Goede service en deskundig.

Prima bedrijf

Onlangs een occasion gekocht Ford C-Max. Prima afhandeling geweest. Er trad in de dagen daarna een brandstof probleempje op, deze is zonder enig commentaar opgelost. Het was komen, wachten en gaan. Zeer goed Service

Tevreden

Eerste keer hier. Prima geholpen.alles van te voren besproken.

Leuke auto gekocht

Goede prijsafspraak, garantie erbij en na 2 weken een probleem, gezien drukte in de werkplaats kon ik naar een collega uit hun netwerk en was het probleem goed opgelost. Service met een hoofdletter S.

Prima serviceverlening. Vriendelijk en deskundig personeel.

Al jaren klant bij deze garage. Altijd prima geholpen.

Topgarage

Ben er al 40 jaar voor onderhoud

In één woord: prima werk!

Afspraken worden nagekomen, en alle werkzaamheden worden overlegd.

Vriendelijk, goede service en kwaliteit

Zeer vriendelijk, meedenkend, goede service en betaalbaar. Ik kom al jaren bij deze garage, (voorheen bij Michel van Rooijen) nu ook mijn andere auto hier gekocht waar ik zeer tevreden over ben. Echt een aanrader Bosch Car Service Vrielo & Van Rooijen

Helemaal Top

Prima service, goed overleg en veel bier

APK keuring zelfde dag geregeld

Fijn

Prima geholpen en goede service .

Vriendelijk en vakkundig mensen.

Snel en goed geholpen

S Morgens gebeld over een kapot wiellager, en dezelfde dag werd het opgelost.

Staan altijd voor me klaar

Staan altijd voor me klaar. Ik kom al ruim 20 jaar bij Vrielo. Ik word altijd vriendelijk ontvangen. Goed op de hoogte gehouden en kan altijd bij ons terecht als dat nodig is.

Op tijd, vriendelijk en helder

Prima persoonlijk benadering

Ondanks de volle planning werd er geprobeerd om ook mijn probleem op te lossen. Ook werd ik dagelijks op de hoogte gehouden,

Een fijne auto gekocht, snel geregeld

Via de mail contact gezocht over een auto. Fijne, duidelijke én eerlijke communicatie. Ik heb snel een afspraak in kunnen plannen om de auto te bekijken en een proefrit te maken. Dezelfde middag kunnen vertrekken met een goed uitziende én goed rijdende auto! Ik ben meer dan tevreden!

Zoals altijd goede service

Goede service, vriendelijk en meedenkend personeel.

Flexibel en uitmuntende service en kwaliteit

Denken altijd met je mee, hanteren de beste kwaliteit prijsverhouding en verlenen zeer goede service. Aanrader!

top

vriendelijk en klantgericht

Professionele garage

Prima montage van trekhaak en levering fietsendrager

Prima serviceverlening en montage van trekhaak en levering fietsendrager. Ben erg tevreden over de dienstverlening!

vakmanschap service kwaliteit en vriendelijkheid onder een dak

goede garage , denkt in oplossingen, vlotte en goede service, komen garantievoorwaarden zonder gedoe zeer correct na,

snelle en goede service

Ik had gevraagd of zij zouden bellen voor vertrek. Helaas, dat was niet gebeurd. Verder snelle en goede service, zowel van de monteur als de mensen achter de balie.

goede ervaringen met dit auto onderhoudsbedrijf

leen auto wordt aangeboden bij onderhoud bij zakelijk en privé auto!

Uitstekende service

Auto is vanuit Zwitserland gerepatrieerd naar heb en zij zorgden er voor dat de auto tijdens mijn vakantie gemaakt is. Ze belden ook om updates te geven. Topservice!