Professioneel bedrijf

Professioneel en erg behulpzaam bedrijf. Auto Uniek heeft alles geregeld. Financiering bij de lease maatschappij, Caddy volgens afspraak in orde gemaakt, en ook nog eens afgeleverd bij mijn bedrijf zodat ik zelf de Caddy niet heb hoeven op te halen. Ik ben erg tevreden. Ik kom zeker terug als we nog een Caddy nodig hebben.

Vriendelijke service

Via een collega bij dit autobedrijf terecht gekomen. Hij had daar een jaar geleden zijn Caddy gekocht. Grote voorraad van bedrijfswagens, dus keus genoeg. De verkoper heeft mij heel vriendelijk geholpen en goed advies gegeven. Na een aantal verschillende modellen geprobeerd te hebben uiteindelijk een Ford Transit Connect uitgekozen.

Zeer tevreden over de service

Vorige jaar een bedrijfswagentje gekocht. Voor een nieuw project hadden we er weer 2 nodig. Dhr. Van den Berg kon 2 Renault Kangoo snel leveren voor een goede prijs. De monteurs zijn er blij mee.

IK BEN HEEL BLIJ MET MIJN BUSJE

Week geleden mijn nieuwe Peugeot Partner opgehaald. Ik ben er blij mee. Rijd heel fijn. Ik heb er al bijna 1000 kilometers mee gereden.

Oplichters

Verkopen troep niks meer en niks minder

Tevreden

Ik ben zeer tevreden met mijn nieuw busje. Super handig voor mijn agility hondensport of gewoon uitje met mijn honden

Nette oplossing na gebreke aan auto

Vw caddy aangeschaft, bij proefrijden bleek auto naar rechts te trekken. Marcel had de auto laten uitlijnen, echter na dat ik de auto heb opgehaald trok deze nog naar rechts. Naar eigen garage gegaan deze constateerde een defecte draagarm. Marcel heeft dit bedrag betaald. Al met al tevreden service. Nette oplossing en snelle handeling.

Zeer tevreden over dit bedrijf

Ik heb deze week een jonge bedrijfswagen gekocht bij Auto Uniek. Ik ben goed geholpen. Goed Advies gekregen en uiteindelijk een Ford Transit Connect gekocht.

Ik ben bij Auto Uniek terecht gekomen voor een bedrijfswagen. Maar ik heb veel advies en ondersteuning gekregen met betrekking tot de financiering. Kortom zeer tevreden.

Zojuist mijn nieuwe Volkswagen Caddy opgehaald. Ik ben zeer tevreden.

Auto Uniek heeft een prettige manier van werken. Ik ben net begonnen als ZZP en was op zoek naar een betaalbaar bedrijfswagen. Heb een leuke Berlingo gekocht met weinig kilometers.

Marcel heeft mij zeer goed geholpen. Ik raad dit bedrijf zeker aan.

Wij heb een tweetal gebruikte Volkswagen Caddy\'s gekocht bij Auto Uniek. Dhr. van den Berg is kundig en zeer behulpzaam. De bedrijfswagens bevallen goed en wij komen zeker weer terug zodra wij weer nieuwe auto\'s nodig hebben.

Zeer net bedrijf. Zeker aanrader.

Klein probleempje gehad is keurig netjes opgelost op een nette beleefde manier, leuk dat er nog mensen zijn waar je op kan vertrouwen

Heb een gebruikte Volvo V70 gekocht. Auto was in zeer mooie staat, en reed perfect. Na aflevering kwamen er wat puntjes naar voren, spiegel die maar zakte en een bonkend geluid in de voortrein. De dealer heeft aardig wat moeite gehad om het geluid te localiseren en verhelpen, maar is uiteindelijk verholpen. Al die tijd zijn de rekeningen vergoed door Auto Uniek. Ik hoefde zelf niets te betalen, de Volvo dealer heeft de rekening doorgestuurd naar Auto Uniek. Al met al erg prettig om zaken te doen, en belangrijker, je wordt geholpen als er wat aan de hand is.

Betrouwbaar en klantvriendelijk bedrijf met goede service. Bovendien, omdat ik niet in de buurt van Mill woon, stelde men zelf voor dat reparaties in de garantieperiode bij mijn eigen garage plaats kon vinden (in overleg natuurlijk...). Dat is nog eens service!

Auto Uniek, de naam zegt het al. Ik heb nu mijn 2e V50 bij hen gekocht en de service bij Auto Uniek is ECHT GOED! Klantgerichte en persoonlijke benadering, goed luisteren naar de klant en pro-actief met oplossingen komen, dat is waar Auto Uniek in Mill zich onderscheidt! De keuze is groot en hun prijzen zijn eerlijk. En service: die houdt bij hen niet op bij aanschaf, die begint dan pas! Ik voel me werkelijk klant bij hen en ik kan dat IEDEREEN aanraden!

Een hele mooie jonge Volvo V70 gekocht bij auto Uniek. Hele goede service en vriendelijke mensen.

Zeer goede service, hier voelt men zich nog klant. Auto gekocht zonder garantie, na 3 maanden koppeling defect. Zeer netjes afgehandeld door auto-Uniek !!!

Auto Uniek is een adres om te onthouden wanneer je op zoek bent naar een gebruikte Volvo. De nette manier van zaken doen en de servicegerichtheid in combinatie met het sterke assortiment geven een vertrouwd gevoel.

voldoende, een redelijke ervaring

Een bedrijf dat je een vertrouwd gevoel geeft, notitie neemt van hetgeen bij de klant leeft en op nette en niet opdringerige manier tot zaken komt.

Vanwege de eerlijke ontvangst en perfecte verdere afhandeling van alle gemaakte afspraken zijn wij overgegaan tot aankoop van de auto.

Nogmaals review. Bij aanschaf geen garantie afgesloten, na kleine week wat dingetjes die opgelost moesten worden. Afspraak gemaakt, monteur ander half uur bezig geweest, allemaal kosteloos. Een genot om te ervaren dat dit soort bedrijven , met aandacht voor de klant nog bestaan. Met dank aan Roeland en zijn team, een woord top !

Zojuist V70 gekocht, zag er perfect uit, voor een redelijke prijs, zeker als we het vergelijken wat eerder gezien hebben. Keurig geholpen en komen zeer betrouwbaar over. Nu maar hopen dat we nog jaren plezier van deze auto hebben. Fam Mol,