Snel en goed geholpen in een klantvriendelijke sfeer

Snelle en uitstekende service én super vriendelijk!

Eerlijke handel en eenngoede service.

Echt top!

een zeer betrouwbaar bedrijf voor het onderhoud van je auto

goed en eerlijk autobedrijf

Prima autobedrijf om zaken mee te doen

Ik ben zeer tevreden over het zaken doen

Betrouwbaar en eerlijke autogarage

Koekoek is eerlijk, betrouwbaar en professioneel. Echt een aanrader.

Top garage en goede service

Na dat de kachelmotor kabelboom en kachelweerstand kapot waren gegaan afspraak gemaakt en offerte opgevraagd. Auto naar de garage gebracht en binnen een paar dagen alles vervangen en alles werkt weer zoals het hoort. Afspraken komen ze na en de service is top.

goede service

Vriendelijk geholpen goed advies

Je wordt altijd snel en goed geholpen.

Een goede garage

Goede afspraken en snelle service

Ondanks dat mijn auto er tussen door moest voor reparatie en apk supper opgelost door deze mannen:)

Geweldig bedrijf

Afspraken worden nagekomen. Geen onverwachte dingen, die ineens moesten gebeuren. Reparaties worden uitgevoerd en gefactureerd conform de offerte.

Top bedrijf

Gewoon super bedrijf ,erg vriendelijk en lost dingen op

Goede service en vakmanschap, denken mee en geven goed advies

Met vertrouwen heeft Koekoek Automotive voor mij een auto gezocht en gevonden. Prima auto die technisch helemaal in orde is en er zeer netjes uitziet.

Vriendelijk personeel en een goede service word altijd netjes geholpen

Makkelijk contact en snel geregeld

Alles was snel klaar en het was goed geregeld.

Goede vakkundige garage.

Prima ervaring

Zoals ik het verwacht.

APK-keuring waar ik op kon wachten. Terwijl ik geniet van een kopje koffie wordt in de garage mijn auto onderworpen aan een APK-keuring. Ervaringen bij andere garages, dan was je de auto de hele dag kwijt.

Primma geholpen,,goed advies en echt niet duur ,,een echte aanrader

Goede service en fijne communicatie

Servicegericht, daadkrachtig, meedenkend, vriendelijk

Weet Maarten alles van, vakantie deadline en toch alles regelen, top!!

Top service!

De auto rijdt weer uitstekend!

Wederom prima geholpen

Jaarlijkse onderhouds beurt. Prima telefonisch contact, netjes op hoogte gehouden van uit te voeren werkzaamheden en voortgang. Geen verrassingen. Ga zo door!

Vriendelijk en zeer deskundig.

Ze zijn vriendelijk en deskundig. Geldt niet alleen voor de eigenaar maar ook voor het personeel.

Is goed

Gode service.

Super service

Ik kom er al jaren en wordt altijd netjes geholpen. Bij spoed wordt er vaak wel een gaatje gevonden of de jongens werken een uurtje door. Wordt erg gewaardeerd en draagt bij aan een hoog service gehalte.

Je kon er snel terecht

Bij mijn eigen garage hadden ze geen tijd en moest ik meerdere keren terug komen om iets te verhelpen. Bij Koekoek Autoservice namen ze direct de tijd om naar het probleem te kijken en daarna pas in te plannen om het te repareren. Met het gevolg dat het in een keer klaar is. Voortaan breng ik mijn auto er direct heen.

Lindberghstraat 11 7903BM Hoogeveen