Heel fijn, goede service.

Mijn auto wilde niet starten. Ik wist niet wat er aan de hand was, daarom de garage gebeld. Ze hebben mijn auto opgehaald en aan het einde van de dag stond hij er weer. Helemaal voor elkaar, met een liter olie erbij.

Vriendelijk

100% in orde

Een tevreden klant.

prettig en goed

was op zoek naar een occasion en vond hem daar ze vertellen een eerlijk verhaal en waren prettig in de omgang auto werd afgeleverd zoals afgesproken en de service van garage Teerink erna was correct.

Een Garagebedrijf waar je je als klant gelijk thuis voelt!

Ik heb een hele fijne ervaring met dit bedrijf. De mensen zijn bijzonder vriendelijk en je voelt je gelijk thuis. Heerlijke koffie met iets lekkers erbij. Ruime keuze beschikbaar voor een ieder staat er wel wat tussen voor de kleine en wat grotere portemonnee! Zeker een aanrader om naar toe te gaan ben zelf ook goed geslaagd en geholpen. Voor een goede auto en service is geen afstand te ver!!

Een hele nette en vooral ook eerlijke garage

Ik ben op zoek geweest naar een bestelbus waarmee ik met mijn vrouw en onze drie honden en twee katten naar Zweden kan verhuizen. Via de bovag site heb ik onze bestelbus gevonden bij Teerink. Na een mailtje naar de garage kon ik komen voor een proefrit. Bij aankomst bij de garage ben ik heel netjes en vriendelijk ontvangen met een lekker kopje koffie en een persoonlijk praatje. Daarna zijn wij naar de auto gaan kijken waarbij Andre direct en eerlijk aangaf wat er aan de auto mankeerde en dat dit opgelost kon worden. Daarna heb ik een proefrit kunnen maken en besloten dat ik de auto wilde kopen. Andre heeft netjes aangegeven dat ze een aantal zaken direct zouden vervangen en er een grote beurt bij zouden doen. Vanwege de drukte in de werkplaats kon de aflevering wat langer duren, maar dit was voor mij geen enkel probleem. Al met al had ik een fijne en prettige ervaring gehad. Na een paar dagen heb ik een mailtje gekregen dat ze een klein geluidje hadden gehoord en dit hadden uitgezocht, waarna bleek dat de DSG versnellingsbak eruit gehaald moest worden en worden gereviseerd. Dit hebben ze allemaal netjes uitgevoerd. Ook dit vond ik zeer netjes ze hadden namelijk net zo goed niets ermee kunnen doen en hopen dat het nog net lang genoeg goed zou zijn gegaan totdat de garantie verlopen zou zijn. Maar zij hebben dit netjes aangegeven en het keurig opgelost. De aflevering van de auto ging ook heel goed en ik werd weer op dezelfde vriendelijke manier ontvangen. Inmiddels rij ik in de auto en hij rijdt lekker en ben ik zeer tevreden met de auto en vooral ook met alles hoe het bij garage Teerink verlopen is. Ik kan deze garage 100% aanbevelen bij anderen.

Ja gedaan en verholpen

Ja je komt met een probleem en het word opgelost.

goede service

Een fijne garage, Behulpzaam, fijn personeel. Lekkere koffie

Goede service, klantvriendelijk

Veel problemen gehad met onze nieuwe auto maar tot nu toe naar tevredenheid opgelost

Goed bedrijf met goede monteurs

Goede service!

Fijn geholpen

SUPER!

Fantastisch bedrijf en medewerkers! Geweldige baas en bazin! Goede gesprekken gevoerd ook qua betaling! Auto op internet gezien,meteen verliefd er op,en ZO MOOI,dat het de moeite waard was om er 2x naar toe te gaan vanuit Zeeland! Geen nummer ben je daar!

Al ruim 40 jaar heel tevreden

Prima garage, je word vriendelijk te woord gestaan, goed geholpen geen gedoe of 'gesjaggel'. En altijd koffie ;)

Goede service en altijd correct geholpen

Goed en betrouwbaar garagebedrijf

Ik ben al meer dan 40 jaar klant en altijd goed en vriendelijk geholpen. Auto wordt altijd zo veilig en betrouwbaar mogelijk in orde gemaakt, zonder je onnodig op kosten te jagen.

Goed, gezellig, behulpzaam, mee denkend

Kom al diverse jaren bij dit bedrijf, Door de jaren heen al een aantal auto's gekocht, en vervolgens altijd hier in onderhoud gehad. Klantvriendelijk en behulpzaam bedrijf.

Fijne garage met een super goed service

Het is een super goede garage .personeel is heel vriendelijk en je word er goed geholpen .het is een. Echt aanrader

Goed, vriendelijk en niet moeilijk

Als collega bedrijf een auto opgehaald. Snel en kort contact en goed afspraken mee te maken.

Ze denken mee aan een oplossing die voor iedereen goed is.

Professioneel en nettte uitstraling en goede service.

Werden vriendelijk ontvangen kregen even rustig de tijd om rond te kijken . Waarna we netjes werden geholpen door Andre die ons de sleutel gaf van de auto waarvoor we kwamen en konden zo de auto van binnen en buiten bekijken. Daarna een proefrit gemaakt met de Skoda Superb. Beviel ons goed en zijn toen met Andre gaan zitten om de koop vast te leggen. Auto werd de week erop klaar gemaakt met een grote beurt en Apk. We konden de auto ook s’avonds ophalen wat qua werk erg goed uitkwam. Hartstikke bedankt voor de goede Service.

Zeer positief

Fijne no nonsense garage, eerlijk en klantgericht

Ik heb mijn eerst auto hier gekocht. De service heb ik enorm goed ervaren, het personeel is heel vriendelijk en willen je graag helpen. Ik zou deze garage zeker aanraden!

Eerlijk advies en een top service!

Ontzettend blij met de nieuwe aankoop.

Prettig bedrijf

De communicatie verliep goed en ik ben tevreden en blij met de aankoop van de auto.

Over Garagebedrijf Teerink BV

De gebroeders Teerink zijn eind jaren 50 begonnen met het bedrijf. Aanvankelijk werd er gesleuteld achter in een boerderij, later in een loods, met handel en reparatie in landbouwtrekkers, werktuigen en auto's. In de loop der jaren is ons bedrijf uitgegroeid tot het bedrijf dat u nu vindt aan de Boeninksteeg. De dagelijkse leiding van ons bedrijf is vanaf 1991 geleidelijk in handen van Andre Teerink terecht gekomen. Inmiddels hebben wij circa 50 tot 60 occasions op voorraad, in verschillende prijsklassen, dus voor ieder wat wils! Ons team bestaat uit 5 personen. Kwaliteit, service, klantvriendelijkheid en persoonlijke aandacht staan bij ons hoog in het vaandel. De persoonlijke benadering van ons team geeft u een vertrouwd gevoel. We zijn daarom trots op onze klantentrouw. Elke tevreden klant geeft weer een stukje toekomst. Tot slot... Door middel van mond op mond reclame is ons bedrijf een begrip geworden in en rondom Zelhem en Doetinchem. In ons bedrijf proeft u nog de sfeer van onze agrarische oorsprong; gemoedelijk en gezellig. Kom eens langs, de koffie staat klaar!