Snelle goede service aanrader

Snelle goede service

Super goede en snelle service!

Je wordt hier op een vriendelijke manier ontvangen en op een goede, eerlijke manier geholpen!

Betrouwbaar, deskundig en geen addertjes onder het gras. Echt een fijn bedrijf!

We zijn al 5 jaar klant bij Jouw autobedrijf. Tot nu toe hebben we alleen nog maar positieve ervaring opgedaan. Als er iets defect is aan de auto en gerepareerd moet worden geven ze objectief advies en laten ze ten alle tijde de keuze aan jouwzelf. Dat vinden wij erg prettig. Vandaag hebben we een probleem gehad met ‘het stuurhuis’ van onze auto. Het was een ingewikkeld probleem om te vinden. Ze zijn er de hele dag mee bezig geweest om het probleem op te sporen, maar uiteindelijk bleek het slechts ‘een bout’ die los zat te zijn. Factuur: slechts €65,50. Een fantastische service! Op naar de volgende 5 jaar klant zijn bij Jouw Autobedrijf!

Al tien jaar zeer tevreden over de service.

Goede service, hoge kwaliteit van het werk, eerlijke prijs. Altijd voorkomend in contact, afspraken worden nagekomen en als er snel iets moet gebeuren wordt er ook daadwerkelijk snel en accuraat gehandeld.

Zeer goed geholpen ! Er wordt meegedacht en niet zomaar iets gedaan zonder dit eerst kort te sluiten

Dit was mijn eerst beurt en apk sinds dat ik een rijbewijs heb. Men heeft me exact uitgelegd wat ik wou weten en meegedacht over wat wel en niet te doen om zodoende de kosten niet te hoog op te laten lopen. Men heeft zelfs een aantal dingen gemaakt die niet op de factuur verschenen zijn. Top Service !!

Goed geholpen.

Goed geholpen, we konden ook een leenauto mee krijgen omdat de klus iets langer duurde dan een dag. Dit is erg fijn!

Deskundig en betrouwbaar!! Ik heb er meer vertrouwen in dan in mijn merkdealer......

Eerder al een keer banden laten wisselen. Nu ben ik weer geweest voor een bandenwissel, APK en distributieriem. Jouw Autobedrijf geeft een goede service, heeft vriendelijk personeel en uiteraard ook belangrijk: lage prijzen. Zeker een aanrader

Alles snel geregeld en gemaakt, Aardige mensen. Gewoon top

Prima service, denkt mee met de klant ipv zelf snelle omzet te willen behalen, top.

je word altijd netjes te woord gestaan .en geholpen en als het even duurt is er koffie. heb met dit bedrijf nog geen probleem gehad kom er al jaren en ze komen hun afspraken na zeer belangrijk

Een goed bedrijf met vriendelijke mensen.

Zeer klantvriendelijk ! Deskundig personeel. Biedt altijd meteen hulp. Prijs/kwaliteit verhouding is prima.

Snel en goed geholpen

Je wordt heel goed geholpen bij jouw autobedrijf.

Auto ging voor een onderhoudsbeurt en Apk, uiteindelijk bleken er meerdere dingen aan de hand te zijn met de auto, dit werd zeer netjes gecommuniceerd en ook deskundig opgelost.

Prima ontvangst, koffie en gratis WIFI zodat ik tijdens de bandwissel lekker kon werken. Kwam er thuis wel achter dat er 1 oud ventiel was gebruikt en dat de bandenspanning rondom te laag was. Verder netjes gedaan.

Ik werd aardig en vakkundig geholpen, een aanrader

Vier banden laten monteren en balanceren voor een hele schappelijke (actie)prijs van E 40,00 incl. koffie!