Auto in onderhoud. Goede service en eerlijk advies. Nooit het idee dat je teveel betaald.

Zondag 6 mei mijn auto die defect was voor de garage achter gelaten.Maandag ochtend langs geweest om 8 uur en het probleem met auto uitgelegd.Een heel vriendelijke jonge man nam de sleutels in ontvangst en zei dat ze zouden kijken wat er aan de hand was en ik dan opgebeld zou worden.in de loop van de dag werd ik opgebeld en werd verteld dat de bobine stuk was en de kosten 110 eu waren en als ik akkoord was met reparatie de auto om 17.00 uur klaar zou staan.Ik vind het top hoe het allemaal is gegaan en dat men mijn auto zo snel kon repareren in deze drukke tijd.Had het echt niet verwacht.Ik raad een ieder deze auto garage aan,correcte mensen , heel behulpzaam en vriendelijk!!!!

Dit is een goede, nette garage met deskundige medewerkers, die helder en rustig communiceren. Onze auto is 17 jaar oud. We zijn er aan gehecht en hij rijdt nog prima. Hopelijk kan hij nog wat jaartjes mee. We hebben hem al die jaren bij de dealer in onderhoud gehad. Na een paar wisselingen van eigenaar werd de service er echter niet beter op. Daarom vorig jaar voor het eerst naar een niet merkgebonden garage voor beurt en apk. Die liet wat steekjes vallen. Dat geeft niet echt vertrouwen, dus weer op zoek naar een andere vakgarage. Aan de Drachtsterweg in Leeuwarden zit Garage Emmakade. Vorige week maar eens binnengewandeld om een kijkje te nemen. Een keurig nette receptie + wachtruimte. Wat ik van de werkplaats kon zien, zag er ook heel netjes uit. Even een praatje over onze auto gemaakt met de man achter de balie. Hij kwam kundig, efficient en rustig over. E.e.a. gaf zoveel vertrouwen dat ik meteen een afspraak maakte. Vandaag is de auto voor een kleine beurt + apk geweest. We werden gebeld over enkele geconstateerde gebreken. Het is allemaal keurig verholpen. Zulke extra’s zijn nooit leuk, maar de rekening viel ons mee. En de auto rijdt weer als een zonnetje, heb ik zojuist geconstateerd. Een aanrader dus, deze Garage Emmakade!

Ik had veel te laat door dat de apk gedaan moest worden. Kwam er op de dag van verlopen achter. Garage emmakade gebeld om een afspraak te maken maar had niet het idee dat ze dezelfde dag konden helpen. Met de vraag of het volgende week kon werd met nee beantwoord. Dit aangezien ze naar een nieuwe lokatie gaan en ze de hele week bezig zijn met verhuizen. Maar aangezien ze me wel wilden helpen hebben ze toch dezelfde dag tijd vrij gemaakt om mijn auto apk te keuren. Top service dat ze me zo snel konden helpen en ik weer een jaar vooruit kan.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

voldoende, een redelijke ervaring

Voor de aanschaf van een auto ben ik bij Garage Emmakade geweest. Rustig de tijd gehad om de auto te bekijken en testrit. Na aanschaf van de auto nog een paar kleine dingetjes gevonden die mij niet opgevallen waren tijdens de testrit en inspectie. Na contact zijn deze keurig opgelost door garage Emmakade. Terwijl mij auto bij de garage was, was er geen leenauto voor mij beschikbaar. Desondanks heb ik een van de bedrijfsbusjes mee kunnen krijgen zonder aandringen van mij.

great work, thanks again

Snelle vriendelijke service. Geen sluwe verkooppraatjes, lekker to the point.

Door omstandigheden was het niet mogelijk om op tijd te komen en werd ik geholpen na sluitingstijd.

Hele goede ervaring gehad met dhr. Hoeksma. Mooie auto gekocht, bij afhalen nog snel even een rubbertje vervangen. Ik had geen garantie op de auto, maar na een week ging er een verstuiver stuk. Dhr. Hoeksma is mij toch tegemoet gekomen in de reparatie, echt heel netjes. De auto bevalt prima, is altijd in onderhoud geweest bij deze garage, en dat is ook wel te zien, Een hele mooie nette auto. Dhr. Hoeksma is een man van zijn woord!

Héél prettig bedrijf. Persoonlijk, klantgericht en betrouwbaar.

Uitstekende no nonsense garage. Eerlijk advies en korte lijntjes. Prima service tegen een nette prijs. Afspraken worden nagekomen.

Heel goede ervaringen met de heer hoeksma en de monteurs. Al een behoorlijk aantal jaren klant en al diverse auto\'s bij hun gekocht altijd perfect geholpen. De heer Hoeksma is een man van zijn woord en hanteert billijke prijzen voor onderhoud, apk en eventuele reparatie\'s.

In het verleden bij verschillende garages geweest, die hun afspraken niet nakwamen, uiteindelijk beland bij Garage Emmakade. Hier inmiddels een enkele jaren trouwe klant. Ze geven van te voren duidelijkheid over de kosten en mogelijkheden. Daarnaast komen hun afspraken goed na.

Zeer deskundig en professioneel bedrijf. Je voelt je snel thuis, een afspraak is snel gemaakt en er wordt deskundig en snel gewerkt. Ik zou garage Emmakade zeer aanbevelen bij kennissen en familie, niet alleen voor onderhoud maar ook om een auto aan te schaffen.

Ik was op zoek naar een auto op LPG3 en zag via de diverse autozoekmachines een Ford Fiesta op LPG3 staan. Ik had een auto ter inruil. Ik heb foto\'s gestuurd van mijn auto en gevraagd om een indicatie voor een inruilprijs. Er kwam snel een reactie met een goed bod. De onderhandeling verliep goed. Wat ik erg prettig vond is dat mij de snelle verkooppraatjes werden bespaard. We zijn tot een deal gekomen. Als extra service is mijn navigatie nog uit mijn oude auto gehaald. Mijn ervaring is dat deze (relatief) kleine garage de klanten nog hoog in het vaandel heeft staan. De heer Hoeksma zegt wat hij doet en doet wat hij zegt. Kortom prima! Ik heb in het verleden wel eens andere ervaringen gehad met de aanschaf van een auto en deze verkoop heeft het vertrouwen weer wat teruggeven. En eerlijk is eerlijk. Je moet ook geluk hebben met de auto.