zeer goede ervaring

Twee dagen voor mijn geplande vakantie werd bij toeval ontdekt, dat de waterpomp van mijn Golf Plus vervangen moest worden. Jouw Autobedrijf, waar ik al jaren kom voor de APK en verder onderhoud heeft zijn uiterste best gedaan om de waterpomp te vervangen, zodat ik twee dagen later met vakantie kon zoals gepland. Mijn grote dank aan de crew van dit bedrijf, jullie zijn kanjers.

Goed en heel netjes service

Flexible, heel netjes beantwoorden op mijn vragen en goed service Bedankt

Top service, helder in kosten overzicht

Eerlijk bedrijf zonder dat je vraagtekens heb over je rekening.

Prettig bedrijf en vriendelijke eigenaar met kennis van zaken

Weten waar het over gaat, duidelijke vooraf prijsafspraken.

Een aanrader als bedrijf.

Een prima bedrijf die alles netjes maakt, goede service en niet te duur.

Prima en flexibele service

En goed advies!

deskundig

Vertrouwd, deskundig redelijke prijs en prettige omgangsvormen

Kom er al jaren en je wordt altijd vriendelijk en professioneel geholpen met eventueel goede adviezen

Correct en netjes wordt je ontvangen en geholpen

Correct en netjes wordt je ontvangen en geholpen.

Kwam er voor het eerst....zéér tevreden en prima service!

Banden besteld via bandenleader.nl. Banden laten monteren en balanceren door Jouw Autobedrijf. Ik ging op de positieve reviews af en.....ook ik ben zeer tevreden. Netjes te woord gestaan, prima service en banden liggen er mooi om. Ik kom hier zeker terug.

Professioneel en betrouwbaar

Geen blabla, no nonsense........altijd goede, deskundige en betrouwbare service, al jaren. Patrick is eerlijk en sympathiek. Een topper ! Een aanrader !

Snelle goede service aanrader

Snelle goede service

Super goede en snelle service!

Je wordt hier op een vriendelijke manier ontvangen en op een goede, eerlijke manier geholpen!

Betrouwbaar, deskundig en geen addertjes onder het gras. Echt een fijn bedrijf!

We zijn al 5 jaar klant bij Jouw autobedrijf. Tot nu toe hebben we alleen nog maar positieve ervaring opgedaan. Als er iets defect is aan de auto en gerepareerd moet worden geven ze objectief advies en laten ze ten alle tijde de keuze aan jouwzelf. Dat vinden wij erg prettig. Vandaag hebben we een probleem gehad met ‘het stuurhuis’ van onze auto. Het was een ingewikkeld probleem om te vinden. Ze zijn er de hele dag mee bezig geweest om het probleem op te sporen, maar uiteindelijk bleek het slechts ‘een bout’ die los zat te zijn. Factuur: slechts €65,50. Een fantastische service! Op naar de volgende 5 jaar klant zijn bij Jouw Autobedrijf!

Al tien jaar zeer tevreden over de service.

Goede service, hoge kwaliteit van het werk, eerlijke prijs. Altijd voorkomend in contact, afspraken worden nagekomen en als er snel iets moet gebeuren wordt er ook daadwerkelijk snel en accuraat gehandeld.

Zeer goed geholpen ! Er wordt meegedacht en niet zomaar iets gedaan zonder dit eerst kort te sluiten

Dit was mijn eerst beurt en apk sinds dat ik een rijbewijs heb. Men heeft me exact uitgelegd wat ik wou weten en meegedacht over wat wel en niet te doen om zodoende de kosten niet te hoog op te laten lopen. Men heeft zelfs een aantal dingen gemaakt die niet op de factuur verschenen zijn. Top Service !!

Goed geholpen.

Goed geholpen, we konden ook een leenauto mee krijgen omdat de klus iets langer duurde dan een dag. Dit is erg fijn!

perfect, zeker aan te bevelen

Deskundig en betrouwbaar!! Ik heb er meer vertrouwen in dan in mijn merkdealer......

• Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

Eerder al een keer banden laten wisselen. Nu ben ik weer geweest voor een bandenwissel, APK en distributieriem. Jouw Autobedrijf geeft een goede service, heeft vriendelijk personeel en uiteraard ook belangrijk: lage prijzen. Zeker een aanrader

Alles snel geregeld en gemaakt, Aardige mensen. Gewoon top

perfect, zeker aan te bevelen

Prima service, denkt mee met de klant ipv zelf snelle omzet te willen behalen, top.

perfect, zeker aan te bevelen

je word altijd netjes te woord gestaan .en geholpen en als het even duurt is er koffie. heb met dit bedrijf nog geen probleem gehad kom er al jaren en ze komen hun afspraken na zeer belangrijk

• Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

Een goed bedrijf met vriendelijke mensen.