• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Inmiddels mijn derde auto bij hen in onderhoud. Vandaag weer een perfect uitgevoerde beurt. Zij kennen echt hun klanten en denken deskundig mee.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg klantvriendelijk en waarschijnlijk ook wel deskundig, maar helaas werd er bij mijn auto een verkeerde diagnose gesteld en wilden ze daarnaast (nog) iets vervangen wat niet nodig bleek.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Van een Skoda, Dacia naar Opel Agila.\r\nEen super garage. Zeer deskundig, zeer klant vriendelijk voor een hele scherpe prijs!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf klant vriendelijk-deskundig-altijd mee denken-

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb na een Skoda, Dacia nu een Opel Agila bij hen in onderhoud. Ze zijn zeer klantvriendelijk en technisch ook uitstekend. Ik laat mijn auto daar altijd tot volle tevredenheid onderhouden.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zomer- en winterbanden van twee auto\'s laten wij al vele jaren door Auto Totaal Houten verzorgen. Overige service van onze auto\'s vindt plaats bij merkspecialisten.\r\n\r\nBij wisseling winter- naar zomerbanden werd ons gemeld dat (geciteerd van opmerking op factuur): \"Remschijven voor en achter zijn zeer slecht. Onder de minimale maat en achter heeft al scheurtjes die door zijn. Hierdoor kan de schijf breken!! Advies niet meer rijden met de auto.\" Dit vonden wij vreemd, aangezien onze laatste grote beurt met APK nog maar een half jaar (en circa 10.000 km\'s) geleden door een merkdealer was uitgevoerd. Met de huidge km-stand waren wij bovendien nog gewoon gedekt door Toyota Care. Bij de merkdealer daarom gevraagd naar een 2nd opinion, en de mededeling gekregen dat er helemaal NIETS aan de hand is. Er kan volgens de merkdealer veilig met volle belading en vol gas mee naar Zuid-Europa op en neer gereden worden, en dan is het zelfs de verwachting dat bij de volgende APK nog niet eens vervanging nodig is. Wij citeren de merkdealer: \"Dit is echt schandalig. Dit is gewoon mensen op kosten jagen\". De \"scheurtjes\" waren een gebruikelijk slijtagespoor, dat de merkdealer ons ook bij een vrij jonge occassion kon tonen. \r\n\r\nDe persoonlijke benadering van Auto Totaal gaf ons altijd het gevoel dat dit een betrouwbare garage was. Dit voorval heeft ons vertrouwen echter onherstelbaar weggenomen.\r\n\r\nWij voelen ons misleid, en door de onjuiste gevaarzetting onterecht onder druk gezet. Het is spijtig, maar wij kunnen daarom voor de punten \"service\", \"deskundigheid\" (onjuiste en zwaar overdreven geschetste gevaarzetting), en \"prijs/kwaliteit\" (onterecht op kosten jagen) niet meer dan een minimale score geven.

Beste Raimond, Wij zijn een transparant en betrouwbaar bedrijf, waar klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staat. Wij willen juist in een branche die bekend staat als onbetrouwbaar, betrouwbaar zijn. Bij ons gaat alles in overleg met de klant. Klanten zijn altijd welkom in onze werkplaats om mee te kijken bij de auto. Onderdelen worden samen bekeken, wij geven uitleg over de benodigde reparaties. Wij zijn volledig transparant. Wij hebben contact met u opgenomen om samen opnieuw naar uw auto te kijken. Daarom betreuren wij uw reactie ook zeer. Natuurlijk kan het een keer voorkomen dat een monteur iets verkeerd heeft gezien. Reparaties worden nooit zomaar uitgevoerd en in het enkele geval dat blijkt dat de monteur het verkeerd gezien heeft, voeren wij de reparatie ook niet uit en worden onderdelen retour gestuurd. Veiligheid staat bij ons voorop. Dat drukken wij onze monteurs ook op het hart. Dus bij ‘slechts’ een wielwissel controleren zij ook meteen de remschijven en -blokken en dergelijke. Als daarbij iets gevonden wordt, melden wij dit aan de klant. De monteur heeft naar eer en geweten gehandeld en was oprecht bezorgd over uw veiligheid. Hij is van mening dat hij haarscheurtjes heeft gezien op uw remschijven en dan is altijd het advies: vervangen. Dit kunt u ook op internet vinden. Het laatste wat wij willen en ook zeker niet doen is onze klanten op kosten jagen. Wij kijken altijd naar de goedkoopst mogelijke oplossing. Wij nodigen u nogmaals uit voor een gesprek waarbij we graag samen met u en de monteur kijken naar de auto, zodat onze monteur hier ook van kan leren. Vriendelijke groet, Jan en Marlies Doornenbal

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben zeer tevreden over auto totaal Houten. Al jaren klant, goede service, prettig overleg en afstemming over wensen. Altijd de mogelijkheid om langs te komen bij problemen en indien mogelijk wordt het direct verholpen. En als er een keer iets mis gaat wordt het op een prettige manier opgelost!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed overleg,zeer klantvriendelijk, prima uitvoering van de werkzaamheden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tweedehands auto uit 2005 aangekocht, waarbij de service aan ons en aandacht voor de aflevering van de auto deed vermoeden alsof we een nieuwe auto kochten. En dat voor een prima prijs.\r\nHelaas was na een dag al een probleem met de koppeling. Domme pech. Maar ook dat is prima verholpen, zowel technisch als ook de leenauto die we kregen tijdens de reparatie.\r\nHele vriendelijke mensen, duidelijk en eerlijk over alles. Bij vervanging en reparatie wordt je meegenomen in de werkplaats zodat je ziet wat er gedaan is. Heel prettig.\r\nWe komen hier graag terug.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Perfecte service,eindelijk een bedrijf waarbij de monteurs de kennis hebben,en wat ook jofel is,dat alles in overleg gaat en je nooit voor verrassingen komt te staan,kortom ik wordt er blij van

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldig bedrijf. Persoonlijke benadering, servicegericht en zeer deskundig. Het vertrouwen meer dan waard.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ware vakmanschap, een goede prijs en service- en klantgericht. Bovendien kan ik er altijd op korte termijn terecht. Elke keer loop ik weer met een glimlach naar buiten. Autototaal Houten bedankt! Dankzij jullie kan ik weer veilig en goed de weg op.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Perfecte service. Vriendelijk. Kwam om 17.30 uur om een storing aan ABS te laten uitlezen. Zonder afspraak direct geholpen.\r\nAlhoewel diagnose aangaf dat ABS-pomp defect was, bleek naar een vluchtig onderzoekje een zekering ( metalenplaatje) een breukje te hebben. Een nieuwe pomp kost rond de 1000 euro en een nieuw zekeringetje inclusief uitlezen slecht 25 euro. Wat een vakkennis. Kwam opgelucht thuis. Hulde.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gemoedelijk, duidelijk, servicegericht, meedenkend en vooral prijs/kwaliteit

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben al klant sinds 2005. In die tijd is autototaal verhuisd en gegroeid maar hebben ze de kwaliteit, prijzen en servicegerichtheid behouden die ze toen ook al hadden. Ik ben keer op keer verrast door de hulpvaardigheid, attentheid en mee denken bij oplossen van problemen.\r\n\r\nIk heb me ook aan een budget te houden en dat lukt bij autototaal prima. Tuurlijk valt het ook wel eens tegen maar dan is er ook een hoop gebeurd. Ik heb al diverse mensen naar ze toe verwezen en die waren allemaal aangenaam verrast.\r\n\r\nKortom, ik blijf klant!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf klantvriendelijk goede service het bedrijf ziet er goed en verzorgt uit\r\nen goede uitleg.\r\ntot ziens. \r\ngr rinus

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf UItstekend autobedrijf!, ik was mijn autosleutels kwijt en Autototaal was een stuk flexibeler en meer oplossingsgericht in het oplossen van het probleem dan de Dealer. Dikke Tien! \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf. Goede service, klantgericht, goede communicatie. Alles netjes gespecificeerd op de rekening, geen verrassingen. Deskundig advies. \r\nZeker een aanrader!

Over Auto Totaal Houten