• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer net bedrijf, komen hun afspraken na en leveren de auto \r\nvolgens afspraak goed af.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hebben een prettige manier van zaken doen, komen na wat belooft.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto gekocht prima geholpen en keurig afgeleverd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Twee autos bij Rijckevorsel ingeruild op een jonge tweedehands auto. Zeer correcte en goede service. Afspraak is afspraak en Marius maakt echt het verschil.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijk ontvangen door Marius.Na een uitgebreide proefrit met duidelijke uitleg over het interieur en opties van de auto ,heb ik de occasion gekocht. Ik rij er nu een maand in , met veel plezier!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke mensen en goed ontvangen fijne auto gekocht zeker een aanrader

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben hier gekomen voor een mooie occasion die ik zag. \r\nIk werd erg vriendelijk geholpen, er werd goed tijd voor me genomen en er was totaal geen opdringerige verkooppraat.\r\nIk heb de auto dan ook genomen en ben er super blij mee.\r\nCommunicatie en afhandeling na de koop zijn gewoon dik in orde.\r\nIk raad dit bedrijf dan ook van harte aan.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben een gebruikte auto bij Marius gekocht. De auto is keurig afgeleverd. Er mankeerde later twee hele kleine dingen aan die zonder problemen zijn verholpen. Het was alleen jammer dat een onderdeeltje niet op voorraad was waardoor we nog een keer extra terug moesten komen (we wonen niet om de hoek). Wij hebben zeker geen spijt van onze aankoop en bevelen Marius zeker aan!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Topbedrijf. Vriendelijk, deskundig, duidelijk. Vorige maand hier een auto gekocht en huidige auto ingeruild. Ook prettige aftersales. Marius neemt uitgebreid de tijd voor je. Daarnaast de mogelijkheid om de auto in onderhoud te voorzien. Ga ik zeker doen. Aanrader.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een verkoper die met zijn hart werkt. Hij stelde zich flexibel op in openingstijden. Er was ruimte voor onderhandeling. We werden keurig op de hoogte gehouden en voorgelicht over de stand van zaken. \r\n23 oktober reden we weg in de BMW X1, die tot heden zeer betrouwbaar is gebleken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goede ervaringen. Meedenkend, gastvrij en goede service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijk ontvangen door deskundige verkoop medewerker Marius.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed, professioneel en vriendelijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantenservice wordt hier met een hoofdletter K geschreven !! Kennis van zaken , prettige sfeer , afspraak=afspraak !! Klein puntje van aandacht is het overschrijven van de gekochte auto in het dorp !!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag onze nieuwe auto opgehaald bij Marius! In één woord SUPER! Zeer vriendelijke en betrouwbare hulp, er wordt echt de tijd genomen om je te helpen en adviseren. Dit waarderen wij enorm en we hopen nog vaker bij dit bedrijf terug te mogen keren!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldige service , kon nergens terecht op een bepaalde dag voor een APK , ik belde naar dit bedrijf en er werd mijn verteld \" meneer bring u auto maar we doen het er wel effe tussen door\" mijn auto gebracht en mooi op dezelfde dag klaar , op de dag van keuring was het aan het slecht weer , er werd mij aangeboden of iemand mij naar huis moest brengen ....dit is nog eens klant gericht ..geweldig ...klant vriendelijk ...mooie autos in de zaak .

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf na schade aan onze oude auto zijn wij op zoek gegaan naar een andere.\r\nVia internet zijn we hier terecht gekomen. Aangezien de auto uit Belgie ingevoerd was waren we voorzichtig met de beslissing. Na advies van Marius en alle documenten te hebben opgevraagd bleek alles in orde te zijn. Aangezien wij naar Parijs zouden gaan en dit niet met de leenwagen kon heeft Marius ons erg geholpen met een fantastische bus die we konden gebruiken. Aangezien we toch 10 dagen moesten wachten op ons nieuwe kenteken. Echt een super service!!!! Alle afspraken werden zelfs eerder nagekomen en wij zijn nu eigenaar van een fantastische auto die ons de aankomende jaren zeker veel veilige kilometers zullen brengen. Wij hebben ook zeker het gevoel dat als er iets zou zijn wij gelijk geholpen zullen worden. Zeker met de vakmannen in deze garage!!!\r\nDikke 10 voor het complete avontuur. Nogmaals bedankt. En zeker tot ziens.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kleine 4 weken geleden bij van Rijckevorsel van Kessel Automobielen een \"nieuwe\" occasion gekocht. Hierbij bijgestaan en geadviseerd door Marius, een nette, jonge en enthousiaste verkoper met een hart voor auto’s en klantvriendelijkheid. \r\n\r\nIvm persoonlijke omstandigheden auto tegen meeneemprijs gekocht. Marius verzekerde ons dat als er onverhoopt toch problemen zouden zijn met de auto dat we er samen wel uit zouden komen. Na 4 weken gaf de accu, van mijn nieuwe trots, de geest. Ik had mondeling met de verkoper afgesproken dat als er een probleem was met de auto dat ik even zou bellen. \r\n\r\nVanmiddag gebeld en ik werd onmiddellijk uitgenodigd om langs te komen. Gezien ik toch vrij was maar meteen langs gegaan. \r\n\r\nIk werd hartelijk ontvangen en er werd zonder blikken of blozen, door de monteur, onmiddellijk een nieuwe accu in mijn auto gezet. Toe ik vroeg wat het koste zei Marius “dit hadden we toch afgesproken, geen probleem”. \r\n\r\nSuper vriendelijk en wat een goede service!!!!Mannen bij van Rijckevorsel van Kessel bedankt! \r\n\r\nIk ben dus uitermate tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tijdens de aankoop van mijn auto ben ik geholpen door Marius. Een jonge gepassioneerde verkoper die van mooie auto\'s houdt. Vriendelijk en toegankelijk. Niet het standaard type autoverkoper waar je liever zo ver mogelijk vandaan blijft! \r\n\r\nDe auto is netjes afgeleverd zoals afgesproken en ben netjes op de hoogte gehouden wanneer ik hem kon afhalen. Ophalen vanaf het station was zelfs een optie als ik met de trein zou komen! \r\n\r\nEnigste puntje van verbetering zou overschrijven op locatie zijn. \r\nNu moest ik zelf naar het postkantoor zelf 9 euro betalen. Geen ramp, maar voor zo\'n groot bedrag mag dat wel inbegrepen zijn.\r\n\r\n3 maanden BOVAG garantie. Dus tot nu toe zeer tevreden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf afgelopen week mijn auto laten keuren, hieruit bleek dat er enkele gebreken waren. Dit werd meteen verholpen, zo werden er onderanderen nieuwe banden, verlichting en kentekenplaat verlichting vervangen. De snelle service, klankvriendelijkheid en kennis zijn mij in het oog gesprongen. Vakmannen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na al enige jaren de werkplaats met veel tevredenheid bezocht te hebben is hier ook mijn nieuwe auto aangeschaft.\r\nHierbij werd ik deskundig en vriendelijk geholpen zoals ik dat hier gewend ben.\r\nVoor mijn volgende auto zal ik zeker weer hier terecht komen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vakkundig,snel,vriendelijk.\r\nin een woord..... TOP!!

Over van Rijckevorsel van Kessel Automobielen