Fantastisch

Al jaren klant bij ic cars en goede service. Vriendelijke mensen. Nog steeds dankbaar dat Berry de wens van mijn man heeft waar gemaakt dit zullen we nooit vergeten

Betty We doen het altijd graag voor jou.

Hier voor onze zoon een occasion gekocht. Verkoop en verdere afhandeling keuring volgens afspraak.

Bedankt voor leuke reactie.

Erg fijn autobedrijf!

Onlangs heb ik een auto gekocht bij I.C. Cars. Ik had na een prettige ontvangst een goed gevoel bij dit bedrijf en ben er uitstekend geholpen. Ook de service achteraf bleek prima in orde! Wat mij betreft is dit autobedrijf een absolute aanrader!

Bedankt voor de leuke reacties.

Goed gevoel.blij met de nieuwe auto

Goed en snel gehandeld. Nu geluk hebben met de nieuwe auto .

Bedankt voor de review. Veel plezier met uw auto.

Bedankt voor de goede ontvangst en we zijn echt blij met onze nieuwe aanwinst.

Bedankt voor de review. Graag tot een volgende keer.

top

zeer te tevreden top

Bedankt voor de mooie review. Veel plezier met uw auto.

Goede ervaring

Net bedrijf met goede ontvangst en uitleg. Nemen echt de tijd voor de klanten. Wij konden het helaas niet eens worden over de inruilprijs van onze auto. Komen hier zeker nog eens terug.

Bedankt voor de reactie. Graag tot een volgende keer.

Gewoon perfect

Dit bedrijf verdiend echt een 10 !! Geweldige service en zeer gastvrij.

Ron Bedankt voor de reactie.

Ervaring goed de auto helaas niet

Leuk autootje daar gekocht, althans dat dacht ik. Wel zonder garantie gekocht. De koppeling kraakte iets uit het pedaal maar volgens ic cars kon dat geen kwaad. Na een week helaas door de koppeling heengetrapt, de wagen was niet meer mee te schakelen. Op transport richting merkdealer want die zat het meest dichtbij. De drukgroep is kapot, 1400 euro aan extra kosten. Ik vond de personen aardig bij ic maar dit is mij helaas toch tegengevallen.

Beste Remco Wat vervelend te horen dat je een probleem hebt ondervonden met je aangeschafte bedrijfs auto. Zou je contact met ons willen opnemen dan gaan we kijken of we iets voor je kunnen betekenen. Autobedrijf I.C. Cars Wezep.

Gewoon top

Deze garage staat altijd voor ons klaar. Altijd gezellig en perfecte service. Aanrader.

Fijn bedrijf met een duidelijke uitleg . Hier voelde ik me zeer welkom. Ga zo door. Bart.

Bedankt jongens voor de service.

Zeer netjes en goed bedrijf. Al jaren klant bij autobedrijf I.C. Cars. Ooit mijn eerste auto gekocht en nooit meer naar een ander bedrijf geweest. Goed ontvangst en staan altijd voor me klaar. Laatst een probleempje gehad met mijn auto, (niemand kan in een auto kijken) kon meteen terecht en werd netjes verholpen. Bij deze Berry en Mitch bedankt voor de hulp en tot snel weer. Groetjes Onno.

Keurig auto bedrijf en zeer gastvrij. De auto staan er piekfijn bij . En niet onbelangrijk ze hebben verstand van zaken Aanrader.

Ruud bedankt voor de leuke reactie. Wordt gewaardeerd .

Afgelopen najaar (2018) een opel corsa gekocht bij dit bedrijf. Zeer klantvriendelijk en betrouwbare bedrijf met vader en zoon. Er bleek toch nog mankement aan auto. Dit is keurig opgelost door IC Cars. We rijden er inmiddels alweer een halfjaar in met veel plezier! Dit bedrijf is echt een aanrader!

Hallo Anneke Leuk te horen dat de Corsa nu geheel naar wens is. Bedankt voor de mooie review.

Afgelopen zaterdag een super mooie VW Up gekocht bij I.C. Cars. Bij veel garages geweest om mijn droom auto te vinden, maar bij I.C. Cars voelde alles meteen vertrouwd en goed. Ik heb dan ook snel besloten de auto te kopen. Super service en aflevering. Erg betrouwbare indruk en ze denken goed met je mee, ook betreft het verzekeren van je auto.

Beste Nynke Bedankt voor je leuke reactie. Heel veel rijplezier met jou Up.

Zeer gastvrij en open autobedrijf . Hier kun je goed terecht.

Bedankt voor uw leuke reactie

Wezen kijken naar een prachtige E klasse benzine. Moet helaas nog even doorsparen. Gastvrije ontvangst . Mooi bedrijf , aanrader.

We hebben ze ook wel vaak in een andere prijs klasse. Graag een andere keer.

Goed bedrijf, doen wat ze beloven heb er al drie goeie occassions vandaan prima in orde. Moest laatst van een auto af kon hem zo brengen en nog geld toe ook. Mooie locatie ook.

Bedankt voor uw reactie

Bedankt voor uw reactie

Helaas niet de auto van onze keuze kunnen vinden. Ontvangst is goed . Misschien een volgende keer wel een auto aanwezig die we zoeken.

Hou onze advertenties in de gaten. Koffie is er altijd

Wij wilden i.p.v. onze Renault Kangoo diesel een zelfde type auto, maar dan een benzine uitvoering. Wij kwamen terecht bij iccars. De ontvangst was hartelijk. Nadat wij de auto bekeken hadden en ook een proefrit hadden gemaakt kwamen we tot een goede overeenstemming. De inruilprijs van de Kangoo diesel zorgde voor een goede aanschafprijs van de Kangoo benzine.

Hans bedankt voor de reactie. Graag tot een volgende keer

Zeer tevreden over onze aankoop. Gewoon goed !!

Bedankt voor de reactie.

Bedankt voor de goede zorgen. We zijn SUPER bij met onze auto.

Was leuk zaken doen. Veel rij plezier.

Gewoon goed

Graag tot een volgende keer.