Komt zijn afspraken na

1 telefoontje en je kunt langs komen. Benz uitgelezen en storing gelokaliseerd. Reparatie wordt gelijk gedaan. Of indien nodig ingepland

Zeer goed.

Bij Durk een nette Mercedes gekocht, man met verstand van auto's dit is zijn passie en zijn leven. Samen met zijn vrouw runt hij het bedrijf. Hij kon mij de gehele historie van de auto vertellen, en al het onderhoud werd netjes getoond. Geen gladde verkoper met een wit overhemd maar onderhandelen op een normale manier in de kantine met een bak koffie en een koek. Wat betreft de prijs, je ziet bij sommige garage de auto's weleens goedkoper staan, maar dan? Nee dit zijn all in prijzen d.w.z. incl garantie van een half jaar. Dus niet zoals bij velen de garantie er bij kopen (want dan kom al snel op dezelfde aanschafwaarde. Had in dit half jaar de waterpomp stuk, deze werd de volgende dag al door Durk vervangen. Mocht ik deze Mercedes ooit willen inruilen, dan ga ik zeker even contact opnemen, tot nu toe meer dan tevreden.

Dank je wel Willem, blij dat zowel de aankoop van de auto alsook de afhandeling van garantie naar tevredenheid is, Marijke en ik wensen je nog veel plezier met de auto. Het is graag gedaan.

Goed survers

staat altijd voor je klaar altijd een oplossing

Opel Astra met probleempje --> Super opgelost

In Januari bij Durk terecht gekomen omdat wij een Opel Astra zochten in de kleur blauw, en hij had er eentje staan. Afspraak gemaakt, vriendelijke ontvangst en proef rit gemaakt. En al snel waren waren we er uit dat dit onze auto zou worden. Goede inruil waarde voor onze auto gekregen en een week later de Opel opgehaald. Alles ging prima, wij zeer tevreden over de auto. Maaaaar na een paar maanden kreeg de auto een rammel/ratel. Auto naar de Opel garage in woonplaats: 'iets met distributie ketting'. Contact opgenomen met Durk en afspraak gemaakt voor verdere diagnose. Het geluid was op dat moment niet te reproduceren maar Durk ging af op onze waarneming en er bleek inderdaad iets kapot te zijn bij de distributie ketting. Uitgebreide reparatie was er nodig, en deze keurig in de garantie uitgevoerd. Onze auto had nog nooit zo soepeltjes gelopen. Zeer tevreden dus!

Garage zonder opsmuk

Een garage met een aantal auto’s op voorraad. Ik werd prima geholpen. En er werd tijd genomen om me het een en ander uit te leggen. Je moet alleen zelf nog even naar het postkantoor voor de overschrijving!

Je wordt er goed geholpen en geen troep wat hy verkoopt

Altijd goed geholpen staat altijd klaar

Betrouwbaar adres helemaal top.

Gewoon afspreken en doen en klaar tevrede klant .

je wordt goed geholpen goed servers

een goed adres er wordt tyd voor je genoomen

Geweldig!

Via het internet vond ik mijn huidige auto een Opel Meriva uit 2008 met (bij aankoop) slechts 51.xxx aantoonbare km's op de klok. Ik kwam terecht in het Friesche plaatsje Balk. In een authentieke garage (waar echt de man in oliehoudende overall stond) werden mijn vrouw en ik geweldig ontvangen. De proefrit volgde en daarna werd er gehandeld. Mijn oude Skoda Octavia Estate kon ingeruild worden. Op geweldige wijze werd er zaken gedaan. Enkele uren later reden mijn vrouw genietend in onze nieuwe auto huiswaarts richting Deventer. Het is een geweldige auto en de service en ook de after sales service is ons uitstekend bevallen. Zouden wij in Friesland wonen, dan hadden we beslist een nieuwe onderhoudsgarage gevonden. Wellicht over een jaar of tien opnieuw afreizen naar Balk voor de volgende auto.....in de hoop dat Durk Ykema Auto's nog altijd open is. Wellicht zal de Meriva daar weer mogen worden ingeruild met vele kilometers meer op de klok..... Wat ons betreft is Durk Ykema auto's een geweldige ervaring geweest en een echte aanrader voor wie een goede gebruikte auto zoekt tegen een goede prijs!!! Familie Veldman Deventer

De heer IJkema heeft alles wat men van een goede garagist mag verwachten:Kennis,kunde,tijd, persoonlijke aandacht en een goed geoutilleerde werkplaats met Mercedes specialiteit. Aanbevolen

Ken Durk al jaren als zeer betrouwbaar en eerlijk man heeft verstand van auto\'s en daarom beveel ik Durk Ykema auto\'s dan ook bij iedereen van harte aan

Bedankt voor deze mooie woorden, het is graag gedaan.

Durk is een vakman. Hij weet alles van zijn auto\'s. Van de techniek en van de historie. Hij heeft ook een neus voor de betere modellen. Wat ik ook heel belangrijk vind: bij Durk krijg je een eerlijk verhaal. Wat hij zegt klopt. Ik zocht een betrouwbare gebruikte auto van 15 jaar oud. Dan moet je echt zoeken. Er is veel kaf onder het koren zal ik maar zeggen. Durk IJkema Auto\'s is daarvoor een betrouwbaar adres.

Dank voor deze mooie woorden, het is graag gedaan.

Super service, kundig advies

Dank je wel Sybren, voor de leuke reactie, het is graag gedaan.

Deskundig personeel en vriendelijk.

Dankjewel voor de mooie cijferlijst, en mogelijk kunnen wij nog eens wat voor je betekenen.

In juni 2017 zocht ik bij Durk een mooie, 13 jaar oude Mercedes uit. In het jaar dat volgde hadden we helaas de nodige reparaties. Dat begon met een niet werkende turbo waardoor onze vakantie op de heenreis naar Frankrijk op dag 1 ten einde kwam. Vette pech en flink balen dus. We hebben dit overigens in goed overleg en volgens afspraak opgelost. Ondanks de autotechnische meleur heb ik vertrouwen in Durk. Ik ervaar hem als een betrokken, deskundige en betrouwbare vakman. Dat heb ik in het verleden wel eens anders meegemaakt. Hij geeft goed en eerlijk advies, is flexibel en als ik hem ‘s ochtends bel probeert hij me als het kan ‘s middags nog te helpen. Top! Durk en Marijke runnen hun bedrijf samen. En dat doen ze gedegen en met zorg en aandacht voor hun klanten.

Alsnog dank voor de leuke reactie, en hopende op een langdurige relatie.

waar andere garages het niet meer weten te vinden, gaat Durk beginnen. Ik ben ontzettend blij dat het (grote) probleem met de remmen uiteindelijk toch na lang zoeken door Durk is gevonden. Wat ik ook waardeer is dat de auto even op meerdere punten wordt nagekeken, zodat ik nu al weet waar het begint te slijten en de volgende keer de problemen kunnen ontstaan. Als ook het advies wat de auto daardoor tot die tijd wel of niet aankan (i.v.m. aanhangwagenbelading en snelheid e.d.)

Bedankt Hester voor de leuke reactie op de uitgevoerde werkzaamheden aan je auto, het is graag gedaan.

Durk je hebt n mooie reis gehad en ik n mooie auto

• Service N.v.t.

Ik heb een half jaar geleden mijn Mercedes bij Durk gekocht en ben daar zeer tevreden over. Super vriendelijke contacten bij auto bedrijf Durk Ykema. Heel erg service gericht. Durk is bijzonder deskundig en ervaren. Een echte liefhebber. Een aanrader dus wat mij betreft. .

Dankjewel Paul, we doen ons uiterste best om het onze klanten naar de zin te maken, niet alleen nu maar ook in de toekomst.

Vanaf het eerste contact per telefoon heb ik goede ervaringen met Durk Ykema. Ik heb een gebruikte bestelauto voor zakelijk en privégebruik van hem gekocht. Ook een belangstellende vraag van Durk hoe de auto (een Opel Combo) na enkele weken gebruik bevalt, was sympathiek. Hij straalt in alles een grote kennis en ervaring met autotechniek uit. En hij is vriendelijk! Pieter www.kookatelierzuiderzee.nl

Hartelijk dank voor deze mooie woorden, het is graag gedaan.

Zeer goed! Zowel op de site als bij het bedrijf zelf! Deskundig, menselijk en toch ook zakelijk.

Ben nu bijna 4 jaar klant en alles wat je aan service en dienstverlening mag verwachten is bij Durk en zijn echtgenote ruimschoots aanwezig. Van de week mijn tweede auto bij Durk aangeschaft en wederom is overal weer aan gedacht. Uiterst vriendelijk, betrouwbaar en deskundig garagebedrijf kom de volgende keer zeker terug!

Dank je wel Teake voor deze bemoedigende woorden, het is graag gedaan.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Over het algemeen weinig goede ervaringen met autohandelaren, Dhr Uijkema lijkt een welkome verandering in deze serie ervaringen. Een vrolijke man, die deskundig lijkt in zijn vak, met name de liefhebberij voor Mercedes en Opel stralen ervan af. Dhr Ijkema lijkt oprecht te zijn in zijn handelen en informatie m.b.t. tot zijn auto\'s. Kortom geen gedoe, auto gekocht en ingeruild, prima service en aftersales ervaren. Ik zou hier terugkomen.

Ik heb mijn eigen eerste auto bij Durk gekocht, en dit is mij goed bevallen. Ondanks dat Durk vaak alleen werkt, levert hij een professionele en snelle service en altijd met een glimlach.

Dank voor de leuke reactie Amber, "Het is graag gedaan"