Prima autobedrijf

Vriendelijk en rustige, ontspannen sfeer. Geen poeha. Uitstekend geholpen.

Goede service, prettig contact, hele fijne auto!

Mijn eerste Mini bij Dema Auto's gekocht. De service is erg goed. Wat ik erg belangrijk vind, is dat er de tijd voor je wordt genomen om alles te vertellen en je vragen te beantwoorden. Voor hen is iedereen die een auto komt belangrijk. De aankoop wordt niet afgerafeld en ook het ophalen van de auto verloopt goed. De zaak ziet er erg netjes en schoon uit. De auto's blinken je tegemoet. Ik ben erg tevreden met mijn aanschaf via Dema Auto's.

bezonder goed

bij U bedrijf een auto te kopen was een positieve ervaring. De manier hoe Henk ons ontving en de overdracht verliep was een bijzonder prettige belevenis. Na een thuisreis van 200km kan ik zegen dat de auto zo goed is als Henk het beloofde. Emil Maubach

Top auto en mega goed geholpen!

Als je een mooie, fijne en goede auto wilt, waar ook nog eens de service top is, dan moet je bij DEMA Auto's zijn! Wat heeft Henk ons goed en snel geholpen met het inruilen van mijn mini en het kopen van een prachtige bmw. Super bedankt voor de goede service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima vriendelijke ontvangst. Ontspannen sfeer. Er wordt je geen auto aangepraat. En ze doen wat ze zeggen. Hele mooie auto gekocht. Ik ben zeer tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en Betrouwbaar

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In eerste instantie leek het een betrouwbaar bedrijf. Bijna niets anders dan lovende reviews. Dus ik besloot hier mijn volgende auto aan te schaffen.\r\nIk had een Ford Fiësta van 2009 op het oog en de afspraak voor een proefrit was snel gemaakt. De auto was van te voren alvast vooraan gezet, zodat ik makkelijk kon gaan rijden.\r\nDe auto zelf zag er netjes uit, dus dhr startte de motor voor mij en ik kon gaan rijden. Wel gaf hij aan dat de auto wat stevig remde. Tijdens de proefrit leek de auto goed te rijden op de remmen na inderdaad. Ook piepte deze remmen wat. Na pakweg 30 minuten arriveerde ik weer bij Dema auto\'s. \r\n\r\nDaar gaf ik aan dat de remmen wel wat piepte en dat de auto inderdaad stevig remde. Dhr gaf aan dat ik blij moest zijn dat de remmen piepte, want dat waa juist goed dan waren ze droog. Nou ben ik niet helemaal een leek, dus ik vond het een bijzonder antwoord, maar omdat het echt maar heel af en toe een piepje was bij wat harder remmen zocht ik er niks achter. Vervolgens vroeg ik wanneer de distributieriem was vervangen. Mij werd toen door dhr. verteld dat deze auto een distributieketting had. \r\n\r\nOmdat de auto verder heerlijk reed gingen we naar het kantoortje om alle papieren te regelen. Mijn oude auto, een ford ka met mankementen die ik gelijk had aangegeven, zou ingeruild worden. Dit woog mooi op tegen de afleverkosten zei dhr. Afleverkosten? Omdat ik niet het gevoel had hier een keuze in te hebben ging ik hier schoorvoetend mee akkoord. Wel gaf ik aan de APK dan bij mijn eigen garage te willen laten doen, omdat dat een officiële Ford garage was. \r\n\r\nEr zou nog een \"afleverbeurt\" gedaan worden a la 200 euro en 2 dagen later kon ik hem ophalen. Na het ophalen heb ik gelijk mijn garage gebeld voor een APK.\r\nHelaas kwamen ze er hier achter dat mijn remmen niet \"normaal\" waren zoals dhr. zei, maar dat zowel mijn remblokken als schijven helemaal door waren tot het metaal. Ook was er duidelijk geen beurt gedaan. Daarnaast vertelden zij mij dat er een distributieriem in zat en zij nergens konden terug vinden of deze vervangen was. Wat toch wel gedaan zou moeten zijn aangezien er meer dan 170.000 op de teller stond bij aankoop.\r\n\r\nNa confronteren van dhr. via de mail werd ik uitgemaakt voor leugenaar en dat ik nergens verstand van zou hebben en dat ik vals beschuldig. Ook had hij ineens de oude eigenaar gesproken die zei dat ergens in bleiswijk de auto jaarlijks in onderhoud is geweest. Maar waar kon mij niet verteld worden. Tot een oplossing komen wil dhr. ook niet.\r\n\r\nAls ik dit van tevoren had geweten dan had ik hier nooit een auto gekocht.

Beste Cathy, Zeer teleurstellend dat je Demaauto`s op een dergelijke manier beoordeelt. Feitelijk geven al onze andere beoordelingen wel aan dat dit niet terecht is, maar wij voelen ons toch verplicht te reageren. Alvorens je deze recensie plaatste hebben wij uitvoerig contact gehad waarbij ik je mijn oprechte excuses heb aangeboden voor de vergissing betreffende ketting/riem van de distributie. Aangezien je al reed met de auto heb ik direct contact opgenomen met de vorige eigenaar om te informeren naar de vervanging van de riem. Zoals ik je mededeelde is deze op tijd vervangen waardoor deze pas over ca. 150000 km weer aan de beurt zou zijn. Dat je klaagt over versleten remmen is begrijpelijk maar niet terecht. Je hebt er zelf, bewust voor gekozen om de apk uit het afleverpakket te laten en je auto bij je eigen garage apk te laten keuren. Hier heb je ook korting voor gekregen. Wanneer de reparatiekosten vervolgens tegenvallen is het erg flauw om je op een dergelijke manier af te reageren. Desalniettemin zijn wij er van overtuigd, dat we je een goede en betrouwbare occasion hebben verkocht en wensen je nog veel veilige kilometers toe.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijk no-nonsens bedrijf.\r\nVeel keuze en uiteindelijk een mooi Mini One uit 2016 gekocht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Inmiddels rijd ik al een aantal weken blij rond in een auto die ik bij Dema gekocht heb. Geweldige service en uitstekend advies. Bedankt mannen! Ik beveel jullie mooie bedrijf van harte aan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goeie snelle service, vriendelijk personeel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super geholpen! Vriendelijk deskundig en goed advies. \r\nOntzettend blij met mijn nieuwe bmw! Rijd als een zonnetje! Overschrijving in de buurt mogelijk en alles werd keurig geregeld. Wat kleine problemen mbt airco en kon direct terecht bij de garage. \r\nHeren dank jullie wel en tot de volgende keer!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg goede ervaring. Prijs/kwaliteit ook erg goed. Aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijk en komt afspraken na\r\nBen zeer tevreden\r\nJammer dat je zelf de auto moet overschrijven bij plaatselijk rdw loket

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aan te raden! Eerlijke en duidelijke informatie gehad over de auto. Afspraken werden nagekomen. Omdat ik zonder vervoer zat werd de auto extra snel in orde gemaakt. Eigenaar kwam mij zelfs ophalen bij de bushalte. Hele goede service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een zeer fijn en eerlijk bedrijf, wij hebben pas een mini gekocht bij dit bedrijf.\r\nHeel vriendelijk en goed geholpen, wij zijn erg blij met onze auto.\r\nBedankt mannen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 6 jaar geleden een goede ervaring gehad en dat was voor mij de reden om terug te gaan naar een betrouwbaar adres.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Marco en Henk hadden gedurende geheel het onderhandelingsproces een open en transparante houding.\r\nIk beveel dit bedrijf bij anderen aan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super blij en tevreden met mijn nieuwe auris \r\nDie ik een paar weken terug bij Dema auto\'s gekocht heb\r\nDe auto was binnen een dag na aankoop al klaar , en we hebben hem op de valreep gelukkig nog op kunnen halen, omdat het bijna sluitingstijd was toen we arriveerde \r\n\r\nKortom erg tevreden , raad ook iedereen aan om eens bij Dema auto\'s op de site te kijken \r\nWie weet zit er wel een leuke auto tussen !!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We waren aan een andere auto toe en kwamen via autoscout bij dit bedrijf terecht.\r\nHet voelde goed aan.\r\nGeen verkooppraatjes maar duidelijke uitleg wat met deze auto te maken had.\r\nEr is nu een klein probleempje maar dat wordt opgelost zonder problemen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf heb een jonge toyota yaris gekocht. aangekomen heel vriendelijk ontvangen niets was teveel.\r\nproefrit gemaakt en de auto gekocht.\r\nheerlijk autootje rijdt als nieuw!\r\nkwam er na een weekje achter dat de airco niet koud werd en heb toch maar even gebeld.\r\nhad de auto voor een hele goede prijs zonder garantie gekocht maar het probleem wordt toch heel netjes opgelost. \r\npluim voor Dema.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs een peugeot 2008 gekocht bij Dema auto\'s we werden netjes ontvangen de koffie stond klaar, We konden meteen een proefrit maken met de auto en nog wat onderhandeld over de prijs en zijn tot een akkoord gekomen. Enkele dagen later werden we gebeld dat de auto helemaal nagekeken was en een nieuwe APK op zat. Zeer correct behandeld is zeker aan te bevelen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een geimporteerde auto gekocht. \r\nService was goed en vriendelijk. \r\nOp het moment was het niet mogelijk om de auto daar op naam te zetten maar daar hebben ze een goede oplossing voor gevonden. Ze hebben snel contact met mij opgenomen toen de auto beschikbaar was.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Twee maanden terug praktisch gloednieuwe auto gekocht. Mooie inruil, super snel geregeld. Nog steeds erg blij.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We kwamen kijken naar een gebruikte Cactus. We werden netjes, vriendelijk en correct geholpen. De Cactus stond precies in het midden van de hal, maar een proefrit was geen enkel punt, klasse! De proefrit beviel goed, de prijs was goed en niet minder belangrijk het gevoel was goed, dus de Cactus gekocht. \r\nNu bijna twee maanden later nog steeds erg tevreden met de Cactus.\r\nKortom, prettig bedrijf met vriendelijke mensen!