Uitmuntend !

Vandaag mijn nieuwe auto opgehaald na heel goed geholpen te zijn door Robert. Fantastisch bedrijf waar de grote merkdealers nog iets van kunnen leren! Heel veel dank en zeker tot ziens!

Top bedrijf

Vandaag mijn auto opgehaald was top afgeleverd Hier kun je rustig een auto kopen. Ik ben er blij mee.

Super goede service

Zeer klant vriendelijk! En super goede service, mocht ik weer een auto willen kopen zal ik zeker terug komen

Geweldig!

Ook voor vrouwen een prettige garage. Ze nemen de tijd voor je, leggen alles uit en pushen niet om meteen een beslissing te nemen. Toen het besluit eenmaal genomen was kon ik de auto binnen 3 dagen al ophalen, heel de papierwinkel was geregeld. Een echte aanrader als je topservice wilt!

Wij hebben een week geleden een een Mitsubishi outlander gekocht en we zijn zeer tevreden met de aflevering van de auto.. en zeer klantvriendelijk allemaal..

Mooie auto en rijdt fijn

Netjes geholpen en auto in prima staat afgeleverd

Transparant, eerlijk en klantvriendelijk

Een goed gevoel overgehouden aan ons bezoek en aankoop van een nieuwe auto. Eerlijke inruilprijs gekregen, oprechte interesse, er is tijd genomen voor ons bezoek en meerdere auto’s meegenomen voor een proefrit. Vriendelijk personeel en een prettig gesprek met Arend die de auto adviseerde die het beste past bij onze situatie en niet diegene die de beste marge opleverde. Van harte aanbevolen dus en komen een volgende keer graag terug !

Perfecte auto voor de perfecte prijs

Vriendelijk en gastvrij ontvangen door het personeel. Geen verkooppraatjes, gewoon recht door zee. Een mooie Peugeot 108 gekocht bij ze uit 2017. Maar er was 1 minpuntje anders hadden ze een 10 gehad. De auto was bij het ophalen niet door de wasstraat gedaan. We hadden de auto 10 dagen voor aflevering er nog mee proef gereden in de regen. Niet dat het erg is maar het staat iets netter bij het afleveren.

Betrouwbaarheid en service zijn top

Na onze eerste goede ervaring met de aankoop van een Ford C-Max, hebben wij dit bedrijf een zoekopdracht gegeven voor een Volvo. Binnen vrij korte tijd werd een auto aangeboden die aan al onze verwachtingen voldeed. De zaken die onderhoud behoeften werden netjes opgelost, de prijs was marktconform, dus we kwamen er al snel uit. Er heerst een prettige ongedwongen sfeer en men zit er niet om je maar snel een auto te verkopen. Er wordt naar je geluisterd en er wordt naar gehandeld. Kortom een betrouwbaar en zeer service gericht bedrijf die ik van harte kan aanbevelen.

Goede Service en de perfecte auto die we zochten

Na het maken van een afspraak om de auto te bekijken, heeft Robert ons goed geholpen. Hij heeft ons van alle informatie voorzien die wij nodig hadden om te beoordelen of dit daadwerkelijk de auto was die we zochten. Na het proefritje en het een en ander te bespreken hadden wij besloten om er een nachtje over te slapen. De volgende dag opgebeld dat we een deal hadden en de auto stond dezelfde week nog rijklaar. Top service!

gewoon goed geregeld

goede ervaring met autobedrijf Van Mourik. keurig geholpen door Robert en ondanks de drukte op dat moment werd er alle tijd voor ons genomen. leuke Fiat Panda zien staan en we gingen voor een proefrit, lekker karretje en besloten hem aan te schaffen. onder het genot van een bak koffie en kop thee onderhandeld over de inruilprijs voor onze Micra en er uit gekomen. 1 achterdeur wilde niet open, iets met bedrading en servo maar zou keurig opgelost worden. als extra service nog een beurtje volgens dealer voorschriften gedaan en de week er op de Panda opgehaald. rijden er nu bijna een week in en bevalt nog steeds. kortom, goed bedrijf, vriendelijk vakkundig personeel, goede service, TOP

Goed geholpen met aankoop

Goed geholpen met aankoop

Snelle, efficiente, goede en voornamelijk persoonlijke hulp

Mijn eerste auto aanschaffen. Dus een zoekopdracht uitgezet bij Van Maurik en binnen de week mocht ik een proefritje komen rijden. Ze hebben precies geluisterd naar wat ik zocht en ik ben enorm blij weggereden met mijn eerste auto. Mijn vader komt hier al 25 jaar en ik zie niet in waarom ik ooit naar iemand anders zou gaan.

Alles verliep op een bevredigende manier

De auto, de ontvangst, de beschikbaarheid, de sfeer, de vriendelijkheid en beleefdheid van de mensen, alles was van een heel hoog niveau.

Zeer goed en klantvriendelijk bedrijf, een aanrader voor iedereen die aan een andere auto toe is.

Dikke pluim.

Zeer betrouwbaar en vriendelijk

Wij waren niet bekend met dit bedrijf, maar kwamen hier terecht nadat wij op internet een occassion vonden die aan onze wensen voldeed. Afspraak voor de proefrit gemaakt. De auto stond al te glimmen voor de proefrit. Op slag verliefd. Nette onderhandeling met Koos en uiteindelijk de auto gekocht. Het ophalen was ook een feestje. Strik om de auto en nog een presentje. Je koopt niet elke dag een auto dus zeker een mooie ervaring. Na aflevering klein kritiekpuntje, maar daar is keurig op geacteerd.

Hele fijne verkoper en uitstekende service

Heel goed geholpen door Robert en zijn stagiaire Brain. Denken goed mee en luisteren naar de klant. Er zat een mooie strik om de auto bij het ophalen. Hele mooie auto gekocht en daarna nog bereikbaar voor vragen etc. Wij zijn heel tevreden!

Heel fijn geholpen en geheel volgens afspraak.

Heel fijn geholpen door Robert. Geheel volgens afspraak de bijzondere wensen uitgevoerd. Wij bevolen dit autobedrijf al aan bij onze vrienden en relaties.

Prima bedrijf, fijne mensen, mooie auto's, scherpe prijzen.

Ik heb een Kia XCeed gekocht uit 2020 met slechts 3300km op de teller, was voor ons wel spannend omdat we uit een Suzuki Swift kwamen van 2007, blijft uiteindelijk veel geld mee gemoeid. Bij het eerste bezoek werden wij goed ontvangen door Bas Schouten, hij gaf een duidelijke uitleg over de auto, een proefrit met de Kia XCeed was meteen mogelijk, alles verliep vlotjes. De auto kreeg nog zijn eerste beurt en de Kia 7 jaar garantie werd gegarandeerd. 28-05-2021 de auto opgehaald, deze stond in de showroom klaar met een grote strik erop, auto zag er keurig uit. Het papierwerk was vlot afgehandeld en wij konden op pad, nadat we nog een streek presentje hadden meegekregen. Al met al een zeer net bedrijf, prettige mensen en wij hebben een mooie auto. Deze firma is een aanrader, zeker ook omdat de prijzen scherp zijn.

zeer klantvriendelijk en meedenkend, prachtige en verzorgde firma!!!

zeer klantvriendelijk en meedenkend en snelle service, prachtige en verzorgde firma!!!

Topservice!

Vandaag een auto gekocht en wat een goede service, gewoonweg een topbedrijf! Ik ben vandaag geholpen door Bas en Jelle, zij waren vriendelijk, eerlijk, behulpzaam en meedenkend. Ik voelde mij op m'n gemak door de ongedwongen sfeer en de tijd die zij namen. Vragen werden keurig beantwoord. No-nonsense bedrijf! Bas en Jelle nogmaals bedankt! Jullie hebben er een klant bij!

Volledig ontzorgd!

In mijn zoektocht naar een andere auto ben ik uitstekend geholpen door Jelle. Mijn nieuwe auto is helemaal naar wens ingekocht en afgeleverd.

Uitstekend geholpen

Heb een uitstekende service gehad. De auto is bij mij thuis afgeleverd en voldoet aan alles. Ivm tijdgebrek kon ik de auto helaas niet bezichtigen. De foto’s zeiden voor mij genoeg en heb de auto online gekocht. Van a tot z was alles netjes geregeld. Ben super blij met mijn nieuwe Volkswagen Golf Stationwagen. Dit bedrijf is zeker een aanrader en mijn vaste autobedrijf. Nogmaals bedankt voor alles meneer Hardeman!

Prima bedrijf goed geholpen ,nette mensen

Bij aflevering de auto in een nette staat afgeleverd

Hele nette service!

Bastian is betrokken, vriendelijk, flexibel, prettig in de omgang en geeft een cliënt het gevoel, dat hij/zij een aankoop heeft gedaan bij een betrouwbaar bedrijf. Laat kennis van zaken zien, maar vraagt ook details na, die hij niet zeker weet.