Na 3x uitstellen (het weer zat niet mee)eindelijk vandaag onze Knaus Sudwind silver selection 500 EU 2017 opgehaald.Bij het uitzoeken van een caravan zeer goed geholpen door Frank met goede adviezen. Vakkundig eerlijk en betrouwbaar en duidelijke uitleg,goede communicatie,echt de moeite waard om daar eens te gaan kijken voor een mooie caravan!!!! Fijne aflevering en tot onze grote verbazing kregen we een slagroomschnitt met het bedrijfs logo erop ,we gaan er lekker van genieten en ook van onze mooie caravan Dankjewel Wolf Caravans Roland en Anne

Uitstekende service door vakbekwaam personeel.

Vandaag heb ik mijn onlangs gekochte LMC caravan opgehaald bij Wolf Caravans Harderwijk. Ik stond, evenals tijdens de koop, versteld van de uiterst vriendelijke en vakbekwame dienstverlening. Zo kan het dus ook anno 2023!!! Van A tot Z wordt alles geregeld en uitgelegd. Wij zijn erg blij met onze aankoop en zullen onze aanwinst zeker in onderhoud houden bij Wolf Caravans. Een bezoek aan deze caravandealer is zeker de moeite waard!!!

Een betrouwbaar bedrijf

Wij zijn na een goed contact op de caravanbeurs naar Wolf gegaan en hebben daar nu onze caravan gekocht.we zijn erg tevreden over ALLES. Goede uitleg bij aflevering en goede service. We hebben nu een voortent erbij gekocht en wederom prettig geholpen. Dit bedrijf is een echte aanrader voor degene die veilig op vakantie wil .

Très bonne communication / professionnel

Excellente communication, ponctuel, transaction rapide, expérience positive depuis la Belgique. Très professionnel. Merci

• Nous recommanderiez-vous? Oui

Perfecte behandeling

Uitvoerig geïnformeerd over de caravan

Uitstekende ontvangst en uiteindelijk uitleg

We werden zeer vriendelijk ontvangen met koffie daarna werd ons de hele caravan vriendelijk en uitstekend en begrijpelijk uitgelegd. Dank je wel fa. Wolf

Zeker aan te bevelen

Verkoop van onze caravan is zeer correct verlopen , vriendelijke man en betaling was direct in orde , is zeker aan te bevelen.

Goed geholpen. Solide bedrijf

Mooie caravan gekocht en goed advies gekregen. Netjes behandeld en meedenkende mensen. Blij met onze nieuwe aankoop.

Geweldig!!!!

Zeer goede ervaring,alles netjes geregeld.Caravan verkocht,netjes opgehaald,financiële gedeelte eerst afgewerkt en daarna caravan aangekoppeld.We gaan zeer zeker kijken voor een andere bij deze firma! Dankjewel Frank

Geheel volgens afspraak verlopen.

Omdat na de verkoop van mijn caravan in mei we nog graag ons voorseizoen af wilde maken hebben we voor beiden een goede afspraak kunnen maken. Als ik vragen had was de receptie goed bereikbaar en werden deze snel beantwoord. Al met al goed geregeld.

Een prima adres!!

Klantvriendelijk, denken mee en zoeken naar goede oplossingen. Service is prima. Kortom wij zijn erg tevreden over Wolf Caravans en kunnen dit bedrijf zeker bij u aanbevelen.

Geweldig!

Super mooie caravan Adria Adora gekocht bij de Wolff. Bij de oplevering zeer goede uitleg, vriendelijk en behulpzaam. Bedankt!!!

prima bedrijf

Een zeer correcte afhandeling van de verkoop van onze caravan. Afspraken worden perfect nagekomen en zeer vlot afgehandeld. Dit bedrijf is zeker een aanrader.

Sympathiek, klantvriendelijk en bereidt om met de klant mee te denken+te zoeken naar een oplossing Indien dit noodzakelijk is. Tevens zijn de eigenaren ook erg gastvrij.

Zeer klantvriendelijk, hoge service!

We hebben inmiddels onze 2e caravan gekocht bij Wolf Caravans, Zeer nette en uitgebreide uitleg, waar niets over het hoofd wordt gezien! Bedankt voor de enorme fijne aflevering en jullie warme service!

Hier is de klant nog koning

Dethleffs C’go 430 QS

Persoonlijk, vakkundig, top.

Onze ervaring met de aankoop van onze Weinsberg caravan is zondermeer positief. Dit familiebedrijf weet klantgerichtheid te combineren met zakelijk correct handelen. Vakkundig zijn we met de aankoop geholpen. De aflevering werd zeer zorgvuldig verzorgd met veel tips voor een veilig gebruik van de caravan.

snel en correcte afhandeling

snel, correct, goede raadgever en uiterst snelle betaling, binnen 10 minuten stond ons geld op de rekening

Doen gewoon wat ze met je afspreken

Van begin tot eind traject: geen ophef, heldere afspraken en duidelijke communicatie. Overdracht caravan en administratieve afhandeling vlekkeloos. Dikke pluim voor dit bedrijf!

Supersnelle verkoop met eerlijke prijs

Heel aangename ervaring voor het verkopen van een caravan. Heel eerlijke prijs en vriendelijke zaakvoerder! Super service!

Onze caravan verkocht aan Frank via osw. Frank komt zijn afspraken goed na en het is een man van zijn woord. Frank is een nette, rustige en begripvolle man. Wij hadden een klein foutje gemaakt maar Frank loste dit heel netjes op. Een uitstekend bedrijf om zaken mee te doen.

Absoluut TOP!!

Vanaf het eerste contact met Wolf caravans had ik gelijk al een vertrouwd gevoel. Hierin werd ik bevestig bij de inruil van m'n oude KIP voor een nieuwere KIP met garantie. Nou die garantie is echt garantie: een kapot WC pompje werd uiteraard direct vervangen. Toen na gebruik, door eigen toedoen, het tafelsteuntje kapot was gegaan is dit zelfs óók gratis vervangen. Dat noem ik nou eens service en absolute klantgerichtheid. Zeer aanbevolen !!! Gerrit Paarlberg.

Top caravandealer!

Fijn familiebedrijf, kennis van zaken, vriendelijk en gastvrij. Bij Wolf onze caravan gekocht, deze werd echt perfect afgeleverd, inclusief uitgebreide toelichting. Ze doen echt alle moeite voor je. Een echte aanrader !!

Fijn familie bedrijf

Goede ontvangst Duidelijke uitleg, goeie communicatie Je ziet en merkt dat dit een fijn familie bedrijf is. Ga zo door

Zeer tevreden over Wolf Caravans

7 jaar geleden hebben we. Chateau Calista 490 special edition met stapelbed van 2007. Gekocht bij Wolf Caravans te Harderwijk. Deze caravan is in 100% staat. 2 keer per keer per jaar zet ik hem in de Swissvax. We genieten elke vakantie van deze caravan. Zeer tevreden over Wolf Caravans