Dank voor de service

Vorige week kocht ik een Opel Vivaro bij Marcel, en ik ben heel tevreden. De bus ziet er top uit en voor een goede prijs. Ongetwijfeld zal ik over enkele jaren weer bij hem aankloppen. Dank voor de service!

Ik heb het verkeerde bedrijf beoordeeld

Ik heb het verkeerde bedrijf beoordeeld. Het bedrijf dat zijn afspraken niet nakomt is Uniek Car Sales uit Nieuwegein en niet Auto Uniek!

Helder en duidelijk en vlotte afhandeling

Je kan merken dat ze gespecialiseerd zijn in bedrijfswagens. Fijne zakelijke benadering en vlotte afhandeling.

Ik ben zeer tevreden

Verkoper heeft mij netjes geholpen. Hij denkt mee en neemt de tijd. Ik had ook de mogelijkheid om uitgebreid een proefrit te maken. Aflevering ging heel soepel. Kortom ik ben zeer tevreden.

Uitstekende service!

Na aanschaf van mijn Hyundai bleek na een paar weken, toen we op vakantie in Frankrijk waren, dat de airco niet werkte. Autohuis Uniek heeft een week nadat de drie maanden garantie was verlopen, de airco keurig gemaakt. We werden zelfs naar het centrum van Apeldoorn gebracht en weer opgehaald! Ook de afrekening is keurig geregeld. Vriendelijke mensen, goede service!

Professioneel bedrijf

Professioneel en erg behulpzaam bedrijf. Auto Uniek heeft alles geregeld. Financiering bij de lease maatschappij, Caddy volgens afspraak in orde gemaakt, en ook nog eens afgeleverd bij mijn bedrijf zodat ik zelf de Caddy niet heb hoeven op te halen. Ik ben erg tevreden. Ik kom zeker terug als we nog een Caddy nodig hebben.

Vriendelijke service

Via een collega bij dit autobedrijf terecht gekomen. Hij had daar een jaar geleden zijn Caddy gekocht. Grote voorraad van bedrijfswagens, dus keus genoeg. De verkoper heeft mij heel vriendelijk geholpen en goed advies gegeven. Na een aantal verschillende modellen geprobeerd te hebben uiteindelijk een Ford Transit Connect uitgekozen.

Zeer tevreden over de service

Vorige jaar een bedrijfswagentje gekocht. Voor een nieuw project hadden we er weer 2 nodig. Dhr. Van den Berg kon 2 Renault Kangoo snel leveren voor een goede prijs. De monteurs zijn er blij mee.

IK BEN HEEL BLIJ MET MIJN BUSJE

Week geleden mijn nieuwe Peugeot Partner opgehaald. Ik ben er blij mee. Rijd heel fijn. Ik heb er al bijna 1000 kilometers mee gereden.

Oplichters

Verkopen troep niks meer en niks minder

Tevreden

Ik ben zeer tevreden met mijn nieuw busje. Super handig voor mijn agility hondensport of gewoon uitje met mijn honden

Nette oplossing na gebreke aan auto

Vw caddy aangeschaft, bij proefrijden bleek auto naar rechts te trekken. Marcel had de auto laten uitlijnen, echter na dat ik de auto heb opgehaald trok deze nog naar rechts. Naar eigen garage gegaan deze constateerde een defecte draagarm. Marcel heeft dit bedrag betaald. Al met al tevreden service. Nette oplossing en snelle handeling.

Zeer tevreden over dit bedrijf

Ik heb deze week een jonge bedrijfswagen gekocht bij Auto Uniek. Ik ben goed geholpen. Goed Advies gekregen en uiteindelijk een Ford Transit Connect gekocht.

perfect, zeker aan te bevelen

Ik ben bij Auto Uniek terecht gekomen voor een bedrijfswagen. Maar ik heb veel advies en ondersteuning gekregen met betrekking tot de financiering. Kortom zeer tevreden.

perfect, zeker aan te bevelen

Zojuist mijn nieuwe Volkswagen Caddy opgehaald. Ik ben zeer tevreden.

perfect, zeker aan te bevelen

Auto Uniek heeft een prettige manier van werken. Ik ben net begonnen als ZZP en was op zoek naar een betaalbaar bedrijfswagen. Heb een leuke Berlingo gekocht met weinig kilometers.

perfect, zeker aan te bevelen

Marcel heeft mij zeer goed geholpen. Ik raad dit bedrijf zeker aan.

goede service, goed behandeld

Wij heb een tweetal gebruikte Volkswagen Caddy\'s gekocht bij Auto Uniek. Dhr. van den Berg is kundig en zeer behulpzaam. De bedrijfswagens bevallen goed en wij komen zeker weer terug zodra wij weer nieuwe auto\'s nodig hebben.

goede service, goed behandeld

Zeer net bedrijf. Zeker aanrader.

goede service, goed behandeld

Klein probleempje gehad is keurig netjes opgelost op een nette beleefde manier, leuk dat er nog mensen zijn waar je op kan vertrouwen

goede service, goed behandeld

Heb een gebruikte Volvo V70 gekocht. Auto was in zeer mooie staat, en reed perfect. Na aflevering kwamen er wat puntjes naar voren, spiegel die maar zakte en een bonkend geluid in de voortrein. De dealer heeft aardig wat moeite gehad om het geluid te localiseren en verhelpen, maar is uiteindelijk verholpen. Al die tijd zijn de rekeningen vergoed door Auto Uniek. Ik hoefde zelf niets te betalen, de Volvo dealer heeft de rekening doorgestuurd naar Auto Uniek. Al met al erg prettig om zaken te doen, en belangrijker, je wordt geholpen als er wat aan de hand is.

goede service, goed behandeld

Betrouwbaar en klantvriendelijk bedrijf met goede service. Bovendien, omdat ik niet in de buurt van Mill woon, stelde men zelf voor dat reparaties in de garantieperiode bij mijn eigen garage plaats kon vinden (in overleg natuurlijk...). Dat is nog eens service!

goede service, goed behandeld

Auto Uniek, de naam zegt het al. Ik heb nu mijn 2e V50 bij hen gekocht en de service bij Auto Uniek is ECHT GOED! Klantgerichte en persoonlijke benadering, goed luisteren naar de klant en pro-actief met oplossingen komen, dat is waar Auto Uniek in Mill zich onderscheidt! De keuze is groot en hun prijzen zijn eerlijk. En service: die houdt bij hen niet op bij aanschaf, die begint dan pas! Ik voel me werkelijk klant bij hen en ik kan dat IEDEREEN aanraden!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

Een hele mooie jonge Volvo V70 gekocht bij auto Uniek. Hele goede service en vriendelijke mensen.

goede service, goed behandeld

Zeer goede service, hier voelt men zich nog klant. Auto gekocht zonder garantie, na 3 maanden koppeling defect. Zeer netjes afgehandeld door auto-Uniek !!!