Laden reviews...
Laden reviews...
13 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Over het algemeen is Klaas een betrouwbare rijinstructeur die leren plezierig maakt. De lessen zijn goed opgebouwd en richten zich op het opbouwen van echt vertrouwen achter het stuur. Studenten waarderen zijn geduldige en vriendelijke aanpak, evenals de flexibiliteit bij het plannen van afspraken. Een duidelijke aanbeveling voor wie kalme, grondige begeleiding zoekt.
Klaas is een fijne, aardige, maar ook zeer bekwame, rij-instructeur. Je leert in een mooie, en schone, auto echt goed te rijden. Vaak zijn mensen na het halen van hun rijbewijs heel zenuwachtig op de weg op, ik had dat totaal niet. Ik zou ikrijbijklaas aanbevelen voor iedereen die vol zelfvertrouwen hun rijbewijs willen halen, en de kilometers die je daarna zelf gaat rijden.
Beveelt aan
14 October 2024
R
Zwolle
Met veel plezier mijn rijlessen bij Klaas gevolgd; een bekwame rijinstructeur met veel humor en gezelligheid, en serieus waar nodig. Kent de kneepjes van het vak en komt met handige tips & trics, past de lessen aan op wat het beste bij me pastte en zorgde ervoor dat ik me altijd op m'n gemak heb gevoeld achter het stuur. Bedankt voor alle leuke, leerzame lessen! :)
Beveelt aan
1 October 2024
Sanne
Meppel
Klaas maakt het gezz, maar ook gelijk proffesioneel. Hij legt het duidelijk uit en geeft je mogelijkheden om te verbeteren door leren van eigen fouten.
Beveelt aan
30 September 2024
jorik overweg
Meppel
Dankzij de leuke lessen van Klaas heb ik nu in 1x mijn rijbewijs gehaald! Het was voor mij erg prettig dat ik twee keer in de week kon lessen, tijdens mijn tussenjaar. Daarbij waren de autoritten, zeker op het begin, gevuld met leer momenten. Klaas vertelde dan ook duidelijk wat er beter kon en wat al goed gaat. Kortom zeker een aanrader!
Beveelt aan
25 September 2024
Darinka
Nijeveen
Ik ervaar de lessen met Klaas als erg prettig. Hij geeft aan als je iets anders kan doen. Maar hij zegt het ook als iets goed gaat, dat is fijn omdat ook te horen. Klaas is erg gezellig. Je kan gewoon lekker praten en er is een leuke sfeer. ik ben verhuisd maar toch heb ik tot het laatste besloten om toch in Meppel te blijven lessen. Ook ben ik geslaagd voor mijn rijbewijs Dankjewel voor de lessen Klaas! Nu ben ik daardoor geslaagd!
Beveelt aan
13 September 2024
Fleur
Klazienaveen
In de tijd dat ik klaas als mijn instructeur had, heb ik heel veel geleerd. Hij is erg vakkundig en precies, maar de sfeer in de auto is altijd goed! Altijd lachen, maar wel elke keer weer een productieve les. Dankje Klaas!!
Beveelt aan
12 September 2024
Max
Meppel
Ik heb een fijne ervaring gehad met deze rijschool. Klaas kon mij goed helpen en begeleiden bij mijn angsten en paniek achter het stuur. Klaas is flexibel en denkt altijd mee. Mede Dankzij Klaas ben ik in een keer geslaagd en ben hier super blij mee!
Beveelt aan
10 September 2024
Jill
Zwolle
Al een tijd was ik op zoek naar een leuke rijschool. Maar de zoektocht wou niet echt lukken, bij elke rijschool was er wel iets wat mij niet aansprak. Maar bij Klaas was dit helemaal niet het geval. Gewoon lekker nuchter en normaal doen. Leuke lessen die ook echt op niveau en denkwijze worden afgestemd. De lessen heb ik dus als zeer positief ervaren, altijd goed afgesloten. Dus kortom, hou je van openheid en nuchter communiceren in combinatie met een grap en een grol, dan is Klaas zeker aan te bevelen.
Beveelt aan
10 September 2024
Anna Kampinga
Leeuwarden
Vandaag was het dan eindelijk zo ver, praktijkexamen bij het CBR na een poosje te hebben gelest bij Klaas. Gelukkig heb ik enorm veel gehad aan de juiste adviezen die Klaas mij gegeven heeft en natuurlijk de gesprekken die we tijdens de lessen gevoerd hebben! Eerste rijles kwam ik binnen als een onzeker, angstig muisje. Door Klaas zijn juiste aanpak, steun en advies heb ik vandaag mijn eerste praktijkexamen zonder commentaar van de examinator af kunnen leggen! Klaas, onwijs bedankt voor de fijne tijd en leerzame lessen!
Beveelt aan
3 September 2024
Samantha
Steenwijk
Ik heb mijn rijbewijs gehaald bij ikrijbijklaas! Aan het begin erg spannend om achter het stuur te zitten, maar naar enkele lessen steeds meer op mijn gemak in de auto. Klaas heeft begrip voor alles! De lessen waren nooit saai en altijd goed kunnen lachen met klaas! Bedankt voor de fijne lessen!
Beveelt aan
18 July 2024
Jasper
Zwolle
Ik heb mogen rijden in Zwolle en Meppel, er was ook de mogelijkheid om dubbel uren in te plannen en de communicatie is goed. Ik heb goed kunnen leren rijden bij Ikrijbijklaas.
Beveelt aan
10 June 2024
Fabian Bastiaan
Zwolle
Ups en downs bij ikrijbijklaas blijft de leerling op nummer 1 staan! Hij heeft geduld en past het lesprogramma aan als de leerling er behoefte aan heeft.
Beveelt aan
28 April 2024
Daphne
Zwolle
Bij Ikrijbijklaas voelde ik me direct op mijn gemak. Klaas was fantastisch, vol humor en gezellig maar ook serieus wanneer nodig. Hij zorgde voor een goede planning, waardoor elke les effectief en leerzaam was. Door zijn persoonlijke aandacht voelde ik me steeds zelfverzekerder achter het stuur. Het hele proces, vanaf de eerste les tot aan het behalen van mijn rijbewijs, verliep vlot en zonder problemen. Ik ben ontzettend blij dat ik voor Ikrijbijklaas heb gekozen en ik raad het zeker aan iedereen aan die zijn rijbewijs wil halen! Na vandaag me rijbewijs gehaald in 1x :D
Beveelt aan
22 April 2024
Daan
Meppel
Naast de leerzame lessen heb ik ook mega gelachen met Klaas. Altijd leuke gesprekken en nooit een stilte. Elke week een les en flexibel in het plannen. Je hoeft niet bang te zijn om iets niet te weten of iets te vragen. Erg blij met mijn lessen bij Klaas! Na vandaag mijn rijbewijs gehaald, erg tevreden!
Beveelt aan
15 April 2024
Romijn
Wanneperveen
Leuke tijd met Klaas gehad. Klaas is een gezellige vent en in mijn optiek een goede rijinstructeur. Aanrader!
Beveelt aan
13 April 2024
Janou
Zwolle
Na bijna 10 jaar mijn rijbewijs te hebben merkte ik dat ik een opfriscursus nodig had. Ik ben opzoek gegaan naar een rijschool die ook gespecialiseerd is in adhd, hierdoor kwam ik bij ikrijbijklaas terecht. Ik ben super geholpen en heb nu de juiste tips gekregen om weer zelfverzekerd te weg op te gaan. Ik raad ikrijbijklaas aan iedereen aan!
Beveelt aan
5 April 2024
Rianne
Meppel
Ik heb een uiterst goeie ervaring gehad met Klaas. Hij wist goed om te gaan met mijn ADHD en ook zijn instructies hierop aan te passen. Hij heeft er voor gezorgd dat ik zowel mijn tussentijdse toets als mijn afrijden in 1x heb gehaald. Daarnaast ook veel samen kunnen lachen en altijd een leuke les ervaren. Kortom, Klaas is een ware topper die ik iedereen zou aanraden om als rijleraar te nemen.
Beveelt aan
3 April 2024
Steven
Zwolle
Na veel gedoe met verschillende rijscholen in zwolle heb ik tijdens het terras zitten ikrijbijklaas voorbij zien rijden, na snel contact via whatsapp hebben we snel een afspraak kunnen inplannen en al snel was er een goeie connectie. Er word veel tijd en moeite in je gestoken door klaas. Geen gedoe met andere leerlingen ophalen tijdens de rijles is iets wat de rijlessen o.a. hun kwaliteit geven. Met de jarenlange ervaring waar klaas mee aankomt kan je ervannuit gaan dat hij ook jou kan laten slagen. En met zijn omgang met autistme opleiding/training heeft hij het geduld gekregen om ook de hoop met mij op het laatste moment nog niet op te geven. Ik heb die opleiding zeer zeker tot de max bij hem getest, dus heb je autistme of pddnos kwaaltje of wat dan ook, is klaas de gene die je moet hebben, want als hij mij een rijbewijs kan laten halen zonder zelf psychiatrische hulp nodig te hebben, kan hij al helemaal jou helpen aan een rijbewijs. Meld je aan, maak contact, doe een proefles en ik weet zeker dat ook jij je connectie met hem kan vinden.
Beveelt aan
25 March 2024
Trevor
Zwolle
Dankzij Klaas heb ik in 1x mijn rijexamen kunnen halen. Naast dat de lessen erg leerzaam waren, waren ze ook altijd gezellig. Tijdens het rijden positieve coaching, leuke gesprekken over van alles en nog wat en ook heerlijk dom rond geinen. Bedankt voor de leuke tijd Klaas heb ervan genoten! :D (ps. Ik al vanaf nu de handrem wel 1x goed erop zetten)
Beveelt aan
25 March 2024
Kevin
Meppel
Ik zou als ik jou was, bij ikrijbijklaas je rijbewijs halen. Het zijn gezellige en goede lessen. Klaas is flexibel in planningen en probeert er altijd voor te zorgen dat je elke week les hebt. Tijdens de lessen krijg je heldere uitleg en snap je het aan het einde van de les.
Beveelt aan
25 March 2024
Milan
Meppel
Ik heb mijn rijlessen als erg prettig ervaren. Klaas past zijn manier van lesgeven op mij aan, waardoor ik middels (af en toe ook wat kritische maar wel fijne) feedback steeds meer zelfvertrouwen kreeg in het rijden. Daarnaast waren de lessen ook nog eens gezellig, vol met humor en waren er goede gesprekken. Al met al een echte aanrader!
Beveelt aan
8 February 2024
Birgit
Zwolle
Het is heel leuk om te rijden bij ik rij bij Klaas super vriendelijk en altijd positief super leuke en gezellige tijd gehad met Klaas.
Beveelt aan
25 January 2024
Dion
Meppel
Toen ik begon met mijn rijlessen was ik onzeker en raakte ik best snel overprikkeld tijdens het rijden. Stapje voor stapje ging ik vooruit en kreeg ik meer zelfvertrouwen tijdens het rijden. Klaas zorgde er met humor en gezellige praatjes en geduld voor dat ik mij tijdens elke rijles op mijn gemak voelde. De dingen die ik lastig vond nam hij altijd serieus en we zochten samen naar manieren om met overprikkeling om te gaan, zoals bv. op tijd een time out nemen. Ik heb hierdoor ook veel geleerd over mijzelf en hoe ik met spanning om kan gaan. Ik had van te voren nooit gedacht dat het mij zou lukken om te kunnen schakelen en mijn rijbewijs zou halen. Maar het is me met de goede rijlessen van Klaas vandaag gelukt!! Kortom: Klaas is een super goede rijinstructeur die ik iedereen zou aanraden. Bedankt Klaas!!
Beveelt aan
15 January 2024
Sanne Postema
Zwolle
Met een lange adem en hink stap sprong het roze pasje kunnen halen. Het geduld wat Klaas heeft.... En owjah, hij is flauw van de woordgrappen
Beveelt aan
10 January 2024
Floris
Zwolle
Ik heb gemerkt bij Klaas dat hij goed aanvoelt wat de juiste manier is om naar het afrijden toe te werken. Daarnaast kreeg ik op de juiste manier feedback, en het was daarnaast ook altijd gezellig. Kortom: ik ben blij dat ik de juiste keuze heb gemaakt om voor deze rijschool te kiezen.
Beveelt aan
7 December 2023
Miguel
Meppel
Catharinastraat 19
7941JD Meppel
Branch
Automotive
Specializations
Garage, Reparatie
Autogarages, Autodealers, Schade, Mobiliteit