Echte service en afspraken nakomen bestaan

Ineens krijg je te horen dat kamperen er niet meer inzit. De Fendt van 21 maanden moet verkocht worden. De huidige dealer laat je in de steek, qua bod en voorwaarden. Via via het advies gekregen met Wolf Caravans Contact te zoeken. Gedaan. Prima gesprek, hoog empathisch inlevingsvermogen, meedenkend. Advies: ik ga de caravan niet van u kopen maar voor u verkopen. Zeer professioneel opgepakt. Direct de afspraken op papier. Caravan zorgvuldig gecheckt, opnieuw gewassen, schoongemaakt en via foto's en filmpje op internet gezet. Binnen zeer korte tijd werd de caravan verkocht. Perfecte begeleiding, contacten en afwikkeling. Waar vind je nog zo'n bedrijf/ondernemer met deze service. Het vertrouwen werd meer dan waar gemaakt. J. Kamp

Eerlijk, klantvriendelijk en gastvrijheid

Mooie caravan gezien op internet, echter gaan wij hier 240 km voor rijden, niet goed wetende wat voor bedrijf het is? Fantastische klantvriendelijkheid. Prachtig bedrijf. Er wordt met je meegedacht. Hier kun je gerust 240km rijden. We zijn dan ook erg blij met deze caravan. Groeten vanuit het Zeeuwse.

Top bedrijf

Heel fijn bedrijf super leuke mensen. Afspraak is afspraak echt een bedrijf waar je terug blijft komen voor vakantie plezier

Wij hebben onze caravan aan dit bedrijf verkocht.

Alles snel en correct afgehandeld.

Alles snel en correct afgehandeld

Zeer net bedrijf

Contact met de koper verliep netjes, plezierig en correct. Afspraken verliepen zoals afgesproken was. De caravan werd thuis opgehaald. Wij raden dit bedrijf ten zeerste aan.

mijn complimenten, allemaal supersnel, correct en netjes geregeld!

we moesten ivm gezondheidsproblemen snel onze vrijwel nieuwe caravan weer verkopen. Wolf Caravans Heeft dit samen met OSW supersnel en correct opgepakt !!!

Prima service.

Alles is heel correct en vlot afgehandeld. Vriendelijk personeel.

Vente parfaite, accord et délai respecté, au top!

Vente de caravane, personne très professionnelle, respect des engagements, du paiement et paiement instantané. Acheteur sympathique

• Nous recommanderiez-vous? Oui

Sympathiek, klantvriendelijk en een hoge service

Bij aflevering van onze mooie caravan een vakkundig en duidelijke uitleg gehad. Helaas moesten wij wegens omstandigheden onze caravan verkopen. Frank heeft hierbij bemiddeld en ons volledig ontzorgt! Vakkundig, hulpvaardig en zeer vriendelijke mensen. Perfect!

Betrouwbaar en deskundig bedrijf voor caravanonderhoud

Onze Eriba Familia voor het eerst een BOVAG-beurt laten geven. Er werd goed vooraf doorgesproken wat er allemaal moest gebeuren en wat we verder nog extra wilden. Kon allemaal. Zelfs tussendoor nog telefonisch contact over wat men nog meer tegenkwam en wat wij daarmee wilden. De totaalprijsinschatting werd daardoor ook realistisch. We kwamen niet voor verrassingen te staan. Kortom een zeer vakkundige afhandeling. Daarnaast nog een heel prettig contact met alle werknemers waar we verder nog mee van doen hadden. Zeer aangenaam.

Wat een goed bedrijf

Bij binnenkomst voelde het gelijk heel vertrouwd,alles perfect geregeld. Goed zaken doen met Frank,vanaf het eerste contact voelde het goed.

vlot

Via OSW zette we onze caravan (Weinsberg) te koop. Wolf caravans contacteerde ons met een aantrekkelijk en eerlijk bod, en maakte onmiddellijk een afspraak voor een bezichtiging. de zaakvoerder was er ruim op tijd, keek de caravan buiten en binnenkant na en zorgde voor een professionele en snelle afhandeling van de overname. niets op aan te merken!

Snel, vriendelijk en correct.

Onze caravan was zeer snel verkocht, idd binnen 24 uur alles geregeld. Wij hebben dit alles als zeer prettig ervaren. Dank je wel voor de vriendelijke en snelle afhandeling van de verkoop van onze caravan.

Perfecte service

Wij zijn zeer tevreden over wolf caravans Goed geholpen en alles netjes verzorgd tot in de puntjes Onze caravan bij hun ingeruild en bij hun een nieuwere gekocht ..helaas hadden wij schade gereden en stephan heeft dat keurig geregeld met onze verzekering..werd heel wat werk uit onze handen gehaald …zeer vakkundig bedrijf met vriendelijke mensen …wordt goed met je mee gedacht en goed op hun vakgebied en wordt met respect behandeld zoals je het van een ieder mag verwachten

Aandacht voor de klant en zijn wensen

Onze eerste caravan! Ze denken met je mee geven aan wat mogelijk is . Daardoor is onze caravan helemaal naar wens.

Zeer aardige mensen, goed ontvangst.

Als zeer prettig, vakbekwaam

Prima bedrijf

We zijn zeer tevreden hoe we zijn geholpen. Vakkundig personeel

Via internet de firma Wolf gevonden.

Na een telefonische afspraak zijn de door ons gezochte caravan gaan bekijken. Na een vriendelijk ontvangst door zoon (Stefan) op ons gemak de caravan bekeken. Met Frank de aankoop geregeld en bij het ophalen een goede uitleg van Mirjam gekregen. Een geweldig familie bedrijf.

Geweldige service en vriendelijkheid!

Als je opzoek gaat naar een betrouwbare caravandealer ga dan zeker hierheen. Zo betrouwbaar, vriendelijk en service gericht. Heel erg fijn!

Geweldig!!

Goede en duidelijke uitleg bij aankoop en aflevering.

Fantastisch bedrijf

Helaas moest ik, wegens een verdrietige omstandigheid, mijn caravan verkopen. Wolf caravans heeft mij hierbij fantastisch geholpen. Met veel empathie en warmte heeft Frank deze voor mij moeilijke kwestie keurig, netjes, snel en volgens afspraken afgehandeld. Duidelijke communicatie en persoonlijk contact, dit voelde super betrouwbaar. Dank jullie voor deze fantastische inzet.

zeer netjes afgewikkels

Na telefonisch contact alle afspraken en afwikkeling super netjes en snel afgehandeld

Vakkundig bedrijf

Een mooie caravan gekocht bij wolf Caravans, goed geadviseerd tijdens de aankoop. Keurige showroom waar mensen werken met verstand van zaken. Bij aflevering door mevrouw Wolf een fijne en behulpzame uitleg over de caravan gekregen en een lekker taartje voor mee naar huis. We hopen weer vele jaren te kunnen genieten van onze caravan!

Professioneel, vriendelijk en zeer klantgericht

Via marktplaats in kontakt gekomen met Wolf Cavanans voor de verkoop van mijn caravan. Uiterst vriendelijk en professionele afhandeling van de verkoop, Komen de gemaakte afspraken stip na.