Fantastisch geholpen met de reparatie van mijn caravan .Niet alleen de reparatie maar ook het meedenken voor en tijdens de reparatie.
Onlangs hebben wij onze eerste caravan (occasion) gekocht bij Campolife. Na een afspraak te hebben gemaakt (rijklaarmaken) kregen we van a-z uitleg over de caravan voordat we hem meekregen. Deze uitleg nam 1,5-2u in beslag en werd duidelijk en correct verteld. Deze medewerker, gepensioneerd, had een fijne manier van communiceren. Dit gaf ons veel vertrouwen in de caravan en het gebruik ervan en zijn we met een veilig gevoel (met de caravan) vertrokken.
We hebben veel vertrouwen in de deskundigheid waarop de controles en Services-beurten worden uitgevoerd. Wordt ook steeds meegedacht om het goed, maar ook niet onbelangrijk betaalbaar reparaties worden uitgevoerd. Bijv ons deur-slot was kapot. Met onderdelen vervangen uit een ander “oud” slot konden we toch de bestaande sleutel blijven gebruiken. Zijn er dan ook min-punten? Ja, het is altijd druk en kunnen maar moeilijk een toezegging doen wanneer de caravan weer klaar is. Dit hebben we zelf opgelost, door nu de beurten aan het einde van het seizoen uit te laten voeren, zodat we geen tijdsdruk meer hebben wanneer de caravan uiterlijk klaar zou moeten zijn.
Bij het bezichtigen van onze caravan Fendt saphir 470, zijn wij echt heel goed geholpen, service, klantvriendelijkheid , duidelijkheid. Kan iedereen aanraden om bij Campolife eens te gaan kijken. Voortreffelijke rondleiding gekregen bij het ophalen van onze caravan,en uitleg kan niet beter
Goede begeleiding bij oplevering van nieuwe caravan.
Geweldig geholpen door verkoper Marcel bij aankoop van onze nieuwe caravan. Top uitleg door Jan bij aflevering van de caravan. Mensen nemen de tijd voor je, luisteren naar je wensen en denken met je mee. Geweldig!
We hebben onze eerste caravan gekocht en uitstekend geholpen niet was teveel
Op 21-8-2023 contact opgenomen I.v.m schade achterlicht unit fendt Opal. Mail ontvangen van E v d Reyden op 29-8-2023 dat reparatie kan plaats vinden op 20 september om 10.15 en wij kunnen er op wachten. Daar aangekomen wachten wij op het maken van het achter unit omstreeks 11.00 staat de caravan op de parkeerplaats zonder dat het gemaakt was. onderdeel was niet aanwezig moesten nieuwe afspraak maken . Dit heeft ons veel tijd en ergernis gekost.Wij hebben besloten om het bij een ander te laten repareren. Dit is niet klant vriendelijk.
Beste Robert, Bedankt voor uw review al is deze niet wat we wensen. Er is sprake van miscommunicatie tussen het brengen voor reparatie of brengen voor de intake van een reparatie aan de schade van uw caravan. Kennelijk is dit verkeerd duidelijk gemaakt en heeft u de verwachting gehad dat uw caravan meteen gemaakt ging worden. Jammer dat dit zo heeft gelopen en dat we het onderdeel niet op voorraad hadden want dan hadden we ook zeker uiteraard even de moeite genomen voor zover mogelijk de schade te herstellen. Er is door onze werkplaatsmanager contact met u opgenomen na deze review maar helaas konden we niets meer voor u betekenen omdat u al elders de opdracht heeft onder gebracht. Excuus voor het misverstand en we zien u uiteraard graag terug bij Campolife.
Ruim een jaar geleden schreef ik onderstaande review: Uitstekend en deskundig geholpen. Na terugkomst van een lange vakantie werd bij onze caravan helaas een lastig vochtprobleem geconstateerd. Bij Campolife een second opinion gevraagd. We werden gastvrij ontvangen en er werd uitgebreid de tijd genomen. De situatie werd daardoor voor ons overzichtelijker. We kregen op ons verzoek een prima voorstel voor de aanschaf van een nieuwe caravan. Uiteindelijk hebben wij besloten de beslissing over de aanschaf van een nieuwe caravan nog even uit te stellen. Campolife kunnen we zeker aanbevelen! • Aanbevelen?Ja 1-5-2022 Peter , Dordrecht Een paar weken later kwamen we bij Campolife een zeer complete occasion tegen, die helemaal paste bij onze wensen en plannen. We kregen een reëel voorstel voor de inruil van onze oude caravan met vochtprobleem, en met veel plezier gingen we op reis door Europa. Echter, na de winter bleek ook onze nieuwe caravan helaas een beginnend vochtprobleem te hebben. Na een eerste reparatie was het probleem helaas nog niet volledig verholpen. Voor Campolife was dit reden om zonder morren de zaak zeer grondig aan te pakken. Het volledige dak van de caravan werd gelicht, en de kit vervangen. Eén dakraam werd vervangen en er werd zelfs een nieuwe accu geplaatst. En alles onder garantie! Inmiddels zijn we een paar maanden verder en is er behoorlijk wat regen over onze caravan heen gegaan. Maar de vochtmeter slaat niet meer uit! Alle lof voor Campolife! Alle beloften over service en garantie werden op een prettige manier meer dan waargemaakt. De 5 sterren zijn meer dan verdiend!!!
Bij levering van de caravan prettig ontvangen. De toelichting op gebruik was duidelijk en volledig. Ik ben zeer tevreden over de staat, waarin mijn gebruikte caravan is opgeleverd.
Bij de aflevering werd alles goed uitgelegd door Jan. Lekker relaxt alsof de vakantie al begonnen was.
Verkoop: eerlijke informatie , geen opdringerige verkoop praatjes, vriendelijk, kennis van zaken. Aflevering: alle tijd voor je, meedenken en kennis van zaken, vriendelijk.
Behulpzaam niet opdringerig een fijn verkoop gesprek. Aflevering was goed al duurde het een half uur voor de sleutels gevonden waren. Toch alle tijd gekregen voor de volledige uitleg.
Caravan gekocht en ingeruild. Prima geholpen en sommigen doen net iets meer. Dat is mooi. Aflevering had iets beter afgestemd kunnen zijn op onze ervaring als caravan kampeerders en het speciale karakter van een volledige electrische caravan.
Een caravan gekocht, alle benodigde informatie wordt rustig en duidelijk met verhaal overhandigd. Caravan ophalen een persoon die afleveren doet is erg netjes concreet ronduit duidelijk en legt alles goed uit. Heeft oog voor de klant en vragen worden uitvoerig beantwoord. De man had de tijd voor je en komt de klant ten goede. Goedgedaan Hans.
Zie boven
We zijn goed geholpen bij de aanschaf van onze eerste caravan. Alles verloopt vlot en correct. Aflevering was goed georganiseerd. Omdat we veel vragen hadden als beginnende caravanners, liep het rondje met uitleg over de caravan behoorlijk uit. Toch bleef Jan geduldig.
Van verkoop t/m de aflevering geholpen door zeer vriendelijke mensen, die ook nog verstand van zaken hebben en meedenken met de klant.
Wij zijn goed begeleid bij de koop van onze caravan en bij het afleveren een zeer uitgebreide en duidelijke uitleg. Systematisch, rustig en open staan voor vragen. Ook bij vragen via mail en telefoon fijn te woord gestaan.
Fantastisch geholpen met het kopen van onze caravan een zeer goede ervaring. Alle medewerkers zijn even vriendelijk en behulpzaam De service is geweldig
Door pech in het buitenland contact gezocht. Cliff heeft het voor elkaar gekregen om de onderdelen die kapot waren op zaterdag eind van de middag naar Frankrijk op te sturen. Dinsdag binnen gekregen en wij konden daardoor onze weg naar het zuiden op woensdag verder vervolgen. Alle lof voor de service van Cliff en Campolife.
Heel goed geholpen met het zoeken voor een geschikte caravan. Ze denken mee en met advies
We hebben met een goed gevoel een caravan gekocht bij Campolife. Er is op een fijne manier gecommuniceerd en veel was mogelijk.
Heb een luifel voor camper besteld. Bij afhalen twijfelde men niet en sprongen de heren bij om de luifel te wisselen omdat transport lastig werd. Erg dik verdiende 5 sterren!
Meer opties aangeven.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.