AutoTess is voor mij een vertrouwd adres voor mijn auto

Ik kan altijd langs komen als er iets is met mijn auto. Dan wordt er tijd gemaakt. Wat ik ook erg prettig vind is dat ik nooit word verrast door hoge kosten van een beurt of reparatie. AutoTess is voor mij een betrouwbare garage. Ik kom er al jaren.

Betrouwbaar en betaalbaar

Reeds meerdere jaren klant en ben zeer tevreden over service en kwaliteit. Denk met de klant mee. Betaalbare service.

Uitstekend geholpen

Binnen een dag kon ik terecht, leenauto was geen prbleem. Storing goed verholpen

zie hieronder.

fijne en betrouwbare garage, vlotte service en denken met je mee en vooruit, erg praktisch ingesteld, vriendelijke mensen.

Zeer klantvriendelijk

Top bedrijf met eerlijke prijzen.

Eerlijke en transparante communicatie over de servicebeurt. Veel vertrouwen in deze garage

APK keuring met een goede service

's Morgens afgeleverd en keurig een SMSje na het afmelden en een bericht dat de auto weer klaar staat.

Als je aan komt rijden dan weet het personeel al waar je voor komt( eerst bellen) zodra ze met de auto bezig gaan en er is iets onverwachts dan worst je gebeld en overleggen alles

Goeie uitleg. Later nog telefonisch uitleg wat er gebeuren moest. Prima.

perfect bedrijf

Eerlijk en net bedrijf zijn altijd vriendelijk en vooral goed personeel .

goede en vlotte en vriendelijke service

snel geholpen, kleine reparties kunnen vaak even tussendoor zonder afspraak, heel prettig. vergeleken bij andere garages niet duur

Aardige eigenaar, klant vriendelijk

Aardige eigenaar, klant vriendelijk

Top; altijd vriendelijk en zeer vakkundig geholpen.

Heel fijn bedrijf! Aardig en behulpzaam en met kennis van zaken.

0.k

correct , snel , eerlijk

Top garage in Deventer die je echt kan vertrouwen

Zeer vakkundig, denken met de klant mee, zoeken de voordeligste en best haalbare oplossing, scherpe werkplaats tarieven. Aanrader.

Top!!!

Autotess, een fijn oprecht en meedenkend bedrijf waar eerlijkheid en overleg vooraan staat. De monteurs zijn vriendelijk, behulpzaam en deskundig. De eigenaar is zeer betrokken in zijn bedrijf. Kortom een echte aanrader voor betrouwbaarheid en vakmanschap!

De communicatie is uitmuntend,!!!

Ik kom er al meer dan 11 jaar, dat zegt genoeg

Altijd behulpzaam en kundig

Klantvriendelijk, de medewerkers weten waar ze het over hebben, goede monteurs, goed en eerlijk advies.

prima service

prettig

Achterbaks

Eerst was ik razend enthousiast omdat ik goed werd geholpen. Ik heb zelfs baklava meegenomen en de jongens getracteerd daar. Totdat ik de olie wilde latem verversen met olie die ik zelf had gekocht: zonder opgaaf van reden of wat dan ook 'kenden' ze mij niet meer en werd ik weggezwegen. NOOIT meer deze tent!

perfect eindelijk een eerlijk bedrijf met kennis

al de keren dat ik geholpen ben werd dat goed gedaan ik had het gevoel dat ik eerlijk geholpen werd.

Meedenkende mensen

De auto word vakkundig gemaakt en de prijs proberen ze laag te houden. Ik ervaar een vertrouwensbasis die al de tientallen jaren nog niet geschaad is

Prima service en vakkennis door behulpzame medewerkers.