goed tevreden over dit bedrijf.

Mocht er toch iets misgaan, dan kan ik de klacht daar neerleggen en wordt er gekeken voor een evt oplossing.

We zijn vriendelijk en goed geholpen

Dit is de eerste keer dat we bij Mark een auto kopen en dat ging erg soepel en goed

Vakmensen

Prima geholpen

Fijne ervaring

Heb een opel grandland x gekocht... helaas erg ver weg maar ja ben tot zo ver tevreden hoe het gegaan is ben super blij met de auto

Mooie auto gekocht voor een nette prijs. Goed geholpen door Mark.

Geweldige service

Er is altijd tijd voor de klant ; problemen worden direct verholpen .

Eigenaar is helder en duidelijk in de uitleg

Helder en duidelijk in het gesprek mbt in en verkoop van de auto.

Top Service !

Top !

Altijd goed geholpen

Staat altijd klaar

Trouw en komt afspraken goed na

Wij komen er al enkele jaren Betrouwbaar en een fijne goede garage

Prima service en altijd vriendelijk

Goed en vakkundig personeel alle gemakkelijk in omgang en vriendelijk.Gemoedelijke sfeer in de garage.

Goeie service

Goeie service

Zeer goede ervaringen met dit bedrijf

Fijn familie bedrijf, goede service alles bespreekbaar.

Vertrouwde service

Gebruikte auto gekocht. Rijervaring als verwacht. Top in orde.

Goed gevoel bij aankoop / duidelijke service

Prettige service bij APK/reparatie/onderhoud; voldoende toelichting m.b.t. noodzaak van reparatie/vervanging. Ook hulp bij het zoeken naar een nieuwe occasion als prettig en eerlijk ervaren. Goed gevoel overgehouden aan inruil, mede d.m.v. aangeboden garantieperiode.

Geweldig, top.

Goede voorlichting, eerlijke prijsindicatie , snelle reparatie.

aankoop auto

zeer goed geholpen en voorgelicht zou zo weer ,n auto kopen bij dat garage bedrijf

Bijzonder tevreden over mijn garage

Mark Smits auto’s is een betrouwbaar adres voor de auto ; het personeel is kundig !!!

Mark is een vertrouwd persoon uit eigen Dorp en zeer dienstverlenend.

Is stipt in zijn afspraken

Geweldig geholpen door een kundige garagehouder super service

Vakman

Hier een mooie Opel grandland gekocht. Na telefonisch al informatie over in te ruilen auto omdat ik van ver kom. Goed ontvangen, goede proefrit kunnen maken. Mark regelt verder alles. Je voelt dat het vertrouwd is.

Goed ouderwets goed

Zeker niet te duur

was heel goed zowel telefoon gepreek als de aankoop

netjes en goed aankoop gedaan

Fijne garage en betrouwbaar

Een goede afhandeling bij aankoop van een auto. Na een geslaagde proefrit een overeenkomst kunnen afspreken naar volle tevredenheid. Voorlopig hoop ik nog lang van mijn aangekochte auto te kunnen genieten maar voor in de toekomst zou ik zeker weer eerst kijken wat Mark te koop heeft staan.