Prima service, vriendelijke mensen.

Uitstekend bedrijf zonder poeha.

Top bedrijf

Goede klant vriendelijkheid top service echt goed

Niet echt professioneel behandeld.

Matig ontvangst, en werd niet echt professioneel behandeld. erg nonchalant.

Ik ben zeer tevreden over deze garage.

Als ik een probleem heb wordt ik snel en vriendelijk te woord gestaan. Ook de prijs valt mij mee.

Klantvriendelijk

Fijne klantvriendelijke garage zijn vriendelijk en eerlijk als er iets gerepareerd moet worden geven ze goed advies!!

perfect

prima bedrijf,uitstekende service.een bedrijf om niet snel te vergeten. fantastisch.

Autotess denkt met je mee

Ik ben al een poosje bij Autotess, en ben erg tevreden. Ze denken met je mee, zijn altijd bereid om te helpen met advies, en nooit te beroerd om wat langer open te blijven als je te laat bent om je auto op te halen.

Leveren goed werk, maar communicatie naar klant is matig.

Telefonisch gemaakte afspraken worden niet altijd nagekomen, het geleverde werk is vlgns mij goed. Kan dit niet echt beoordelen, wegens geen verstand van zaken.

Van A tot Z zeer goede kwaliteit, attent, vertrouwd en prijstechnisch de moeite waard.

Goed geholpen, comfortabele wachtruimte, helder en transparante uitleg en organisatie. Het geeft mij vertrouwen. Waarvoor dank!

Heel vriendelijk

Alleen maar positief

Betrouwbaar en een servicegerichte instelling

Prettige service: goed overleg over de staat van de auto en de benodigde reparaties.

Super fijne en vooral eerlijke garage!

Hier al vele jaren klant en al die jaren zeer goed geholpen. Altijd een eerlijk advies, overleg over de beste oplossing (met bijvoorbeeld gereviseerde en dus goedkopere onderdelen). Geen gedoe of dure rekeningen voor de leenauto of fiets. Echt een fijne garage met klantvriendelijke aardige medewerkers!

Geweldige service!

Vanochtend voor het eerst bij Autotess geweest! Meer als zeer tevreden!

Prima service en kwalitatief goed

Goede service en bereid iets meer te doen dan normaal. Afspraken worden goed nagekomen. Vlotte bediening en vriendelijk. Vrijwel altijd mogelijkheden om even een leenauto voor korte periode te regelen. Ben zeer tevreden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en welkom

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn oude astra ingeruild voor een antara bij Autotess. Keurig geholpen door een verkoper die voor de verandering wel luisterde naar onze wensen. Ben erg tevreden over de afhandeling van alles. Ze zeiden de auto netjes te willen afleveren en ze hebben wat dat betreft zeker woord gehouden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kom bij Autotess voor kleine reparaties, groot onderhoud laat ik in mijn woonplaats doen door lokale garagist

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Slecht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In maart 2019 hebben we hier een Opel Zafira gekocht en zijn daarbij vriendelijk behandeld. De informatie die verstrekt werd bij de aanschaf was open en eerlijk.\r\n \r\nDe auto heeft nu een APK nodig en vanwege de eerder service, hebben we besloten om dit weer door Autotess te laten doen, ondanks dat wij in Rotterdam wonen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf snel afspraak kunnen maken voor een check, vriendelijk personeel en goede service, niet te duur

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vlotte service en prettige werknemers.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deskeurige advisering en uitstekende service-verlening

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gewoon goed! \r\nProfessioneel bedrijf met aardige mensen die er alles aan doen om de klant tevreden te stellen en te houden. Ga zo door!

Over Autotess