Top geregeld

Afspraak maken online voor proefrit . Werd snel terug gebeld en was snel geregeld . Auto staat klaar bij aankomst en na praatje even een rondje gereden . Bij terugkomst koffie en praatje en hoppa een offerte , later nog offerte met inruil en binnen paar uur alles geregeld . Wordt op de hoogte gehouden van verloop en paar dagen later staat de auto klaar met een leuk presentje en een mooie blinkende auto . Top geregeld Robert .

Een uitstekend en plezierig bedrijf om een auto aan te kopen

Wederom zijn wij geholpen door Robert Noordam (speciaal voor hem weer naar Geldermalsen gereden) en hebben bij hem een nieuwe aankoop gedaan. Een respectvol, kundig, tijd voor je nemend en vertrouwend persoon. Wij zijn weer zeer tevreden met de gehele gang van zaken. De volgende keer gaan wij weer naar Jan van Mourik (en Robert) toe.

Top bedrijf

Leuke en vriendelijke mensen Komen hun afspraken na

Goede service en komt afspraken na

De aanschaf was snel geregeld. auto is keurig gereed gemaakt en stond mooi in de verkoopruimte voor ons om op te halen. alle medewerkers die we gesproken hebben bij de aankoop waren zeer vriendelijke en service gericht. Auto was geheel naar wens.

Eerlijk advies en geen gladde autoverkoper

Informatie op internet klopt met werkelijkheid, prettig geholpen. Geen druk gezet om gelijk te beslissen of "gedreigd" met andere klanten. Auto keurig bij aflevering.

Hele fijne garage

Autogarage van mourik is een hele fijne garage.Na het maken van een afspraak voor een proefrit, werden wij zeer vriendelijk ontvangen en de auto stond al klaar. Wij zijn zeer goed geholpen door verkoper Bastiaan en hebben een reële inruilprijs ontvangen voor onze auto. Koop van auto was zo gesloten. Kregen tijdig alle gegevens door en bij afhaling stond onze nieuwe auto mooi gepoetst en met strik klaar. We kregen ook nog een attentie mee.

De klant is koning

Na een speurtocht op internet naar een andere auto kwamen we de auto, een Skoda Yeti, tegen bij Van Mourik. De recensies waren erg goed. Dus dat gaf ons vertrouwen. Aldaar een hele mooie auto en voor de te ruilen auto een mooie prijs gekregen. Graag wilden we nog wat extras en die werden tegen een kleine meerpijs direct meegenomen in de aflevering. Een fijn gesprek , niets opdringers en met een goed gevoel met de auto huiswaarts gegaan. We zijn erg tevreden over de service en klantgerichtheid. Top!

Prachtige transporter gekocht!

Na zelf wat uitzoekwerk te hebben verricht heb ik aan van Mourik gevraagd om de verdere aankoop af te handelen en wat reparaties uit te voeren. Door allerlei redenen liep dit nogal uit, maar ik ben ontzettend tevreden met mijn prachtige, zo goed als nieuwe VW Transporter! Al mijn genoemde punten zijn kundig opgepakt en wat zij zelf tegen zijn gekomen is ook nog aangepakt, waardoor ik nu een zeer fijne en complete auto heb.

Prima garage met veel oog voor de klant

Wij komen inmiddels al bijna 20 jaar bij deze garage. De mensen van de garage kennen ons als klanten echt, nemen de tijd en nemen ons ook serieus. Wij hebben in die tijd ook al 2 keer een andere auto via de garage gekocht tot onze grote tevredenheid. Ze luisteren wat je als klant wilt en helpen bij het zoeken. Al met al zijn wij zeer tevreden met onze garage

Prima prijs kwaliteit verhouding en goede service

We zijn heel tevreden met de aankoop. Ook voor wat kleine puntjes achteraf deed van Mourik niet moeilijk en zijn we goed geholpen.

Vanaf het eerste moment een vertrouwd en zeker gevoel

Auto stond netjes klaar voor de proefrit, geen poespas, duidelijk verhaal, deal was snel rond!

Meer dan gewoon tevreden.

Enorm tevreden. Zowel de verkoop verliep heel soepel. Verkoper dacht uitstekend mee en niks was teveel moeite voor hem. (Geholpen door Arend) Maar ook de oplevering verliep goed. Bus was netjes gepoetst en alles wat we besproken hadden was uitgevoerd (dit is weleens anders). Met het ophalen van de bus alles nogmaals nagelopen en kreeg nog cadeau mee. Arend en team hartelijk dank. Ik raad jullie zeker aan..

Just boght subaru from the dealer, Was wery satisfied with all theyr services and help getting the car registered on my name. Satisfied with the car they sold me too. Wery good price and wery good condition! Recommend this car lot for everyone

Alle tot in de puntjes verzorgd

Na een verzoek om een offerte kreeg ik deze binnen 24 uur per mail toegestuurd, daarna een afspraak gemaakt met Bastiaan de betreffende auto stond klaar voor een proefrit, na de proefrit een kop koffie en de deal rond gemaakt tot tevredenheid. Ook de aflevering was keurig netjes verzorgd met een klein presentje Top gedaan

Fantastisch autobedrijf

Onlangs een mooie Range Rover gekocht. Ik ben uitstekend geholpen door Robert. Ik kreeg een oprecht een goed gevoel bij dit bedrijf. Dus mocht je mooie auto zoeken dan kun je hier terecht. Heb op mijn auto 2 jaar garantie en 6 maanden bovag erbij. Dus al met al erg blij met mijn mooie aankoop. Ik beveel iedereen dit top autobedrijf aan. Veel succes.

Voorkeuren doorgegeven en binnen 2 weken mijn nieuwe droomauto!

Superfijne en -snelle service! Heel blij met mijn nieuwe auto.

Superfijne aankoop-ervaring, zeer servicegericht personeel

De aankoop van mijn auto, Audi A1, was een feestje! Vanaf het allereerste contact, (reactie op mijn email) telefoontje vroeg in de ochtend al, tot aan de aflevering met een grote strik op de motorkap! Er is aandacht, er wordt tijd vrijgemaakt, koffie aangeboden (zelfs nog eentje voor onderweg) Deze mensen weten precies hoe het hoort. Ook niet onbelangrijk, de auto bevalt fantastisch! Heel erg bedankt voor je attente hulp Robert en ook Martine.

Nooit meer naar deze garage!

Ik had mijn auto gebracht voor een APK en grote beurt. 's Ochtends werd ik gebeld dat de reparatiekosten 700 euro waren. Daarbij opgeteld de kosten van de beurt ging ik uit van 11 à 1200 euro. Eenmaal aan de balie miest ik 1768 (!!) aftikken, zonder dat ik tussentijds geïnformeerd was. Mijn kentekenverlichting zou gerepareerd zijn, maar dat lampje hangt notabene nog los. Dus wat heb je dan gedaan? De achterverlichting zou stuk zijn (?) en blijkbaar was dat heel lastig te repareren. Dit alles verklaart voor mij niet de hoge rekening. Ik heb gebeld om een afspraak te maken en zou teruggebeld worden. Nu, ruim een week later heb ik nog steeds niemand gesproken. Inmiddels heb ik een andere (transparante) garage gevonden. Van Mourik ziet mij niet meer terug....

Dag mevrouw, Wij vinden het erg jammer dat u ons deze beoordeling geeft. Zeker omdat uw verhaal de nodige nuancering behoeft. We hebben meerdere keren geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen om bovenstaande te bespreken en nader toe te lichten, maar u geeft via een sms-bericht aan hier geen behoefte aan te hebben. Dit betreuren wij. Via deze weg laten wij u nogmaals weten open te staan voor een gesprek om tot een oplossing te komen. U blijft altijd van harte welkom op 1 van onze vestigingen of u kunt ons telefonisch bereiken op 0345-520362. Met vriendelijke groet, Team Jan van Mourik & Zn, vestiging Culemborg

Goed geholpen en goed geadviseerd

We werden zeer goed te woord gestaan door dhr. Robert Noordam. We waren tevreden met de inruil van onze beide auto's. Alles keurig geregeld, een vrijwaring voor de ingeleverde auto's en de nieuwe auto op naam gezet. We zijn met een goed gevoel weggereden en hebben dat nog steeds.

Teleurstellende ervaring

7 maanden geleden bij van Mourik (locatie Culemborg) een auto gekocht en extra betaald voor een aflever/servicebeurt, in de hoop een tijdje zorgeloos te kunnen rijden. Sinds de aankoop heb ik echter alleen maar zorgen en veel kosten gemaakt. Na 3 maanden (dag uit de garantie) de versnellingsbak kapot, kosten 600 euro. Dit is door van Mourik gerepareerd, echter onvakkundig is dat het mankement aan de koppeling niet bij de reparatie aan de versnellingsbak is gezien. Na 6 maanden de katalysator moeten vervangen en de waterpomp ging kapot, kosten 700 euro. En nog steeds rijdt de auto niet helemaal goed. Komt op korte termijn nog reparatie aan van koppeling a 700 euro en nieuwe banden. Ook is er een probleem vastgesteld met overmatig olieverbruik. Garage van Mourik toonde geen begrip en verleende ons geen service. Mankementen zouden volgens hen simpelweg het gevolg zijn van het rijgedrag van de bestuurder. Werden afgeserveerd en voelden ons totaal niet gekend. Het liefst zou ik van deze auto (lees: kat in de zak) af willen. De auto heeft me nu al 1300 euro extra gekost en er komt binnenkort nog zeker 1500 euro aan kosten aan, terwijl ik de auto nog maar ruim een half jaar in mijn bezit heb en er slechts weinig km's mee heb kunnen rijden. Ik koop hier nooit meer een auto en zou deze garage ook zeker niet aanbevelen.

Geachte heer/ mevrouw, Wij zijn erg teleurgesteld en verbaasd dat u deze review plaatst. Het doet namelijk absoluut geen recht aan de situatie en graag willen wij dit ook hier toelichten. Het klopt dat de versnellingsbak buiten de overeengekomen garantieperiode kapot is gegaan. Zoals destijds ook bij u aangegeven vinden wij dit erg vervelend en we zijn u hierin dan ook op een nette manier tegemoetgekomen. De versnellingsbak hebben wij tegen inkoopprijs aan u doorberekend en de arbeid (dag werk), bakolie, druklager en overige kosten hebben wij volledig voor onze rekening genomen. Vervolgens schrijft u dat de katalysator en de waterpomp kapot zijn gegaan. Hierover zijn wij niet ingelicht en dit is ons dan ook onbekend. Later hebben wij inderdaad, samen met uw zoon, gesproken over de mankementen aan de koppeling. We hebben toen aangegeven dat het, bij normaal rijgedrag, onmogelijk is dat een koppeling binnen circa 3 maanden mankementen vertoont. U heeft toen aan uw zoon de vraag gesteld of dit te maken zou kunnen hebben met zijn rijgedrag. Uw zoon gaf vervolgens als reactie dat ‘dit zou kunnen’. De versleten banden waar u over schrijft in uw review hebben hier naar alle waarschijnlijkheid ook mee te maken. U gaf uw zoon als antwoord ‘hier samen eens goed over te gaan praten’. Wij hebben toen nog aangeboden toch met u mee te willen denken in een passende oplossing. Vervolgens zijn jullie weggegaan en hebben wij niets meer van u vernomen. Totdat we deze review ontvingen. U zult onze verbazing begrijpen en nogmaals willen we aangeven dit erg te betreuren. Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Mark van Mourik

Aanbevelenswaardig !!

Weer n ervaring rijker , voor herhaling vatbaar , ze nemen alle tijd , er is veel mogelijk, alles volgens afspraak , vriendelijk én betrokken , wij voelen ons er thuis………

Vriendelijk, betrouwbaar met een paar verbeterpuntjes

Wat opvalt is direct de vriendelijke ontvangt bij de receptie en voorbereiding proefrit. De auto (mooie VW Golf) staat gepoetst klaar en kunnen gelijk gaan rijden. Geweldige auto in pracht staat. Na de proefrit uiterst aangenaam met Bastiaan de deal gemaakt met tevens een realistisch bod op de inruil. Beetje vreemd was de auto op winterbanden. Na check website blijkt de auto op de fotos op redelijk nieuwe Hankook 4 seasons te staan. Ik heb dat voorgelegd aan Bastiaan. Het goede is dat zonder omhaal de auto op 4 seasons zal worden geleverd. Wat jammer is dat er geen gevraagde Hankook of good year onder gezet is maar het goedkoopst mogelijke budgetmerk (Novax). Had graag willen bijbetalen als die paar tientjes het probleem was. Doet helaas afbreuk aan het rijden (lawaaiige banden). Beetje penny wise…Ondanks dat, men doet beslist alles om het goed te doen voor de klant en als er iets is wordt er gelijk en goed gereageerd. Positieve ervaring met een wat ongelukkig smetje, vandaar deze keer niet de volle 5 sterren.

Zeer tevreden!

Wij hebben daar een mooie auto gekocht. Wij zijn goed geholpen en bij aflevering waren de afgesproken punten netjes afgehandeld en zelfs nieuwe automaten gekregen. Onze ervaring met van Mourik is dan ook zeer positief.

Uitstekend medewerker Bas!

Bas is zooo goed bezig !

Klantvriendelijk

Mijn ervaring met het bedrijf van Mourik zijn. Op de eerste plaats Klantvriendelijk bedrijf, ziet er zeer netjes uit. Ze hebben prachtige auto's staan. Ik heb er een gekocht kwam vertrouwelijk over en eerlijk, maar wil zeggen de aflevering was perfect en de verkoper Robert heeft het een en ander uitgelegd. Kennis van zaken en van de bolide wist hij ook veel vanaf. Wat ik een minpuntje vond was dat de auto niet was af getankt was, gezien wat ik moest betalen. Zelfs niet half vol. Poetswerk zag er ook goed uit uit. Showroom ziet er ook geweldig uit. En ik had een persoonlijk gesprek met Robert en vroeg hem om dit kort te sluiten met de directie. Maar tot op heden niets meer vernomen. Maar wel of ik een review wil achter laten en dat doe ik natuurlijk wel. Mvg P