Flexibel en betrouwbaar

Motorles gekregen bij Ishak en voor beide examens in 1 keer geslaagd. Afspraken maken en communicatie is snel en helder en flexibel in planning, dat was super. In de les kon ik vertrouwen op de kennis en aanwijzingen van mijn instructeur Rafi, die alle wegen op zijn duimpje kent. Soms was hij tijdens de les wat ongeduldig in zijn feedback maar in moeilijke/leerzame situaties voelde ik me veilig door zijn coaching.

Uitstekende rijschool

Ik ben in 1x geslaagd voor mijn beide examens avd en avb. Dat zou ik niet hebben gekund zonder de hulp van rij instructeur rafi. Hij weet precies hoe die alles moet uitleggen op de juiste manier wat heel fijn is waardoor je het ook gelijk en goed begrijpt. Ik heb er ongeveer een maand over gedaan wat heel snel is en wat mogelijk gemaakt is door de rijschool. Hun manier van flexibel zijn en snel handelen heeft mij ook erg geholpen. Bedankt rijschool Ed-ishak! Jullie zijn toppers. Het is zeker een aanrader om naar deze rijschool te gaan in omgeving Amsterdam.

Professioneel en structureel Rijschool Ed Ishak

Hallo! Mensen als je een rijschool waar je, veilig en verantwoord leert begeven in het verkeer met enige jaren ervaringen ik heb ongeveer 17 jaar geleden motor rijlessen genomen en wat was al een Ed fijne oprecht en gevoel voor humor. Het is een aanrader voor ieder die veilig en verantwoord wil deel nemen in het verkeer kom bij Ed Ishak rijschool.

Lekkere duidelijke uitleg, voor het examen training gehad en daarna lekker knallen door naar het cbr. Eenmaal aangekomen was ik in een keer geslaagd, Dankjewel ishak

Een zeer prettige rijschool waar goed les wordt gegeven door Rafi

Zowel scooter als auto riijbewijs in 1x gehaald. Nu bezig met motorrijlessen. Alle vertrouwen in de lessen van Rafi.

Zeer goed.

Ik heb vandaag mijn scooter praktijk gehaald door autorijschool Ishak. Erg rustige aardige instructeur en er is genoeg uitleg gegeven. Ik raad het zeker aan!

Deskundig en professioneel

Om na zo'n 30 jaar rijervaring weer naast een rij-instructeur te zitten om je aanhanger rijbewijs te halen is geen sinecure. Maar door de professionaliteit en deskundigheid van Ed Ishak wist ik wat ik kon verwachten bij het afrijden. Ik ben zeer tevreden over de aanpak van rijschool Ishak in IJburg en zou ze zeker aanbevelen. Thanks Ed!

Rijinstructeur komt te laat voor rijles

Zeer slechte instructeur komt telaat

Goede begeleider

De begeleider is goed en zegt precies wat je goed en fout doet.

Goede instructeur, ik heb mijn praktijk in 1 x gehaald net als de andere mensen met wie ik afreed!

De rijschool was lekker dichtbij. De instructeur was heel vriendelijk, duidelijk en direct wat heel goed is bij het lessen. Ik ben heel tevreden met de rijschool en ik beveel het iedereen aan die auto of motor lessen wil gaan volgen.

Ervaren Kwaliteit Duidelijk Aardig personeel

Ik vind rijschool Ed-Ishak een leuk bedrijf goede instructeur ik heb een zeer goede ervaring gehad in mijn begeleiding naar het halen van mijn auto rijbewijs! Ik ben bij hun in 1x geslaagd! ik zat eerst namelijk bij 2 andere rijscholen maar dat was niet goed. Niet te vergelijken met deze rijschool ik denk ook vooral door de ervaring dat ze weten wat het beste is voor de leerling. Ik nam een losse les bij rijschool Ed-Ishak om te kijken hoe het is. De instructeur gaf na de rit aan wat er wel goed ging en wat er verbeterd moest worden om goed voorbereid het examen af te leggen. Gelijk duidelijkheid heel fijn! Ik heb daar echt wat aan gehad. Ik wist waar ik aan moest werken en ik was ook bereid om daarvoor lessen te nemen. Ze hebben goede spullen de kwaliteit van de rijlessen zijn zeer goed het personeel is zeer aardig en vriendelijk:) Zeker een aanrader!

Mooie Auto, Fijne Pauzes & Dichtbij (voor mij) maar daar stopt het ook

Voelde mij uiteindelijk minimaal geholpen als klant, Ik wil zeker niet zeggen dat Ed Ishak geen goede rijinstructeur is, Hij kan dit zeker echter dit laat hij hoogstzelden zien. Uitleg wordt meestal niet herhaald tenzij je daar direct voor vraagt. Geen aanmoediging meer van het tegenovergestelde: "Je bent lui van aard, let meer op" helpt niet echt als nerveus achter het stuur zitten een probleem van je is. Ik betwijfel ook of touwtjespringen voor betere hand coördinatie zou helpen achter het stuur, Dit werdt mij aangeraden... Nu is dit maar de ervaring van één klant en er zijn ongetwijfeld positieve punten van de rijschool desalniettemin kan ik deze rijschool niet aanraden.

Goeie rijles van een leuke rij instructeur!

Heb bij Ed Ishak mijn motor rijbewijs en b-e rijbewijs gehaald! Hele goede instructeur die op een heel vriendelijke manier je goed en geduldig uitlegt. Top rijschool zeker een aanrader!

Beste rijschool van Amsterdam, ik raad rijschool Ed Ishak iedereen aan.

Doordat rijschool Ed Ishak als 1 van de weinige rijscholen in Nederland gebruik maakt van een lescamera, waarmee je dus achteraf je eigen rijles nog eens kan bekijken en je je verbeterpunten zelf ook kan inzien, leer je sneller hoe je beter en veiliger kan rijden. Dankzij deze lesmethode en uiteraard het engelengeduld en de duidelijke en directe communicatie van Ed ben ik in 1 keer geslaagd! Dank je wel Ed!!

scooterrijbewijs gehaald!

Mijn dochter heeft vandaag haar scooterrijbewijs gehaald. Door de corona-maatregelen was deze 3 maanden uitgesteld. Wij zijn erg tevreden over de goede communicatie en begeleiding. Bedankt daarvoor!

Snel m'n motorrijbewijs gehaald

Bij Ed in no-time m'n motorrijbewijs gehaald. De twee praktijkexamens en theorie allemaal in één keer. Ed hield me goed bij de les, was streng maar op een goeie manier. Aanbevolen dus, @Ed: bedankt!

Fijne rijschool.

Vorig jaar E achter B gehaald. Spiksplinternieuw materiaal en een fijne instructeur.

Prima rijschool op IJburg

Heb vandaag mijn motorrijbewijs A gehaald, na een intensive periode (2 maanden) van lessen heeft Ishak mij klaar gestoomd voor het examens AVB en AVD. Kreeg ook heel veel tips om een ervaren motorrijder te worden. Aanrader!

Goede Instructies

ik ben in een keer geslaagd, met een extra uurtje was het top. Goeie instructies en een goeie rij instructeur.

Super!!

Ik had geen ervaring met bromfietsen, maar dankzij Ishak die met zeer gerust stelde is alles goedgekomen. Ik ben in 1x geslaagd en ik raad jullie allemaal aan om je aan te melden bij Ishak.

goede en goedkope rijschool

een goede rijschool en is wat goedkoper dan de meeste rijscholen in Amsterdam. goede locatie en een vriendelijke instructeur. hij legt alles goed uit en neemt alles goed door met je. je rijdt ook op goede scooters die in goede conditie zijn.

Een snel en makkelijk proces.

Ik ben voor mijn scooterpraktijk geslaagd. Ik heb goede hulp gekregen en voldoende geinformeerd. IK vond dit een prettige ervaring bij de Ed-ishak rijschool.

In 1 keer geslaagd voor mijn bromfietsexamen.

Pakket met 4 lessen genomen en een examen en gelijk geslaagd. Aardige instructeurs.

duidelijk en erg behulpzaam

Goede instructies en goed geholpen met het voorbereiden voor bromfiets praktijkexamen.