Altijd correct en goed

Altijd correct behandeld, geeft vooraf inzicht in kosten en denk met je mee.

Prima service!

Dit is de 2de keer dat ik langs kom en wederom prima service!

Service

Very good service

Zeer vriendelijk en net bedrijf!

Ik ben helemaal vanuit Hilversum naar Groningen gegaan om hier de distributieriem van de Ford Fiesta te vervangen en heb er geen spijt van! Heel net, professioneel en vriendelijk bedrijf en de reparatie was de helft van de kosten vergeleken met autogarages in Hilversum.

Weer een verademing om bij een garage te komen die goed is voor klant en auto!

Alles volgens afspraak, heel verzorgd en vertrouwd. Dank!

Prima ervaring gehad

APK van mijn autootje. Allemaal prima verlopen, vriendelijk personeel en een heel geschikte prijs ook nog.

Dik in orde...

Volgens afspraak en op tijd uitgevoerd

Perfect geholpen!

Ik heb hier laatst mijn auto gekocht. Alles zeer goed verzorgd en een hele fijne auto gekocht

Goede service.

Enige nadelige punt is dat geen factuur gestuurd kan worden, maar dat er gelijk betaald moet worden. Dit vind ik geen service.

Snelle en eerlijke service,

Eerlijk verhaal tijdens een APK keuring,

Goede dienstverlening

Goed en vriendelijk geholpen door deze garage. Duidelijk kostenoverzicht vooraf. Super geholpen

Top garage

Ford cmax distributie riem en remschijven vervangen en remblokken vernieuwd.‘s morgens gebracht in de namiddag weer opgehaald,De prijs totaal een stuk minder dan bij mijn eigen garage

Al jaren lang zeer goed,en duidelijk

Houden zich aan gemaakte afspraken.

Altijd uitgestekend geholpen

De auto komt hier jaarlijks voor een beurt. Ik word dan altijd goed geholpen en het is een stuk goedkoper dan bij de dealer!

goed.

nvt

Gewoonweg rop

Goede duidelijke afspraken en reparatie goed uitgevoerd.

Goed, vriendelijk geholpen.

Keurig geregeld zoals altijd.

Prima garage

Ik heb een goede prijs opgave gekregen en geen verassing achteraf. Ben keurig opgebeld voor een eventuele onderhoud dat nog aan de airco zou kunnen gedaan worden. Heb dat uiteindelijk ook gedaan.

Snelle en goede, betaalbare service !

Kon snel terecht voor een wintercheck, betrouwbare garage met eerlijke prijzen.

Goed en volgens afspraak

Volgens afspraak op tijd aan de beurt en professionele uitgevoerd...top.!!

Afspraak nagekomen, banden vervangen naar nieuw, kopje koffie terwijl ik wacht. Het advies om de remblokken binnenkort te vervangen. Prijs en kwaliteitsverhouding in orde.

prettige ontvangst

deskundig geholpen, uitstekend bedrijf!

Vriendelijk en betrouwbaar

Mijn auto's heb ik al jaren in onderhoud bij Bosch Car Service en dat bevalt mij goed. Ik word altijd vriendelijk geholpen en wanneer er meer kosten worden gemaakt word ik altijd even op de hoogte gesteld van wat er vervangen moet worden en wat dit gaat kosten. Ik ben zeer tevreden.

Super service

Bosch heeft ons uitstekende service geboden. Bij nood stonden ze voor ons klaar. We werden steeds goed op de hoogte gehouden. Bovenal zijn het vriendelijke mensen. Echt blij mee met de service.

Duidelijke afspraken

Van te voren duidelijke afspraken over de prijz. En vooraf overleg over kosten aanvullende noodzakelijke werkzaamheden. Goede redelijke prijzen.