Perfecte service

Al jarenlang mijn vertrouwde garage. Ik heb hier meerdere auto's gekocht en in onderhoud gehad en ben nooit teleurgesteld.

bij problemen altijd zorgen voor een oplossing en zeer behulpzaam

Top bedrijf met hart voor de klant

Ze zijn hier duidelijk bereid een stapje extra te doen, als dat mogelijk is, om hun klant de best mogelijk ervaring geven op garage en aankoop gebied. Ik blijf zeker bij deze garage. Super tevreden, bedankt.

Super service zonder overbodige poespas

Auto gebracht (Tesla) voor APK. Auto was ruim op tijd klaar. Zelf initiatief genomen om verkeerd gemonteerde band te corrigeren. Top

Ik heb jaren mijn auto in onderhoud gehad bij deze garage. Ik ben altijd zeer vriendelijk en deskundig geholpen tegen een goede prijs. Ook voor vragen kon ik altijd bellen of even langskomen. Helaas woon ik niet meer in de buurt, anders was ik zeker nog klant gebleven.

Goede communicatie, eerlijk, verstand van zaken

Hier mijn tweede hands auto gekocht. Gedurende mijn jaar garantie hun het onderhoud en reparaties uit laten voeren. Diverse zaken zijn onder garantie vervangen, zonder discussies of moeilijk doen. Gewoon eerlijk. Prima communicatie, efficiente en duidelijke telefoongesprekken. Luisterend oor.

Geweldig geholpen met mijn autoprobleem!

Ik had een probleem met mijn auto, binnen 5 minuten hadden de heren een diagnose gesteld en ondanks de drukke tijd en een behoorlijke reparatie (vervangen katalysator) hebben ze de auto binnen 2 dagen weer laten rijden als een zonnetje. Echt top!

Altijd goed en altijd betrouwbaar

Ik kom hier al 20 jaar en nog nooit teleurgesteld. Altijd uitstekende service en vooral eerlijk en betrouwbaar. Niet altijd een vanzelfsprekend bij een autogarage. Ik kan deze garage dan ook voor de volle 100% aanbevelen!

Zoveel enthousiasme en liefde voor auto's

Het contrast kon niet groter zijn. Twee dealers bezocht voor een betaalbare occasion. De eerste verkocht alleen occasions van een paar jaar oud en dus niet betaalbaar. Bij deze tweede echter werden we ondanks topdrukte met verschillende oorzaken enthousiast ontvangen. De liefde voor het vak straalde ervan af. Ik beveel dit autobedrijf zeer zeker aan. "Alles voor uw auto" wat wil je nog meer?

Goed geholpen eerlijk verhaal

Auto gekocht en ingeruild

Superservice

Afgelopen week kwam ik kijken voor mijn eerste autootje en werd ontzettend goed geholpen door al het vriendelijke personeel. De auto werd even binnen gezet zodat we warmpjes en droog konden kijken en daarna mocht ie mee voor een proefrit. Vervolgens even rustig met elkaar gezeten met een kopje koffie erbij en op een plezierige manier onderhandeld over de prijs. De verkoper was eerlijk en attendeerde mij op de paar gebreken die bij een oud autootje kunnen komen kijken zodat ik helemaal zeker wist wat ik kopen ging. Na de koop nog even op de brug gezet voor een laatste check en als klapper op de vuurpijl gingen mijn hongerige vader en ik naar huis met een auto en een heerlijke chocoladeletter ;) Leuke, gezellige ervaring.

Super service!

Niks meer dan lof…

Top! Zeer aan te bevelen.

Súper service keer op keer! Eerlijk advies, vakkundige hulp en warm menselijk in één. Aanrader.

Super service

Top service, eerlijkheid en betrouwbaar

Een topper onder de autogarage’s!

Een autogarage, waar aandacht voor de wensen van de cliënt en deskundigheid met betrekking tot werkzaamheden hoog in het vaandel staan. Voel me gehoord en adequaat geholpen om met mijn auto weer veilig de weg op te kunnen gaan. Ronduit een garage waar betrouwbaarheid en deskundigheid er nog toe doen en alles tegen een eerlijk tarief!

Uitstekend bedrijf!

Super service, klantvriendelijk, professioneel en fijne communicatie!

correct, vriendelijk en adequaat

verder weinig te melden

Prettig en open

Acurate informatie over de aangeschafte auto. Eerlijke prijs voor inruilauto. Directe pechhulp na schade bij wegrijden met nieuw auto. Kortom prima service!

Vriendelijk personeel, ze nemen de tijd voor je

Helemaal top.

Fijne mensen om zaken mee te doen. Snelle afhandeling en zorg voor het product/auto. Vakkundig advies Nette zaak Goede service.

topservice

Ik kom al jaren bij peters van neijenhof altijd goed geholpen en goeie service. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeker een aanrader voor onderhoud en aankoop.

Altijd top service

Er word altijd op een nette manier gezorgd voor een passende oplossing voor je probleem en ze zijn weer een tevreden klant rijker.

Altijd behulpzaam, meedenkend en professioneel!

Kom hier al jaren. Ik hoef geen andere.

Service gericht.

Een warm bad vanaf het begin. Alles is gericht op het tevreden stellen van de klant. Geen onzinverhalen en verkooptrucjes. Gewoon het eerlijke verhaal.

Autobedrijf Peters van Nijenhof is top.

Al diverse auto's bij Peters van Nijenhof gekocht, ondanks dat ik niet in Arnhem woon. De persoonlijke benadering en klantvriendelijkheid zijn van ongekende klasse. Ik ben er zeer tevreden over.