Jullie doen altijd je best en het werk wordt goed uitgevoerd staan ook klaar als je wat aan de auto hebt en je kunt zo binnen lopen het enigste probleem is de communicatie gaat niet altijd goed b.v je brengt je auto er wordt gezegd dat je gebeld wordt na 2 dagen nog niets gehoord dan zelf bellen en dan word er gezegd ben je niet gebeld nee dus , dus een puntje om aan te denken

Uitstekende service, vriendelijk en betrouwbaar

De versnellingsbak van mijn Volvo moest 'geflushed' worden en na uitlezing bleek 1 bobine niet te werken. Ronald is een zeer deskundige monteur, die goede adviezen gaf en vol enthousiasme en professioneel te werk ging. Prima behandeld door Mirjam van de receptie en de koffie was perfect.

Topservice

Snelle goede onderhoudsbeurt zonder problemen.

Out standing

Zij denken met je mee , en zo betaalbaar mogelijk te maken voor je , zoals ik zeg out standing service

Goede service en dienstverlening

Goed en duidelijk geholpen.

zoals altijd, Prima !!

Goede service en kwaliteit

Nooit te beroerd om iets extra te doen. Dit bedrijf is zeker een aanbeveling waard.

Prettig, fijn.

Prima, Correct.

Autotess is al jarenlang onze vertrouwde garage.

Bij jullie is mijn auto in goede handen. Ik krijg goed advies en jullie denken mee. Hierdoor zijn we een zeer tevreden klant.

Gewoon top

Ik heb mijn nissan juke vrijdag gebracht,ik kon erop wachten ongeveer een uur ik kon zelf koffie pakken tot hij klaar was ik reed in de auto nou echt top gewoon geweldig en aardige mensen klasse.

ik heb altijd goede ervaringen bij autotess

mijn ervaring is goed. het is alleen wel jammer dat ik altijd zelf erachter aan moet bellen met de vraag of mijn auto klaar is en ik hem kan ophalen.

Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf

Werken nauwkeurig, goede communicatie, goede service, ik ben heel tevreden en kom er al jaren

Vakmanschap

Fijne garage, met kundig personeel.

Autotess laat je nooit in de steek

Dankzij de AutoTess Autogemak-kaart en de deskundigheid van de monteurs ben ik nog nooit in de steek gelaten. Er was altijd wel een oplossing te bedenken.

Goed betrouwbaar en zeer vakkundig

Al jaren klant bij Autotess en zeer tevreden over werkzaamheden en service

klantvriendelijk, duidelijk

geeft mij een betrouwbaar gevoel

prima reparatiebedrijf

Goede prijs prestatieverhouding, zeker als je een al wat oudere auto hebt. Geen verrassingen als de rekening komt. Vriendelijk personeel

Prettige 1e ervaring

Prima goed geholpen, ben tevreden als nieuwe klant

Goede service.

Voor mij een prima garage.

Een hele vakkundige garage waar ik altijd prima wordt geholpen.

Vakkundig en concurrerend

Spoelen van de automaat van mijn Volvo XC70: ik heb iemand van Autotess die mij hierbij niet alleen vakkundig helpt en uitleg geeft over de 'behandeling', maar die ook blijk geeft van met plezier verbonden te zijn met zijn werk. Beter kan niet.

Prima service en vriendelijk geholpen

Verder geen bijzonderheden

Betrouwbare topservice

Als klant van het eerste uur heb ik nooit een reden gehad naar een andere werkplaats om te zien. Bij Autotess denken ze met jou mee; oplossingsgericht en eerlijk. Alle monteurs zijn kundig en tezamen vormen ze een onverslaanbaar team. Dit is een bedrijf waar Deventer trots op mag zijn.

uitstekende service

uitstekende service

no nonsens vakmanschap voor een redelijke prijs

zeer veel kennis van heel veel merken en types met altijd wel een oplossing die bewijst dat er echt vanuit de klant gedacht wordt

Maagdenburgstraat 3 7421 ZA Deventer