• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede lessen gehad met Olaf, nam de tijd voor uitleg en je kon altijd alles vragen. Hele goede ervaring dus en in 1x geslaagd door hem.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een hele leuke tijd gehad met de Autorijschool. Ik had voornamelijk les van Olaf. Elke les was een leuke les. De sfeer in de auto was gezellig en relaxed. Daarbij werd er altijd serieus les gegeven. Tips werden gegeven wanneer je iets beter kon doen en complimenten werden gegeven wanneer je iets goed deed.\r\n\r\nKortom een super goede rijschool.\r\nBedankt Olaf!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Echt niks anders dan alles TOP!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele fijne instructeurs die goed de tijd voor je nemen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Komen gemaakte afspraken goed na. Via Whatsapp word je op de hoogte gehouden van mogelijke last-minute verschuivingen als een andere leerling uitvalt. \r\nEr is een gevoel alsof er ook echt naar jouw kwaliteiten gekeken wordt en dat daarop lessen worden gedraaid.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne ervaring, rustige man, nooit te beroerd om dingen extra uit te leggen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hartstikke goed!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb het erg naar mijn zin gehad bij Olaf. Vanaf mijn eerste rijles tot aan mijn eindexamen, heb ik altijd het gevoel gehad dat ik iedere dag weer iets leerde. De uitleg was altijd duidelijk en de manier van lesgeven was erg kalm en fijn. Ik heb hier dan ook snel, goed leren rijden en met 12 lessen mijn rijbewijs mogen halen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf - Er word geluisterd naar je wensen.\r\n- Je word op je gemak gesteld als je nerveus bent of dingen niet lukken.\r\n- Er word gewerkt met een app waarin je kan zien hoe laat en wanneer je moet rijden. Dat is erg fijn.\r\n- Er word duidelijk uit gelegd waar nog aan gewerkt moet worden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb vanaf de eerste keer dat ik de auto instapte een goed gevoel gehad bij Olaf. Hij gaf mij na de proefrijles een goed en eerlijk advies, in tegenstelling tot andere rijscholen. Het gaat er bij Olaf om dat jij goed leert auto rijden, en hierbij is zijn uitleg en onderwijs heel vriendelijk en duidelijk. Ik heb en rij Nog steeds met plezier met Olaf mee en kan dalijk binnen 12 lessen mijn praktijk examen beginnen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd erg leuk in de auto. Je hebt op maat gemaakte uitleg en instructies. Er is altijd goede overleg wanneer je moet rijden en het contact is er fijn!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Topinstructeur, legt ontzettend goed uit en de lessen zijn leuk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg vriendelijk en een uitstekende instructeur.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede, leerzame en leuke lessen gehad!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top ervaring, niks op aan te merken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na een rotervaring met andere rijschool, zijn we super geholpen door de heren van rijschool Olaf!! Kundig , service gericht, rustig , goeie begeleiding! Zeker aan te bevelen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele leuke rijschool met echt goede lessen. 2 aardige rijinstructeurs, die goed met je communiceren en heel fijn zijn in de omgang.