Deskundig en snel!

Snel op een aanvraag gereageerd, goed geadviseerd en snel uitgevoerd.

Prima service!

Vorige week weer een fiets gekocht bij Rene. Dit, omdat hij een goede service biedt en altijd bereid is om te helpen. Top!

• Offerte traject

Hier is de klant nog koning

Werd vriendelijk geholpen door René , en een vakman !

Perfecte service

Fabricage fout in fietsband van e-bike na 1 jaar. Geen probleem. Even naar EMC. Nieuwe band onder garantie. Snel en klantgericht. Dank en complimenten René.

zeer slechte ondernemer

Slechte onbetrouwbare zaak. Hij levert onderdelen die niet goed zijn en als je ze terug brengt, brengt hij kosten in rekening voor montage en demontage. Hij gaat de discussie niet aan hij draait zich om en gaat weg. Wordt vervolgt.

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Offerte traject N.v.t.

Garantie zonder problemen na lang gebruik

Ik heb afgelopen zomer een Badass aangeschaft voor mijn elektrische fiets. 9 maanden later deed hij het ineens niet meer, ook niet na pogingen om het apparaat weer te kalibreren, via filmpje op de website. Ik heb uiteindelijk de Badass terug gestuurd en kreeg binnen een week een nieuw en goed werkende versie terug. Dus nu kan ik weer zeer tevreden op pad met mijn snellere fiets. Echt prima service.

Fijn bedrijf.

Ga in Januari mijn derde fiets laten tunen, Vakman . koffie even een praatje en klaar is mijn fiets. Rene tot 14 Januari

• Offerte traject

Prettig, vakbekwaam en correct!

Vandaag 2 fietsen laten tunen. Keurig afgehandeld en bakje koffie erbij tijdens het wachten. Uiterst prettig geholpen door heer en mevrouw!

• Offerte traject

Goed bedrijf eerlijk en goed advies

Fijn bedrijf. Goed advies door Rene. Staat altijd voor je klaar.

• Offerte traject

Zeer goede service. Handelen snel hun zaakjes af!

Niet goed geld terug. Onderdeel voldeed niet aan de verwachting. Zonder problemen snel geld terug gekregen.

goed snel en vakkundig

klantvriendelijk goed en snel geholpen en alles volgens afspraak gedaan

Deskundig en goed advies

Prima geholpen en afspraken nagekomen

• Offerte traject

Top service, afspraken nakomen, kan niet beter!

Altijd een perfect service, direct van mijn werk effe iets bijstellen, meteen maakt Rene dit in orde, zonder problemen zonder rekening, gewoon service!!

Een prima klantgericht bedrijf

Bedrijf is toegankelijk, prima website en goede service. Rene is deskundig en levert kwaliteit. Afspraken worden prima nagekomen.

Super service

Sowieso is het behulpzame karakter van de eigenaar heel prettig. Verder heeft hij de gebreken van mijn nieuwe Qwic fiets goed gerepareerd, volgens de garantie procedure. Ook zijn de originele spaken kostenloos vervangen door stevigere exemplaren en EMC stijgt daarmee boven de garantie van Qwic uit naar mijn mening.

Gastvrij en betrouwbaar

Goede uitleg van fiets, verschillen tussen modellen worden goed uitgelegd.

Tegenvaller

Zeven jaar klant. Vorige week fiets gebracht voor onderhoudsbeurt en (zonder vooraf overleg over kosten vs waarde van de fiets) 175 euri betaald, onder meer voor nieuwe ketting en tandwiel. Toch besloten om fiets nu in te ruilen. Ik kreeg een inruilbedrag van 200 euro op de aanschaf van een nieuwe... Vind dat, na alle beurten en vertrouwen, toch wel een forse tegenvaller. Heb eerder al een positieve review over deze winkel gegeven, maar voel me nu niet behandeld als vaste klant.

• Klantvriendelijkheid N.v.t.

Niet terug reageren

bikespeed rs gekocht na 4 maand kapot mail gestuurd maar geen reactie terug op de vraag of ik hem kon ruilen voor een werkende vervanging!!

Betrouwbaar!

EMC is al 10 jaar mijn rijwielspecialist. Altijd zeer goede ervaringen gehad.

Super winkel

Super zo als Rene en Helmie meedenken voor wat je wilt. Staan altijd klaar voor je, Goede ervaringen hebben we.

• Offerte traject

Fijne goed in de hand liggende fietsen

Bij de aankoop van onze fietsen hebben we langs de kwaliteit van de fietsen zeker mee laten wegen dat we bij EMC Deurne als klant behandeld werden en niet als nummer!!!!

Aanschaf fiets

Een zaak die ik bij iedereen kan aanbevelen. Klantvriendelijk en alleen maar goede ervaringen

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een eectriche scooter en had een nieuwe acculader nodig. Ik heb toen eerst een mailtje gestuurd met een vraag. Maar omdat ik niet snel antwoord kreeg en snel een acculader nodig had heb ik er 1 besteld die voldeed 60v en er voor betaald. Nu hebben ze een acculader gestuurd met minder v namelijk 48v dan ik besteld had. Op hu site kon ik ook niet voor deze type accu kiezen. ik heb 3 x over een mail gestuurd hoe dat kan maar krijg gewoon geen antwoord meer van hun. Ik wil antwoord en uitleg hoe dit kan en het prijsverschil terug.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na geruime tijd na aankoop van een e-bike de fiets voor een service/controle beurt aangeboden. Het geheel alles na wens verlopen. Ook rekening heel klantvriendelijk . EMC voor een ieder aanbevolen. V.d.Vlies Deurne \r\n
  • Reden bezoek Onderhoud

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit bedrijf doet aan service! René staat altijd voor mij klaar, en weet technische problemen goed op te lossen. In mijn geval bij de aanschaf, onderhoud en reparatie van een Merida fiets met Bosch performance middenmotor.\r\nW. v/d Meulen
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel