Laden reviews...
Laden reviews...
4 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten melden een soepele ervaring bij het vinden van de juiste auto en een duidelijke overdracht. Het team wordt omschreven als professioneel, eerlijk en responsief bij garantiekwesties. De levering wordt als betrouwbaar ervaren en de auto staat op afgesproken dagen klaar, met duidelijke communicatie. Al met al is de ervaring positief met aandacht voor prijs-kwaliteit en betrouwbaarheid.
Flexibel met bezoektijden, prettige mensen. Gekochte auto onder tijdsdruk toch snel afgeleverd. Correcte afhandeling garantiegeval.
Beveelt aan
17 February 2016
Frans Peerdeman
Enter
In de soms wat schimmige wereld van de autohandel is AW een positieve uitzondering: open, strevend naar kwaliteit en klanttevredenheid. Een prima ervaring en aanrader!
Beveelt aan
15 February 2016
Willem
Baarn
Vlotte verkoper in de showroom. We werden vriendelijk zakelijk benaderd. Verkoop van ex lease auto\'s die er allemaal wel prima uitzien. De afleverbeurt aan de dure kant met Bovag garantie, maar toch gedaan omdat het geen kleine of goedkope auto\'s zijn. We zijn blij met de auto die we kochten.
Beveelt aan
13 February 2016
anoniem
Paar maanden geleden een mooie BMW aangeschaft voor een scherpe prijs. Ook enkele afspraken gemaakt, waarbij op een prettige en deskundige wijze met mij werd meegedacht. Ik ben na een poosje rij-ervaring te hebben opgedaan zeer tevreden met deze auto. No nonsense bedrijf waar ik als klant op en nette en vriendelijke manier ben behandeld.
Beveelt aan
13 February 2016
Rob
Zoetermeer
Wat fijn om te horen dat u tevreden bent!
Vanmiddag een auto gekocht bij aw auto\'s. Erg mooi bedrijf met zeer vriendelijke mensen. Eerlijk en duidelijk. Auto\'s in de showroom staan er tip top bij. Ik kan iedereen aanraden om daar een auto te kopen.
Beveelt aan
24 December 2015
Frank Jansen
Venray
prima auto, goed advies, willen klant echt helpen ipv alleen verkopen
Beveelt aan
30 November 2015
Barbara van der Wal
Apeldoorn
Beveelt aan
27 November 2015
Daniël Alleeninkt
Hardenberg
Hele mooie auto gekocht voor scherpe prijs. Toen na enkele maanden iets niet in orde bleek, is dat vakkundig en grondig hersteld. Uitstekende service
Beveelt aan
17 October 2015
Rob Vos
Den Haag
Het was heel prettig zaken te doen met dit bedrijf. Afspraken worden nagekomen. Duidelijke en eerlijke communicatie.
Beveelt aan
4 October 2015
Ronald Kooistra
ENSCHEDE
Beveelt aan
23 September 2015
h van aalten
rheden
Prima geholpen! Heel klantvriendelijk en gezellig gekletst ;-)
Beveelt aan
5 September 2015
Yara Van de Pieterman
Empe
April 2015 ben in gesprek gekomen met Harold in Zutphen. Prettige kennismaking en na al enig vergelijk en onderzoek wist ik zelf ook goed wat ik wilde. Ik had nog een andere offerte/onderhandeling lopen in Dronten en buiten de cijfers om vond ik het gevoel en de bereidheid ook een essentieel onderdeel van de koop. Uiteindelijk gaf dit de doorslag waarom ik de Auto bij Harold gekocht heb op basis van een fair price en prettige omstandigheden/bereidheid. (ruimte tot discussie is er... de oplossing in alle redelijkheid te vinden) Afgelopen juli ruim 3000 km gereden richting frankrijk met mijn nieuwe auto. 6 maanden bovag garantie en nog steeds erg blij blij en enthousiast over de auto. Al met al een prettige ervaring en ik kan Harold van AW auto\'s van harte aanbevelen en wens de beide eigenaren veel succes met de onderneming. Met vriendelijke groet, Harold Wichgers
Beveelt aan
25 August 2015
GB Wunderink
Deventer
Begin juni een Renault Megane 1.5dci bij AW-auto\'s met 129dkm op de teller gekocht. Goede afspraken kunnen maken over aflevercondities. Inmiddels eind augustus ruim 10dkm verder. Op vakantie in Noorwegen auto in noodloop, met minder vermogen naar huis gereden en teruggebracht naar AW-auto\'s; bleek uiteindelijk een lek slangetje te zijn waardoor verkeerde waarden werden gemeten. Bij AW-auto\'s word je netjes geholpen, service is prima; betrouwbaar bedrijf.
Beveelt aan
23 August 2015
Anton
Beveelt aan
30 July 2015
T.J. Koggel Koggel
Raalte
Klantvriendelijk bedrijf. Bij proefrit een defect aan de aan te schaffen auto ontdekt . Hier werd direct serieus mee om gegaan en beschreven dat dit verholpen moest worden. Voor de aflevering is de auto netjes gecontroleerd, hierbij heeft AW auto;s geconstateerd dat het profiel van de voorbanden niet volgens hun standaard was voor aflevering en zijn deze vervangen voor nieuwe. Al met al een tevreden klant.
Beveelt aan
30 July 2015
Fam Peeters
Venray
Leuk om te lezen dat u tevreden bent!. Wij wensen u veel plezier met uw mooie cabrio.
Positief. Komt betrouwbaar over.
Beveelt aan
29 July 2015
Marco Cattel
Ede
Beveelt aan
27 July 2015
David Heezen
BRUMMEN
Prima ervaring met dit bedrijf.
Beveelt aan
25 July 2015
Frank Stam
Hengelo
Via internet de auto gevonden en de ervaringen met het bedrijf zijn goed.
Beveelt aan
31 May 2015
anoniem
Vriendelijke en integere mensen. Ik heb een hele mooie occasion gekocht tegen een scherpe prijs
Beveelt aan
30 May 2015
Rob Vos
Den Haag
Beveelt aan
30 May 2015
Catherine saunier
wijk aan zee
Een maand geleden mijn auto gekocht bij AWauto\'s en ik ben tevreden over de klantvriendelijkheid en de uitgevoerde service voor aflevering. Ik beveel dit bedrijf aan als u op zoek bent naar een auto met een goede prijs / kwaliteit verhouding.
Beveelt aan
25 May 2015
Frank
Wijk bij Duurstede
Fijn om te horen dat u tevreden bent!
Leuke broers en een top service.
Beveelt aan
23 May 2015
Sabine Heijink
Zutphen
No nonsense bedrijf. Je koopt gewoon de auto voor de prijs die er staat en men probeert je niet over te halen. Prettig geholpen en heel tevreden.
Beveelt aan
22 May 2015
Alet van der Woude
Apeldoorn
Naar volle tevredenheid een gebruikte auto gekocht. Keurige garage waar de auto\'s op het buitenterrein en in de garage zelf netjes en ruim opgesteld staan voor bezichtiging! Proefrit geen enkel probleem, auto werd voorzien van groene kentekenplaten en kon meteen een proefrit maken. Trouwens de koffie smaakt er ook goed, geen opdringerige verkoper, denkt goed met je mee! Prettig zaken doen bij de gebroeders Wichgers.
Beveelt aan
21 May 2015
Twan Kling
Nistelrode
Wat Fijn om te horen!. Wij danken u voor uw lovende woorden.
Pollaan 55
7202 BV Zutphen
Branch
Automotive
Specializations
Onderdelen, Accessoires
Autogarages, Autodealers, Schade, Mobiliteit