Zeer fijne rijschool

Ik heb bij Hans hele fijne motorlessen gehad. Het fijne was ook dat Hans zelf er met de motor achteraan rijdt en soms voorop, zodat ik het in ieder geval beter doorhad van wat de bedoeling is, Bedankt Hans

Gewoon Goed!!

BE rijbewijs gehaald . Vakkundig en goede adviezen!!

Gewoon top

Ik heb het rijbewijs AM2 gedaan met 5 uur les van te voren. Ik kon met de leraar naar de locatie toe rijden. Na wat theorie uitgelegd te hebben gekregen en vragen gesteld te kunnen hebben, zijn we direct de weg op gegaan. We begonnen rustig en gingen steeds een stapje omhoog. Als er iets fout ging werd dat ook aan gegeven en zorgt hij ervoor dat je het goed doet totdat je verder gaat. We hebben 4 uur lang constant gereden waardoor je gewend raakt aan het ritme. Daarna direct examen gedaan en geslaagd.

Leuk

Hele aardige meneer, was behulpzaam rustig, maar gaf wel aan wat ikmoest verbeteren wilde ik het halen.

Uniek

Rijles krijgen van Hans klein is een Unieke ervaring met vele serieuze sessies maar er is ook ruimte voor een grapje en dat maakt alles een stuk aangenamer. Zo moet het ga zo door ;)

Fantastische rij ervaring

Hans is een ervaren rij instructeur. Ik vind het persoonlijk fijn dat hij heel eerlijk en duidelijk is. Dus zowel bij de goede als bij de verbeterpunten. Altijd met opbouwde feedback op een positieve manier.

Leerzaam

Heb mijn motorrijbewijs gehaald bij Hans en ben heel blij dat ik voor hem heb gekozen. Hij legt alles heel goed uit en is er gezellig om mee te rijden Echt een aanrader!

Een hele goede ervaring, legt alles goed uit en wijst je op een vriendelijke manier op de fouten die je maakt!

hier leer je echt rijden

De meesten rijscholen leren je je rijbewijs halen maar bij deze rijschool leer je echt rijden en je rijbewijs halen super rijschool

De beste instructeur (Hans) voor je opleidingen

Ik ben bezig met motorrijlessen en hij is echt op jou gericht en zorgt ervoor dat je makkelijk door je examen heen komt met tips en tricks waar je op moet letten. En zorg ervoor dat je vertrouwen krijgt in wat je doet Echt een aanrader voor iedereen!

Vriendelijke geduldige instructeurs die altijd helpen

In een keer geslaagd, de lesmethodes van Hans en Emile hebben hierbij enorm geholpen. Het gebruik van het RIS-Boekje is een fijne toevoeging aan het lessen.

Blij dat ik voor Hans Klein Rijopleiding heb gekozen

Hans is een zeer vakbekwamen rijinstructeur die zeer vriendelijk en makkelijk in de omgang is. Hij leert je op een prettige manier de ups en downs van het motorrijden. Met andere woorden zeker een aanrader!

Topper!

Super instructeur ,helpt en bereid je goed voor bij/op je struikelpunten, denkt met je mee en stelt je gerust. Zenuwen gierden door mijn lijf maar dankzij deze topper In 1 dag geslaagd! Een aanrader wij zien ons zeker nog terug! Bedankt!

Professionele en gezellige rijlessen.

Ik heb bij Hans mijn rijbewijs A gehaald. De manier van lesgeven vond ik erg prettig. Als je iets lastig of spannend vind houd Hans daar ook rekening mee en helpt je er over heen te zetten. Een super rijschool met goede kwaliteit lessen en ruimte voor gezelligheid!

Zeer fijn

Niet te omschrijven

Leuke lessen

Super rijschool, aardige mensen

Zeer duidelijk over het traject, prettig in de omgang en heel kundig.

Duidelijk uitgelegd, geduldig en behulpzaam wanneer iets fout gaat

Top!!

Hans geeft op een fijne manier les, je voelt je snel vertrouwd. De lesuren gaan op deze manier snel voorbij. Mijn B-E rijbewijs in 1 keer gehaald!!

Tevreden

Neemt echt de tijd voor je, Heel tevreden over Hans. EEN ECHTE AANRADER!!!!!

goede & leuke lessen

Ik heb heel erg veel geleerd tijdens mijn rijlessen. Alles wordt op een leuke manier overgebracht en er is altijd ruimte voor wat grapjes. Ik heb met plezier lessen gevolgd!

Super begeleiding en goede uitleg.

Snel E achter B

Prima rijschool om binnen 1 of enkele dagen je BE rijbewijs te halen.

Top rijschool!

Weet goed hoe die met je om moet gaan, ze weten ook echt wel wat ze doen! Twijfel je welke rijschool je moet nemen? Neem deze!

Top!!

Goede en vooral leuke rijlessen. Instructeurs zijn ook heel aardig!