Zeer goed geholpen

Auto moest weer voor APK. Bij een oudere auto verwacht je altijd wel iets, dus geen verrassing toen er gebeld werd. Eerlijke communicatie en ook nette oplossing gevonden. Mijn auto gaat niet naar een ander.

Prima bedrijf

Goede service en ervaren vakmensen

Fijne service, aardige mensen, technisch top

Voor de tweede keer bandenwissel. Geen spijt.

vriendelijk deskundig personeel vlot geholpen.

ik kom al jaren bij de firma van Rooijen en ben van plan dat jaren te blijven doen.

Zoals ik gewend ben fantastisch.

Denken altijd direct mee en komen tot oplossingen. Verlenen daarnaast ook prima service in een gezellige sfeer.

Gijsje

Zeer goede ervaring, al jaren

Correct, goede afspraken en nakomen.

Uitstekende en vriendelijke service.

Altijd een tevreden klant!

Geweldig!!

Vrielo is onze huis garage en dat is niet zonder reden. Als je op zoek bent naar een garage die altijd een eerlijk advies geeft dan moet je hier zijn!

Elke keer weer duidelijk en een goede service

Een afspraak is makkelijk te maken, je wordt gebeld alles er bijzonderheden gevonden worden, geven advies wat te doen, maar laten de keuze bij mij als eigenaar. Ik kom bij het ophalen dus niet voor verassingen te staan. Al geruime tijd een zeer tevreden klant.

Snelle en vakkundige service

Snelle en vakkundige service, tevens zeer vriendelijk personeel

Altijd goed geholpen

Als er wat is met de auto overleggen ze altijd eerst voor ze doen. Altijd fijn dat je een leenfiets of auto mee kan krijgen.

Al jaren klant bij vRooijen. Dat zegt genoeg!.

Uiterst betrouwbaar, goede prijs kwaliteit verhouding!

Vriendelijk en vakkundig personeel achter balie. Denken met je mee en overleggen de kosten altijd keurig vooraf. Auto altijd perfect in orde.

Gewoon uitstekend

Uitstekend.

Prima Garage

Gewoon heel goed!

Top service vriendelijke medewerkers

Prima garage bedrijf goede service

Reparaties en kosten vooraf kloppen altijd je auto is er in goede handen.

Top bedrijf!

Leuke verkoper! Gezellige en vakbekwame medewerkers. Zeker aan te raden!

uitstekend

Uitstekende service, kwaliteit, goede koffie etc.

Kortom: betrouwbaar en dienstbaar!

Altijd kan ik bij hen terecht waar ik op autogebied problemen mee heb.

Top service, snel, kwalitatief, realistisch

Uitermate tevreden over de service. Ze handelen snel, zijn eerlijk en realistisch over de doorlooptijden, kosten en onderdelen die vervangen/gerepareerd moeten worden. Denk met je mee.

Geweldige service, meedenkend personeel

Dankzij Michel en Thijs aan de frontdesk heb ik altijd het gevoel dat ik voor de beste prijs/kwaliteit verhouding ga. Ze geven kundig en duidelijk advies. Ik ben zeer tevreden.

Zeer vriendelijk, mee denkend en deskundig

Ik ben al jaren klant. Wordt altijd vriendelijk geholpen, ook wanneer ik tussentijds een probleempje (had) met mijn auto. Mee denkend en gaan professioneel te werk. Iedereen aan te bevelen.