Laden reviews...
Laden reviews...
13 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten prijzen regelmatig het vriendelijke personeel, de betrouwbare service en duidelijke uitleg bij reparaties. Zelfs bij drukte lossen ze problemen snel op en blijven ze helder communiceren. Er is veel vertrouwen en waardering voor de prijs-kwaliteit verhouding. Kortom, de ervaring is consistent en professioneel.
Alleen maar goede ervaringen. Heel vriendelijk en behulpzaam. Staan altijd voor je klaar..
Beveelt aan
22 February 2019
Marijke ter Steege
De Meern
Door pech en op advies van de ANWB monteur, onze BMW laten verslepen naar Auto Londen De Meern. Auto gaf de melding stuurwielvergrendeling, en wilde niet starten. Diagnose garage Londen...contactslot vernieuwen en het is klaar voor € 290,- incl btw. Akkoord gegeven, het onderdeel werd besteld en ingebouwd. Sleutels moesten nog ingeleerd worden en daar ging de twijfel groeien of de auto wel bij de juiste garage was. Want de sleutels inleren lukte van geen kant en alleskunner Remco moest de BMW dealer om hulp vragen. Diagnose 2...de software vernieuwen kosten kwamen dan totaal op € 1.016,- (Geen idee of dit in of excl btw was.) Op advies van mijn eigen BMW specialist auto opgehaald en naar Emmen laten verslepen. Auto is gisteren afgeleverd en vandaag belde de specialist dat het probleem verholpen was en de auto start als vanouds. De sleutels zijn ook ingeleerd zonder enig probleem. Morgen kan ik de auto halen omdat de halve auto (gesloopt) is door Remco is het helaas veel werk om alles weer af te bouwen. Conclusie...ik voel me enorm belazerd bij garage Londen door het gekloot met iets waar ze geen kaas van gegeten hebben. Ohja uiteindelijk de fact gevraagd om de afgesproken € 290,- te voldoen. Krijgen we een fact van € 350,-???? Direct gebeld met Remco wat is dit? De btw kwam er nog even bij...hoe belazer je een particulier. Na een pittig gesprek werd de fact toch weer aangepast in het afgesproken bedrag. Mensen blijf alert en kijk uit!!
Beveelt niet aan
21 February 2019
P Groote
Emmen
Uw auto is inderdaad door de ANWB bij ons gebracht met de mededeling dat deze op stuurslot stond en daardoor ook niet wilde starten .
Na goedkeuring van U hebben wij de "kaartlezer"vervangen waardoor Uw auto weer van het stuurslot ging en ook weer contact maakte .
Doordat de beveiliging van sleutels om fraude te voorkomen strikt bij dealers gedaan wordt , hebben wij daarvoor de BMW dealer bij ons om advies gevraagd om de sleutels opnieuw in te leren .
Verder dan het vervangen van de "kaartlezer", zodat Uw auto weer van het stuurslot af kon en het contact het weer deed , zijn wij niet gekomen ,omdat U Uw auto naar Emmen wilde vervoeren .
Remco heeft U een prijs opgegeven van 290.00 excl btw en daarbij heeft hij U direct verteld dat dit incl btw 350.00 zou zijn .
Ook is er GEEN pittig gesprek geweest over in of excl. btw , maar hebben wij wel de factuur uit coulance voor U aangepast .
Conclusie, wij belazeren GEEN particulieren of anderzijds ,en hebben twee diagnose specialisten in dienst die er wel kaas van gegeten hebben , anders kom je niet aan een gemiddeld cijfer van 9.1 .
Verder wens ik U veel succes , en bent altijd welkom .
Op internet zagen we een mooie auto en zo kwamen we terecht bij Auto Londen. Na het lezen van de ervaringen waagden we een poging, even kijken kan immers geen kwaad en met zulke beoordelingen durfden we dat wel aan :) En zonder spijt. We werden vriendelijk ontvangen met een kopje koffie (lekkere koffie inderdaad zoals we in de reviews al hadden gelezen ;) ) en Frank is een super aardige en enthousiaste man. De auto zag er beter uit dan het internet deed vermoeden. En we hadden er een heel goed gevoel over maar we wilden er even een nachtje over slapen om maar geen overhaaste beslissingen te nemen. De volgende dag hebben we Frank gebeld en de auto gekocht. Daarna kwam de service, ook dit verliep allemaal super. Alles netjes via de mail, afspraken stonden genoteerd en als bonus heeft Frank voor ons een extra sleutel met AB laten maken. We hebben de auto nu een kleine week en zijn er heel er blij mee! Het cijfer zijn ze meer dan waard en ik kan iedereen dit bedrijf aanbevelen.
Beveelt aan
20 February 2019
Jan pieter
Ten Boer, Groningen
Prima!
Beveelt aan
20 February 2019
Jim Van der Velde
Utrecht
Goede service en duideljke communicatie
Beveelt aan
18 February 2019
Bjorn Van den Berg
De Meern
Altijd vriendelijk en meedenkend personeel en betrouwbaar. En de service is altijd top.
Beveelt aan
18 February 2019
Vidjay Binda
Itrecht
Beveelt aan
5 February 2019
Bernadette Post
DE MEERN
Zoals altijd is de service van Auto Londen goed. Makkelijk in de omgang, probleem snel opgelost en goed te bereiken en betaalbaar. Kortom een top bedrijf en nog nooit een slechte ervaring gehad!
Beveelt aan
30 January 2019
Rogier Van der Maas
De Meern
Goede snelle service. Betrouwbaar Vriendelijke medewerkers.
Beveelt aan
30 January 2019
Tina Akihary
Vleuten
Al jaren ben ik een trouwe en tevreden klant.
Beveelt aan
30 January 2019
Jan Rein Hettinga
De Meern
Beveelt aan
30 January 2019
Joost van Bunnik
De Meern
Top service en klant vriendelijk.
Beveelt aan
30 January 2019
Jerrel Alvares
Ijsselstein
Mede door de goede ervaringen van anderen met dit bedrijf en de goede recensies op de website heb ik besloten hier een occasion aan te schaffen. Ik kan dit bedrijf ten zeerste aanbevelen. Ruime keus, vriendelijk en deskundig personeel, goede service en, ook ook niet onbelangrijk, een lekker kopje koffie.
Beveelt aan
21 December 2018
Rob Hasenbos
De Meern
Beveelt aan
14 December 2018
Alma Lutteke
Vleuten
Goed
Beveelt aan
8 December 2018
Jan Sangers
Doetinchem
Beveelt aan
7 December 2018
Onno Polak
DE MEERN
Snel en binnen 2 dagen me auto terug
Beveelt aan
7 December 2018
Melvin Goris
Utrecht
Geweldig behulpzaam, snelle service en enorm vriendelijk! Top garage!
Beveelt aan
7 December 2018
Rachel van Laar
De Meern
Gebeld voor apk keuring en ik mocht gelijk langskomen. Bij binnenkomst voelde het meteen goed, je wordt vriendelijk ontvangen, alles ziet er heel netjes uit en de apk keuring wordt uitgevoerd terwijl je zit te wachten met een heerlijk kopje koffie. Er wordt daarna heel duidelijk uitgelegd wat er aan eventueel onderhoud zit aan te komen. Heel kort samengevat HELEMAAL TOP!!
Beveelt aan
20 November 2018
Mohamed Nosairi
De Meern
Ik kwam met een lekke band en werd direct en zeer vriendelijk geholpen.
Beveelt aan
30 October 2018
Ellis Kooijker
De Meern
Vriendelijk personeel Professioneel Betrouwbaar
Beveelt aan
4 October 2018
Nicoline Ras - Heemskerk
UTRECHT
Beveelt aan
3 October 2018
Marion Dankelman
De Meern
Altijd klantvriendelijk en professioneel geholpen. Denken goed met de klant mee.
Beveelt aan
3 October 2018
anoniem
Prima
Beveelt aan
3 October 2018
anoniem
Service is prima in orde. De \'aftercare\' kan beter.
Beveelt aan
5 September 2018
Jan Willem Gunnink
De Meern
Mauritslaan 2
3454XS De meern
Branch
Automotive
Specializations
Onderdelen, Accessoires
Autogarages, Autodealers, Schade, Mobiliteit