Meneer Nummerdor heeft in september 2017 bij ons een Mercedes-Benz CLK aangeschaft. Ten tijde van de verkoop is er door onze werkplaats geconstateerd dat een zekeringkast een defect had. Er is toen een nieuwe zekeringkast bij de dealer besteld en door ons vervangen. Dit onderdeel diende echter bij de Mercedes-Benz dealer gecodeerd te worden. Om het ongemak zo klein mogelijk te houden voor meneer Nummerdor is dit uitgevoerd bij een Mercedes-Benz dealer in de buurt van zijn woonplaats. De dealer constateerde tijdens dit werkplaatsbezoek een scheurtje in een vacuumslang. Na overleg is deze slang origineel door ons besteld en door onze eigen technische dienst gemonteerd. Meneer Nummerdor heeft er tijdens de verkoop voor gekozen de auto aan te netto aan te schaffen. Standaard wordt een auto bij ons professioneel gepoetst geleverd, met een service check en een nieuwe APK. Hier worden geen meerkosten voor berekend. Aangeboden is de auto tegen meerprijs te leveren met uitgebreide onderhoudsbeurt en 6 maanden Bovag garantie. Hier heeft meneer Nummerdor echter niet voor gekozen. De bovenstaande reparaties zijn door ons onder coulance kosteloos voor meneer Nummerdor uitgevoerd. Nu 10 maanden na ons laatste contact krijgen wij deze negatieve beoordeling op klantenvertellen.nl Tot op heden hebben we altijd prettig contact gehad met meneer Nummerdor en wij zijn ervan overtuigd dat meneer dit ook zo heeft ervaren. Al had meneer in de tussenliggende periode contact met ons gezocht, dan hadden we samen naar een oplossing gewerkt. Meneer heeft dit helaas nagelaten. Wij herkennen ons geenszins in deze beoordeling. Bovag Autobedrijf Rick van Lierop staat voor kwaliteit en service, waar een tevreden klant centraal staat. Rick van Lierop Bovag Autobedrijf Rick van Lierop
Wat ons verbaast is dat wij 2 jaar na aankoop een negatieve review ontvangen. Meneer Hageman heeft in 2014 een bedrijfswagen uit 2005 bij ons aangeschaft. Tussen de aflevering (2014) en vandaag (01-12-2016) is er door meneer Hageman op geen enkele wijze contact met ons bedrijf gezocht. Ik heb meneer Hageman vanmorgen meteen gebeld om te vragen naar de reden van deze negatieve review. Meneer geeft aan dat de onderhoudskosten hem tegenvielen. In de tussenliggende periode geeft meneer Hageman aan dat de gloeibougies zijn vervangen, er droogtescheurtjes in het reservewiel zitten en dat de kleppen gesteld moeten worden. Ik heb aangegeven dat deze punten onder regulier onderhoud vallen. Tevens heb ik meneer Hageman aangegeven dat ik het ten zeerste betreur dat hij zijn ongenoegen op deze wijze uit, zonder wederhoor.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.