Het is een goede rijschool

Ik heb een goede ervaring met de rijschool. Soms was de communicatie ietsje minder(toen ik een tijdje geen les had), maar voor de rest heel goed!

Goeie rijschool, rustige instructeur met veel geduld. Voelde me erg op me gemak! Ben zelf best onzeker en heb faalangst, heeft Jan me heel goed mee geholpen tijdens het lessen. Ben inmiddels geslaagd dankjewel!

Een goede rijschool

Jan was altijd positief. Ik vond de uitleg die hij gaf altijd duidelijk. De kritiek was altijd positief. Jan was erg rustig en altijd eigenlijk optijd. Als die een keertje wat later was dan stuurde hij een berichtje. Ook was hij altijd flexibel. Ik vond het erg fijn om bij Jan te rijlessen. Een rijschool waar de leerling voorrang krijgt.

Met veel plezier mijn rijbewijs gehaald.

Jan is een professionele instructeur. Hij weet waar over hij praat en weet dat goed over te brengen, op een relaxte manier. De sfeer was dan ook altijd goed, wat er voor zorgde dat ik met vertrouwen achter het stuur zat. Het was ook fijn dat ik de eerste 5 lessen elektrisch heb gereden, zodat ik mij kon concentreren op het verkeer en mij niet te veel bezig hielt met de techniek van het schakelen. Kortom, ik heb veel geleerd en een fijne ervaring gehad met Jan naast mij als instructeur.

Prefect

Jan heeft me goeie rijles gegeven ik ben echt dankbaar dat ik bij hem rijles heb genomen en de auto rijd ook super fijn om les in te hebben super top rijles gehad dankjewel voor alles

Na bijna een jaar rijles te hebben gehad bij een rijschool die totaal niet bij mij paste en niet verder keek naar opties maar alleen maar in zwart en wit kon denken, kwam ik terecht bij ProfiPlus. Ik heb hier pas echt geleerd wat auto rijden in houd en hoe alles in zijn werking gaat. Zeer fijne rijlessen met altijd een positieve feedback op het einde. Heb afgelopen week mijn praktijk in 1x gehaald en kan Jan niet genoeg bedanken voor de fijne en educatieve rijlessen.

Hele fijne rijschool die veel aandacht besteedt aan de leerlingen.

De rijlessen heb ik ervaren als fijn, omdat steeds duidelijk verteld werd wat de bedoeling was en wat er van je verwacht wordt. Verder weet de rij instructeur van je kennen en kunnen af en probeert je zoveel mogelijk in je eigen obstakels te helpen.

IVM mijn faalangst besloten om bij Jan te gaan lessen altijd rustige uitleg en duidelijkheid instructies en dankzij Profiplus in 1x geslaagd!

Goede en fijne begeleiding

Goede en fijne begeleiding gehad tijdens de rijlessen. Jan keek echt naar wat ik nodig had; duidelijkheid, rust en de ruimte om het rijden eigen te maken.

SUPER!!!!

Hele fijne lessen! Hij neemt de tijd voor je en houd ook van een gezellige babbel. Ik vond de lessen heel fijn, puur omdat ik mezelf bij hem kon zijn. Ga hem oprecht missen, maar ben oprecht blij met mijn rijbewijs. Bedankt Jan, mega blij dat jij mijn rij instructeur ben geweest. Nu tijd maken om ervaring op doen met auto rijden. Liefs, Sharon.

Goed geleerd

Heel goed geleerd leuke leraar gehad, zeer aanbevolen

Vertrouwd

Fijn dat de lessen 1,5 uur zijn, heb meer meer tijd om alles te doen en te verwerken. De manier van inplannen was beetje verwarrend, maar wel flexibel. Jan zorgt voor een vertrouwd gevoel in de auto, het is niet erg om fouten te maken. En je krijgt genoeg tips en tijd om het te leren. Ben in 1x geslaagd!

Ge-wel-dig

Ik heb mijn rijlessen heel fijn, rustig en leerzaam ervaren. Jan kijkt goed waar je nog de punten kan verbeteren en wil dit ook graag met je bespreken als je vragen hebt. Voor de rest is de auto ook erg fijn om in te rijden en zul je heerlijk tot je examen dit willen doen.

Fijne rijschool

Ik heb veel geleerd hier en hierdoor in een keer geslaagd :)

Uitstekende rijschool

Jan geeft uitstekend advies wat goed aansluit op de persoon zelf. Zwakke punten worden op een goede manier uitgelicht. Ik ben op een mooie, nette & persoonlijke manier opgeleid in een goede lesauto, en zou ProfiPlus dus aanbevelen.

Prima naar het zin!

Goede rijschool met goede begeleiding, heb met prettig gevoel in de auto gezeten en comfortabel het examen ingegaan

Ik vind dat Jan een super fijne manier van les geven heeft. Als het even wat minder ging of je je onzekerdere voelde wist hij precies wat je op dat moment nodig was. Hierdoor waren de meeste rijlessen super fijn en gezellig! Ook was hij heel flexibel met de tijden, als het een keertje niet zo goed uit kwam kon je hem altijd appen en dan keken we samen naar een nieuwe tijd

Leerzame lessen

Leuke lessen vol nieuwe ervaringen.

Heldere en duidelijke coaching.

Erg fijn om met Jan rijlessen te mogen hebben, rustige en duidelijke uitleg tijdens de rijlessen.

Vriendelijk, bekwaam

Jan voelt goed aan waar de cursist mee bezig is en wat diegene nodig heeft. Wanneer bepaalde onderdelen nog niet goed lukken is hij geduldig en weet hij op de pijnpunten te drukken. Ook is hij altijd op zoek naar de waarom achter de waarom, waardoor je veiliger meer zelfverzekerd in de auto gaat zitten.

Top ervaring!

Ik heb lessen bij Profiplus echt als top ervaren. Jan is ontzettend rustig en voelt precies aan wat je nodig hebt om te slagen. Ik was in het begin ontzettend zenuwachtig om te rijden en dat er binnen 2 lessen uit. Ik zou het iedereen aanraden hier te lessen. Bedankt Jan!

Leuke dag gehad

Superfijn rijschool

Jan is een goede Rijinstructeur en raad ik zeker aan om bij te gaan lessen. Super fijne ervaring gehad en les op maat. Hij kijkt echt na wat jij nodig hebt.

Beste ervaring

Jan van veen Weet wat i doet en je kunt hem van alles vragen

Op een leuke manier leren autorijden

Het is natuurlijk belangrijk als je voor je rijbewijs gaat, dat dat op een goede manier wordt aangeleerd. Dat is zeker het geval hier! Maar wat je hier ook leert is dat autorijden ook leuk moet zijn! Ik vind dit heel fijn en maakt mij rustiger in de auto. Bedankt Profiplus voor de fijne en leerzame lessen!