goede service

vriendelijk en goede service

Hele goeie hulp

Goede ervaring , half uurtje wachten met een kop koffieketen probleem

Goede service en vriendelijk personeel

Ik kan geen negatieve beoordeling geven want ik ga altijd als tevreden klant de deur uit.

Zééér goed. Werkelijk waar!!

Ontvangst zéér klantvriendelijk! Het gehele team lijkt fantastisch op elkaar ingespeeld. Altijd prettig om daar even te zijn.

Beste Gerard, Dank je voor je mooie referentie, wij doen ook ons best om iedereen zich thuis te laten voelen en professioneel over te komen, dat gaat alleen met een goed team wat goed op elkaar ingespeeld is. Gr Adrie.

Fijn bedrijf.

Vlot en vriendelijk geholpen. Je weet precies waar je aan toe bent.

Goed, top bedrijf, niks op aan te merken

Kleine beurt is uitgevoerd zoals verwacht. betrouwbaar bedrijf

Uitstekend.

Vooraf offerte, met duidelijke uitleg, bij de factuur een zelfs voor een leek te begrijpen rapport van wat er aan de hand was, welke handelingen zijn verricht, heel zorgvuldig allemaal.

Superservice!

In een woord geweldig

Uitstekende service en kennis.

Ben recent bij Valentijn in onderhoud gekomen en bevalt mij zeer goed! Goede uitstraling van het bedrijf en medewerkers en hoop hier nog jaren van te kunnen genieten. De uitleg van offertes loopt erg goed en houden je overal bij op de hoogte, top service!

Altijd goed geholpen en betaalbaar en goede service en klantvriendelijk en goede koffie

Goede garage

Goede service, vriendelijk, probleem opgelost en het duurde wat langer maar toch aan de van te voren prijs afspraak gehouden. Top

Mijn ervaring is goed,

Ik ben een alleenstaande en heb geen verstand van auto's. Als ik met een klacht kom is er altijd even tijd om te kijken wat het is en eenvoudige mankementen worden verholpen.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Afspraak goed na gekomen

Afspraken die je met hen maakt worden ook na gekomen

perfect

klantvriendelijk goede service

Perfect geholpen!

Ik heb hier inmiddels al een aantal keer mijn auto naartoe gebracht als er iets aan mankeerde of voor de APK-keuring. Ik word altijd zeer netjes te woord gestaan door het vriendelijke personeel! Bedankt ook nu weer voor de goede service!

Is super

Is super

Zeer vriendelijke en goede service. Nemen altijd contact op voordat ze ergens aan beginnen en laten dan ook meteen weten wat het gaat kosten. Ook extra werk wordt niet zomaar gedaan en berekend, maar eerst overleg. Allemaal zeer vriendelijke medewerkers. Leveren kwaliteit. Erg tevreden over deze garage.

Uitstekende kennis en service

Vandaag heel snel en goed geholpen met een voorband die langzaam leeg liep! Vanochtend afspraak en binnen een half uurtje weer onderweg! Al jaren een aanrader voor auto onderhoud.

Prima service, goede prijs, één puntje gemist.

Onderhoud en keuring zijn volgens afspraak uitgevoerd. Prima. Alleen één punt gemist. Bij het brengen van de camper gemeld dat er kortsluiting geweest was. Na onderhoud en APK keuring gemeld dat alles werkte en in orde was. Bij thuiskomst zelf onder het dashboard geconstateerd dat er wel degelijk kortsluiting geweest was en dat de claxon niet werkt.

Beste Roel, Zoals telefonische overlegd gaan we er toch nog en keer naar kijken, op het moment van keuren werkte alles volgens de monteur, de claxon is ook een apk eis, wellicht was het probleem op dat moment niet aanwezig, neemt niet weg dat het in orde moet zijn. Met Vriendelijke Groet, Team Carprof Valentijn.

Klant vriendelijk

Prima garage met altijd zeer goed werk de auto afgeleverd.

Mijn ervaring met Carprof is dat de eigenaar zijn bedrijf zo georganiseerd heeft dat het niet uitmaakt of hij wel of niet aanwezig is. Prima service. Altijd correct. Zeer attent. Vakkundig. Tussentijds contact indien de kosten bekend zijn en deze overleg vragen. Ik ga altijd met een zeer tevreden gevoel weer op pad met mijn auto.

Bedankt voor je mooie referentie, veel plezier met je nieuwe auto.

Prima, netjes geholpen!

Over Carprof

Op basis van heldere offertes, goede service, montage van kwaliteitsonderdelen en de juiste technische informatie legt CarProf zich toe op het leveren van een eersteklas ervaring voor al haar klanten. • De garage voor alle merken • 24 maanden internationale garantie op reparaties en arbeidsloon • Onderhoud volgens de fabrieksrichtlijnen