Alleen maar lof voor alle medewerkers van deze garage

aardige verkopers

goed product voor een goede prijs Behulpzame en aardige verkopers