Prima !

Geen klachten en prima personeel !

fijne goede garage, met vriendelijke Mensen

goed geholpen, alle tijd. met vriendelijke mensen.

Fijn bedrijf, goed geholpen, snelle service

Wij zijn bij de aanschaf van onze “nieuwe” auto heel fijn geholpen. Hebben onze auto voor een redelijk bedrag in kunnen leveren. En binnen 5 dagen konden we onze nieuwe auto ophalen, inclusief heerlijke vlaai en prachtige bos bloemen.

Prima bedrijf, ook goed behandeld..

Moeite gedaan om nog met de auto te kunnen rijden (auto stond op de eerste verdieping..) Wel graag wat meer uitleg gewild over de praktische aspecten van de auto (ik moest op de weg naar huis nog bellen waar de ontgrendeling van de benzineaansluiting zat..)

Ik word altijd geweldig geholpen bij Auto & Service van de Mars!

Auto & Service van de Mars uit Vaassen: sociaal, eerlijk en kundig!

Betrokken

Er wordt geluisterd naar de vraag om tot een juist aanbod te komen. Diverse mogelijkheden worden belicht. Gewone taal, begrijpelijk voor niet auto kenners.

Vandaag mijn Polo GTI mogen ophalen. In een woord top!!

Vandaag was de aflevering van de door mij gekochte Polo GTI. Zoals je dat van de heren v.d. Mars verwacht was elk detail tot in de puntjes geregeld. Ik kan iedereen dit bedrijf aanbevelen, afspraak is afspraak en de auto alsmede de aflevering waren in een woord perfect.

Zeer goede shop voor aankoop auto's

Bij Automars autobedrijf kortgeleden een gebruikte auto gekocht en mijn vorige ingeruild . Nette prijs voor de aankoop en een nette prijs voor mijn vorige auto . Vriendelijk en betrouwbaar bedrijf . Graag mijn 260 km gereden voor deze transactie .

Wij kunnen met problemen altijd terecht en hebben goede ervaringen met de servicebeurten. Deze garage is echt een aanrader. Vooral ook fijne medewerkers

Snel, professioneel en persoonlijk. Zo wil je als klant graag geholpen worden.

Super professionals

Geweldige monteurs en super service.

Vriendelijk, betrokken en prima service!

Er wordt rustig de tijd voor je genomen, kunt altijd je vragen kwijt. Goed advies gekregen en heel tevreden met de auto die ik bij hen gekocht heb.

Prima bedrijf, aanrader

Zes jaar geleden een bijna nieuwe Audi A3 gekocht. Sindsdien uitstekend en snel contact, prettig in de omgang, tijd voor de klant met een kopje koffie en persoonlijk gesprek, goede communicatie en afspraak is afspraak zonder gezeur achteraf. Zo hoort het te zijn, een voorbeeld voor veel bedrijven! Top.

Onderhoud doen ze perfect.

Onderhoud aan mijn leaseauto doen zij perfect. Totaal niets op aan te merken. :-) Het automerk maakt niet uit, ze hebben er serieus verstand van.

Betrouwbaar en uitstekend

Al mijn derde auto en zeer tevreden over de service

fantastische service

Jaren geleden zijn we terecht gekomen bij de broers Piet en Gerrit van de Mars. We hebben inmiddels al jaren een uitstekende ervaring met de broers en hun team,ze hebben kennis van zaken en hun adviezen zijn eerlijk en nuchter. We zouden hen altijd aanraden aan anderen,we willen bij deze onze oprechte waardering uitspreken over garage en service van de Mars.

110% super

Vrijdag 5 nov 2021 gingen we onze auto ophalen bij vd mars. Een vw crosspolo die we hebben aangekocht. Papier werk in orde gemaakt door gerrit. Kwam gerrit aanlopen met een grote vlaai en een bosje bloemen geweldig. Na een goede uitleg hoe de auto werkt etc vertrokken we naar utrecht. Maar we rijden het terrein af brand er een lampje van de motor, gelijk terug gereden. Werd direct naar gekeken door de monteurs die overgens allemaal 1ste monteur zijn. Ze kregen het niet gelijk opgelost het lampje was van de bandenspanning. Ik zei tegen piet als dat alles is neem ik hem mee. Maar piet zei deze auto hier niet eerder weg gaat of deze moet 100% in orde zijn. We kregen een leen auto mee waarop piet antwoorde de vw bezorgen we bij je thuis af. Beste mensen autobedrijf van de mars is een geweldig autobedrijf, geen gladde praatjes, maar deze mensen willen gewoon een goed product afleveren waar ze 100% achterstaan.Wil je een aankoop doen of een reperatie ga langs autobedrijf van de mars in vaassen. 110% procent betrouwbaar.Gerrit piet en de monteurs bedankt voor het goede gevoel wat jullie ons gegeven hebben. mvg Ron en Jolanda

Aangegeven wensen meer dan dat zat er op binnen ons budget! Goed gevoel geven.

Een bedrijf waar je je op je gemak voelt en het idee hebt dat je waar voor je geld krijgt.

Hier heb je te maken met gedreven en gepassioneerde mensen. Niet een auto verkopen om te verkopen, maar om mensen een mooi product aan te bieden en tevreden te stellen. Een absolute aanrader,

Behulpzaam adviserend en kwaliteit

Maatwerk in kwaliteit en klantvriendelijkheid

Top garage.

Top garage. Geweldig geholpen, vriendelijke medewerkers.

Eerste keer auto kopen . Dat is op zich al best spannend , maar door jullie hulp werd het echt een feestje. Met een kort gesprek snappen jullie wat wij belangrijk vinden aan een auto . Nu rijden we elke dag met veel plezier !! Dus erg bedankt hiervoor.

Persoonlijk, deskundig en volledig te vertrouwen. Wij zouden ons geen ander team wensen

Nette overdracht

Aankoop en inruil als prettig ervaren. Contact en verloop van aankoop was ook allemaal goed geregeld Wij zijn zeer tevreden

Erg vriendelijk en behulpzaam

We hebben nog geen klachten