Heel fijn bedrijf. Iedereen is erg behulpzaam en klantvriendelijk. Ik kon al snel mijn nieuwe auto ophalen binnen de afgesproken termijn, en het inruilen van mijn auto ging ook soepel. Dankjewel en wie weet tot ziens!

Top bedrijf

Mooie auto’s en een goede service

Fam Verduijn

Uitermate tevreden over de service en het contact! Voor een auto met klasse moet je hier zien!

In een woord: fantastisch!

Vanaf het eerste contact t/m het ophalen van onze auto, een Audi Q3 TFSIe plug-in S-edition, zijn we op een zeer nette manier geholpen en was de communicatie duidelijk. Na een eerste telefonisch contact hadden we meteen 'n goed gevoel bij dit bedrijf. Beoordeling van onze inruiler, via foto's per mail verliep netjes en vlot. Afspraken werden nagekomen, het was zeer prettig zaken doen met Robert van Roy en zijn echtgenote. 'N echte aanrader voor diegene die een mooie, jonge en sportieve auto zoekt, die over het algemeen bomvol met opties is uitgevoerd.

Super service en zeer klantvriendelijk

Informeel, vriendelijk. Zeer tevreden met de nieuwe auto. Goed afgeleverd en mooie prijs. Top!

Fijn bedrijf

Goed ontvangen en daardoor snel beslist

Bij van Roy Cars een Lamborghini gekocht en wat een service. Daar kunnen een hoop bedrijven een voorbeeld aan nemen. Open en eerlijk advies en zeer gastvrij. Ben zeer goed geholpen door Robert en alles is keurig netjes afgehandeld. Ik koop zeker weer een nieuwe auto bij dit bedrijf. Ben normaal van de officiële dealers maar de service is hier net zo goed. Dit zijn mensen die serieus met hun vak bezig zijn, mooie showroom met mooie auto’s. Kortom ik kom zeker weer terug bij dit bedrijf een echte aanrader.

Eerste AMG is een feit.

Na het online komen van een prachtig volle GLC43 AMG fijn contact gehad met dit bedrijf. Telefonisch al een zodanig goed gevoel dat aflevering al gelijk kon worden besproken. Bij aankomst was het goede gevoel gelijk bevestigd en daar stond een prachtig exemplaar tot wachten op ons. Een kort ritje was voldoende en het was snel rond. Een aanrader! Mooie showroom, meedenkend personeel.

Eerlijk en betrouwbaar

Eerste keer een auto gekocht bij van Roy we zijn echt super geholpen, ook de schitterende showroom laat zien dat ze hun passie met liefde uitvoeren Volgende auto zal ik zeker bij hun kopen

Super service!

Ik heb een BMW X5 gekocht bij deze bedrijf, en heb niet eerder een auto bij van Roy gekocht. Het is werkelijk waar een top service wat er geboden wordt. Mijn auto zou eigenlijk pas eind van de week klaar zijn om het op te halen, maar door goed geluisterd te hebben naar mijn verhaal mocht ik de auto dezelfde dag ophalen. En de auto is werkelijk een top auto! Nogmaals mijn complimenten aan deze bedrijf VAN ROY. Mijn volgende auto ga ik zeker kopen bij deze bedrijf. En de medewerker Juul “thanx man”!!

Nog nooit zo'n top bedrijf meegemaakt

Bij van Roy een schitterde auto gekocht, prima afgeleverd klant vriendelijk behandeld zelfs na dat de garantie was verlopen hebben zij mij prima geholpen. Mijn volgende auto ga ik zeker daar kopen. Echt een top bedrijf ze krijgen van mijn geen 10 maar een 11.

TOP BEDRIJF

Super geholpen..zowel via de tel als ontvangst..Mooi pand..Dik assortiment..en lekkere koffie..

Gezellig en goed gesprek gehad, auto perfect afgeleverd

Gewoon top top 1000 punten voor dit bedrijf

Ik, Martien hendrikx en mijn vader hebben vorig jaar een Bentley gtc gekocht van Robbert van Roy. Gewoon top man, een man van woord en hoe je behandeld word gewoon een zin top. Nu ook weer een bently apk gekregen stond nu 2 maanden bij Robert in de showroom dit was allemaal geen probleem voor Robert. Mocht gewoon blijven staan. Weten wel dat onze volgende auto's gewoon bij Robbert van Roy gekocht worden. Gewoon super! Voor veel autobedrijven die van dit bedrijf iets kunnen leren. Robert nogmaals bedankt een dikke 10

Top auto gekocht en binnen 1 dag reed ik al!

Goede uitleg en met de proefrit het van Roy rondje gereden! Zeer tevreden klasse auto, uitstraling is echt next level en de auto is zo goed als nieuw.

Top Zaak

Hele mooie zaak en goed geholpen door Robert en Frank de juiste mensen op de juiste plaats ,jammer dat deze zaak niet in omgeving van maastricht ligt maar als je op zoek bent naar een mooie exclusieve auto en een goede service, zeker hier gaan kijken in Eindhoven. Bij binnenkomst direct een warm en familie gevoel. Wij zijn zeer goed geholpen, heel gastvrij door Robert en zijn vrouw en gezellig. Aanrader voor iedereen die een exclusieve auto zoekt. Wij zijn super blij met onze SQ5 Groetjes van Freddie, Monique en Dominique

Hele mooie zaak en goed geholpen!

Als je op zoek bent naar een mooie exclusieve auto en een goede service, zeker hier gaan kijken!! Wij zijn zeer goed geholpen, heel gastvrij en gezellig! Wij zijn super blij met onze SQ5!

Klantvriendelijk geen vooroordeel net bedrijf

Ik kwam binnen in mijn werkkleren en heb mijn wens duidelijk gemaakt. Dit werd meteen serieus genomen en we zijn in gesprek gegaan. Na een stevige maar goeie onderhandeling zijn we er samen uitgekomen. Na een paar weken de auto opgehaald en ben dik tevreden. Kortom niet lullen maar poetsen, Van Roy een degelijk bedrijf en afspraak is afspraak

Zonder twijfel de juiste keuze

Van roy is een bedrijf waar je vriendelijk word ontvangen, of je nu wel of niet een auto aanschaft. Robert weet 9 van de 10 keer ook goed te achterhalen wat een klant wel/niet aanspreekt. Kortom voor mij een bedrijf waar ik ( al jaren) met plezier een auto aanschaf.

Afspraak is afspraak

Goede en duidelijke voorlichting, erg klantvriendelijk. Kortom ik kan Van Roy aanbevelen.

Vriendelijke en behulpzaam

We hebben een auto gekocht bij van Roy We zijn heel erg blij mee. Goede advies, vriendelijke mensen Nogmaals erg bedank

Heb bij Robert en Myra mijn auto ongezien gekocht! vertrouwde volledig op hun jaren lange ervaring en top service. Verwachtingen zijn ver overtroffen en rij dagelijks met veel plezier in mijn auto. Bedankt Robert en Myra.

Alleen maar mooie wagens

Zeer blij met mijn nieuwe auto! Ongekende mooie versie... Aanrader voor aanschaf toffe wagens

Zeer correct en alles volgens afspraak verlopen.

Keurig bij ons aan huis gekomen i.v.m. de rare corona tijd. Auto keurig zoals omschreven en dus de auto gekocht. Geen bla bla gewoon duidelijk en goed zoals het hoort.

Perfect service en levering

Wij hebben onlangs bij van Roy een jong gebruikte Golf E gekocht en de service was zoals altijd weer top! Dit was onze 5e auto via van Roy. Super geregeld