Wij hebben goede ervaringen

Vriendelijk, coulant, reparaties worden goed uitgevoerd.

• Reden bezoek: N.v.t.

Top!!

Altijd snelle service! En vriendelijk

Snelle en vriendelijke/goede afhandeling

Snelle Diagnose en reparatie vakkundig uitgevoerd !! Super zeer te vreden!

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Vriendelijk en geduldig. Denken met je en geven goed advies.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Geweldige club, behulpzaam, eerlijk en vriendelijk

Fijn bedrijf

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Prettige en snelle service, heel fijn!!

Telefonisch kon ik snel een afspraak maken en als ik kom, heeft er altijd iemand even tijd om te kijken en te overleggen. Als ik de auto op kom halen, is er goede uitleg en toelichting op de gedane werkzaamheden. Prettige sfeer en deskundige medewerkers!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Snelle goede service door prettige mensen!

Mijn linker achterlicht was kapot gereden op een parkeerplaats vlak voor kerst. Direct met Snip gebeld direct besteld en een half uur nadat zij de nieuwe ontvangen hadden kon ik meteen terecht om die te monteren. Dat noem ik dus SERVICE!!!!

De 5 sterren voor goed onderhoud zijn helemaal verdiend

Dus niets op aan te merken....zelfs met de financiële kant wordt rekening gehouden

Een goed bedrijf

Een goed bedrijf Komen er al vanaf 1987 en altijd naar tevredenheid Aanbevelen? Ja 1-2-2021 Ben Leenman , Bakkeveen

Prettige behandeling, heel klantvriendelijk

Een vriendelijke klantgerichte houding wordt gecombineerd met kennis van zaken. Er wordt met je meegedacht en als er grote reparaties nodig zijn wordt altijd even overlegd. Kortom: Topgarage met prima mensen.

Bijzonder...geen bijzonderheden

Vorig jaar een auto gekocht bij Snip. Nu dus tijd voor een apk en een kleine beurt. Bijzonder...geen bijzonderheden. Zegt toch veel over de kwaliteit van de vorig jaar afgeleverde auto door Snip

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Uitstekend autobedrijf, met goede service!

Voorjaar 2023 een auto gekocht bij Snip, met een jaar garantie. Afgelopen zomer storingsmelding van het start/stop-systeem en alles keurig binnen de garantie afgehandeld. Nu net een kleine beurt laten doen en opnieuw zeer tevreden. Heldere communicatie, komen afspraken na en een leenauto staat altijd klaar.

niks op aan te merken

leenauto beschikbaar service is goed.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Top! Snelle vakkundige keuring!

Zoals de titel omschrijft!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Vaklui die voor je klaarstaan

Altijd keurig geholpen,en .met problemen altijd een keurige oplossing!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Goede service. Prima werk

Snelle en professionele service.

zeer tevreden

Vriendelijk, goede service.

Vriendelijk, goede service

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Prima en flexibele oplossing voor het onderhoud aan de auto

De afspraak kwam tot stand na een goede afstemming met mijn planning. Dat is erg prettig. Verder is het onderhoud vakkundig uitgevoerd

Geweldige vlotte service

Super goede service

Zeer goede en betrouwbare service en hulp.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Altijd super tevreden. Ga zo door !

In ruim 20 jaar Inmiddels 4 auto' s gekocht , ingeruild en laten onderhouden en altijd top.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Verstand van zaken!

Mijn dealer wist te melden dat mijn airco vervangen moest worden en de airco niet meer te gebruiken tot de vervanging plaats gevonden heeft, anders zou er schade komen aan de motor . . . . . . . Even bij Snip langs gegaan. Airco weer top in orde gemaakt tegen een kwart van de dealerkosten :)

Ik belandde met een lekker band bij het servicecentrum. Direct werd ik geholpen. De juiste band werd opgehaald bij de bandenservice om de hoek. En daarna zonder moeite gelijk gemonteerd. Ik was binnen 30 minuten weer onderweg. Groot compliment en een servicegerichtheid die je helaas weinig meer ziet.

Moderne garage met ouderwets goede service

De trend om de garages groter onpersoonlijker en dommer te maken zorgt ervoor dat dit soort familie gedreven garages waar de klant nog wordt gewaardeerd een grotere meerwaarde gaan krijgen. Hopelijk gaat de regering met hun preferentie naar bla bla, subsidies en geldverslindende schaalvergroting er niet voor zorgen dat zij de moed verliezen om dit erfgoed te blijven voortzetten. Je kunt er nog tanken ook tegen een mooie prijs. Voor ons wordt het niet beter. Ik wens de eigenaren veel sterkte toe en dank voor de prettige menselijke omgang.

Over AutoCrew

AutoCrew levert auto onderhoud en reparatie op dealerniveau. En dat alles tegen betaalbare prijzen! Als universeel autobedrijf zijn wij aangesloten bij AutoCrew en BOVAG. Wij werken alleen met de beste auto onderdelen en apparatuur van Bosch. Net als de meeste auto fabrikanten dat doen.