Goede betrouwbare garage met kennis van zake die met de klant meedenkt.

Uitstekend, Meerdere auto’s in onderhoud hier en dat is niet voor niets. Erg tevreden.

Goede hulp en service

Goe bezig

100% betrouwbaar

Eerlijke garage waar de klant centraal.staat.

Informeel en vakkundig

Auto gerepareerd , ook een defecte linkerraam gefixed, wat door een andere garagehouders niet op te lossen was. Vakkundig verholpen , vriendelijk personeel.

Super tevreden

Staan altijd voor je klaar, superservice!!!

Mijn ervaring met autotess is super goed! Goede service, fijn personeel. En ik heb het gevoel dat mij geen oor aangenaaid wordt.

Vriendelijk en goed

Vandaag mijn Volvo v70 automaat en stuurbekrachtiging laten flushen en olie laten verversen. Zeer vriendelijk personeel en duidelijke tekst en uitleg. Zeker een aanrader, zeker gezien de prijzen die ze hanteren. Mvg, Eduard

Dik tevreden

Behulpzaam, vriendelijk en vakbekwame mensen. En er valt niets te klagen over de tarieven. Goede service voor een scherpe prijs.

Goede garage, geen flauwe kul, alleen doen wat nodig is.

Ik was een tevreden klant en ben dat na deze onderhoudsbeurt nog steeds!

Goede Service

Alles gaat goed. Alleen jammer dat je niet meteen kan betalen en moet wachten tot je de rekening per mail toegestuurd krijgt. Het is prettiger dat je dadelijk kan zien wat je kwijt bent voor de onderhoudsbeurt

Niet helemaal tevreden

Auto heeft in november grote beurt gehad, gaf in januari al weer problemen. Had volgens mijn partner gezien moeten worden bij de beurt

Top 👍 snel en goed geholpen.

Top 👍 snel en goed geholpen.

Goede service en klantvriendelijk

Goede service en klantvriendelijk. Ben al jaren klant bij Autotess en dat is niet voor niets. Mooie nieuwe zaak! Helaas voor mij verder vanaf mijn huis.

Over het algemeen hebben we goed contact en worden de werkzaamheden goed gedaan

Top service !!

Omdat de gereserveerde leenfiets helaas vergeven was, ben ik keurig weggebracht naar mijn werk. Dit hebben ze heel netjes opgelost. Na afloop van de keuring is de auto zelfs keurig op mijn werk afgeleverd!! Complimenten voor de klantenservice !

Geen verrassingen

Gewoon goed

doen altijd hun best

Heb goede ervaringen, al meer dan 10 jaar. Ook als er ietas mis gaat wordt er altijd geprobeerd dat goed op te lossen.

Betrouwbaar en altijd op zoek naar de best passende oplossing tegen een eerlijke prijs.

Al ruim twaalf jaar klant bij Autotess met achtereenvolgens drie verschillende auto's. De laatste auto is ook als occasion geleverd door Autotess. In al die jaren nooit het gevoel gehad een euro te veel te hebben moeten betalen. Autotess zoekt altijd naar de best passende oplossing. Dat houdt ook in tegen de gunstigst mogelijke prijs. En daar ben je als klant dus ook het meest bij gebaat. Bij onverwachte problemen of storing word je nagenoeg altijd de zelfde ochtend nog geholpen met een snelle diagnose en indien redelijkerwijs mogelijk een oplossing. In de meeste gevallen kun je dus weer rijden of weet je waar je aan toe bent. Huidige auto is als gebruikte auto geleverd door Autotess op basis van een budget en een wensenlijstje. Dat heeft tot een bijzonder mooie en goede auto geleid tegen een scherpe prijs. Soms wil je als klant tussentijds of bij ophalen van de auto wat informatie willen krijgen over de status van de auto na onderhoud of reparatie. Dat lukt niet altijd. Dat is misschien een verbeterpunt voor Autotess. De ervaring leert echter dat vertrouwen hebben in Autotess en geduld hebben uiteindelijk tot volle tevredenheid leiden.

Een garage zoals een garage hoort te zijn

Heel tevreden over AutoTess. Eerlijk, no-nonsens, betrouwbaar, kortom: een garage zoals een garage hoort te zijn. Ga zo door!

geweldig!

de afgelopen jaren ben ik uiterst tevreden over de dienstverlening van Autotess. De medewerkers zijn klantvriendelijk, denken met je mee, ook voor oplossingen waar ze weinig aan verdienen. Gewoon een fijne garage!!

Goed en toch niet duur

Je wordt altijd snel en vakkundig geholpen. Ook denken ze mee naar oplossingen.

Fijne monteurs goed contact

Fijne garage.

Ik word altijd vriendelijk te woord gestaan. Prima personeel, behulpzaam, vriendelijk, netjes, deskundig !!! Zal deze garage zeker aanbevelen bij vrienden.

Garage waar het vakmanschap nog voorop staat.

Kom je voor een flitsende ontvangst met een professionele receptie dan ben je hier verkeerd. Maar als je voor goed vakmanschap komt voor je auto onderhoud dan zit je hier zeker goed.

Al jaren tot volle tevredenheid klant.

Als "vaste" klant is er een vertrouwens- relatie ontstaan welke in mijn beleving onontbeerlijk is, per slot van rekening geef je jouw vervoermiddel uit handen, en heb je er vertrouwen in dat alle werkzaamheden tot volle tevredenheid uitgevoerd worden tegen een acceptabel bedrag.