Goede en professionele service

Vandaag heb ik mijn nieuwe auto opgehaald. Dank je wel Robert Noordam voor je vriendelijke, professionele en goede service

Zeer goed geholpen bij aankoop auto!

Op een nette manier ben ik geholpen bij de aankoop van mijn auto. De tijd werd genomen en zelfs na aankoop werd nog alle moeite gedaan om mij te helpen zoeken naar een ontbrekend onderhoudsboekje en instructie boekje.

een en al klantvriendelijkheid!!

Vanochtend stond ik met pech langs de A2. Via de wegenwacht, die overigens ook zeer snel ter plekke waren en mij deskundig hebben geholpen, kwam ik bij autobedrijf van Mourik in Culemborg terecht. Hoewel alle bruggen bezet waren op deze maandagochtend hebben zij tijd en plaats gemaakt om mij te helpen. Een leenauto stond klaar en ik kon mijn weg vervolgen en zo toch op tijd op mijn werk te kunnen zijn in Utrecht. Halverwege de dag kreeg ik een update, dynamo en accu defect, en om 17.00 uur stond mijn auto weer klaar. Vakkundig geholpen tegen een zeer redelijke prijs. Ik woon te ver weg van Culemborg, maar anders zouden zij maar zo mijn vaste garage zijn geworden. Als een bedrijf er zo op gericht is haar klanten te helpen en te ontzorgen, verdienen zijn, wat mij betreft alle lof.. Bij deze.

Het bezichtigen van een auto waar we interesse in hebben.

Vanmiddag naar een auto wezen kijken bij van Maurik auto’s die wij via het internet hebben gevonden waar we veel info over hebben ontvangen en een nette inruil prijs voor onze eigen auto hebben ontvangen. Kortom: Een zeer professioneel bedrijf met veel ervaring en met het gemak alles onder 1 dak :)

super service

super service kan niet anders zeggen, een bedrijf waar je echt klant bent en je auto de koning is.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb onlangs bij Robert Noordam een bmw in mogen ruilen voor een Audi .. De reden was dat bmw gewoon niet was wat ik ervan hoopte .. Maar ik had hem nog geen jaar en al wel div dingen (beurt banden trekhaak) aan laten doen .. \r\n\r\nNormaal ben je bij een garage dan financieel aan de beurt maar Robert leek te begrijpen wat ik bedoelde en kwam met een keurig voorstel .. \r\n\r\nZelfs nog een paar puntjes op de Audi naar volle tevredenheid opgelost ..

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ze repareren en keuren altijd onze auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een wereldbedrijf! Heel eerlijke lui, staan voor hun vak, prettig in de omgang, zeer geciviliseerd, uitermate vakbekwaam, servicegericht, zeer, zeer nette prijzen en denken mee richting de gewenste oplossing.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk, eerlijk.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima geholpen door Hanno \r\nAardig mensen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn en prettig ontvangst, goede deal kunnen maken voor in te ruilen auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ontvangst , showroom heeft een mooie uitstraling goed verzorgd

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf heel goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf correct, vriendelijk, gastvrij

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Sinds een paar dagen trotse eigenaar van een prachtige Opel Insignia. Echt een aanbeveling om hier je auto te kopen, erg leuk en vriendelijk geholpen door enthousiaste medewerkers die onze wensen precies wisten te vervullen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Koos heeft ons prima geholpen en een keurige auto afgeleverd

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super fijn geholpen bij de aankoop van mijn eerste auto. Na enkele dagen in gebruik begon er een lampje te branden. De volgende werkdag ben ik meteen kostenloos geholpen, fantastische service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Correct en leuk geholpen bij de eerste kennismaking. Vlotte verkoop en verkopen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Er werd goed meegedacht. Er werd netjes de tijd voor je genomen. Een fijne ervaring.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Betreft service bij van Mourik Culemborg.\r\nKwam met land rover bij bedrijf en mijn koelvloeistofsysteem kapot.Kon de auto op brug rijden en na een luchtdruktest constateerde zij dat er een klem op leiding kapot was Werd gerepareerd en koelvloeistof gevuld.Dit allemaal gratis onder de noemer service Chapeau