Heb een maand geleden een golf 6 gekocht en garantie gekregen op motor en bak. Na een maand bleek de accu aan vervanging toe. De accu is vervangen ook al viel het niet onder de garantie. Klantvriendelijke garage en goede service. Aan te raden garage.

Klasse garage, zij zijn gespecialiseerd VW, Audi en skoda

Adriaan en Dennis zijn klasse monteurs die bijna alles over VW, Audi en Skoda weten. Zij schrijven niet met de vork en denken met de klant mee. Wij worden altijd goed geholpen, als er iets onderweg gebeurt, kun je ze gewoon bellen en helpen zij direct waar nodig. Door het grote netwerk wat zij hebben (wat garant staat voor een betrouwbare occasion) kunnen zij ook garant staan voor de betrouwbaarheid. Daarom komen wij hier al jaren en zullen nog jaren blijven komen.

Fijne, betrouwbare garage

Een fatsoenlijke garage met realistische prijzen. Een aanrader voor iedereen met een volkswagen!

Eerlijk en duidelijke service

Ik had een VW vento aangeschaft bleek na een paar dagen een defecte accu te hebben. Accu was die avond nog vervangen. Heb er nog nooit een slechte ervaring gehad.

Super snel en erg vriendelijk geholpen

Met veel vakmanschap en kennis van zaken was mijn probleem met de koeling snel verholpen

Vriendelijk personeel en uitstekende service voor een lage prijs!!

Uitstekende service en veel geduld

Uitstekende service en veel geduld

Fijne en makkelijke omgang

Toen ik er voor het eerst kwam werd ik meteen behandeld alsof ik er al jaren een vaste klant was. Een enorme fijne 1e indruk! Ze belden netjes over de reparaties die moesten worden uitgevoerd en de kosten ervan. Onderdelen die vervangen waren lieten ze zien en alles werd duidelijk uitgelegd. Erg eerlijk en transparant bedrijf

Prima bedrijf met vakmensen!!!

Ik ben hier al jaren klant en ze zijn open en eerlijk en ik kan altijd bij ze komen met vragen of problemen aan de auto Vakmensen!!!

Slecht

Ik heb € 300 moeten betalen voor het zogenaamd oplossen van twee kleine problemen aan mijn auto. Beide problemen zijn niet opgelost en het geld ben ik kwijt. Ik heb het bedrijf hierop aangesproken, maar ze doen net alsof hun neus bloed. Ze tonen ook geen enkele verantwoordelijkheidsgevoel of ondernemen iets om het netjes af te handelen.

Super tevreden na het laten doen van een grote beurt / APK / vervangen van distributieriem. Adriaan en Dennis snappen echt wat een klant wil en belangrijk vindt. Daar kan menig groot dealerbedrijf nog wat van leren met hun marketing en klantentevredenheid afdelingen.

20 jaar geleden kochten we onze eerste Volkswagen Transporter, kreeg van bekenden het advies om bij Pouw Doetinchem het onderhoud te laten doen. Na al die jaren nooit spijt van gehad en zijn nog steeds zeer tevreden. Ze zijn zeer vakkundig, eerlijk, geven deskundig advies, klantvriendelijk, goede service en de koffie staat altijd klaar. Het is een eer om klant van Pouw Doetinchem te zijn. Ben normaal niet zo van de beoordelingen, maar Pouw Doetinchem is gewoon prima.

Een goeie betrouwbare en vakkundige garage waar je voor alle autoproblemen terecht kunt. Je wordt altijd goed en netjes geholpen en zelfs de onderdelen worden bewaard om te laten zien wat er defect was. Een aanrader.

Reeds jaren klant bij dit bedrijf. De eigenaar en monteur hebben kennis van zaken en zijn transparant in wat zij doen. In geval van nood zij ze bereid een stap extra te doen. Een dag voor de vakantie nog even een reparatie uitvoeren (egr) die niet gepland was, Helemaal top!

Probleem met auto snel en vakkundig opgelost, fijn konden we iig met de auto op vakantie, klasse..

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Zeer goede service! Auto had wat probleempjes toen ik hem net aangekocht had. Dit is meteen heel netjes opgelost! Ik zal deze garage absoluut aanbevelen.

Pouw Doetinchem is een top garage! Klantvriendelijk, eerlijk en betrouwbaar. Ze laten hier de onderdelen zien die vervangen zijn. Adriaan en Dennis staan altijd voor je klaar. Geweldige service! Uitstekende kwaliteit tegen een goede prijs. Wij komen hier al vele jaren en hebben er 2 auto\'s gekocht.

Mensen uit een stuk, duidelijke taal, goed service. EN EEN GOEDE AUTO.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Tweedehands Peugeot gekocht, blijk bobine kapot. Zonder problemen gerepareerd . Geweldige service, net bedrijf, in een woord TOP 👍

Vriendelijke en goede service. De auto heeft een nieuwe apk keuring gekregen en gratis een nieuwe distributieriem (toen bleek dat deze nog niet vervangen was, maar wel al vervangen had moeten worden) en ruitenwisser rubbers. De beste dienstverlening bij een (tweedehands)auto dealer tot nu toe! Ik zou deze garage zeker aanraden en er in de toekomst nog een keer een auto kopen.

Zeer klantvriendelijk en vooral een eerlijke garage waar je nog een nette prijs betaald.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Dit is een garage waar je nog top behandeld wordt! Adriaan, Dennis en de rest, bedankt dat jullie altijd direct klaar staan en elke klant behandelt als een Koning. No nonsens mentaliteit, super betrouwbaar, tegen betaalbare prijs. Nogmaals Top!

Altijd even vriendelijk en behulpzaam bij Pouw!