Simpelweg geweldig!

Een paar dagen geleden ben ik hier langsgekomen om mijn koplamp te laten vervangen, dit moest helaas tussendoor komen terwijl ik onderweg was naar mijn werk. Angstig voor de tijd die het me zou gaan kosten ben ik de garage binnen gestapt en ik werd gelijk vriendelijk ontvangen! Er werd me een heerlijk kopje koffie aangeboden. Ook werd er meteen geregeld dat mijn koplamp vervangen werd en stond ik binnen vijftien minuten weer buiten. Kortom, een razendsnelle service en vriendelijk personeel!

Een fijne garage met vriendelijk personeel.

We komen er al jaren, fijne sfeer en goede service. Ze geven goed advies en bij reparaties is er altijd eerst telefonisch overleg. Personeel is altijd vriendelijk en je bent altijd welkom, ook voor de kleine dingen. Bv. Beetje lucht in de banden.

Het zijn en blijven allen TOPPERS..........

Onlangs een auto gekocht bij Vreman Auto Zevenaar, netjes en proffesioneel geholpen. Auto stond er prima bij, service is zoals ik ben gewend, erg goed. Problemen worden indien mogelijk direct opgelost, en anders probeert men er alles aan te doen om het zo snel mogelijk naar tevredenheid op te lossen. Ben al jaren met veel tevredenheid klant, zijn altijd bereidbaar om hulp te verlenen als je wat hebt, en ondanks dat het bedrijf maar groeit blijft de persoonlijke benadering zoals die altijd is geweest.

Wederom een prima ervaring en uitstekend geholpen en begeleid met de aankoop van de auto.

We zijn al jaren klant bij Auto Vreman in zevenaar, en dit tot volle tevredenheid. Vandaag de aangekochte Volkswagen T-Cross opgehaald, zoals gezegd uitstekend geholpen door Ewald, goed begeleid en een leuke attentie ontvangen. Auto zag er keurig netjes uit, mooi gepoetst, gewassen en van binnen schoongemaakt. Ook alle afspraken nagekomen, dus in een zin, helemaal blij......

Als we het over service hebben!!!

Al een aantal jaren en tot op de dag van vandaag totaal geen spijt gekregen om met ons complete wagenpark over te stappen naar AutoVreman! De contacten zijn laagdrempelig en er wordt van verkoop tot onderhoud echt met ons meegedacht. Team AutoVreman; Dank voor de reeds verrichte service en ga zo door waarmee jullie vele klanten in de toekomst zullen verblijden!

Partner in business

Auto's zijn voor mijn collega's een belangrijke arbeidsvoorwaarde. Ewald begrijpt dit als geen ander. Hij adviseert bij de aanschaf, komt met suggesties en maakt van de aflevering een beleving. Het onderhoud verloopt ook naar wens. Verder ontwikkelt Auto Vreman zich constant. Dat sluit aan bij hoe wij ons als bedrijf ontwikkelen. We spreken dezelfde taal.

Top en snelle service!

Klantvriendelijke personeel, snelle terugkoppelingen, meedenkend, betrouwbaar. Zij staan achter hun occasions en wordt eerlijk gecommuniceerd. Totaal geen spijt dat wij twee uur moesten rijden voor een proefrit! Helemaal geslaagd… Zeker een aanrader!

Super ervaring!

Ik was al een tijdje op zoek naar een nieuwe auto en ik had bij verschillende bedrijven proefritjes gereden, maar de service bij Auto Vreman sprong er echt uit! De auto was netjes in orde, en voordat ik de auto kon ophalen hadden ze tevens nog een APK keuring gegeven en nieuwe banden etc. erop gezet. Mijn auto ziet er uit alsof ik de eerste eigenaar ben, echt super! Maar daarnaast ben ik dus ook erg tevreden over de service, iedereen is erg behulpzaam en vriendelijk. Je krijgt persoonlijke aandacht, iets wat ook super belangrijk is bij het kopen van een auto.

uitstekend

Wij komen al jaren bij dit bedrijf en zijn, worden altijd goed geholpen. Ook al zijn er zaken die naar jou mening niet goed zijn gelopen, het wordt altijd heel goed opgelost en dat is voor ons veel waard. Kwaliteit staat hoog in het vaandel en prijstechnisch zitten ze zeer zeker niet aan de hoge kant. Al met al, voor ons is dit bedrijf prima voor de aankoop, inruil en onderhoud van onze auto's. Dat heeft er ook toe geleid dat ik voor mijn bedrijf hier de auto's heb aangeschaft. Uitstekende service, haal/breng en bij pech onderweg.

Geweldig goed service

Na problemen met de “oude” auto heeft Vreman een andere auto voor ons gezocht en gekocht Wij zeiden wat we wilde hebben zij zorgde er voor

Vriendelijk, en een goede prijs

Bij de proefrit/kennismaking van de auto ben ik vriendelijk geholpen door Remco. Het resultaat was een goede auto voor een goede prijs. Wat ook fijn was dat er geen aanbetaling gevraagd werd. Ook werd duidelijk verteld wat elke service zou kosten (Bovag garantie etc). Kortom, een geslaagde aankoop!

Vorige week onze "nieuwe" auto opgehaald. Van zoekopdracht tot afleveren super geholpen en begeleid.

Wij zijn ontzettend goed geholpen door Ewald. Zeer vriendelijk personeel aanwezig. Wij zijn super blij met onze nieuwe aankoop. En tot slot een mandje mee gekregen met wat lekkers. Mochten we nog een auto willen dan weten we ons volgende adress! Bedankt.

Geweldige hulp bij de zoektocht naar onze droomauto

Met behulp van Ewald Segers van Auto Vreman hebben wij onze droomauto gevonden. We hadden een duidelijke wens voor een bepaald merk en model, maar misten de kennis om hier een goede keuze in te maken. Ewald heeft ons hier zeer goed bij geholpen! Door samen het aanbod in de gaten te houden en occasions uitgebreid te bekijken, kreeg onze wens meer vorm. In NL konden we de gewenste auto niet vinden. Onvermoeibaar ging Ewald met ons verder in het zoeken op de Duitse markt. Uiteindelijk vonden we daar onze droomauto. Vreman heeft de auto geïmporteerd en alles verder geregeld. In het gehele proces zijn we uitstekend geholpen! De service is boven verwachting goed en de auto is zeer netjes afgeleverd!

Top professioneel

Het was een leuke en professionele ervaring, er word veel aandacht aan je als persoon gegeven. En mocht er iets mis zijn word dit met een goede oplossing voor bijde kanten opgelost

Klantgericht en flexibel

Auto Vreman gaat overduidelijk voor een uitstekende klantrelatie en daarmee de lange termijn, top!

fijne garage.

je bent geen numer.

HET BESTE GARAGEBEDRIJF IN DE LIEMERS

Autobedrijf Vreman kenmerkt zich door super service, goede heldere communicatie, vakkundig reparaties en uitstekende klantcontacten. Geen enkel autobedrijf kan deze club vakmensen evenaren. René en Fanny...trots op jullie team.

een fijn bedrijf met een top service

Hallo, van de week mijn auto opgehaald , gepoetst en gestreken ,een pareltje , ik en mijn gezin zijn er heel blij mee en hebben het volste vertrouwen in de service van Auto Vreman , mijn dank gaat dan ook uit naar Rene en Ewald en natuurlijk het hele team van auto Vreman en hoop op een lange samenwerking prive en zakelijk Mvg, Andre , Sandy en natuurlijk de kinderen

Prima bedrijf

Bij de aankoop van de "nieuwe" auto is alles netjes afgehandeld. Later was er een misverstand over de door mij ingeruilde auto. Hierover is door Auto Vreman telefonisch contact met mij opgenomen, wat ik gewaardeerd heb, en is het misverstand uit de wereld geholpen. Al met al toch een tevreden klant.

Geweldige service

Kwam even bij de garage om een nieuwe accu te bestellen want de oude was al 9,5 jaar. ik wilde een afspraak maken maar de receptioniste vroeg aan mij of ik even tijd had en dat had ik. In een mum van tijd had men er een nieuwe passende accu geplaatst. geweldig die service. Nu hoef ik niet meer extra naar de garage. +++++

Professionele aanpak!

Zowel de zoekopdracht voor onze nieuwe auto, dan als de import en de afhandeling verliepen erg vlot. Verkopers maken met recht werk van de gemaakte afspraken.

Super service

Mijn auto voor 1e keer gebracht voor APK en beurt. Super service en weer een veilige auto. Ik kom hier zeker weer terug.

Dit bedrijf vind ik een topgarage qua service en zonder onnodige poespas

Ben altijd decenia's lang bij een MAZDA garage geweest tot ik erachter kwam dat wij de '' trouwe klanten '' waren die alles wel goed vond! Na nu enkele jaren bij Vreman te zijn merk ik dat je door alle medewerkers als een volwaardig mens word behandeld. Ik heb altijd het gevoel alsof hun al jaren familie van mij zijn. Kennis is er genoeg in huis en het mag zo gek niet zijn of men kan het repareren. Of je een service beurt, bandenwissel of een technisch/elektronisch probleem hebt ze maken het. Daarbij komt hun echte thuisgevoelsmatige klantenservice met uiteraard een of meerder bakjes goede koffie. Ook is de baas zelf geen type die uit de hoogte is maar integendeel hij luisterd ook naar eventuele problemen die men zoal kan hebbe en helpt werkelijk waar hij kan. Voor mij is het een goede garage waar met zorg je auto weer als nieuw uit de garage komt. Wat heb ik aan een auto die je laat repareren en je met de zenuwen in de maag blijf zitten, ik mag bij hun mijzelf zijn.

Zeer positieve ervaring, aanrader!!

Vandaag een mooie Renault Mégane bezichtigd en zeer vriendelijk ontvangen door Ewald. Het was een mooie, eerlijke auto conform advertentie en foto's. Helaas hebben wij de auto niet gekocht, wegens de lage A stijl en mijn lengte. Dikke aanrader van onze kant, want bij auto Vreman is de klant echt koning!