Altijd goede service

Altijd goede service

Snelle bandenwissel, lekkere koffie

Bowie heeft je goed vervangen, Frank!

Service van de zaak.

Ik kwam met mijn auto om remlichten na te kijken. Binnen een minuut was het lek boven. Het benzine station waar ik de dag ervoor was geweest had mij een verkeerd lampje verkocht. Nieuw lampje erin en klaar. Ik wilde afrekenen maar dat mocht niet. Service van de zaak.

Profesjonal

Snel en goede werk gezellige sfeer

Zeer vakkundig, heldere afspraken en vriendelijk!

Afspraak gemaakt, duidelijkheid vooraf betreffende werkzaamheden en vriendelijke afhandeling. TOP!

Betrouwbaar

Altijd een eerlijk advies , klantvriendelijk, snelle service,

Fijne garage

Wordt altijd zeer snel en vakkundig geholpen

Snel en vakkundig geholpen.

Super vriendelijk, betrouwbaar en service gericht

Ik laat hier met veel vertrouwen (en gelukkig niet te vaak) mijn auto achter! Ben echt heel tevreden over het meedenken, advies en vakmanschap. Daarnaast is de communicatie zeer prettig en vlot. Dus dank!

Terzake kundig, vriendelijk, flexibel

Altijd vriendelijke uitleg en beantwoorden van vragen. Vaak snel plek voor een afspraak of beurt. Flexibel in de uitvoering van de werkzaamheden.

Top service!

Geweldige ontvangst, super service, bellen tussendoor met wat er gevonden is en gedaan moet worden, snel klaar.

Helemaal goed

Nette service

Auto gebracht voor een APK, ondanks wat extra werk hebben deze mensen goed meegedacht en alles tegen een redelijke prijs. De volgende keer weer.

Goede en snelle service

Duidelijke communicatie, snelle service, geen onverwachte kosten

Erg goede service. Vriendelijk personeel

Altijd beschikbaar voor een klein probleem. Duidelijke opgave voor reparatie. Doen wat ze beloven

Net bedrijf,goede service

Klantvriendelijk, netjes en goede service

Goede ervaring!

Deskundig en vriendelijk geholpen! Denken met je mee en afspraak maken op kort termijn. Zeer klantvriendelijk en bevelen zeker voor anderen aan en komen zeker terug!

Kundig en klantpersoneel.

Breng mijn auto vol vertrouwen naar deze vakmensen.

Snelle afspraak en prettig persoonlijk contact

Goede communicatie over de te verrichten werkzaamheden.

Fijne service!

Auto kapot, daar sta je dan. Vanwege mijn handicap ben ik helaas volledig afhankelijk van dat ding. Ik was alweer even aan het rondkijken naar een andere garage, omdat de huidige mij niet meer beviel, niks kon ze hadden nooit tijd, zelf brengen en halen, ook al is dat ingewikkeld. Eerder was ik al klant bij v.d. Sluijs, maar ik geef het toe, ik ben indertijd overgestapt vanwege de hoge kosten. Maar de wijsheid komt door ervaring en inmiddels weet ik dat alles zijn prijs heeft, van klantvriendelijk tot een goede service. Dat heb ik gelukkig weer gevonden bij deze garage. Auto opgehaald, gerepareerd en weer netjes teruggebracht, vanaf nu geen andere dealer meer. En dat moet dan maar wat kosten, want een goede service is dat dubbel en dwars waard.

Super !

Dienstverlening met een grote D zo ervaar ik de service van Van der Sluijs.

Kwaliteit

Snelle en goede service, kwalitatief goed werk

Top!!

Top. Werd goed geholpen. Met een spoed reperatie. Erg vriendelijk, terwijl het drukke tijden zijn, bij de autogarages. En het is niet mijn eigen garage. Ik zou het wel weten, als ik daar in de buurt woonde.

Kundige, vriendelijke en accurate hulp

Kundige, vriendelijke en accurate hulp

Super goede service snel en betrouwbaar

Ik werd ontvangen door Frank. De monteurs kwamen tijdens de inspectie vertellen wat er aan de hand was en vervolgens heb ik akkoord gegeven om de problemen aan te pakken. Ik kon er op wachten zei hij en tijdens verschillende montages kreeg ik lekkere koffie met een koekje. Top werk frank. Mannen bedankt