Fantastische rijschool

Vanaf dag één voelde ik me op mijn gemak dankzij de professionele en vriendelijke instructeurs. Ze hebben niet alleen de technische vaardigheden perfect overgebracht, maar ook het vertrouwen dat nodig is om veilig achter het stuur te zitten. Dankzij hun geduld en begeleiding slaagde ik niet alleen voor het rijexamen, maar ben ik nu ook een zelfverzekerde en verantwoordelijke chauffeur. Een absolute aanrader voor iedereen die op zoek is naar een top rijschool. Bedankt Autorijschool Van Maaren voor de geweldige ervaring!

Van Maaren kies je als je écht wil leren rijden

Ik heb het behalen van mijn rijbewijs lang uitgesteld door meerdere vervelende ervaringen in het verkeer die mij angstig maakten. René heeft mij stapsgewijs laten wennen aan het verkeer en het besturen van de auto. Na een aantal lessen reed ik toch echt zelfstandig auto en voelde ik mij zo trots als een pauw. René is geduldig, begripvol, heeft humor en verwacht niet iedere les progressie. Door zijn manier van lesgeven voelde ik minder druk om te presteren, wat voor een perfectionist zoals ik heel fijn is. Uiteindelijk heb ik in 1 keer mijn praktijkexamen mogen halen! René, enorm bedankt voor je fijne lessen en onze gezellige, leerzame tijd in de auto. Het ga je goed!

Heel tevreden.

Na het behalen van mijn rijbewijs heb ik weinig gereden en durfde ik niet meer de weg op. De opfriscursus van René heeft me weer het vertrouwen gegeven de weg op te gaan. Ik ben erg tevreden over de rijlessen!

Opfris/faalangs

Ik nam opfrislessen bij René. Na het halen van mijn rijbewijs reed ik al amper en de laatste 6 jaar helemaal niet. Ik durfde de auto niet meer in te stappen. Na het eerste contact met René ging het snel. De lessen waren helemaal afgestemd op wat ik nodig had. Qua planning liet hij veel flexibiliteit zien. Dat gaf me rust, om te kijken wat ik nodig had in de lessen zonder mezelf onder druk te hoeven zetten. Als persoon is René rustig. Hij zet zijn humor op de juiste momenten in. Erg helpend op momenten dat ik mezelf op m'n kop zat. Inmiddels heb ik zelf een auto aangeschaft en rij ik weer. Nog genoeg te oefenen en te leren, maar ik heb er weer zin in. Dank je wel voor je lessen!

Gestructureerde lessen, goede feedback tijdens/na lessen, gezellig.

Voordat ik begon met de rijlessen leek het mij best spannend. Het verkeer kan erg onvoorspelbaar zijn! Die spanning was nergens voor nodig, het voelde al snel vertrouwd aan. René is erg duidelijk over de verwachtingen en het lessenplan. Je weet precies wat er aan bod gaat komen en wat je nodig hebt voor je examen. Hij vraagt ook vaak of er dingen zijn waar je zelf nog mee wil oefenen, dit geeft ruimte om de moeilijke dingen waar je nog niet zo zeker over bent extra te oefenen. Als René wat streng was tijdens de les, was dit altijd terecht en legde hij altijd goed uit waarom iets gevaarlijk kan zijn. Hij bleef ook consequent, dit hielp met het automatiseren van het rijden en met de voorbereiding op het examen. Daarnaast benadrukt René echter ook wat er wél goed gaat, dit is erg fijn voor het zelfvertrouwen tijdens het rijden. Het was voor mij soms hard werken om het autorijden onder de knie te krijgen, maar René bleef altijd geduldig en ik zat nooit met tegenzin in de auto. Ik raad deze rijschool zeker aan!

Ik had bij geen ander willen lessen!

Ik zou René aan iedereen aanraden! Wat een fijne instructeur met veel humor, geduld en oog voor wat ik nodig had. René heeft naast veel kennis over het rijden, ook veel mensenkennis en zag precies wanneer ik wat spannend vond. Ik vond het heel eng om weer opnieuw te gaan lessen (na lessen bij een andere rijschool in het verleden), maar René heeft mij vanaf moment één gerustgesteld en gecoached. Hij straalt veel rust uit en geeft je écht het gevoel dat je het kan. Nooit verwacht dat ik in 1 x zou slagen!! René bedankt, ik had echt bij geen ander willen lessen!

Na de opfriscursus kan en durf ik eindelijk weer achter het stuur

Na jaren mijn rijbewijs niet gebruikt te hebben durfde ik de weg niet meer op. Ik heb daarom voor de opfriscursus gekozen, en ben hier heel tevreden mee! René kon goed omgaan met hoe spannend ik het vond, en na drie lessen heb ik de moed en de vaardigheden weer om zelfstandig de auto te pakken. Zeker aan te raden!

Hele goede rijlessen!

René is een ontzettend duidelijke, geduldige en eerlijke instructeur! Ik keek van te voren erg op tegen het nemen van rijlessen, maar dan heb je aan René een goede. Hij heeft mij erg op mijn gemak gesteld, mij inzicht gegeven in mijn valkuilen en heeft met ontzettend veel geduld en duidelijke aanwijzingen mij daar vanaf geholpen. Het was geen makkelijke weg, maar ik heb nu dankzij René's begeleiding mijn rijbewijs (en ook veel over mijzelf geleerd)! De lessen waren ook gezellig en ik heb een leuke tijd gehad, dus ik zou Autorijschool van Maaren zeker aanbevelen!

Zeer aan te bevelen bij rijangst

Na het behalen van mijn rijbewijs had ik jarenlang amper gereden. Ondertussen ging ik door rijangst het autorijden ook uit de weg. Ik ben blij dat ik de stap heb gezet om opfrislessen bij René te gaan volgen. Hij zag snel waardoor mijn angst kwam en gaf hele praktische handvatten. Ik had nooit gedacht dat ik binnen een paar lessen weer zelfstandig achter het stuur zou durven zitten. De lessen zelf waren ook prettig en gezellig. Zeer aan te bevelen!

Erg tevreden

Ik heb bij René een aantal rijlessen gevolgd voor mijn rij-angst. In september 2021 heb ik een verkeersongeval gehad en hierdoor zat ik wat gespannen achter het stuur. René heeft mij geholpen om weer vertrouwen in mezelf te creëren. Hij heeft mij goed begeleid en handige tips meegegeven wat ik dagelijks kan toepassen in het verkeer. Bedankt René. Zeker een aanrader!

Heel goede opfriscursus met fijne instructeur

Ik ben blij dat ik de opfriscursus bij René heb gedaan. Ik had al jaren last van rijangst op de snelweg en wilde graag mijn vrijheid in het rijden terug. Na de eerste les kreeg ik door de goede coaching al meer overzicht en vertrouwen. René zorgt voor een prettige sfeer, geeft goede suggesties en feedback, en ook complimenten waardoor je vertrouwen weer groeit. Ik rijd nu weer met meer rust op de weg en blijf oefenen met de tips die ik gekregen heb. Ik kan de lessen van harte aanbevelen, dankjewel René!

Weer terug op de weg met een paar lessen op maat

Wat doe je als je al meer dan 45 jaren je rijbewijs hebt, de laatste 20 jaar alleen onregelmatig in deelauto's gereden hebt en de blije mede-eigenaar geworden bent van een elektrische auto? Dan neem je een paar opfrisrijlessen want het is nu of nooit meer! Dankzij deze cursus van René heb ik weer zelfvertrouwen gekregen, weet ik waar ik op te letten heb bij het invoegen op de vaak drukke snelwegen, hoe de adaptive cruise control in te stellen is en kan ik achteruit rijden en inparkeren met hulp van correct afgestelde spiegels en achteruitrijcamara. En dat is ook handig bij het laden! Dankjewel René voor je scherpe observaties, je heldere uitleg, je tips en je rust! Ik kan de auto weer laten rollen!

Geweldig, goede begeleiding

Aan het begin vond ik het rijden heel erg spannend maar ik heb gedurende de lessen steeds meer zelfvertrouwen gekregen. René heeft ervoor gezorgd dat ik rustig bleef in stressvolle situaties. Van mezelf ben ik heel erg perfectionistisch en heb ik tijdens de rijlessen geleerd dat niet alles foutloos kan. Top lessen

heel goed

Al 40 jaar heb ik een rijbewijs. Na een nare ervaring tijdens het autorijden, voelde ik me niet safe meer op de weg. Ik ging het autorijden uit de weg. Ik schrok van deze impact van deze vervelende ervaring. Ik wil met een veilig gevoel autorijden, zonder belemmeringen. Op internet kwam ik autorijschool René van Maaren tegen, gespecialiseerd in rijangst en het opfrissen van de rijkunst. Het contact met René verliep heel plezierig. Ik heb in totaal drie rijlessen gehad van 2 uur. Ik ben heel blij met de manier waarop René van Maaren mij weer ‘’op de weg’’ heeft geholpen. Ik rij nu weer en bouw mijn routine en zelfvertrouwen weer op.

Met veel plezier en zelfvertrouwen mijn rijbewijs gehaald

Ik zag er best wel tegen op om te beginnen met rijlessen, maar bij René in de auto was ik gelijk op mijn gemak. Hij heeft mij met alle geduld en met een grapje op zijn tijd, zelfvertrouwen en heel veel plezier in het autorijden meegegeven. Dankzij zijn super fijne begeleiding heb ik mijn rijbewijs in 1 keer kunnen halen! Nogmaals bedankt René!

De beste van het beste!

Ik had een geweldige ervaring bij Van Maaren. Renée was erg geduldig en wist precies wat ik nodig had om klaar te zijn voor mijn examen. Ik ben in een keer geslaagd. Bedankt Renée!

Super goede opfriscursus!

Ik heb een hele fijne opfriscursus gehad van René (2x 2 uur). René creëert een prettige sfeer, geeft nuttige tips en feedback en helpt je je zelfvertrouwen weer op te bouwen. Het heeft mij over de drempel heen geholpen en ik ben nu weer terug op de autoweg.

Heel prettige rijlessen gehad bij René

Ik heb altijd veel zenuwen gehad bij het denken aan mijn rijbewijs halen. Ik wist niet dat er ook rijscholen bestonden voor mensen zoals ik, veel stress en zenuwen . Bij René voelde ik me serieus genomen en op mijn gemak. Ook wist hij precies wat er extra aandacht nodig had tijdens mijn lessen en nam daar echt de tijd voor. Helemaal tevreden!

Ik zou iedereen deze rijschool aanbevelen!

Ik had al twee jaar nauwelijks gereden en ik ervaarde veel angst bij bepaalde verkeerssituaties. René had meteen door wat ik nodig had en heeft me in korte tijd weer het vertrouwen teruggegeven dat ik prima kan rijden. Inmiddels zit ik zonder spanning in de auto, iets wat ik me niet voor mogelijk had gehouden. Erg blij en tevreden met de lessen die ik bij René heb geleerd! :)

Veel nuttige aanwijzingen op een duidelijke, prettige en rustige manier

Omdat ik me na een aanrijding onzeker voelde, heb ik bij René een paar opfrislessen gehad. Hij ging goed in op de punten die ik aangaf en kon helder analyseren en uitleggen waar verbetering mogelijk was. Dit geeft me goede handvatten over waar ik op kan letten en maakt dat ik me weer veiliger voel en met meer plezier in de auto stap. Meteen ook nog even het parkeren mee gepakt, want dat was nooit mijn sterkste kant…

Weer zelfverzekerd achter het stuur

Vijf jaar geleden mijn rijbewijs gehaald, maar daarna niet meer gereden. René heeft er met 2 lessen weer voor gezorgd dat ik zelfverzekerd achter het stuur zit. Heeft oog voor je persoonlijke leerproces, geeft tips maar ook veel ruimte om situaties zelf in te schatten en op te lossen. Aanrader!

fijne ervaring

Rene weet elke les weer goed de tijd te nemen voor de te behandelen onderwerpen, maar blijft toch erg efficiënt. Doordat hij niet alleen het ‘trucje’ maar ook de onderliggende gedachte uitlegt kan ik nu in veel meer auto’s uit de voeten. Ik heb bij rijschool Van Maaren niet alleen mijn rijbewijs gehaald, maar ik heb leren rijden.

Precies de opfrislessen waar ik behoefte aan had!

Rene heeft me enorm geholpen met wat opfrislessen omdat ik al een tijd amper meer reed. Hij snapte precies waar ik behoefte aan had, namelijk een rustige en duidelijke uitleg en ruimte om te oefenen met de praktische tips. Heel prettig en heel efficiënt!

Vakkundige en persoonlijke begeleiding

Ik ben zeer tevreden over de lessen met René. Ik kwam bij hem terecht na al verschillende rij-instructeurs gehad te hebben en met allerlei angsten rondom het rijden en het examen. René heeft me vakkundig door de laatste lessen heen geloodsd. Hij was heel helder over hoeveel lessen er nog nodig zouden zijn en dit bleek ook te kloppen. Dat vertelt me dat hij de ervaring om goed in te schatten wat iemand nodig heeft. De lessen gingen op mijn tempo om rekening te houden met mijn spanningen, maar René was ook niet bang om me uit mijn comfortzone te lokken zodat ik echt stappen kon maken. Dankzij zijn begeleiding heb ik mijn rijbewijs in één keer gehaald. Ik zou René dan ook van harte aanbevelen als rij-instructeur. Een fijn, rustig en begripvol persoon die de lessen aanpast op wat jij nodig hebt. En verder is het natuurlijk ook gezellig in de auto :) Dank je wel voor de lessen, René!

Met dank aan de superfijne lessen van René in één keer geslaagd. Hij heeft een hele prettige, rustige manier van lesgeven en houdt super goed rekening met jouw leerstijl. Daarnaast is hij ook gewoon heel gezellig en valt er iedere les ook genoeg te lachen. Ik ben pas op mijn 32e begonnen vanwege verkeersangst en autisme maar ik ben ontzettend blij en trots dat ik de stap heb genomen me in te schrijven en het voor elkaar te boksen. Dikke aanrader voor iedereen die echt wil leren rijden en niet alleen maar wil slagen. Bedankt!