Echt klantgericht!

Hele organisatie ademt op alle fronten persoonlijke aandacht voor hun klanten. Er is altijd tijd voor ‘n praatje & je word vooraf geïnformeerd over de totale kosten. Uitstekend dus! Adri van der Zwart

Fijne ervaring

Super bedrijf

Vriendelijk en bekwaam personeel. Verstand van zaken en nette prijzen

Vakkundig en goed voor een prima prijs.

Ik ben al jaren vaste klant bij dit familiebedrijf, en ook dit keer voor de beurt en apk weer vakkundig en goed geholpen, tegen een prima prijs. De heren verstaan het vak en geven service met een glimlach. Ga zo door mannen.

Fantastisch

Mijn ervaring met van de vaart auto's was uitstekend, klantvriendelijk en meedenkend met mijn wensen en ze komen vertrouwelijk over en geven een goede service. Dus een aanrader voor iedereen die op zoek zijn naar een jonge auto.

Professionals

I have been using this garage for several years now and I have been more than happy with their work. It is a good solid family business and I would recommend them to anyone.

Topservice

Problemen aan mijn auto worden altijd zeer snel en professioneel opgelost. Zelfs de dop van het motorolie blok werd s'avonds nog eventjes aan de deur afgeleverd. Topgarage en topmensen!!!

Vakkundig

Altijd vriendelijk vakkundig tijd voor een bakkie koffie en geen lange wachttijden.

Deskundig, eerlijk en behulpzaam!

Deskundig, eerlijk en behulpzaam!

Vandaag moest mijn auto een beurtje en voor de apk. Ik werd nettjes gebeld wat er allemaal moest gebeuren. Top service

zie het volgende veld !

snelle service en men is altijd bereid je met wat dan ook te helpen.

Vakkundig en vriendelijk

Maandag gebeld, dinsdag camper gebracht, woensdag klaar! Goeie service en alles wordt van te voren doorgesproken zodat je weet waar je aan toe bent. Wederom prettige ervaring. Bedankt !

Top!!

Super geholpen!!

Altijd vriendelijk en kundig.

Niets op aan te merken. Mensen zijn altijd vriendelijk en geven goed advies. Gewoon goed dus.

Alleen maar goede ervaringen

Zeer correcte mensen, vriendelijk en behulpzaam. Zeker een garage om aan te bevelen.

Goede service!

Als klant van een garage ben je afhankelijk van de integriteit van dat bedrijf en de medewerkers. Zelf heb je immers geen verstand van auto's. Je hoopt dus dat ze je vakkundig én eerlijk behandelen. Bij familiebedrijf van der Vaart heb ik dat gevoel! Fijne club!

Top bedrijf

Ik breng mijn auto er nu al jaren en ik krijg elke keer een goede service.

kordaat en snel geholpen worden

kordaat en snel geholpen

Keurige behandeling.Vriendelijk.

Altijd vakkundig geholpen

Snel, volgens afspraak en niet te duur

Uitstekende service en klantgericht

Uitstekende service klant gericht houden je op de hoogte van evt kosten Bedrijf ziet er zeer netjes uit

Prettig

service-gericht en snel

Men staat altijd klaar. Duidelijke uitleg en kostenraming vooraf. Mijn auto althans, na 1 dag al weer klaar.

Super goed

uitstekend

Uitstekend bedrijf en goede service.