Mijn complimenten.

* Goede omschrijving van de auto op de site. * Bij aankomst voor een proefrit in de mooie showroom voelde je je gelijk op je gemak. * Alle gegevens over de historie van de auto waren aanwezig en werden goed uitgelegd. * Persoonlijk en netjes afgehandeld. * De aankoop en afhandeling van de oude en nieuwe Mercedes B klasse is keurig verlopen. * Mijn complimenten. Zeer tevreden met de aankoop, de auto rijdt heerlijk.

Hele fijne deskundige garage met oog voor de klant

Wij hadden pech met onze auto en per toeval bij de deze garage gekomen. Een heel fijn contact of het nu Mark is of de receptioniste. Deskundig advies en vriendelijk geholpen. Meteen een gratis leenauto. Ik kan deze garage bij iedereen aanbevelen.

Vriendelijk personeel goede service super

Goede behandeling en afhandeling van het gehele gebeuren auto heel netjes afgeleverd

Top bedrijf

Snel geholpen denken ook met je mee goede prijzen en heel vriendelijk personeel.

Prettige ontvangst, goed geholpen, uitstekend geslaagd

Mooie auto gekocht voor een eerlijke prijs. Er werd goed naar onze wensen geluisterd en meegedacht in oplossingen. Wij zijn blij met de auto en willen Youssef van de locatie in Utrecht bedanken voor het meedenken en het prettige contact. Het Betuwse presentje met producten van locale ondernemers dat we van autobedrijf van Mourik ontvingen was een mooie kers op de taart.

Vlotte, nette service en afhandeling aankoop

Vriendelijke, nette verkoper. Heeft zeer mooie auto’s staan

Zeer goede ervaring.

Op dinsdag 15-08-23 ben ik trotse eigenaar geworden van een Mazda 2 1.5 skyactiv-G comfort. Een week eerder ben ik via autotrack.nl deze wagen op het spoor gekomen en gelijk naar het autobedrijf gereden. Daar aangekomen werd ik op een vlotte, professionele en vriendelijke manier geholpen door Youssef. Nogmaals dank voor de goede service!

Uitstekend.

Bij van Mourik een prachtige Mercedes c-klasse aangeschaft, zeer tevreden mee, ook met de inruilprijs voor mijn bmw Correcte vlotte afhandeling door Robert Noordam. Voor mijn volgende auto ga ik zeker weer hier kijken!

Erg goed geholpen

Een aantal maanden geleden een Smart gekocht bij dit bedrijf. Goed geholpen door Robert. Auto was APK gekeurd, erg goed schoongemaakt en had o.a. nieuwe banden. Nadat ik de auto een maand had, bleek er toch wat mis te zijn. Het vervangen van het onderdeel is toen zonder problemen volledig vergoed. Aan te raden dus!

Grandioos

Ten eerste een goede afspraak kunnen maken om begin juni 2023 een proefrit te kunnen maken met mijn uitgekozen auto . Zeer prettig kunnen praten over de in te ruilen auto . Door mijn eigen drukke schema heeft het even moeten duren voor dat we de overeenkomst konden opmaken . Mede dankzij de zeer geduldige , en zeer gemoedelijke en vriendelijke verkoper , en ook nog naamgenoot Robert Noordam . Op de dag van het ophalen van de auto stond deze te schitteren en glimmend in de showroom met reuze grote rode strik erop . Nadat de professionele Robert mijn in te ruilen auto gevrijwaard heeft , en mijn nieuwe auto op mijn naam heeft gezet , wordt met veel plezier de sleutels en een gezond cadeau met streek producten overhandigd . Met trots en veel plezier toe gewenst met de nieuwe aankoop verlaat je rijdend met je nieuwe aanwinst de showroom . Kortom ik heb een mooie auto , bij het geweldige bedrijf Jan van Mourik en zonen gekocht , en dat zeker dankzij de geweldige , fijne Robert Noordam . En echte aanrader .

Zeer vriendelijk en goed bedrijf

Zeer goed geholpen door Bastian , vriendelijk personeel en zeer goede service Super blij met mijn fiat 500

Klantvriendelijkheid ten top

Vanaf het eerste tot he laatste contact beseft men hier terdege hoe men met klanten omgaat. De deal was redelijk snel beklonken met Bastian Schouten zen toen we de auto in ontvangst mochten nemen stond deze te "shinen" in de showroom compleet met cadeaudoos en een grote strik erom. Daarna werd de wagen nog even buitengereden voor wat foto momenten . Alle vragen werden netjes beantwoord en zijn wij als uiterst tevreden klanten weggereden met onze nieuwe aanwinst.

Leuk geholpen ,eerlijke prijzen, ook voor mijn inruilauto

Soepel verloop van inkoop inruilauto en verkoop nieuwe auto , blij met onze nieuwe aanwinst , fijn geholpen door Bastian , aflevering auto iets naar voren kunnen zetten top , zeker in deze tijd , kan dit bedrijf een ieder aanbevelen !

vriendelijk bedrijf met heel goede service

De auto stond op de dag van afspraak klaar voor een proefrit. Robert drong niets op maar gaf rustig uitleg over de auto. Hij liet de paar minpuntjes herstellen en op da dag dat we de auto gingen halen kregen we een goede uitleg over de auto. Thuis gekomen zagen we dat er geen bumperafdekking op de auto zat. Ook dit heeft Robert keurig opgelost. de 5 sterren waard.

Erg tevreden

Bij het eerste bezoek op afspraak stond de auto al klaar voor de proefrit. Ik ben fantastisch geholpen door Youssef. De service was supergoed. Nogmaals bedankt !

Goede service maarrrr

Recent auto gekocht, goed geholpen maar kwam er onderweg achter dat de tank zo goed als leeg was! Auto van 24K afleveren met lege tank! Gemiste kans

Goed en vriendelijk geholpen!

Hele prettige verkoper die alles wist over de auto die ik wilde.

Top verzorgd, van begin tot eind

Het was druk bij binnenkomst, maar we kregen direct een kopje koffie aangeboden. Het vriendelijke personeel bood ons de gelegenheid om alvast bij de auto te kijken en we kregen de sleutels mee om alvast te kijken. We konden snel een proefrit maken en daarbij werd ons gevraagd om de auto uitgebreid uit te proberen, dat gaf ons de gelegenheid om de auto goed te ervaren en te bekijken. De onderhandelingen verliepen soepel en snel kwamen we tot overeenstemming. Het proces rondom een verkoop verliep strak geregisseerd. Bij thuiskomst had ik al een mail ontvangen met de bevestiging. Een paar dagen later de uitnodiging voor de betaling en direct daarna de bevestiging van betaling. Een strak werkproces, zoals die dat niet vaak ziet. Voorafgaand aan de aflevering zijn er een aantal puntjes al pro-actief opgelost. Samengevat: goed verzorgd en vriendelijk bekwaam personeel. Een positieve verrassing!

Goede prijs, eerlijke service

Bij Jan van Mourik Geldermalsen heb ik mijn 2e hands Opel Agila gevonden. Keurig bedrijf, zeer vriendelijk geholpen door Robert Noordam . Goede prijs, eerlijke service en garantie gekregen, alles correct afgehandeld, ben oprecht tevreden. Vriendelijke groet, Sylvion en Bertien

Ik ben fantastisch geholpen door Robert Noordam

Ik woon in Assen en ben via internet in contact gekomen met Autobedrijf Jan van Mourik & Zn. Ik heb mijn auto verkocht aan JvM en Robert heeft een nieuwe auto voor mij gezocht en gevonden. Dit is allemaal op een hele klantvriendelijke manier gegaan. Alle contacten gingen telefonisch en via mail maar desondanks voelde dit iedere keer als dichtbij. Al met al super tevreden.

Meer dan goede ervaring met dit bedrijf

Medio januari dit autobedrijf bezocht. Doordat wij elders op een tijd moesten zijn, heeft Bastian ons een half uur voor openingstijd ontvangen. Ontvangst was hartelijk en uitgebreid. Ook de procedure voor de proefrit verliep voorspoedig (geen afgemeten hoeveelheid brandstof, geen eindeloze formulieren,). Nadat we de auto terugbrachten een gesprek met Bastian gevoerd. Niks geen druk, niks geen verkoperspraat. Gewoon een gesprek waarbij het plezier voorop stond. Wij besloten om de auto aan te schaffen. Omdat wij de auto nog even niet nodig hadden, hebben wij gevraagd om de auto nog te laten staan tot eind februari. Ook geen probleem tegen een kleine aanbetaling (inclusief motivatie waarom een aanbetaling werd verlangd). Harstikke logisch en duidelijk. Nu de auto gehaald. Wat een feestje was dat. Wederom: gastvrij, geïnteresseerd en vooral veel plezier. Onze ervaring was en is: fantastisch. Wat een leuk bedrijf met een topvertegenwoordiger in de persoon van Bastian S. Dank voor het leuke cadeautje dat jullie gaven. Zeer gewaardeerd!

Ik voel me thuis

Rustig de tijd gehad om te oriënteren, uiteindelijk met verschillende auto’s proefritten gemaakt en na het rustig te hebben overdacht een beslissing gemaakt om de auto bij jullie te kopen.

Top geregeld

Afspraak maken online voor proefrit . Werd snel terug gebeld en was snel geregeld . Auto staat klaar bij aankomst en na praatje even een rondje gereden . Bij terugkomst koffie en praatje en hoppa een offerte , later nog offerte met inruil en binnen paar uur alles geregeld . Wordt op de hoogte gehouden van verloop en paar dagen later staat de auto klaar met een leuk presentje en een mooie blinkende auto . Top geregeld Robert .

Een uitstekend en plezierig bedrijf om een auto aan te kopen

Wederom zijn wij geholpen door Robert Noordam (speciaal voor hem weer naar Geldermalsen gereden) en hebben bij hem een nieuwe aankoop gedaan. Een respectvol, kundig, tijd voor je nemend en vertrouwend persoon. Wij zijn weer zeer tevreden met de gehele gang van zaken. De volgende keer gaan wij weer naar Jan van Mourik (en Robert) toe.

Top bedrijf

Leuke en vriendelijke mensen Komen hun afspraken na