Ik heb fijne rijlessen gehad.

Ik heb fijne rijlessen gehad. Goede service, vooral toen bleek dat het rijexamen samenviel met een school examen is alles in het werk gezet om hier een mouw aan te passen.

Fantastisch!

De lessen die ik heb gehad bij Edwin waren super! Ze waren leerzaam, maar ook super gezellig! En.... in 1x geslaagd, top!

Ik raad het aan

Ik heb samen met bernd mogen rijden en ben blij mijn rijbewijs gehaald te hebben. Er is duidelijke communicatie en de lessen zijn goed ingepland op wat jij lastig vindt. Top organisatie!

Goede rijschool, fijne instructeur!

Bij een andere rijschool 3 keer gezakt, hier in 1 keer geslaagd!

Geweldig persoonlijk bedrijf.

Ik kan niet anders zeggen dan; TOP bedrijf. Vanaf de informatieaanvraag tot aan het examenmoment, is alles tot in de puntjes geregeld. Mede door Roy ben ik kundig opgeleid en het BE-rijbewijs zo binnen een dagje in de pocket. Nogmaals dank voor de goede service en ook leuke dag.

Wat een prettige en goede rijschool

Vorige week heb ik een dagcursus met examen voor mijn E achter B bij Rijschool Nesselande mogen volgen. Na wat informeren bij diverse rijscholen, stak Rijschool Nesselande er echt met kop en schouder bovenuit. Vriendelijke en behulpzame medewerkers, mooi materiaal en veel kennis. Waar ik steeds mijn cursus uit bleef stellen, hakte ik dezelfde middag na mijn bezoek aan de rijschool meteen de knoop door. Alles was duidelijk uitgelegd en ik had er zin in. Door drukte bij het CBR was het even wachten, maar afgelopen woensdag was het zover. Roy was een betrokken, kundige, maar vooral vrolijke instructeur. Hij gaf goede tips en vertrouwen en de 5 uur training vloog voorbij. Dit alles resulteerde dat ik aan het einde van de cursusdag ook mijn E achter B wist te behalen bij het CBR. Terug op de rijschool nog even wat tips gekregen over online aanvragen van het rijbewijs. Supertrots naar huis en een mooie ervaring rijker. Maar vooral straks vaardiger op vakantie. Het team van rijschool Nesselande, bedankt voor alles! Jullie verdienen echt een dikke voldoende.

Professionals

Zeer professionele les instructeurs Roy, winston, edwin zijn zeer vakkundige instructeurs. Ik ben zeer tevreden en raad iedereen rijschool nesselande aan.

Joop weet zelfs mij na 25 jaar rij ervaring te motiveren!

In Maart 2024 heb ik mijn BE rijbewijs gehaald! Ik stapte in de ochtend in de lesauto en begon de rijles! Met 25 jaar rij ervaring was ik redelijk overtuigt van mijn kunde en kwam er al snel achter dat rijden met aanhanger een heel andere koek is! Joop heeft mij gedurende de les kundig weten te coachen om mijn rij gewoontes te herzien, dankzij Joop kijk ik veel verder vooruit, begrijp ik situaties beter en hou ik veel meer rekening met ‘het onvoorziene’! Kortom, dankzij Joop heb ik snel geleerd om te gaan met alle facetten van het rijden met aanhanger en ben ik in 1 keer geslaagd voor mijn examen! Ik kan iedereen de lessen bij Joop van Rijschool Nesselande aanbevelen! Leuk, leerzaam en succesvol!

Fijne rijschool

ik vind rijschool Nesselande een fijne rijschool met attente rij instructeurs!

Ongeloofelijk blij dat ik deze rijschool heb gekozen!

Elke les heb ik veel geleerd en heb het ontzettend naar mijn zin gehad! Mijn instructeurs (Roy & Winston) hebben alles goed uitgelegd en hebben er voor gezorgd dat ik mijn rijbewijs snel heb gehaald. Iedereen die wil leren rijden zal ik naar Rijschool Nesselande verwijzen!

Hier leer je echt motorrijden!!

Zingend in je helm van het CBR terug naar rijschool! Zonder oortje in en lekker op eigen gevoel. Dat wil toch iedereen!! Met dank aan Rijschool Nesselande is dat vandaag werkelijkheid geworden. Vol in je midlife iets nieuws leren wat stiekem ook best beetje spannend is. Gewoon een examenrit van dik 45 minuten gereden en geen enkele opmerking behalve complimenten van de examenator! Vanaf het eerste contact verliep het contact met Natascha super. Ze reageert snel, vriendelijke aan de telefoon en is flexibel met planning. Roy en Winston gaan voor een 8 of hoger. Ze geven inzicht in je verbeterpunten, met echte tips en ook humor ontbreekt niet. Door hun drive leer je veel beter rijden dan het niveau dat je nodig hebt om te slagen. Ik heb geen aandelen, deze review is puur om ze te ondersteunen en ze de waardering te geven die ze verdienen. Dus neem de stap, plan een intake les en ga ook lekker de motor op. Scheelt files en je gaat er ook veel beter van autorijden! Groet, Yul

Zeer goede ervaring

Ik heb het BE rijbewijs bij Rijschool Nesselande gehaald en kan niet anders dan positief zijn. Roy is een erg goede en ervaren instructeur en daarnaast is het nog gezellig ook om bij hem in de auto te zitten. Goede instructies en goed materieel heeft daarbij ook geholpen. Ik heb het rijbewijs in één dag gehald, dus helemaal top zo!

Ik zou rijschool Nesselande echt iedereen aanraden.

Ik heb mijn aanhanger rijbewijs in een dagcursus gedaan bij Roy. Hij legt het supergoed uit en zeer duidelijk. Ook niet stilstaan en teveel data maar gewoon rijden en gaan. En niet geheel onbelangrijk, het was erg gezellig.

Heel erg fijn, duidelijk en goed geregeld.

Ik heb echt een fijne tijd gehad en goed leren rijden, ik heb mijn rijbewijs in 1 keer gehaald en werd ook echt goed voorbereid op alles. De druk was erg laag vanuit de rijschool en dat ervoer ik heel fijn. Er is een duidelijke app en het contact is heel goed. Ik heb gezellige lessen gehad en de manier van leren werd heel erg aangepast op hoe ik het beste leerde. Er was ook veel flexibiliteit en dat was ook heel fijn!

Ik had Edwin als rij-instructeur.. Was super gezellig in de auto, leuke lessen gehad, hard gelachen en inmiddels geslaagd en mn roze pasje binnen. Zeker aan te bevelen!!

Goede rijschool

Een lange intensieve (en ook gezellige) dag en het aanhanger rijbewijs in één keer gehaald. Roy heeft mij perfect voorbereid op het rij examen.

Hij houdt mij scherp

Goede ervaring met een rijinstructeur die je scherp houdt dat had ik ook nodig

Rustige leermethode die goed bij mij past en altijd lachen !

Edwin zorgde ervoor dat ik op mijn gemak voelde. Ik vond het eerst langzaam gaan, maar dat was juist fijn voor mij. Op z’n tijd een directe opmerking dat ik wel actiever moest meedoen, dat had ik ook nodig. Rijschool nesselande paste goed bij mij en ik zou het ook zeker aanraden om hier te lessen.

Goede begeleiding

Goede en duidelijke aanwijzingen, trainen je goed op je mindere punten zodat je snel aan het verkeer kan deelnemen. P.s. bedankt Edwin

Echt top

Echt hele fijne lessen gehad bij Daan. Heb hele leuke en uitdagende lessen gehad. Daan is ook echt een hele leuke fijne gast. Zou ze 100% aanraden aan iedereen

Leuke rijschool, waarbij de kundige en passievolle instructeurs aandacht hebben voor de leerling!

Fijne rijschool met goede instructeurs. Het enthousiasme om motor te rijden en het geduld om de leerling te helpen is zichtbaar. Iedere rijles is naast leren, bovenal ook een leuke rij-ervaring!

Helemaal top!

Fijne begeleiding met veel geduld en goede uitleg. Voor zowel AVB als AVD (motor) in een keer geslaagd!

De rijschool die je prettig en professioneel begeleid naar je rijbewijs!

Elke rijles het gevoel hebben dat je vooruit gaat, door de vriendelijke en coachende wijze van les geven.

Zeer tevreden met de manier van lesgeven.

Tijdens de lessen stelde de instructeurs zich altijd zeer relaxed op. Er was ruimte om te lachen, maar tegelijkertijd werd je hard aan het werk gezet. Tijdens de lessen krijg je direct concrete feedback. Ook was er wekelijks een plaats vrij om te lessen. Komt het jou een keer niet uit, kijken ze graag mee voor een geschikte oplossing.

Binnen 6 maanden geslaagd voor mijn motorrijbewijs!

Hele fijne rijschool. Roy, Winston en Edwin gaven me keer op keer het vertrouwen tijdens de lessen. De manier van lesgeven was heel ontspannen en relaxed. Zo slaagde ik in 1x voor mijn AVB en pakte dat vervolgens door bij het AVD-examen. Ik zou rijschool Nesselande iedereen aanraden!