Wat een superservice!

Vanavond om half zes stond ik vast bij het station Culemborg. Na een oproep waren twee mannen van van Mourik, ondanks het late tijdstip, er direkt om ons weer los te trekken. Mannen super bedankt! Ook de wijkagent heeft ons bijgestaan. Ook heel erg bedankt. Super! Zo fijn dat je zo goed wordt geholpen. BEDANKT!

van Mourik & Zn staan garant voor goede service

Inmiddels al 3 auto's gekocht bij van Mourik & Zn. Men geeft supergoede service en afspraak is afspraak. Is een echte aanrader! Als u een betrouwbare auto zoekt ga dan naar van Mourik & Zn.

Betrouwbaar en eerlijk

Onze auto ingeruild bij dit bedrijf voor een mooie auto die men aanbood. Direct na binnenkomst al zeer fijn te woord gestaan en direct een goed gevoel. De gehele sfeer ademt een grote mate van professionaliteit, zonder dat het onpersoonlijk of kil aanvoelt. Direct een goede, eerlijke prijs voor de oude auto ontvangen en de gestelde wensen aan onze zijde zijn echt werkelijk waar meer dan ingewilligd. Robert Noordam heeft ons geholpen en middels deze weg nogmaals hartelijk dank voor de geboden service!

Ongedwongen, prettig, niet opdringerig en gezellig

Zaterdag 9 november onze BMW opgehaald. Alle afspraken waren nagekomen, goede uitleg van de auto. De auto stond midden in de showroom glimmend op ons te wachten. Professioneel met humor. De showroom en het personeel stellen je gelijk op je gemak en weten waar ze het over hebben en voelen de klant goed aan. Bedankt Koos en de rest van het team.

Compleet, zorgvuldig en geod

In een zeer hartelijke familiare omstandigheid een nagenoeg nieuwe Audi A3 limousine aangeschaft in zeer prettige en zakelijke omstandigheden de auto aangeschaft en ingeruild waarbij heel goed geluisterd werd naar hetgeen ik wilde. De ontbrekende instructieboekjes/onderdelen, de beschadigingen en de aanvullende eisen mijnerzijds zijn keurig conform afspraken uitgevoerd en ingewilligd. Wat een relaxte manier voor het aankopen van een auto. En de koffie in de showroom is er ook nog eens verrukkelijk.

Uitstekend geholpen en bijzonder prettig contact

Vandaag een nieuwe auto opgehaald bij van Mourik in Geldermalsen. Van A tot Z bijzonder prettig contact met Robert Noordam. Uitstekend geholpen, erg vriendelijk en het hele proces is gewoon soepel verlopen. Eerlijk advies en denken goed met je mee. Absoluut aan te bevelen.

Goede en professionele service

Vandaag heb ik mijn nieuwe auto opgehaald. Dank je wel Robert Noordam voor je vriendelijke, professionele en goede service

Zeer goed geholpen bij aankoop auto!

Op een nette manier ben ik geholpen bij de aankoop van mijn auto. De tijd werd genomen en zelfs na aankoop werd nog alle moeite gedaan om mij te helpen zoeken naar een ontbrekend onderhoudsboekje en instructie boekje.

een en al klantvriendelijkheid!!

Vanochtend stond ik met pech langs de A2. Via de wegenwacht, die overigens ook zeer snel ter plekke waren en mij deskundig hebben geholpen, kwam ik bij autobedrijf van Mourik in Culemborg terecht. Hoewel alle bruggen bezet waren op deze maandagochtend hebben zij tijd en plaats gemaakt om mij te helpen. Een leenauto stond klaar en ik kon mijn weg vervolgen en zo toch op tijd op mijn werk te kunnen zijn in Utrecht. Halverwege de dag kreeg ik een update, dynamo en accu defect, en om 17.00 uur stond mijn auto weer klaar. Vakkundig geholpen tegen een zeer redelijke prijs. Ik woon te ver weg van Culemborg, maar anders zouden zij maar zo mijn vaste garage zijn geworden. Als een bedrijf er zo op gericht is haar klanten te helpen en te ontzorgen, verdienen zijn, wat mij betreft alle lof.. Bij deze.

Het bezichtigen van een auto waar we interesse in hebben.

Vanmiddag naar een auto wezen kijken bij van Maurik auto’s die wij via het internet hebben gevonden waar we veel info over hebben ontvangen en een nette inruil prijs voor onze eigen auto hebben ontvangen. Kortom: Een zeer professioneel bedrijf met veel ervaring en met het gemak alles onder 1 dak :)

super service

super service kan niet anders zeggen, een bedrijf waar je echt klant bent en je auto de koning is.

Ik heb onlangs bij Robert Noordam een bmw in mogen ruilen voor een Audi .. De reden was dat bmw gewoon niet was wat ik ervan hoopte .. Maar ik had hem nog geen jaar en al wel div dingen (beurt banden trekhaak) aan laten doen .. Normaal ben je bij een garage dan financieel aan de beurt maar Robert leek te begrijpen wat ik bedoelde en kwam met een keurig voorstel .. Zelfs nog een paar puntjes op de Audi naar volle tevredenheid opgelost ..

Ze repareren en keuren altijd onze auto.

Wat een wereldbedrijf! Heel eerlijke lui, staan voor hun vak, prettig in de omgang, zeer geciviliseerd, uitermate vakbekwaam, servicegericht, zeer, zeer nette prijzen en denken mee richting de gewenste oplossing.

Klantvriendelijk, eerlijk.

voldoende, een redelijke ervaring

Prima geholpen door Hanno Aardig mensen

Fijn en prettig ontvangst, goede deal kunnen maken voor in te ruilen auto.

Goede ontvangst , showroom heeft een mooie uitstraling goed verzorgd

heel goed

correct, vriendelijk, gastvrij

Sinds een paar dagen trotse eigenaar van een prachtige Opel Insignia. Echt een aanbeveling om hier je auto te kopen, erg leuk en vriendelijk geholpen door enthousiaste medewerkers die onze wensen precies wisten te vervullen.

Koos heeft ons prima geholpen en een keurige auto afgeleverd