Super goede service en klantvriendelijkheid

Proefrit maken in verschillende auto’s was geen probleem. Er werd goed meegedacht en geadviseerd over een auto die bij ons zou passen. De auto konden we de volgende dag per toeval al ophalen. Super blij met deze auto, maar ok zeker met de vriendelijkheid en behulpzaamheid waarmee we zijn geholpen

Betrokken en persoonlijk

Tijdens de aanschaf van onze auto zijn we goed geholpen. We hebben de indruk dat dit een autohandelaar is die staat voor zijn kwaliteit en de klant centraal stelt

vertrouwd adres

prettige behandeling en een luisterend oor

Goede ervaring

DIVERSE APK KEURINGEN IN DE AFGELOPEN JAREN OCCASIONS GEKOCHT.

Klantvriendelijk

Zeer goed klantvriendelijk goede service correct te woord gestaan zowel mondeling als telefonisch

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Betrouwbaar en goede service

Al jaren laat ik mijn auto's bij Jan de Krijger onderhouden. Altijd rijd ik met een positief gevoel weer weg!

Vriendelijke benadering bij service.

Vriendelijke benadering bij service en als bij ophalen duidelijke instructie om ,,fouten" te voorkomen zoals ,,houdt uw oliepeil in de gaten"! Dank u wel!

Prima no nonses garage

Prima garage, eerlijke mensen, zijn goede afspraak mee te maken. Tevreden klanten gaat boven winstbejag. Indien je een afspraak tijdig maakt is een leenauto meestal mogelijk, zoniet een fiets Kom er al meer dan 10 jaar

De klant staat overduidelijk op 1 en er wordt een eerlijk en professioneel advies gegeven.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Grandioze garage!

Deskundige, vakkundige garage. Zeer vriendelijke behandeling en afhandeling.

Super Service

Bij Jan de Krijger wordt je altijd goed en snel geholpen. Eerlijke prijzen, super netjes geholpen, altijd vriendelijk. Vakkundig advies en altijd meedenken met de klant

Begripvol en oplossingsgericht

De kosten voor mijn afgekeurde auto voor de APK leken naar verhouding niet de moeite waard te zijn voor mijn oude vervoersmiddel. Toch werd er met mij meegekeken hoe deze te reduceren, zodat ik hem mee kan nemen naar het buitenland. Ik heb zeker voor 3 dagen gebruik mogen maken van vervangend vervoer.

Ik kom al jaren bij Jan de Krijger. Altijd goed, snel en vriendelijk geholpen.

Vakkundige garage

Snel en vakkundig de APK en kleine beurt uitgevoerd.

geweldig

De APK keuring is geheel naar wens verlopen. Ook het tijdelijk gebruik van een leenauto was perfect geregeld. Vakmensen!

Deskundig en snel

Donderdag eind van de middag gebeld, omdat er een piepend geluid te horen was. Ik kon gelijk langskomen. Steven zag gelijk dat de multi riem en de spanner versleten waren. De volgende ochtend werd ik voor half 10 al gebeld dat de auto gerepareerd was. Wat een super snelle en deskundig reparatie. Dank je wel, Steven en je collega’s.

Flexibel

Flexibel, snel en goed.

Duidelijk uitleg wat er allemaal gedaan wordt en is. Heldere rekening.

Betrouwbaar

Positief

Geweldige service

Als ze je met een goede maar goedkopere manier kunnen helpen dan zoeken ze een oplossing, en wordt het keurig en netjes gemaakt Fijne mensen staan voor je klaar

Vriendelijke en deskundige reparatie

In december een c3 gekocht. Helaas na 4 mnd een storing in de airco. Na het maken van een afspraak vriendelijk ontvangen. Het probleem is vakkundig gerepareerd en na een keurige uitleg van de reparatie tevreden huiswaarts gekeerd. (Dit alles kosteloos ivm bovag-garantie)

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Altijd goed

Repareren nooit zonder te overleggen. Echt top

Vakkundig en met verstand van zaken.

Altijd de juiste uitleg gehad, over m'n APK. En wat de oorzaken konden zijn, en de oplossingen verholpen. Kunnen menig merkdealer nog niet aan tippen.

prima service

aardig personeel

Uitstekend!!!!

Deskundige monteur. No-nonsense. Vriendelijk.

Christiaan Huygensstraat 23

3331 EA Zwijndrecht