super ervaring met de garage

Onlangs heb ik een Renault scenic gekocht bij Peter van Nijenhof. De auto zag er netjes uit op de foto dus toch maar even een rit gemaakt van Almere naar Nijmegen toe. Daar werd ik vriendelijk opgevangen door Georgo en heb ik de auto bekeken van binnen en buiten. Daarna een proefrit gemaakt en de auto aan gekocht. Aan alle afspraken hebben ze zich keurig gehouden en meer zelfs. Bij het ophalen bleek de voorruit gescheurd. Dit is keurig opgelost en in voor de tussenliggende dagen kreeg ik een leen auto mee. De service is super. Vriendelijke verkoper en garage personeel. Absoluut een aanrader om naar toe te gaan. Mijn volgende auto ga ik zeker weer daar halen.

Vanuit Heerenveen naar Nijmegen om daar een occasion te kopen.prettig gesprek gehad met de eigenaar

Op internet een Kia Sportage gezien die alle accessoires had die ik wilde en een km stand onder de ton. Was fiks geprijsd maar de reis van Heerenveen naar Nijmegen waard. Werkelijk een prachtige auto. aan de prijs maar die was het waard. Afspraak gemaakt om de auto te komen bekijken en verzocht deze een paar vragen vast te houden tot mijn komst. Dat dit kon was natuurlijk heel erg fijn. Inruilprijs voor mijn auto conform de marktwaarde. Fijne sfeer om met de eigenaar te praten over de deal en deze tot tevredenheid afgerond. De Kia is nu een aantal maanden in mijn bezit en hij stuurt fantastisch en bevalt heel erg goed. Zou zo eens weer naar dit bedrijf gaan om een volgende auto te kopen.

Voorbeeld voor iedereen

Normaliter ben ik geen review schrijver, maar sommige bedrijven verdienen het dat ik even achter de computer kruip om mijn ervaringen te delen: Mijn ervaring met dit autobedrijf begon via de telefoon. Omdat de verkoopafdeling bezig was werd ik doorgeschakeld naar de werkplaats/receptie. In plaats van mij te verzoeken terug te bellen vroeg de beste medewerker of hij mij wellicht niet kon helpen. Kijk! Dat is punten scoren! Desbetreffende medewerker heeft mij zo goed mogelijk geholpen en mijn telefoonnummer genoteerd zodat ik terug gebeld kon worden zodra de verkoop weer beschikbaar was. Mijn ervaring is dat je niet meer gebeld wordt...Al een kwartiertje later werd ik teruggebeld. Na een zeer sympathiek gesprek met Giorgio ben ik naar Arnhem gereden om de auto zelf te bekijken. Auto stond al mooi gepoetst klaar. De poetser had duidelijk schik om de auto's proefrit/showroom klaar t maken. Hij straalde het gewoon uit. Enfin, proefritje gemaakt en niet veel later was de deal in een ongedwongen ambiance beklonken. Mij kwam de aflevering het beste uit op een vrijdagavond. Dan was de zaak gesloten maar Giorgio woont dichtbij en vond het geen probleem even naar de zaak te komen. (kijk! dat noem ik servicegerichtheid en beste directeur: deze mensen zijn goud waard!!). Ik heb daarna nog paar kleine dingetje gehad met de auto, deze werden netjes door het bedrijf opgelost. Heel transparant en netjes. Als ik niet zo ver weg zou wonen had dit bedrijf een vaste klant erbij gehad. Wij zochten nog een auto voor mijn vrouw, jammer dat ze dat specifieke model niet hadden, anders had ik alleen al voor het goede gevoel deze auto bij dit bedrijf gekocht! Resumerend: Mensen dit is geen verzonnen verhaal, dit soort bedrijven bestaan gelukkig nog! Verdiend een dikke 10 van mij! ! De SKODA yeti koper

Persoonlijke aandacht en prima service

Ik heb een nieuwe dynamo laten plaatsen in mijn Skoda Superb. Teven een APK laten doen. Dit heeft Autobedrijf Peters van Nijenhof snel, vakkundig en betaalbaar uitgevoerd. Hun kosten waren beduidend lager dan de dealer berekende!

Persoonlijk, vriendelijk en zeer snelle wijze van afhandelen.

Een prijs voor de auto die je als particuliere verkoper kunt verwachten. Natuurlijk wil je altijd een zo hoog mogelijke prijs voor je te verkopen auto ontvangen, maar een verkoper moet ook voor zijn eigen portefeuille realistisch zijn, dus dat respecteren wij als verkoper. De persoonlijke benadering, vriendelijkheid maar ook de snelle wijze van (financiële) afhandeling heeft ons plezierig verrast. Dus wat ons betreft een zeer positieve ervaring met Autobedrijf Peters van Nijenhof. Martin bedankt en wij zullen zeker aan jou denken mochten we in de toekomst weer een (extra) auto willen kopen/verkopen.

Persoonlijk en open gesprek

Een warm welkom en een open en eerlijk verkoopgesprek. Een leuke zaak met gedreven mensen.

Integer en betrouwbaar

Inmiddels ben ik ongeveer 15 jaar klant bij deze garage. En dat zal ook zo blijven. Zowel de eigenaar als de medewerkers zijn vakbekwaam, meedenkend en servicegericht. Uit ervaring weet ik hoe moeilijk of het is een betrouwbare garage te vinden waarbij je niet primair het gevoel krijgt dat de inhoud van jouw portemonnaie het belangrijkste is. Je hoeft niet verder te zoeken. Dit gevoel van wederzijds vertrouwen vind je bij deze garage.

Vriendelijk, duidelijk met een goede deal.

Martin is vriendelijk en duidelijk en zeer kundig. Hij (ondanks zijn commerciële doelstelling) probeert zich echt in de klant te verplaatsen. Door goede vragen te stellen en door eerlijk de voors en tegens te benoemen. Hij staat open voor het tegen woord. Daarbij heeft zijn bedrijf een grote keuze uit mooie en goede betaalbare occasions.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een zeer goede ervaring met dit bedrijf! Alle mensen die daar werken stralen liefde voor auto\'s uit.\r\nZe nemen alle tijd voor je, hoe druk het ook is!\r\nJe krijgt gewoon een eerlijke prijs voor je eigen auto terug.\r\nAls ik weer een auto moet hebben en ze hebben daar een staan ga ik er beslist weer heen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf uitmuntende service \r\nAls ik weer een auto wil gaan kopen ga ik zeker even naar arnhem\r\n\r\nGa zo door mannen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een afspraak maken voor een proefrit ging snel en netjes. Wat ik erg fijn vond is dat de auto waarin ik belangstelling had gelijk voor mij gereserveerd werd. Zaterdag einde middag werden wij (mijn man en ik) netjes ontvangen en de auto stond al klaar voor een proefrit. Bij terugkomst werd duidelijk dat dit niet de auto was. In de showroom stond een andere en ook hierin konden wij een nieuwe proefrit maken (geen probleem om de auto nog even uit de showroom te halen). Maandag zouden wij laten weten of wij akkoord gingen en ook dit was geen enkel probleem. Na bevestiging kwam de mailwisseling van overeenkomst tot betaling. Op alles werd snel geantwoord. Ook de wens om de auto vrijdagochtend op te halen was geen enkel probleem en alles was netjes en vakkundig geregeld. Ik voelde mij als klant erg op mijn gemak en ben netjes en eerlijk te woord gestaan. Ik ben een tevreden klant met goede occasion aanschaf. Alles bij elkaar een prettige ervaring.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijk, overtuigend en zeker van hun zaak. ze konden je duidelijk alles vertellen over de auto, dus durf met zekerheid te zeggen bij me volgende aankoop ga ik weer naar Autobedrijf Peters van Nijenhof !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een vakbekwame garage met deskundige, meedenkende en vriendelijke medewerkers. Ben al vele jaren klant en zeer tevreden. Komt er gedurende een onderhoudsbeurt iets aan het licht dan wordt er met de klant overlegd. Als er iets gerepareerd / vervangen wordt (bijvoorbeeld een vliegwiel) dan wordt het defecte onderdeel getoond. Tevens krijg je een motivatie waarom het vervangen is. Ik heb een heel betrouwbaar gevoel. Bij deze garage is de klant koning.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb zeer positieve ervaringen met dit bedrijf. Heb van af het begin (2012), een open en eerlijk contact over het onderhoud van mijn auto. afgelopen weken is Martin is voor mij opzoek gegaan naar een passende auto. Hij en zijn personeel zetten zich in om een zo goed mogelijke service te verlenen en leveren uitstekende kwaliteit.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kom nu 8 jaar bij dit bedrijf voor storingen en onderhoud van mn vrij oude auto.\r\nMen is altijd erg vriendelijk, behulpzaam en denkt mee. \r\nDe prijzen vallen me ook alleszins mee, ik heb wel anders meegemaakt bij concurrenten.\r\nFijne garage met fijne mensen die hun werk serieus doen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel Positief! Ze hebben het druk, maar komen altijd zo snel mogelijk terug met antwoorden en afspraken maken. Hier mijn auto gekocht en sinds dien altijd een goed gevoel gehad dat het ook goed zit met de auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Echt een garage waar klant koning is en naar alle wensen wordt voldaan afhandeling van documenten van inruil tot aflevering van de aangekochte auto Bedankt jongens

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldige garage! Losten op cruciaal moment in ons leven het probleem aan onze oude FordFocus op dat andere garage niet lukte. Waardoor wij zoals echt wezenlijk was, mobiel bleven. Met blijvende dank aan Theo en Harm. Sindsdien verrichten zij al het onderhoud aan onze auto op deskundige, prettige en snelle manier. Na van te voren een betrouwbare offerte gemaakt te hebben. Heel blij met hen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De mannen van deze garage zijn zeer integer en tonen empathie. Ze denken mee en komen met goed advies. Zeer betrouwbaar en amicaal. Ik raad iedereen aan om naar deze betrouwbare garage te gaan. Ze bellen netjes de klant op en leggen alles duidelijk uit. U ontvangt een overzichtelijke en inzichtelijke factuur. Wat een top bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De ervaring zijn zeer goed en prettig. Je krijgt wat je wilt en de afspraken worden nagekomen- punt\r\nHet personeel is vriendelijk, denkt goed mee en is bekwaam. De baas heeft de wind er ook goed onder.\r\nPrijs/kwaliteit is ook uitstekend. Je moet ook maar zo denken. Ik betaal liever een paar honderd euro minder voor hetzelfde werk aan iemand in een stofjas dan een paar honderd meer aan iemand met een net pak of een mantelpakje bij de dealer!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig en goed zaken doen met deze Bosch Car Service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Begin januari hebben we een gebruikte auto gekocht bij Autobedrijf Peters van Nijenhof. Tijdens de testrit hebben we een paar onvolkomenheden aan de auto geconstateerd. Deze zijn allen keurig voor de aflevering verholpen. Autobedrijf Peters van Nijenhof straalt betrouwbaarheid en deskundigheid uit. Het was een plezierige ervaring om met dit autobedrijf zaken te doen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn aangenaam verrast door de uitstekende service, de deskundigheid en de warme, gemoedelijke sfeer binnen het bedrijf.