Laden reviews...
Laden reviews...
1 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
prima service, prima begeleiding
Beveelt aan
14 April 2022
Kees Jan
Ouderkerk a/d Amstel
Vorige week een auto gekocht en netjes geholpen. Week later opgehaald en alles spik en span en netjes geregeld. Zou er zeker weer naar terug gaan als ik weer een andere auto nodig heb.
Beveelt aan
31 January 2022
Monique
Barendrecht
Zeer prettig
Beveelt aan
19 January 2022
Coen Douma
Amsterdam
Goede service, eigenaar is oprecht auto netjes afgeleverd met goede uitleg.
Beveelt aan
18 January 2022
Judith
Den Haag
Super vriendelijk geholpen Top service
Beveelt aan
8 January 2022
Rob
Alkmaar
Marco reageerde snel op mijn eerste berichtje. Nam de tijd voor ons. Onze auto is netjes afgeleverd. Wij zijn erg blij met onze mini.
Beveelt aan
7 January 2022
Sharon
Driehuis
Goed geholpen, eerlijk en oprecht, mooie auto's
Beveelt aan
4 December 2021
Judith
Enkhuizen
Tijdens het proefrijden, kopen en ophalen van de auto, ben ik vriendelijk te woord gestaan. De auto werd netjes afgeleverd, met alle benodigdheden bijgevoegd. De communicatie was vriendelijk, eerlijk en open.
Beveelt aan
4 December 2021
Margo
Alkmaar
Ik heb bij Marco een Mini Countryman gekocht en mijn eigen Mini Countryman ingeruild. De auto werd gepoetst, met apk en beurt afgeleverd. Kortom : Top service!
Beveelt aan
29 November 2021
Mario
Roermond
Netjes te woord gestaan. Auto is netjes afgeleverd. Als ik over een paar jaar een andere mini wil dan kom ik hier zeker terug.
Beveelt aan
28 November 2021
Mieke
Nieuwerkerk aan den Ijssel
klantvriendelijk, neemt de tijd om alles goed uit te leggen
Beveelt aan
28 November 2021
Arnold
Schagen
Prima ervaring bij het kopen van een occasion. Marco is vriendelijk, neemt de tijd. Prijs vond ik realistisch. Auto werd heel netjes geleverd. Hopelijk kan ik weer een aantal jaar vooruit.
Beveelt aan
27 November 2021
Joris
Gouda
Marco Kolt Automobielen is een op alle fronten uitstekend bedrijf! Zeer klantgericht, uitstekende service, zeer deskundig! Hier voel je je nog echt klant! Zeer, zeer aanbevolen!
Beveelt aan
22 October 2021
Walter
Limmen
Heel net bedrijf dat zijn afspraak nakomt. Telefonisch hebben wij een prachtige MINI Salt gekocht op omschrijving van Marco. Hij vertelde ons dat het een zeer nette mini was en beloofde ons dat als de auto niet was zoals hij had omschreven, hij het benzine geld (een ritje van 1,5 uur) zou vergoeden. Gelukkig was dat niet nodig :) Vandaag is de MINI geleverd. We zijn er ontzettend blij mee. Super service, vriendelijke mensen en een prettige persoonlijke benadering.
Beveelt aan
8 October 2021
Marcel
Gendt
Persoonlijke aandacht!
Beveelt aan
8 October 2021
Annemarie
Amsterdam
Na 10 jaar geleden twee auto 's te hebben gekocht zonder problemen 1 van de auto 's nu ingeruild.. Nu weer een nieuwe auto gekocht en weer leuk contact met Marco. 3 maanden garantie op alles ontvangen. Marco ik hoop dat deze auto weer evenveel plezier oplevert als de vorige.
Beveelt aan
6 October 2021
Marc
Leiderdorp
Marco kolt is een prettige verkoper, die je een vertrouwd gevoel geeft. Bied realistisch als je wat wilt inruilen en geeft een goede service kwaliteit/voorwaarde op de auto die je bij Marco Kolt aanschaft.
Beveelt aan
6 October 2021
sander
Uithoorn
We werden heel vriendelijk ontvangen. Bakkie koffie erbij. Denkt mee met de klant. We konden auto sneller ophalen dan was afgesproken en toen had Marco er zelfs aan gedacht om de auto die dag nog te verzekeren.
Beveelt aan
2 October 2021
Krijn
Ossendrecht
Marco Kolt is eerlijk en verleend een hele goede service. Hij zorgt er voor dat je met een goed en vertrouwd gevoel een auto bij hem koopt.
Beveelt aan
2 October 2021
Sander
Uithoorn
Via een advertentie op het internet, zijn wij in contact gekomen met Marco Kolt. Na het invullen van het contactformulier, kregen wij snel antwoord op onze vragen en of voorstellen. Doordat wij op ruim twee uur van Alkmaar wonen, verliep het contact in eerste instantie via de mail en telefoon. De gemaakte afspraken zijn in het gehele traject tot onze daadwerkelijke aankoop steeds nagekomen. Wij kregen alle ruimte en tijd om de auto een 'Mini Clubman' te komen bezichtigen, en om er een proefrit mee te maken. Voelden geen enkele druk tot het aankopen ervan, mocht de auto niet naar wens zijn. Eenmaal aangekomen in de showroom, stond de auto netjes voor ons klaar om er een proefrit mee te maken. De auto voldeed geheel aan onze verwachtingen, en kwam meer dan overeen met de omschrijving. Nadat de overeenkomst was gesloten, hebben wij een week later de auto mogen ophalen. Al met al een prima ervaring!
Beveelt aan
26 September 2021
Petra
Gem. Hoogezand
Het juiste adres voor aankoop of verkoop van je auto!
Beveelt aan
25 September 2021
Teunis
Haulerwijk
Vandaag mijn 2e auto bij Marco gekocht/opgehaald, een mooie BMW X1 . Marco is open, eerlijk en betrouwbaar. Onze ervaring is positief en zouden Marco zeker aanraden.
Beveelt aan
15 September 2021
Michel
Almere.
Bij aankomst heel vriendelijk en hartelijk ontvangen door Marco, een fijn en open persoon wat wij erg kunnen waarderen. Heeft hart voor zijn zaak. Alle ruimte voor het maken van een goede proefrit. Vakkundig advies. Helder over de in te ruilen auto en eerlijke prijs. Geen gesteggel, meteen goed! (Houden we van!) De auto die we gekocht hebben bevalt ons erg goed en zijn wij zeer tevreden over. Wij raden dit bedrijf van harte aan!
Beveelt aan
14 September 2021
Priscilla
Vinkeveen
Er wordt geen auto “verkocht” je koopt een auto! Super geadviseerd en geen praatjes. Wij zijn zelf zeer kritisch bij aankoop van een auto maar hier geen enkel puntje van kritiek.
Beveelt aan
12 September 2021
Thea
Heerhugowaard
Na twee keer een 1-serie nu een 3-serie bij Marco gekocht en service is altijd top. De lage kilometer standen van de auto’s is altijd een grote pre voor ons.
Beveelt aan
11 September 2021
Joeri
Zaandam
Koelmalaan 71
1812PR Alkmaar
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Mobiel, Technologie, Telefonie
Autogarages, Autodealers, Schade, Mobiliteit