• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn bedrijf met een duidelijke uitleg .\r\nHier voelde ik me zeer welkom.\r\nGa zo door.\r\nBart.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bedankt jongens voor de service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer netjes en goed bedrijf. Al jaren klant bij autobedrijf I.C. Cars. Ooit mijn eerste auto gekocht en nooit meer naar een ander bedrijf geweest. Goed ontvangst en staan altijd voor me klaar. Laatst een probleempje gehad met mijn auto, (niemand kan in een auto kijken) kon meteen terecht en werd netjes verholpen. Bij deze Berry en Mitch bedankt voor de hulp en tot snel weer. \r\nGroetjes Onno.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurig auto bedrijf en zeer gastvrij. \r\nDe auto staan er piekfijn bij .\r\nEn niet onbelangrijk ze hebben verstand van zaken\r\nAanrader.

Ruud bedankt voor de leuke reactie. Wordt gewaardeerd .

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afgelopen najaar (2018) een opel corsa gekocht bij dit bedrijf. Zeer klantvriendelijk en betrouwbare bedrijf met vader en zoon. Er bleek toch nog mankement aan auto. Dit is keurig opgelost door IC Cars. We rijden er inmiddels alweer een halfjaar in met veel plezier! Dit bedrijf is echt een aanrader!

Hallo Anneke Leuk te horen dat de Corsa nu geheel naar wens is. Bedankt voor de mooie review.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afgelopen zaterdag een super mooie VW Up gekocht bij I.C. Cars. Bij veel garages geweest om mijn droom auto te vinden, maar bij I.C. Cars voelde alles meteen vertrouwd en goed. Ik heb dan ook snel besloten de auto te kopen. Super service en aflevering. Erg betrouwbare indruk en ze denken goed met je mee, ook betreft het verzekeren van je auto.

Beste Nynke Bedankt voor je leuke reactie. Heel veel rijplezier met jou Up.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer gastvrij en open autobedrijf .\r\nHier kun je goed terecht.

Bedankt voor uw leuke reactie

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wezen kijken naar een prachtige E klasse benzine.\r\nMoet helaas nog even doorsparen. \r\nGastvrije ontvangst .\r\nMooi bedrijf , aanrader.

We hebben ze ook wel vaak in een andere prijs klasse. Graag een andere keer.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed bedrijf, doen wat ze beloven heb er al drie goeie occassions vandaan prima in orde. Moest laatst van een auto af kon hem zo brengen en nog geld toe ook. Mooie locatie ook.

Bedankt voor uw reactie

Bedankt voor uw reactie

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Helaas niet de auto van onze keuze kunnen vinden. Ontvangst is goed .\r\nMisschien een volgende keer wel een auto aanwezig die we zoeken.

Hou onze advertenties in de gaten. Koffie is er altijd

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij wilden i.p.v. onze Renault Kangoo diesel een zelfde type auto, maar dan een benzine uitvoering. Wij kwamen terecht bij iccars. De ontvangst was hartelijk. Nadat wij de auto bekeken hadden en ook een proefrit hadden gemaakt kwamen we tot een goede overeenstemming. De inruilprijs van de Kangoo diesel zorgde voor een goede aanschafprijs van de Kangoo benzine.

Hans bedankt voor de reactie. Graag tot een volgende keer

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden over onze aankoop.\r\nGewoon goed !!

Bedankt voor de reactie.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bedankt voor de goede zorgen.\r\nWe zijn SUPER bij met onze auto.

Was leuk zaken doen. Veel rij plezier.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gewoon goed

Graag tot een volgende keer.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn bedrijf. \r\nZeer open bedrijfs cultuur.

Bedankt

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bedankt voor de perfecte aflevering van onze bijna nieuwe \"gebruikte\" Toyota.\r\nVeel succes jongens. \r\nFam.Kraan

Het was leuk zaken doen. Veel plezier met jullie auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op goede vrijdag naar I.C. Cars gereden om een gebruikte Mercedes te bekijken. Door file-verkeer pas net na sluitingstijd aangekomen. eigenaar en zijn zoon hebben nog keurig op ons gewacht. De Mercedes was precies zo zoals omschreven in de advertentie. Koop was dan ook snel gesloten. Auto in prima conditie en voldoet prima. Eerlijk bedrijf en een eerlijke auto. Kan dit bedrijf daarom zeker aanbevelen voor de aankoop van een gebruikte auto. Klasse

Bedankt voor de reactie. Veel plezier met de Benz.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een zeer vriendelijk en proficinele autobedrijf erg klant vriendelijk en stelt je op je gemak praten makkelijk maar niet opdringerig zijn duidelijk in hun standpunten en komen eerlijk en oprecht over een bedrijf die ik zeker zou aanraden.

Bedankt voor de leuke reactie. Wij wensen jullie veel plezier met de Polo GT.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Perfect.\r\nAlles gegaan volgens afspraak.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring.\r\nNet bedrijf.\r\nJoyce.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Beste familie \r\nWij zijn er blij met onze aankoop.\r\nDe hele verkoop en afhandeling was perfect.\r\nGa zo door\r\nTheo.\r\n

Veel plezier met uw auto. Autobedrijf IC Cars wezep

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Terwijl ik eerst dacht en een gevoel had ze hebben me opgelicht.\r\nMoet ik toegeven dat ze me toch een nette auto verkocht hebben.\r\nAlleen jammer dat er 2 banden slecht waren kwam ik achter bij het omzetten naar winterbanden.\r\nMaar prima bedrijf.

Bedankt voor de leuke reactie. Veel rij plezier met de Kangoo. Autobedrijf I.C Cars wezep

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag 2 auto\'s gekocht. Super vriendelijk en eerlijk bedrijf waar je niet het kostuum en stropdas mee hoeft te betalen maar alleen betaald wat je koopt. Een aanrader voor iedereen die eerlijkheid voor zijn geld wil.

Bedankt voor de leuke reactie. Autobedrijf I.C Cars Wezep.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via advertentie besloten om een bezoek te brengen bij deze garage om even te kijken naar een audi 6\r\nNetjes geholpen blijkt het de auto te zijn waar ik naar opzoek ben \r\n\r\n\r\nErg prettig om zaken te doen met Berry en Mitch \r\nVerkoper tevreden ik helemaal tevreden! \r\n\r\n\r\nOp een eerlijke manier zakendoen zonder gezeur \r\n

Bedankt voor de reactie. Veel plezier met de A6. Autobedrijf I.C Cars Wezep

Over I. C. Cars V.O.F.