Bijzonder goed geholpen

Onlangs heb ik bij Henry mijn Mercedes E-klasse gekocht. Henry heeft de tijd genomen en mij perfect geadviseerd. Hij heeft erg veel kennis van zaken en is geen doorsnede autoverkoper, Henry gaat voor 100% klanttevredenheid. Ook na de verkoop heeft Henry een topservice geleverd waardoor ik zijn bedrijf Carmix aan iedereen kan aanbevelen. Voor onze volgende auto komen we zeker weer terug bij Carmix; Henry nogmaals hartelijk dank!!

Prettig, positief en professioneel.

De afgelopen jaren heb ik al meerdere auto’s bij Henry gekocht. In november ‘23 nog een prachtige Audi A5 cabrio. Henry neemt de tijd, wil dat de auto in orde is en als er iets is (wat niet vaak voorkomt) kan het snel opgelost worden. Hij is eerlijk en kan naast inruil ook putten uit een netwerk van auto/merkdealers, waardoor hij bijzondere auto’s met een helder verhaal kan selecteren. Kortom ik ben zeer tevreden. Onlangs heeft mijn zoon ook een auto bij hem gekocht, nadat hij de auto die hij had niet meer kon gebruiken. Nog dezelfde dag was de “ nieuwe” auto geregeld.

Prima prijs en goede service

Na een proefrit snel tot overeenstemming gekomen. Goede prijs gekregen voor mijn inruil en ook de service achteraf naar volle tevredenheid.

Transparant, service- klantgericht.

Via marktplaats gereageerd op een bmw 3 touring uit 2015. Diezelfde dag was er nog ruimte om de auto te bekijken en te berijden. Weer een dag later de auto gekocht. Verkoper was erg vriendelijk, had een duidelijk en eerlijk verhaal over de auto en was erg service gericht. Auto werd op zondag, oudjaarsdag afgeleverd! Dit enorm gewaardeerd!

Erg plezier onderhoud en eerlijk advies.

Alweer mijn vierde auto bij Carmix gekocht en zoals altijd een eerlijk en plezier contact. Henri zegt zoals het is en ook de aftersales zijn prima.

prettig zaken gedaan, mooie Audi gekocht.

Fijn contact met de eigenaar, mooi geprijsde auto's met een kloppend verhaal.

“Een warm bad.”

Bij Carmix hebben ze nog tijd voor je. Er wordt geluisterd naar je wensen en daar waar mogelijk ingevuld met correcte oplossingen. Goede service met eerlijke prijzen. Volvo V70

Geweldig bedrijf en zeer vakkundig!

Henry is een betrouwbaar en eerlijk persoon en denkt ook echt met je mee. Wij hebben onze BMW 5 serie hier gekocht, in alle tevredenheid. Mooie auto en goede prijs! CarMix.nl is een echte aanrader!

scherp geprijsd! top service

Mooi geprijsde auto's met een fijne service! goed geholpen door Henry!

Zeer fijn bedrijf!

Henry is een hele fijne kerel, komt alle afspraken netjes na en neemt echt de tijd voor je. Super blij met deze aankoop! Kom voor de volgende zeker weer bij je terug!

Van A tot Z een goed contact

Vanaf het eerste e-mail contact met Henry een goed gevoel gekregen, en na een gastvrije ontvangst klopte de informatie van zowel de site als e-mail met de aangeboden auto en kon de deal binnen een paar uur worden afgerond.

Betrouwbaar, verkoop volgens afspraak afgehandeld

Keurig verzorgde verkoop en volgens afspraak de auto afgeleverd goed adres geen bla bla maar gewoon goed.

Kei goed

3 jaar geleden een jaguar gekocht nog steeds Veela plezier ervanded

Je hebt autoverkopers ... maar ook Henry

Henry is echt klantgericht, transparant, denk mee en heeft gewoon mooie en exclusieve auto's. Recent mijn tweede Volvo bij hem gekocht en wederom super tevreden!

Goed!

Ongedwongen sfeer, deskundig, oog voor detail en prettig in de omgang!

goede service, goed behandeld

Ik kan niet anders zeggen dan keurig netjes geholpen door Henry. Topbedrijf!

goede service, goed behandeld

Een prettige dealer! Transparant en mooie auto\'s voor een scherpe prijs.

goede service, goed behandeld

Net en vakkundig bedrijf. Gingen langs om te kijken naar Volvo XC60 en kwamen gelijk tot een goede deal. De aflevering lukte niet precies op tijd, maar geen probleem de auto is keurig thuis afgeleverd. Voorbeeld voor andere.

goede service, goed behandeld

Prima bedrijf met uitstekende service! Zonder in detail te treden heb ik mede door de uitstekende service bij Carmix.nl onze nieuwe auto gekocht. We twijfelde tussen twee auto\'s. Zonder pushen maar met deskundig advies besloten om voor een mooie BMW X1 te gaan. Carmix bedankt!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

We hebben enkele weken geleden in de avonduren een volvo S80 gekocht bij Carmix. Het betreft een occasion uit 2006 met 160.000km op de teller. We hebben een zeer nette auto gekocht voor een zeer scherpe prijs. Nu na enkele weken rijden blijkt de auto in uitstekende staat. Henry heeft nog even een nieuw spiegelkapje nagestuurd als extra service. Kortom: Wij zijn zeer tevreden over onze aankoop en zouden Carmix dan ook aan iedereen aanbevelen. Een eerlijk en deskundig bedrijf! L.C. Toonen

perfect, zeker aan te bevelen

Wij hebben een Jaguar bij carMix gekocht en kregen een probleempje met de auto maar werd gelijk super goed opgelost en de tijd dat wij de auto niet in bezit haden hebben we een leen auto mee gekregen wij zeggen super garage hierbij haden wij hem wel zonder garantie gekocht en toch super goed opgelost wij bedanken u hier voor top gr Mn Mvr van de berg top survers super klantvriendelijk deze garage is een aanrader CarMix.nl nogmaals bedank

goede service, goed behandeld

Bij toeval zijn we bij CarMix terecht gekomen. We werden verrast door de deskundigheid op het gebied van Volvo, en de tijd die genomen werd door Henry van der Veen. Service is prima. Aanrader !!

goede service, goed behandeld

Eerlijke en betrouwbaar die een goed product levert tegen een redelijke prijs. Klant is koning.