Laden reviews...
Laden reviews...
13 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Over het algemeen is Klaas een betrouwbare rijinstructeur die leren plezierig maakt. De lessen zijn goed opgebouwd en richten zich op het opbouwen van echt vertrouwen achter het stuur. Studenten waarderen zijn geduldige en vriendelijke aanpak, evenals de flexibiliteit bij het plannen van afspraken. Een duidelijke aanbeveling voor wie kalme, grondige begeleiding zoekt.
Op de avond van 16 maart 2021 werd ik gebeld door klaas. Dat eerste belletje was voor mij eigenlijk al genoeg. Direct veel gelachen aan de telefoon en de humor heeft het hele traject de boventoon gevoerd. Klaas is een eerlijke rijinstructeur, hij laat je pas verder gaan zodra het voldoende is. Er wordt niks afgeraffeld, liever een lesje meer en het goed kunnen dan altijd maar snel snel. Ik wou zelf graag heel snel mijn rijbewijs halen, en soms duurde mij het te lang met klaas. Maar uiteindelijk heeft hij gelijk gehad en ben ik voor zowel mijn theorie als mijn praktijk in 1 keer geslaagd. Zoek jij een rijschool met een leuke instructeur en ben je bereid iets meer te betalen voor kwaliteit. Das is ik rij bij klaas de juiste plek. Top tijd gehad!
Beveelt aan
3 April 2022
Justus Rozeveld
Zwolle
Ik was opzoek naar een rijschool en klaas belde mij dezelfde dag nog terug. Gelijk een proefles ingepland. Klaas neemt echt de tijd en ziet in wat je nodig bent om uiteindelijk te slagen. Ik heb ontzettend veel geleerd en na wat tegen slagen heeft Klaas mij hier echt door heen geholpen met duidelijke uitleg en geduld, uiteindelijk geslaagd bij het CBR! Naast het 'serieuze' werk is er altijd tijd voor gezelligheid. Klaas, onwijs bedankt voor de leerzame lessen en gezelligheid!
Beveelt aan
10 February 2022
Anouk
Meppel
Ik heb zo onwijs veel geleerd en stap nu met zoveel meer zekerheid in een auto. Het was altijd erg gezellig en dat zorgde ervoor dat je plezier in het rijden krijgt, maar ook serieus als het moest. Ik ga dan ook mijn ontspannings uurtje in de auto erg missen met Klaas naast mij. Klaas heel erg bedankt voor de gezelligheid, de leuke gesprekken en de hoeveelheid verschillende auto's waar ik ondertussen in heb gereden. Als ik je zie rijden zwaai ik vanuit mijn eigen auto.
Beveelt aan
5 February 2022
Elisa
Zwolle
Ik kreeg door de gezellige manier van lesgeven door Klaas altijd veel zin om weer te gaan rijden. Je merkt echt dat Klaas plezier heeft in zijn vak en dat er altijd ruimte is voor een grapje, hierdoor zijn de lessen altijd gezellig en leerzaam. Ik ben in één keer voor mijn rijexamen en theorie geslaagd en dit was allemaal niet gelukt zonder Klaas. Bedankt Klaas!
Beveelt aan
26 January 2022
Nick
Leeuwarden
Klaas is een rijinstructeur met zichtbaar plezier in zijn vak! Heel fijn want zijn enthousiasme werkt aanstekelijk. Rijles daar heb je echt niet élke week zin in, maar Klaas zorgt er zonder uitzondering iedere keer voor dat je, je gemakkelijk voelt en klaar bent om te leren. Zijn oprechte interesse in je, z'n humor en het feit dat Klaas zelf een open boek is helpen hier onwijs bij. Ik ben ervan overtuigd dat Klaas zijn lessen passend kan maken voor elk individu en rekening houdt met een ieder zijn krachten en zwakten. De rijlessen hebben daarnaast een logische opbouw en stomen je niet alleen klaar voor je rijexamen, maar vooral ook op het vertrouwd deelnemen aan het verkeer. Je hoort Klaas namelijk niet alleen wanneer je iets beter kan doen, maar ook wanneer je goed bezig bent! Klaas weet een goede balans te vinden tussen een grapje maken en serieus werken aan de samen gestelde doelen. Het mag gezellig zijn, maar er moet ook gewerkt worden. Vragen mag altijd, liever te vaak dan te weinig. Je zal nooit een zucht horen en met liefde legt hij je nog eens uit hoe iets ook alweer zat. Fijn als iemand zo geduldig is! Klaas bedankt voor de onwijs gezellige tijd, ik heb genoten van ons avontuur!
Beveelt aan
28 November 2021
Kevin
Zwolle
Het afgelopen jaar heb ik met veel plezier gelest bij Klaas! De lessen waren altijd gezellig en comfortabel. Naast het gezellig en comfortabel lessen heeft Klaas altijd veel tips en corrigeert hij waar nodig is. Ik kon mijn rijschool niet beter wensen in ieder geval. Klaas, bedankt!
Beveelt aan
19 October 2021
Giovanni
Manzoli
Mijn rijlessen met Klaas waren altijd een feestje. Naast dat er natuurlijk tijd was om alles goed onder de knie te krijgen, maakte Klaas echt ruimte om het ook over andere zaken te hebben. Hij sloot goed aan bij wat ik nodig had en wat ik wilde. Zo had ik het idee mijn eigen rijles een aanvulling te geven. Ik had deze lessen niet bij een ander willen volgen en ben erg dankbaar dat hij mij naar het einddoel heeft begeleidt. Namelijk een rijbewijs! Bedankt Klaas en ik ga de lessen missen.
Beveelt aan
23 September 2021
Shanne Kamps
Oudehaske
Lessen bij Klaas zijn leuk, gezellig en bestaan uit veel gelach. Hij legt alles heel duidelijk uit en zorgt ervoor dat je je op je gemak voelt. Ook weet hij al snel hoe hij dingen het beste kan aan je leren en waar je het meeste moeite mee hebt. Ik ben erg blij dat ik bij Klaas mijn rijlessen heb gevolgd.
Beveelt aan
11 August 2021
Lotte
Leeuwarden
Klaas is een prettige instructeur. Het is altijd gezellig in de auto!!!
Beveelt aan
29 July 2021
Nova
Meppel
Goede rijschool
Beveelt aan
14 July 2021
Florian
Meppel
Klaas is a very positive minded and experienced driving instructor who tries to make the lessons fun. He only has the best for his students in mind and always helped me in finding the best solution. I am very grateful for his support, especially during the difficult times (e.g. COVID restrictions). He even was the only driving instructor I found who was willing to teach me in English!
Beveelt aan
30 June 2021
Lena
Leeuwarden
Klaas is een prettige instructeur die je goed op je gemak weet te stellen. De opbouw van de lessen is logisch en zorgt ervoor dat je goed voorbereid je examen gaat doen. De lessen waren ook altijd gezellig.
Beveelt aan
24 June 2021
Bas (za)
Zwolle
Goed plan van aanpak gemaakt met de instructeur. Vervolgens mijn rijbewijs gehaald. Kortom een goede en frisse rijschool. Zeker een aanbeveling.
Beveelt aan
22 June 2021
Clemens
Meppel
Ik heb geen enkele keer tegen rijles opgekeken, de gesprekken met Klaas waren altijd top en de klik was er meteen al vanaf les 1. We zijn inmiddels flink wat lessen verder maar ik heb in al die lessen altijd genoten. Ik kan deze rijschool (en de instructeur die er bij komt) echt bij iedereen aanraden. Bedankt voor de top tijd!
Beveelt aan
21 June 2021
Werner
Leeuwarden
Ik ben in gestroomd van een andere rijschool. Hij kon me goed de aanwijzingen geven die ik nodig had.
Beveelt aan
17 June 2021
Harald
Meppel
Goed overleg en hulp waarbij nodig is!
Beveelt aan
7 June 2021
Eric
Marrum
Elke week keek ik naar de maandag uit, met veel lachen en zo nu en dan een strenge toespraak (omdat het nodig was)!! Ben ik nu eindelijk geslaagd!!! Voor mijn 40ste het is gelukt dankzij ikrijbijKlaas!!!
Beveelt aan
7 June 2021
Evelien Angela
Wergea
Top rijlessen gehad zeker een aanrader voor ander mensen.
Beveelt aan
8 April 2021
Melle
Meppel
Met klaas was het altijd heel leerzaam en gezellig in de auto. Klaas heeft mij heel erg geholpen om over mijn onzekerheid te komen. Ik ben gewoon in een keer geslaagd! Ga de leuke en gezellige rijlessen missen. Heel erg bedankt klaas.
Beveelt aan
7 April 2021
Zoe
Zwolle
goede instructeur, prima rijschool
Beveelt aan
21 March 2021
Giovanni
Meppel
Ik heb vanaf minuut 1 dat wij startte met de rijopleiding een prettig gevoel gehad. Het was altijd relaxt, lekker lachen maar ook zeker leerzaam. Ik vond de manier hoe klaas les gaf fijn en hij gaf altijd duidelijke gericht feedback op de dingen die ik persoonlijk nog beter kon doen en besteed hier in de lessen ook goed aandacht aan. Zeker een aanraden :)
Beveelt aan
3 December 2020
Shanel
Zwolle
super rijschool klaas is super vriendelijk ik hoop veel leuke dingen met hem te beleven ( : !!!
Beveelt aan
27 November 2020
Randy Lanting
Meppel
Altijd leuke gesprekken en tips en tricks bij de autorijles, die je echt goed helpen en verbeteren met het autorijden aanrader.
Beveelt aan
23 November 2020
Hessel Bleeker
Stiens
Ik heb een prettige, maar vooral leerzame tijd bij jou mogen lessen. Ik ben gewoon in een keer geslaagd! Ik raad iedereen zeker ikrijbijklaas aan omdat, omdat je met veel plezier veel ervaringen op doet en leuke lessen volgt. Nogmaals hartelijke dank voor de leuke tijd!
Beveelt aan
4 November 2020
Maaike
Zwolle
Leuke lessen gehad en door de goede voorbereiding viel het examen enorm mee.
Beveelt aan
27 October 2020
Stan
Leeuwarden
Catharinastraat 19
7941JD Meppel
Branch
Automotive
Specializations
Garage, Reparatie
Autogarages, Autodealers, Schade, Mobiliteit