Vriendelijke ontvangst met goede service.

Vriendelijke ontvangst met goede service. Het bedrijf en medewerkers kwamen heel betrouwbaar over. De auto werd in een prima staat afgeleverd.

Professioneel en Servicegericht

Heel prettig zaken gedaan met Henk. Deal snel gesloten, en er zullen zeker meerdere volgen. Zitten praktisch bij elkaar om de hoek. Kom gerust eens op de koffie!

Net bedrijf, prima wagen, eerlijk verhaal

Vorige maand een jonggebruikte VW Golf gekocht. Auto verkeerde in hele nette staat, zowel technisch als qua interieur. Nu ong 2000km de eerste weken probleemloos kunnen rijden. De deal snel rond kunnen maken, eerlijk verhaal en goed meegedacht. Ga zo door!

prima ervaring mooi aanbod voertuigen met scherpe prijs

goede ervaring, auto stond klaar om mee te nemen, wel nog even goede uitleg gekregen, kreeg prijs oude voertuig terug die volgens internet gelden. toch klein puntje kritiek het is een onaangename verrassing dat je zelf je nieuwe, voertuig moet overschrijven in het dorp, misschien kan dat niet anders maar ik zou het even melden van te voren. ik heb gelukkig nog geen problemen met de auto deze verwacht ik ook niet maar kan dus geen oordeel geven over het naleven van garantie afspraken.

Beste Rob, Hartelijk dank voor de fijne recensie. Uiteraard doen wij er alles aan om onze klanten tevreden te maken en vooral te houden! Wij stellen de nieuwe auto`s bewust te naam bij de Bruna winkel hier vlakbij. Niet iedereen is al bekend met de kentekenpas die in de plaats is gekomen van het papieren kenteken. Het blijkt voor menigeen vreemd en verdacht dat men na betaling alleen een soort kassabonnetje mee krijgt dat tijdelijk het kentekenbewijs is. Wij hopen met deze werkwijze te bereiken dat het vertrouwen er dan is, dat het zo hoort. De 10 minuten extra die dit aan tijd kost, zijn het zeker waard! Wij wensen u vele onbezorgde kilometers toe in een goede gezondheid! Team Dema

Een kwestie van vertrouwen!

Ik kwam met mijn vader de autohal in we werden meteen prettig ongedwongen geholpen. We hadden een mini clubman gezien en mochten meteen even ermee de weg op' ga lekker je gang kijk even hoe de auto voelt op de weg,,ik zie jullie straks wel' Een prettig bedrijf om een goede auto aan te schaffen. Voor de volgende auto zal ik beslist als eerste dit bedrijf kiezen.

Erg netjes geholpen en mega blij met mijn nieuwe auto.

Twee keer (voor dezelfde auto) bij Dema auto's geweest, beide keren netjes geholpen. Ik werd regelmatig telefonisch op de hoogte gehouden over de auto die ik gereserveerd had. Bij de tweede afspraak stond de auto netjes klaar voor de proefrit waarna ik hem meteen mee naar huis heb kunnen nemen. Bedankt voor de goede service!!

Mooie goede auto's met een nette service

In het begin contact gehad via email en whatsapp. Erg netjes te woord gestaan en een reeële inruilprijs door gekregen voor de oude auto. Mooie Mini Clubman gekocht welke keurig is afgeleverd. Inclusief beurt, beetje brandstof en nieuwe matten. Al met al een hele positieve ervaring met Henk en Marco gedurende de aankoop en aflevering. We zouden er zo nog een auto kopen.

super goed geregeld

alles netjes ingeruild en volgens afspraak onze Mini Cabriolet top afgeleverd.

Goed en vriendelijk geholpen

Zeer aangenaam verrast. Goede prijs en prima inruil was voor ons de reden om hier een auto te kopen. DEMA is wat mij betreft een aanrader

Al langer opzoek naar een mini, na lang zoeken uitgekomen bij Dema auto’s. Vriendelijk geholpen. Proefrit gemaakt en meteen verkocht. Nu 2 weken mijn auto superblij met mijn mini, goede service.

Top! Superblij met mijn Nissan Micra.

Ik was op zoek naar een andere auto en kwam bij Dema auto uit. Na een proefrit en een goede prijs voor inruil van andere auto de Nissan gekocht. De Nissan moest voor een terugroep actie van de software terug naar de garage en daar is nog het een en ander hersteld wat door Dema auto’s (zoals afgesproken) keurig netjes is terugbetaald.

Onlangs een te gekke mini Clubman bij Henk gekocht. Na aflevering twee kleine probleempjes die meteen zijn opgelost. Onwijs blij met mijn nieuwe auto en de goede service!

Uitstekend, 2 mooie mini's gekocht voor een goede prijs.

Inmiddels rijden we al 2 maanden blij rond in de mini die we bij jullie gekocht hebben. Onze dochter heeft toen ook een mini gekocht, ook zij is zeer tevreden met haar mini. Ze rijden beiden geweldig. En voor die prijs nergens anders een goedkopere gezien met hetgeen wat er op deze zit. Geweldige service en uitstekend advies. Bedankt! Groeten uit Zeeland.

No-nonsens

In Maart 2020 ben ik na een blik op het internet uitgekomen bij DEMA en ik was zeer geïnteresseerd in een Hyundai I40. Op zaterdag vanuit Rotterdam een kijkje genomen en het was zeg maar "gezellig"' druk. De verkopers waren volop in beweging om iedereen die op dat moment aanwezig was te helpen zoveel maar kon. Ook ik kwam aan de beurt en ik moet zeggen ik werd fantastisch geholpen, de I40 stond redelijk ingebouwd maar kosten noch moeite werden bespaard om mij zonder afspraak een ritje te laten maken. Kijk maar wat je ervan vindt we zien je wel terug doe maar rustig aan werd er gezegd. Na een ritje van ongeveer 30 minuten was voor mij duidelijk dat ik de I40 wilde hebben. Terug gekomen bij DEMA was de deal snel rond inclusief APK en kreeg ik een hele nette prijs terug voor mijn "oude" Sonata en rijd ik dus sinds eind Maart rond in de I40. Geen geouwehoer, no-nonsens gewoon eerlijke mensen die op een normale manier hun boterham willen verdienen.

eerlijke zeer profesionele nette heren

op 25-04-2020 voor de tweede maal een prachtige auto aangeschaft bij dema auto,s na eerst de auto te hebben bekeken ,kwam henk de verkoper en koper al zeer snel tot een zeer redelijke aankoop overeenkomst. nadat er nog kleine afspraken werden gemaakt ,gingen wij een week later de auto afhalen ,en de eerder gemaakte afspraken waren meer dan waar nagekomen. deze zaak is zeker een aanrader voor betrouwbare mooie auto,s en vakbekwame adviesen.

Top, binnen twee dagen alles geregeld!

Zaterdag wezen kijken naar een mini, de maandag erop stond die al thuis voor de deur. Gewassen en al!

Eerlijk, betrouwbaar, snelle levering en fijn personeel!

Top service

Mooie en goede auto’s voor een goede prijs. Ook de service was top.

Pas een Audi gekocht !

Hele vriendelijke verkopers en zeker goede service. Wij zijn zeer tevreden klanten!

Eerlijk en persoonlijk

heb recentelijk een auto gekocht bij Demaautos in 's-Gravendeel. ik had voor mijn bezoek al online gekenen naar het aanbod en een aantal autos uitgezocht waar ik interesse in had. in de showroom wat rondegekeken (voornamelijk naar de autos die ik online al gezien had) en werd vervolgens geholpen door een medewerker die mij eerlijk adviseersde over welke autos wel of niet goed passen bij mijn wensen en situatie. ik heb uiteindelijk een auto gekocht die ik niet online gezien had maar waar ik wel erg bij mee ben. - goede service - lekker persoonlijk en direct - eerlijk advies - binnen 3 dagen alles geregeld

Correct en netjes geholpen

Via internet kwamen we bij dema-auto`s terecht. Mooi ruim aanbod van auto`s. We zijn heel tevreden over de service. Vandaag onze nieuwe auto opgehaald. We zijn super tevreden. Veel succes

Fijn en betrouwbaar bedrijf

Bij aankoop nieuwe auto, kon ik mijn oude auto inleveren. Via de app foto gestuurd en ik kreeg snel te horen hoeveel ik voor auto zou krijgen, waardoor ik snel kon besluiten tot aankoop over te gaan. Kleine deukjes van steenslag zijn er uitgehaald en niets meer van te zien. Ik kan Dema van harte aanbevelen

waardeloos

Maak je een afspraak om naar een auto te komen kijken, is hij al verkocht voor de datum van de afspraak...aan iemand anders wel te verstaan. Schandalig!!! zo ga je niet met klanten om! Hier gaan we zeker geen zaken meer mee doen!

Beste Mieke, Tot mijn verbazing zie ik een recensie over Demaautos waaruit een behoorlijke teleurstelling naar voren komt. Wij hebben de hele dag door mensen die naar 1 of meerdere auto`s komen kijken. Als autobedrijf met een hoge omloopsnelheid ontkomen wij er helaas niet aan dat auto`s verkocht zijn, voordat iemand een gepland bezoek af heeft gelegd. Het leek ons netjes je van de verkoop op de hoogte te brengen. Je kunt de betreffende auto desgewenst nog steeds bezichtigen. Behalve deze, hebben wij nog ca. 40 soortgelijke auto`s op voorraad en in het verschiet bovendien. Ik krijg de indruk dat je de verkochtte auto eigenlijk had willen reserveren? Het spijt ons in ieder geval zeer dat je ondanks een verkeerde interpretatie, zo teleurgesteld bent. Helaas werkt het echter bij ieder ( auto ) bedrijf zo........ Neem gerust contact met mij op dan zal ik mijn best doen om dit misverstand goed te maken. Met vriendelijke groet, Henk van der Ploeg www.demaautos.nl

Snelle, heldere en goede service!

Nette en vriendelijke ontvangst, met eerlijk advies! Hoewel de auto behoorlijk stond ingebouwd, was het geen moeite voor de heren om de auto uit de loods te krijgen voor een proefrit, terwijl wij ondertussen van onze koffie konden genieten. Een snelle, heldere en goede service!

Goede deal bij een fijn bedrijf

Enkele weken geleden onze mini clubman opgehaald. jonge auto, weinig km’s en vol met mooie opties. Fijn en ongedwongen geholpen. Proefritje gedaan bij niet al te fraai weer maar geen probleem net als een dagje reserveren om even te overdenken. Netjes de afgesproken kleine puntjes verholpen zoals een beschadigd kapje en dak rubbertje. Zeer tevreden. Kortom flexibel en fijn bedrijf. Zeker aan te bevelen. Marco en Henk; bedankt!