mooie auto gekocht prima geholpen

onze eigenauto ingeruild en meteen de gekochte auto meegenomen met Marius prima zaken kunnen doen net bedrijf

Vriendelijk, service gericht

Goede communicatie! Vriendelijk en service gericht. Aanbeveling!

Fijn bedrijf wat zijn afspraken nakomt!

Sinds 27 augustus de trotse bezitter van een Mercedes E200 Cabrio. Marius nam ruim de tijd om over de auto te vertellen en we hebben in alle rust de auto kunnen bekijken. Ook volop tijd gekregen om een goede proefrit te maken. Al bij al een prettige aankoop geweest en bij aflevering alle afspraken netjes nagekomen. Top!

Fijn bedrijf met goede service en advies. Marius heeft veel verstand van de auto’s die er worden verkocht. Onlangs en auto voor mijn vrouw en mijzelf gekocht beide zeer tevreden. Mijn volgende auto zal ik zeker weer hier kopen

Zeer net bedrijf, komen hun afspraken na en leveren de auto volgens afspraak goed af.

Hebben een prettige manier van zaken doen, komen na wat belooft.

Auto gekocht prima geholpen en keurig afgeleverd.

Twee autos bij Rijckevorsel ingeruild op een jonge tweedehands auto. Zeer correcte en goede service. Afspraak is afspraak en Marius maakt echt het verschil.

Zeer vriendelijk ontvangen door Marius.Na een uitgebreide proefrit met duidelijke uitleg over het interieur en opties van de auto ,heb ik de occasion gekocht. Ik rij er nu een maand in , met veel plezier!

Vriendelijke mensen en goed ontvangen fijne auto gekocht zeker een aanrader

Ik ben hier gekomen voor een mooie occasion die ik zag. Ik werd erg vriendelijk geholpen, er werd goed tijd voor me genomen en er was totaal geen opdringerige verkooppraat. Ik heb de auto dan ook genomen en ben er super blij mee. Communicatie en afhandeling na de koop zijn gewoon dik in orde. Ik raad dit bedrijf dan ook van harte aan.

Wij hebben een gebruikte auto bij Marius gekocht. De auto is keurig afgeleverd. Er mankeerde later twee hele kleine dingen aan die zonder problemen zijn verholpen. Het was alleen jammer dat een onderdeeltje niet op voorraad was waardoor we nog een keer extra terug moesten komen (we wonen niet om de hoek). Wij hebben zeker geen spijt van onze aankoop en bevelen Marius zeker aan!

Topbedrijf. Vriendelijk, deskundig, duidelijk. Vorige maand hier een auto gekocht en huidige auto ingeruild. Ook prettige aftersales. Marius neemt uitgebreid de tijd voor je. Daarnaast de mogelijkheid om de auto in onderhoud te voorzien. Ga ik zeker doen. Aanrader.

Een verkoper die met zijn hart werkt. Hij stelde zich flexibel op in openingstijden. Er was ruimte voor onderhandeling. We werden keurig op de hoogte gehouden en voorgelicht over de stand van zaken. 23 oktober reden we weg in de BMW X1, die tot heden zeer betrouwbaar is gebleken.

goede ervaringen. Meedenkend, gastvrij en goede service

Zeer vriendelijk ontvangen door deskundige verkoop medewerker Marius.

Goed, professioneel en vriendelijk.

Klantenservice wordt hier met een hoofdletter K geschreven !! Kennis van zaken , prettige sfeer , afspraak=afspraak !! Klein puntje van aandacht is het overschrijven van de gekochte auto in het dorp !!

Vandaag onze nieuwe auto opgehaald bij Marius! In één woord SUPER! Zeer vriendelijke en betrouwbare hulp, er wordt echt de tijd genomen om je te helpen en adviseren. Dit waarderen wij enorm en we hopen nog vaker bij dit bedrijf terug te mogen keren!

Geweldige service , kon nergens terecht op een bepaalde dag voor een APK , ik belde naar dit bedrijf en er werd mijn verteld \" meneer bring u auto maar we doen het er wel effe tussen door\" mijn auto gebracht en mooi op dezelfde dag klaar , op de dag van keuring was het aan het slecht weer , er werd mij aangeboden of iemand mij naar huis moest brengen ....dit is nog eens klant gericht ..geweldig ...klant vriendelijk ...mooie autos in de zaak .

na schade aan onze oude auto zijn wij op zoek gegaan naar een andere. Via internet zijn we hier terecht gekomen. Aangezien de auto uit Belgie ingevoerd was waren we voorzichtig met de beslissing. Na advies van Marius en alle documenten te hebben opgevraagd bleek alles in orde te zijn. Aangezien wij naar Parijs zouden gaan en dit niet met de leenwagen kon heeft Marius ons erg geholpen met een fantastische bus die we konden gebruiken. Aangezien we toch 10 dagen moesten wachten op ons nieuwe kenteken. Echt een super service!!!! Alle afspraken werden zelfs eerder nagekomen en wij zijn nu eigenaar van een fantastische auto die ons de aankomende jaren zeker veel veilige kilometers zullen brengen. Wij hebben ook zeker het gevoel dat als er iets zou zijn wij gelijk geholpen zullen worden. Zeker met de vakmannen in deze garage!!! Dikke 10 voor het complete avontuur. Nogmaals bedankt. En zeker tot ziens.

Kleine 4 weken geleden bij van Rijckevorsel van Kessel Automobielen een \"nieuwe\" occasion gekocht. Hierbij bijgestaan en geadviseerd door Marius, een nette, jonge en enthousiaste verkoper met een hart voor auto’s en klantvriendelijkheid. Ivm persoonlijke omstandigheden auto tegen meeneemprijs gekocht. Marius verzekerde ons dat als er onverhoopt toch problemen zouden zijn met de auto dat we er samen wel uit zouden komen. Na 4 weken gaf de accu, van mijn nieuwe trots, de geest. Ik had mondeling met de verkoper afgesproken dat als er een probleem was met de auto dat ik even zou bellen. Vanmiddag gebeld en ik werd onmiddellijk uitgenodigd om langs te komen. Gezien ik toch vrij was maar meteen langs gegaan. Ik werd hartelijk ontvangen en er werd zonder blikken of blozen, door de monteur, onmiddellijk een nieuwe accu in mijn auto gezet. Toe ik vroeg wat het koste zei Marius “dit hadden we toch afgesproken, geen probleem”. Super vriendelijk en wat een goede service!!!!Mannen bij van Rijckevorsel van Kessel bedankt! Ik ben dus uitermate tevreden.