Fijne mensen

Vorig jaar hebben wij een camper gekocht NIET bij Liba Campers, omdat wij in de buurt van Liempde wonen zijn wij bij Liba gekomen voor reparaties en onderhoud aan onze wat oudere camper( 2005 ) Super fijn geholpen door Arjan, nieuwe Zenec soundsysteem laten plaatsen, lekkage in het woongedeelte netjes gemaakt, eerlijk bedrijf goeie service komen afspraken na, en hebben lekkere koffie

Veel te hoge prijzen werkplaats

Een klant 2 a 3X in de maand naar de dealer laten rijden en elke keer een bonnetje waar je van achter over slaat Rek. van 6 a 800 euro waren normaal Tja bij de nieuw verkoop waren ze aardig ,maar toen er met de fabriek gecommuniceerd moest worden werd het wel heel lastig als je de Franse taal niet spreekt en schrijft dit moesten wij maar even doen en de Fransen maar zwart maken. Toen wij uiteindelijk voor service naar de fabriek konden werden alle problemen ineens opgelost in 1 dag tegen een uur prijs die meer als de helft lager lag en een deel nog steeds garantie was. We zijn nu 12 jaar verder en als ik wat problemen had stopte ik bi de fabriek in Frankrijk. NEE NA VERKOOP IS DE SERVICE VER TE ZOEKEN BIJ liba Kan ze dan ook niet aanbevelen

LiBa campers.... een aanrader.

Onze trouwe Bürstner T700 (ook gekocht bij LiBa) na 9 fijne jaren ingeruild voor een robuuste Hymer. Inruil- en aankoopproces uitermate prettig verlopen. Levering perfect en ook de 'garantiedingetjes' adequaat verholpen. Kortom: een geweldig bedrijf. Dus: voor aankoop en/of onderhoud van een camper ga je naar LiBa in het gemoedelijke Brabantse Liempde.

Nog belangrijker dan een goede camper is een goede dealer!

Dromen zijn geen bedrog bij Liba Campers, zelfs niet in Corona tijd! Toen wij onze eerste camper kochten fantaseerden we al snel over onze “droom-camper”. “Je mooiste camper is je volgende camper” is een bekende uitspraak.. We kwamen in aanraking met Liba Campers en hun team ongeveer 6 jaar geleden toen we een hardnekkig mankement aan onze camper hadden, en waren onder de indruk van hun eerlijkheid, vakkundigheid en prettige benadering. Alles werd tot in de puntjes opgelost voor een goede prijs. De jaren daarna hebben we naar alle tevredenheid servicebeurten en enkele reparaties laten uitvoeren. Met een camper is er altijd wel iets.. “Nog belangrijker dan een goede camper is een goede dealer”. Dan ben je bij Liba Campers aan het juiste adres. Twee jaar geleden bespraken we onze plannen voor een nieuwe camper met Bart en Lisette. Voortvarend zijn ze met ons aan de slag gegaan: wensenlijst doornemen, nog een keer alles goed op een rijtje zetten en uiteindelijk bestellen. En toen.... de Corona crisis. De fabriek werd gesloten en afwachten maar. Intussen was onze oude camper door bemiddeling via Liba Campers al verkocht. Dit werd opgelost met een prima leencamper. Afgelopen zomer werd de nieuwe camper afgeleverd bij onze dealer. De luchtvering, die we af fabriek besteld hadden, was helaas niet geleverd. Wellicht een “bijwerking” van de Corona periode. Hoe dan ook alles werd keurig door Liba opgelost en de vele verschillende accessoires en extra elektronica werden vakkundig geïnstalleerd. Het eindresultaat is fantastisch. Wat we gemerkt hebben is dat bij Liba Campers gewerkt wordt met hart en ziel voor de klant en met passie voor de camperwereld. Problemen zijn er om opgelost te worden en daar zijn ze buitengewoon creatief in! Bart, Lisette en jullie team: wij zijn jullie heel dankbaar voor alles wat jullie voor ons voor elkaar gekregen hebben. Onze camperdroom is werkelijkheid geworden. Van ons krijgen jullie een dikke tien! Paul en Rens november 2020

Perfecte zaak, kundig en klantvriendelijk

Altijd vriendelijk geholpen. Hier heeft het personeel verstand van zaken.

Zeer slecht, bemiddelings- camper gekocht bij liba campers.

Hebben een camper gekocht bij liba campers BV., dit was een camper die zij voor een klant moeten verkopen, DUS ZONDER GARANTIE !!! dit noemen zij een voetstootse verkoop. Doe dit nooit maar dan ook nooit bij liba campers BV. te Liempde. eerst wezen kijken en vonden het een mooie camper die bij ons paste. Eerst nog ergens anders wezen kijken naar een soortgelijke maar het moest toch die bij liba campers BV maar worden, wij hadden daar een goed gevoel bij, en de verkoper zij nog tegen ons alles gaat hier puur op vertrouwen. Wij kochten een pilote van 2007 voor 29.000,00 die zij voor een klant moetsen verkopen. Bij de verkoop nadrukkelijk gevraagd of alles werkte en of er geen verborgen gebreken waren. Zij hebben ons de dingen laten zien waar wij om gevraagd hadden of deze werkten naar behoren, zoals koelkast, tv met schotel, airco op het dak, enz. Toen wij de camper kwamen ophalen, werkten deze dingen naar behoren. Maar toen wij thuis kwamen en een dag later de kraan in de camper wilde testen bleek dat de pomp van de schoon watertank geen druk opbouwde, bij het ophalen was de verkoper ergens bij de pomp mee bezig en ik vroeg nog is er een probleem, nee antwoordde hij het filter is stuk en haalde hem er tussen weg, en zij zonder doet hij het ook. Deze is niet nodig bij deze pomp, alles werkt naar behoren zonder. Heb naar liba campers BV. gebeld en het probleem uitgelegd, had al een nieuwe pomp elders besteld, toen ik vroeg of zij hiervan wisten zij de verkoper daar heeft u ook niet naar gevraagd of de kraan werkte. Ik zij nog dit gaat mij niet om die 75,00 voor een nieuwe pomp, maar om het principe. Die 75,00 wil ik niet eens vergoed hebben, het was immers zonder garantie. Maar 1 dag later bleek dat de TV. het helemaal niet meer deed, heb gebeld naar liba CAMPERS BV. en dit verteld, de verkoper zij deze heb ik jullie laten zien dat hij werkte, klopt zij ik maar hij doet nu niets meer, enz. zie vervolg. in 2e review.

perfect

totaal en mee denkende gerichte service.

Superbedrijf!

Goede ervaring met verkoop en het plaatsen van accessoires zoals hydraulische leveler (HPC), tv, automatische schotel etc. Altijd goede afspraken die ook nagekomen worden. Ook Arjan is superkracht! Mark super vriendelijk!

top kwaliteit voor een nette prijs

Al een tijdje heel veel plezier van onze Burstner camper, als er ooit iets kapot gaat wordt dit snel en vakkundig opgelost, en dat ook nog voor een keurige prijs, wat wil je nog meer. Team van Liba ga zo door ! Marco en Liesbeth

Zeer vriendelijk en correcte behandeling in repareren van de camper ook via de verzekering, perfect

Zeer fijn vriendelijk bedrijf. Goede adviezen en alles correct afgehandeld, na onze grote schade van de camper. Vriendelijke groet fam. Blankers Breda

goede service, goed behandeld

Perfect, gedaan wat beloofd en het werkt. De baas(vrouw) tevreden ik ook.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

goede service, goed behandeld

Wekt vertrouwen; levert kwaliteit; geeft heldere uitleg.

goede service, goed behandeld

Duidelijke uitleg, net werk, vriendelijk, deskundig.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

perfect, zeker aan te bevelen

Uitstekend, vlotte service !

goede service, goed behandeld

Op het gebied van de uitvoering de service dus hebben wij prima ervaring. Ook nu is de APK en de servicebeurt aan de camper naar volle tevredenheid uitgevoerd. Daarnaast goede adviezen gekregen voor toekomstige aanpassingen

perfect, zeker aan te bevelen

Altijd goede service en klantvriendelijk!

goede service, goed behandeld

Heel correct, komen afspraak goed na. Zeer vakkundig personeel. En altijd staat de koffie klaar.

perfect, zeker aan te bevelen

Geweldig een bedrijf wat voor zijn klanten staat vriendelijkheid vakmanschap en een luisterend oor voor de klanten eerlijke prijzen voor het geleverde werk .

perfect, zeker aan te bevelen

Klantvriendelijk en oplossingsgericht meedenken. Top!

goede service, goed behandeld

Er wordt goed gecommuniceerd met de klant. Problemen aan de camper worden goed opgelost.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel