Duidelijk en Snel BE Rijbewijs

In 2 ochtenden klaargestoomd voor het BE examen, duidelijke focus op wat er van je verwacht wordt tijdens een examen. Kan niet beter.

Goed voorbereid op het examen met een super resultaat

Ik heb nu op 45-jarige leeftijd voor het eerst mijn rijbewijs mogen halen bij Pijl. Erg tevreden hierover, ik vond het best spannend om te doen, want er stond best veel druk op omdat ik het rijbewijs echt hard nodig heb. Leo heeft mij alles aangereikt wat nodig was waardoor ik goed was voorbereid op het examen, wat dus positief afgerond is!

Goede lessen, duidelijk en leerzaam!

Ik heb met veel plezier mijn rijbewijs B hier gehaald. De lessen waren duidelijk, leerzaam en echt gericht op het verbeteren van de rijvaardigheid. In het begin vond ik autorijden nog wel eng, maar uiteindelijk is dat door de lessen helemaal goed gekomen. Je leert bij deze rijschool echt veilig rijden. Ik beveel deze rijschool van harte aan, mijn dank is groot.

Leerzame en gezellige rijlessen

In het begin vond ik rijden wel een beetje eng en zag ik er tegenop om weer te gaan rijden. Maar de rijlessen verliepen steeds beter en beter. De instructeur had genoeg geduld met mij. Elke rijles was ook gezellig alsof je met een vriend aan het kletsen was en dat vind ik wel fijn als die sfeer aanwezig is. Ik werd uiteindelijk steeds meer zelfverzekerder om te rijden en dat werd beloond in slagen voor mijn rijbewijs. Ik ben heel erg enthousiast over deze rijschool, want ze vertellen je alles duidelijk en corrigeren waar dat nodig is. Ik heb een hele fijne ervaring gehad en zal deze rijschool iedereen kunnen aanbevelen.

Super, heel blij met mijn BE rijbewijs.

Yes, mijn BE rijbewijs in één keer gehaald. Ik heb les van Leo gehad. Recht door zee en geeft duidelijke instructies. Daar hou ik van. Ook de theorie is er stevig ingestampt. Het is belangrijk dat er niet alleen aandacht is om voor je BE te slagen, maar dat je werkelijk veilig en vertrouwd met zo'n combinatie de weg op kan. En daar is de aandacht óók op gericht. En dan die hele praktische zaken tijdens het rijden waar je op moet letten. Vooral als je al wat jaren je rijbewijs hebt, is zo'n "opfriscursus" op de weg erg belangrijk. Bedankt voor dit mooie resultaat!

Top ervaring, duidelijke en directie lessen!

Na mijn motorrijbewijs in 1x te hebben gehaald bij Pijl. Nu ook in 1x geslaagd voor BE. ‘S morgens lessen en in de middag afrijden. Leo wist mij in een ochtend tijd klaar te stomen voor het examen. Heerlijke directe praat. Doe je het niet goed, zal je het zeker horen. Leo wind er geen doekjes omheen. Maar gaat voor het gewenste resultaat. En dat mag er dan zijn ook. Rijschool Pijl, mijn dank is weer groot! Jullie zijn een aanrader voor een ieder!

Fijne motorrijlessen gehad!

Fijne motorrijlessen gehad met na elke les een evaluatie die op papier wordt bijgehouden. Zo werden de voortgang en de ontwikkelpunten goed bij gehouden. Lessen vonden plaats in de buurt van de examenlocatie zodat je tijdens je examen niet voor verassingen komt te staan. Motor staat altijd al netjes klaar voordat je komt. Bij eerdere rijschool 2 x gezakt, na lessen bij Leo in 1 x geslaagd!

In 1x geslaagd voor rijbewijs A.

Zonder enige voorafgaande rijervaring besloten om rijlessen voor motorrijbewijs A te nemen. Leo heeft mij door het volledige traject heen geloodst en dankzij zijn geduld, ervaring, kennis en het vermogen om zijn manier van lesgeven aan te passen naar wat de leerling nodig heeft, ben ik in 1x geslaagd voor beide examens (AVB&AVD).

Goede en leuke rijlessen, meld je zeker hier aan!

Ik vond de rijlessen erg goed en leerzaam. Zelf heb ik bij Leo gereden en hij heeft veel geduld gehad, maar uiteindelijk in 1 keer mijn rijbewijs gehaald. De lessen waren altijd leuk en ook altijd goed optijd. Zelf zou ik deze rijschool zeker aanbevelen. Veel aandacht voor je als leerling en ook als het dus niet zo van zelf gaat.

Goeie rijlessen, in 1x geslaagd

Ik ben dankzij Leo in 1x geslaagd voor mijn praktijkexamen. Leo is recht voor z’n raap en duidelijk in wat hij wil van zijn leerling, precies waar ik naar zocht. Hij kan soms iets wat fel zijn, maar dat heb je in de praktijk ook wel nodig. Ik zou lessen bij Pijl zeker aanraden.

Fantastische lessen! Ga je inschrijven :)

Ontzettende leerzame lessen, waarin alles rustig en duidelijk uitgelegd wordt. Tijdens het rijden is er genoeg ruimte om te kletsen en grapjes te maken, wat voor een ontspannen sfeer zorgt. Daarnaast zou ik iedereen met enige (faal)angst aanraden om bij Lennert te gaan lessen. Hij kan je zelfvertrouwen heel erg goed omhoog krikken, waardoor je het vertrouwen krijgt in je eigen kunnen. Lennert: bedankt voor alle fantastische lessen en het vertrouwen wat je in me bleef hebben, waardoor ik in 1x geslaagd ben!

Top rijschool, met top rij-instructeur

Rij instructeur heeft een duidelijke manier van lesgeven, zegt als er iets fout gaat en legt dan goed uit hoe het beter/anders kan/moet. Prettige sfeer, stelt gerust als je zenuwen hebt. Leo, super bedankt voor de gezellige rijlessen, je geduld en de kennis om veilig zelfstandig de weg op te gaan ! Pijl Rijschool is een aanrader.

fijne les ervaring

je word goed begeleid, en na iedere les krijg je directe en eerlijke feedback over je rijgedrag. het was zeker het geld waard. zeker een aanrader!

Top motorrijlesen gehad!

Onder de duidelijke en soms wat directe kritische begeleiding en uitleg van Leo in 1x geslaagd voor zowel mijn AVB en AVD examen. Fijne, gezellige lessen gehad. Bedankt Leo!

In 1 keer geslaagd!

Tijdens de eerste les werd er naar mijn mening (te) veel informatie in een keer gegeven, maar naar feedback waren de lessen daarna goed te doen. In een keer mijn BE rijbewijs gehaald!

Goeie lessen en in 1 keer geslaagd!

Kreeg kritische maar goede lessen. Een ervaren rij-instructeur.

Geslaagd!

Erg fijne lessen gehad voor de motor! Goede begeleiding, gezellige lessen met veel humor! In 1x geslaagd voor mijn motorrijbewijs!

Recht door zee en no-nonsense les, eerlijke prijzen en goede les pakketten.

Ik heb mijn E achter B rijbewijs gehaald, ik had al wat ervaring met het rijden van een aanhangwagen. Hierdoor kon ik een snel pakket afnemen zonder proeflessen en poespas. De instructie is recht voor zijn raap maar eerlijk. Ik kan deze rijschool iedereen aanraden!

In 1 keer geslaagd, beter kan niet!

De eerste lessen gereden met Lennert en daarna afgemaakt bij Leo. Twee top gasten en ze leren je nog auto rijden ook!

Ervaren instructeur punctuele manier van opleiden.

In één keer geslaagd voor mijn motorrijbewijs. dankzij een duidelijke en punctuele manier van opleiden. Ervaren instructeur die exact weet wat je kan verwachten op het examen. Bedankt!

Pettige rijschool met veel kennis in huis

Bij Leo leer je niet alleen hoe je kunt slagen voor je examen maar voornamelijk hoe je veilig in het verkeer kunt deelnemen en hoe je gezien word op de motor. Leo neemt de tijd voor je en sluit aan bij wat je nodig hebt. Ik heb met plezier de lessen voor mijn motorrijbewijs gevolgd en voel me inmiddels bekwaam om alleen opweg te gaan.

Top rijschool! Fijne motorlessen gehad van Leo, directe en duidelijke uitleg. Kortom fijne manier van lessen en betrouwbaar!

Top rijschool

Via m'n broer ben ik bij Rijschool Pijl terecht gekomen. Heb bij Leo mijn AVD gedeelte afgemaakt in korte tijd. Het contact persoonlijk en via de telefoon is goed en snel. Leo geeft goed en duidelijk les zodat je het snel oppakt. Ik wil Leo nogmaals bedanken voor de korte maar leuke tijd.

Duidelijke instructie - je wordt goed klaargestoomd voor het examen

Ik heb gekozen voor pakket 2 voor het E achter B rijbewijs. Dit pakket bestaat uit meerdere lessen over meerdere dagen waardoor je de tijd hebt om alle gegeven informatie rustig te verwerken. Daardoor ga je helemaal goed voorbereid naar het examen.

Lessen zijn goed en duidelijk

Ik heb mijn E achter B in 1x gehaald met dank aan de duidelijke en fijne lessen.