Top rijschool

Fijne rijschool met 2 top instructeurs. Serieus maar ook in voor een grap. Duidelijke uitleg en denken graag met je mee. Dit wordt mijn derde rijbewijs welke ik hier haal, en ik ben nog net zo tevreden als de eerste keer!

Ik voelde me altijd op mijn gemak.

Ook al zijn er 2 rij instructeurs, ze geven je altijd persoonlijk advies van wat hun opvalt, ook al zie je de een niet even vaak als de ander. Er wordt altijd aan gedacht wat het beste voor jou is en hoe je je het beste kunt ontwikkelen achter het stuur. Heel erg bedankt (:

Rustig en goede uitleg

Is een goede rijschool waar alles rustig aan je uitgelegd word.

Snel geslaagd door goede lessen

Door altijd duidelijk uitleg te hebben gekregen super snel geslaagd voor mijn a2 motorrijbewijs. Zeker aan te raden!!!

Zonder hun had ik het gehaald

Een superfijne en betrouwbare rijschool!

Kan alleen maar positief spreken over deze rijschool. Er is voldoende individuele aandacht en je wordt op een positieve manier gemotiveerd, ook als je onzeker bent over je eigen kunnen. De lessen zijn leerzaam en alles wordt op een duidelijke manier uitgelegd. Er is een fijne en relaxte sfeer tijdens de lessen en een foutje maken is geen probleem. Ook is er altijd wel even tijd voor een lolletje. Kortom, een fijne en vertrouwde plek om je rijbewijs te halen!

Top rijschool

Super fijne rijschool. Hele gezellige en leerzame lessen. Heb alles in 1x gehaald. Bedankt Hans!

Top ervaring gehad met Hans!

Hans geeft erg fijne en ontspannen lessen, waardoor ik mij optimaal heb kunnen voorbereiden op mij E-rijbewijs examen.

Top instructeur die Hans die zig ook echt aan zijn afspraken houd, man van zijn woord.

Ik heb ooit een rij-instructeur voor auto gehad en dat was ergens anders, toen ik voor me motor rijbewijs wou gaan kwam ik Hans tegen en wow wou een wereld van verschil, Hans is echt een top instructeur en ook een super vriendelijke man. Hij heeft zich ook aan zijn woord gehouden, ik zou me rijbewijs hebben voor dat de zomer begint en jawel hoor, eind juni me rijbewijs behaald, voor beide examens eerste keer geslaagd meteen. Hij word ook de instructeur voor me vriendin haar auto rijbewijs zonder twijfel dat we weer voor Hans gaan.

Fantastisch!

Ik ben super tevreden over Hans Klein als motorrijinstructeur. Hij is zeer kundig en beschikt over veel geduld. Hans neemt de tijd om alles duidelijk uit te leggen en zijn communicatie is helder. De werkwijze van Hans is transparant en efficiënt, met het gebruik van een app voor het maken van afspraken, betalingen en het bijhouden van de voortgang. Wat ik bijzonder waardeer is dat Hans zelf altijd op de motor meerijdt, wat aanzienlijk bijdraagt aan je ontwikkeling en vooruitgang. Omdat Hans geen eigen oefenterrein heeft, leer je vanaf het begin op de weg te rijden, waardoor je waardevolle ervaring opdoet in echte verkeerssituaties. Ik kan Hans dan ook zeker aanraden aan iedereen die zijn motorrijbewijs wil halen.

Geweldige rijschool duidelijk en precies.

Hans Klein een hele goede leermeester hij legt je de stof duidelijk uit en geeft je ook de ruimte om vragen te stellen. Ook tijdens het rijden wordt er goed aangegeven wat juist en wat onjuist is en wat je kunt verbeteren tijdens het rijden zodat je dat meteen kan uitvoeren. Al met al een echte aanrader. Top

Uitstekend.

Fijne rijschool die goed en duidelijk les geeft.

Hele prettige en leerzame rijlessen voor BE rijbewijs gehad!

Ik heb mijn rijlessen bij Hans gehad voor mijn BE rijbewijs. Hans weet je goed op je gemak te stellen. Geeft duidelijke adviezen. Na een klein aantal lesjes voelde ik mij al vertrouwd met een aanhanger en ga ik nu met een zelfverzekerd gevoel de weg op met onze caravan! Ik raad iedereen deze verkeersschool aan.

Top instructeur

Zowel avb en avd in 1 keer gehaald. Hans heeft zeer goed les, ik zou hem aan iedereen aanbevelen

Zeer prettige instructeur en leeromgeving

Zeer prettige instructeur en leeromgeving

Ook Dromers kunnen auto rijden!

De Doener, de Dromer, de Denker en de Beslisser. Dit zijn de 4 leerstijlen waar mensen onder vallen, en dit komt ook terug in rijlessen. Over het algemeen hebben Doeners en Beslissers het makkelijker met het behalen van hun rijbewijs omdat veel neerkomt op goed kijken en op tijd reageren op wat je ziet. Zelf ben ik een typische Denker en Dromer en had ik veel valkuilen waar aan moest worden gewerkt. Maar... de aanhouder wint! Dankzij Emile ben ik niet alleen over de angst van het autorijden heen gekomen, maar ook een zelfverzekerde veilige bestuurder geworden. Hij weet wat belangrijk is en leert je als geen ander hoe je de rust bewaard voor jezelf in de auto. Met hun persoonlijke begeleiding, de flexibele planning en goede prijzen kan ik iedereen aanraden rijlessen te nemen bij Verkeersschool Hans Klein!

Top rijschool

hele fijne instructeurs die echt de moeite doen en tijd voor je nemen

Eerste dag begon het voor mij al met groot twijfel ik dacht echt is dit echt iets voor mij .. kan ik dit ?? en nu dankzij Hans heb ik geen twijfels meer .. hij weet echt wat hij doet zeer tevreden

Hans begeleidt je goed door het AVB examen, precies zoals je ze ook krijgt op examen. Dit geldt ook voor AVD. Hij pakt de eventuele examen routes die je kan krijgen zodat je goed bent voorbereid. En hij legt je precies uit waar je op moet letten. In zijn lessen behandelt hij 9 van de 10 ook een stukje theorie wat altijd fijn is. Wees duidelijk naar Hans in: wat je wilt en hoe, dan kan hij altijd goed op je inspelen en indien nodig afspraken maken. Want wat je met Hans afspreekt daar houdt hij zich ook aan. En als je vragen hebt kan hij ze altijd voor je beantwoorden. Kortom ik heb alles in 1x gehaald. Dus zeker een aanrader.

Zeer fijne rijschool

Ik heb bij Hans hele fijne motorlessen gehad. Het fijne was ook dat Hans zelf er met de motor achteraan rijdt en soms voorop, zodat ik het in ieder geval beter doorhad van wat de bedoeling is, Bedankt Hans

Gewoon Goed!!

BE rijbewijs gehaald . Vakkundig en goede adviezen!!

Gewoon top

Ik heb het rijbewijs AM2 gedaan met 5 uur les van te voren. Ik kon met de leraar naar de locatie toe rijden. Na wat theorie uitgelegd te hebben gekregen en vragen gesteld te kunnen hebben, zijn we direct de weg op gegaan. We begonnen rustig en gingen steeds een stapje omhoog. Als er iets fout ging werd dat ook aan gegeven en zorgt hij ervoor dat je het goed doet totdat je verder gaat. We hebben 4 uur lang constant gereden waardoor je gewend raakt aan het ritme. Daarna direct examen gedaan en geslaagd.

Leuk

Hele aardige meneer, was behulpzaam rustig, maar gaf wel aan wat ikmoest verbeteren wilde ik het halen.

Uniek

Rijles krijgen van Hans klein is een Unieke ervaring met vele serieuze sessies maar er is ook ruimte voor een grapje en dat maakt alles een stuk aangenamer. Zo moet het ga zo door ;)

Fantastische rij ervaring

Hans is een ervaren rij instructeur. Ik vind het persoonlijk fijn dat hij heel eerlijk en duidelijk is. Dus zowel bij de goede als bij de verbeterpunten. Altijd met opbouwde feedback op een positieve manier.

Mascherelstraat 3

6363AV Wijnandsrade