gemoedelijk, persoonlijk, en geduldig!

Een bedrijf waar je je als klant, ook klant voelt en geen nummer, dit in tegenstelling tot veel andere bedrijven. Dhr. Noordam bleef, ondanks dat het hele aankoopproces lang duurde, rustig, begripvol en behulpzaam. Wat ook opvalt is de staat waarin de aangeboden auto's verkeren érg goed is! Het enige wat ik jammer vind is dat een van opties in de spec. lijst niet aanwezig is. Dat moet wel kloppen vind ik met hetgeen wordt aangeboden. Er wordt hiervoor op de site wél gewaarschuwd(wat op zich ook weer heel netjes is) maar toch vind ik dat je dit niet de klant moet laten uitzoeken. Hetgeen wat de klant koopt moet gewoon kloppen. Dit moet je zelf als bedrijf controleren. Je koopt tenslotte iets waarbij je de (optie/accessoire-)lijst als leidraad neemt. Als dit in orde was geweest had ik 5 sterren gegeven. :-)

Fijne Service

We hebben onze nieuwe auto gekocht bij Van Mourik. Wat een fijn bedrijf en vriendelijke mensen. Onze "oude" auto ingeruild tegen een zeer net bod en bij te ophalen was onze nieuwe auto helemaal opgepoetst, voorzien van een nieuwe apk en we kregen ook nog wat lokale lekkernijen mee. Dit bedrijf is een aanrader! Bastian is een fijne vriendelijke verkoper die alle tijd voor je neemt. Ook al komen wij niet uit de buurt, mochten wij ooit weer voor een andere auto gaan, gaan we ook zeker weer naar Van Mourik

Zeer prettig bedrijf! Gekozen voor “ zo mee” desondanks opnieuw de auto schoongemaakt, tankt gevuld en heel leuk aflever attentie mee. Volgende auto-) naar Geldermalsen

Gemoedelijk en professioneel

Afgelopen week mijn auto via "ik wil van mijn auto af", aan firma van Mourik verkocht en vandaag geleverd. Alles is hierbij perfect verlopen, met maken van de afspraak voor vandaag was al merkbaar dat men meedacht. Ook vandaag waren medewerkers erg gemoedelijk en professioneel. Je merkt dat het een familiebedrijf is, waar de klant centraal staat, dit ondanks dat wij daar voor de eerste keer waren! Kortom alle complimenten en ik hoop, en ben daar van overtuigd :) dat jullie mijn mooie auto snel verkopen!

Prettige ervaring, en goede service!

Wij hebben een nieuwe auto gekocht bij autobedrijf van Mourik in Culemborg. Dit is ons uitstekend bevallen, prettige medewerkers, en Arend is een fijne verkoper, die zich in kan leven in de wensen van de klant. Onze volgende auto kopen wij zeker weer bij autobedrijf van Mourik.

Ronduit super!!!

Grote reparatie aan mijn bmw uit laten voeren begin 2020. Ben uitstekend op de hoogte gehouden tijdens werkzaamheden en de kosten van het werk. Alles werd in goede samenspraak gedaan. Vandaag nog check gedaan nadat reparatie weken geleden was uitgevoerd. Ze pakten nog een andere reparatie mee onder de noemer’ garantie vanuit eerdere reparatie’. Helemaal super! Kan deze garage en eigenaar ervan aan een ieder aanraden!

Klantcontact super & behulpzaam

Klantvriendelijkheid is buitengewoon goed. Zeer prettig geholpen door Robert gedurende mijn zoekproces naar een nieuwe auto. Op basis van het klantcontact en de ondersteuning die mij geboden werd een echte aanrader! Als klant voel je je gewaardeerd en serieus genomen. Jan van Maurik weet hiermee ook haar klanten in de toekomst te trekken. Al met al een top ervaring.

Uitstekende service en prettig contact.

Vorige week mijn "oudere" auto voor een jonger exemplaar ingeruild. Heel tevreden over dit bedrijf. Afspraak gemaakt en we mochten zelf een proefrit maken. Vervolgens werd een nette prijs geboden voor mijn vorige auto. Verkoper Robert Noordam begon mij vervolgens nu eens niet nog allemaal garantie/onderhoudspakketten aan te smeren, waar je niet op zit te wachten wanneer je 60 km verderop woont. Met een goed gevoel weer vertrokken. Vragen per mail werden die week snel en prettig beantwoord. Vrijdag jl. stond mijn nieuwe auto brandschoon en glimmend op mij te wachten. Het enige gevonden krasje was professioneel weg gepolijst. Ik kreeg nog een pakketje met streekproducten mee en had een heerlijk ritje terug naar Rotterdam. Ik zou hier in de toekomst graag nog eens een auto kopen.

Zeer klantvriendelijk en servicegericht

Prettig gesprek gehad met verkoper Robert Noordam over de mogelijke aanschaf van een occasion. Geen gladde praatjes en totaal niet opdringerig, open en eerlijk over de historie van de betreffende occasion. Mooie verzorgde showroom. Kortom; een erg positieve ervaring!

Bovenverwachting positief

Had online een goed bod ontvangen voor mijn auto. Bij inleveren konden we wat kleine puntjes netjes afhandelen en bleef er voor beide kanten een goed bod over en dan ook met een goed gevoel m’n auto verkocht.

Top service.

Worden altijd goed geholpen, Staan de klanten netjes te woord, En leveren top kwaliteit!! Onze auto spiegel was stuk, En de auto stond de zelfde dag weer klaar gepoetst en wel. Super bedankt jongens top !!

Zeer vriendelijk, bereid de klant het naar de zin te maken

Sales medewerker Robert heeft mij zeer vriendelijk en geduldig een mooie auto verkocht, in alle eerlijkheid. Er was grote bereidwilligheid, en ik had alle gelegenheid om de auto te beoordelen met meerdere!proefritten. Ik ben er heel blij mee en heel tevreden!

Super ervaring

Wij kwamen onverwacht langs voor een proefrit. (Zelf niet doorgegeven) We hebben de proefrit kunnen maken & zin over gegaan tot koop. Robert stond voor ons klaar met een kop koffie, liet volledig transparant de achtergrond van de auto zien, gaf advies over welk pakket wel of niet te doen ivm achtergrond auto. De onderhandeling & afhandeling was eerlijk & goed, heeft ons nog van advies voorzien mbt andere banden, hier tevens opvolging aan gegeven. Kortom super ervaring!

Top service,prachtige auto!

Na maanden zoeken naar de juiste auto voor ons gezin, vandaag eindelijk geslaagd bij Van Mourik. We kwamen onaangekondigd kijken bij een auto en ondanks dat het druk was werd er toch tijd voor ons gemaakt. Robert Liet ons een prachtige auto zien waar we meteen weg van waren. We konden een proefrit maken waarna we direct de koop rond hebben gemaakt. Robert gaf ons meteen een prettig gevoel en vertrouwen. We zijn erg blij met onze auto en raden Van Mourik van harte aan! Bedankt voor de goede service !

Wat een superservice!

Vanavond om half zes stond ik vast bij het station Culemborg. Na een oproep waren twee mannen van van Mourik, ondanks het late tijdstip, er direkt om ons weer los te trekken. Mannen super bedankt! Ook de wijkagent heeft ons bijgestaan. Ook heel erg bedankt. Super! Zo fijn dat je zo goed wordt geholpen. BEDANKT!

van Mourik & Zn staan garant voor goede service

Inmiddels al 3 auto's gekocht bij van Mourik & Zn. Men geeft supergoede service en afspraak is afspraak. Is een echte aanrader! Als u een betrouwbare auto zoekt ga dan naar van Mourik & Zn.

Betrouwbaar en eerlijk

Onze auto ingeruild bij dit bedrijf voor een mooie auto die men aanbood. Direct na binnenkomst al zeer fijn te woord gestaan en direct een goed gevoel. De gehele sfeer ademt een grote mate van professionaliteit, zonder dat het onpersoonlijk of kil aanvoelt. Direct een goede, eerlijke prijs voor de oude auto ontvangen en de gestelde wensen aan onze zijde zijn echt werkelijk waar meer dan ingewilligd. Robert Noordam heeft ons geholpen en middels deze weg nogmaals hartelijk dank voor de geboden service!

Ongedwongen, prettig, niet opdringerig en gezellig

Zaterdag 9 november onze BMW opgehaald. Alle afspraken waren nagekomen, goede uitleg van de auto. De auto stond midden in de showroom glimmend op ons te wachten. Professioneel met humor. De showroom en het personeel stellen je gelijk op je gemak en weten waar ze het over hebben en voelen de klant goed aan. Bedankt Koos en de rest van het team.

Compleet, zorgvuldig en geod

In een zeer hartelijke familiare omstandigheid een nagenoeg nieuwe Audi A3 limousine aangeschaft in zeer prettige en zakelijke omstandigheden de auto aangeschaft en ingeruild waarbij heel goed geluisterd werd naar hetgeen ik wilde. De ontbrekende instructieboekjes/onderdelen, de beschadigingen en de aanvullende eisen mijnerzijds zijn keurig conform afspraken uitgevoerd en ingewilligd. Wat een relaxte manier voor het aankopen van een auto. En de koffie in de showroom is er ook nog eens verrukkelijk.

Uitstekend geholpen en bijzonder prettig contact

Vandaag een nieuwe auto opgehaald bij van Mourik in Geldermalsen. Van A tot Z bijzonder prettig contact met Robert Noordam. Uitstekend geholpen, erg vriendelijk en het hele proces is gewoon soepel verlopen. Eerlijk advies en denken goed met je mee. Absoluut aan te bevelen.

Goede en professionele service

Vandaag heb ik mijn nieuwe auto opgehaald. Dank je wel Robert Noordam voor je vriendelijke, professionele en goede service

Zeer goed geholpen bij aankoop auto!

Op een nette manier ben ik geholpen bij de aankoop van mijn auto. De tijd werd genomen en zelfs na aankoop werd nog alle moeite gedaan om mij te helpen zoeken naar een ontbrekend onderhoudsboekje en instructie boekje.

een en al klantvriendelijkheid!!

Vanochtend stond ik met pech langs de A2. Via de wegenwacht, die overigens ook zeer snel ter plekke waren en mij deskundig hebben geholpen, kwam ik bij autobedrijf van Mourik in Culemborg terecht. Hoewel alle bruggen bezet waren op deze maandagochtend hebben zij tijd en plaats gemaakt om mij te helpen. Een leenauto stond klaar en ik kon mijn weg vervolgen en zo toch op tijd op mijn werk te kunnen zijn in Utrecht. Halverwege de dag kreeg ik een update, dynamo en accu defect, en om 17.00 uur stond mijn auto weer klaar. Vakkundig geholpen tegen een zeer redelijke prijs. Ik woon te ver weg van Culemborg, maar anders zouden zij maar zo mijn vaste garage zijn geworden. Als een bedrijf er zo op gericht is haar klanten te helpen en te ontzorgen, verdienen zijn, wat mij betreft alle lof.. Bij deze.

Het bezichtigen van een auto waar we interesse in hebben.

Vanmiddag naar een auto wezen kijken bij van Maurik auto’s die wij via het internet hebben gevonden waar we veel info over hebben ontvangen en een nette inruil prijs voor onze eigen auto hebben ontvangen. Kortom: Een zeer professioneel bedrijf met veel ervaring en met het gemak alles onder 1 dak :)

super service

super service kan niet anders zeggen, een bedrijf waar je echt klant bent en je auto de koning is.