Geweldige Rijschool!

Heb met heel veel plezier gereden bij Edwin in de auto 25 lessen en in 1 keer geslaagd, Zeker een aanrader om bij Senda te gaan lessen en te slagen Bedankt voor alles

Helemaal top

Rijlessen waren zeer duidelijk en relaxt. Tijdens de lessen was de sfeer goed, echt een aanrader.

Ze leren je echt goed rijden

Heb 32 lessen gehad bij Edwin en meteen geslaagd. Super fijne sfeer in de auto, maar je wordt wel goed gecorrigeerd op fouten, waardoor je goed leert rijden. Je krijgt vertrouwen en het voelt niet stijf of heel serieus aan, waardoor je relaxed in de auto zit. Fijne manier van lessen inplannen en de lessen worden goed benut.

Een ontspannen sfeertje, waarin je grote stappen kunt maken.

Ik raad rijschool Senda zeker aan. Ik heb in een pakket van 30 lessen mijn rijbewijs in een keer gehaald. Beide rij instructeurs zijn heel fijn en stellen je op je gemak. Ze weten precies hoe ze met jou als leerling het verste kunnen komen. Kortom, een top rijschool!

Ik heb het echt super gehad tijdens mij rijlessen

Het was altijd gezellig in de auto, ook kunnen de rij instructeurs goed en duidelijk uitleggen hoe alles werkt.

Gewoon uitstekend

Ik heb allebij de rijinstructeurs gehad. Over allebij enorm te spreken met 24 lessen mijn examen in 1x gehaald. Zeker aan te raden.

Uitstekende rijschool met goede lessen en instructeurs

In 1 keer mijn praktijkexamen gehaald door goede lessen. De instructeurs leren je erg goed autorijden.

Great school !

My instructor was very nice, very helpful and he guided me to obtain my driving license in the best way.

Super fijn

Ik heb bij Edwin en Marielle gelest, allebij heel erg fijn en ik wist wat er van me verwacht werd, na de les bespreek je de volgende les en waar je aan werkt. Plannen en afzeggen gaat makkelijk via de website, het contact is goed via whatsapp of bellen. Ik ben heel erg blij met de lessen van Senda!! Dankjewel :)

Geweldige rijschool! Ik raad iedereen deze rijschool aan!

Super rijschool! Met de beste, ervaren en gezellige rijinstructeur Edwin...!!

Uitstekende rijschool

Heel erg vriendelijk, en willen je graag helpen je rijbewijs snel en veilig te behalen. Het is altijd gezellig met Edwin top rijinstructeur. Zeker een aanrader!

Goeie rijschool, met uitstekende service

Ik heb mijn lestijd bij senda super goed ervaren, de instructeur kunnen goed uitleggen en hier en daar ook een rustgevend praatje maken.

Top Rijschool!!!!

Top Rijschool met goede/fijne lessen en leuke en gezellige instructeurs

Veel geleerd

Veel geleerd op een leuke manier, snel en goed leren autorijden.

Ontzettende fijne rijschool

Ontzettende fijne rijschool waar gekletst en gebreid kon worden. Namen alle onzekerheden tijdens het rijden weg. Er werd extra aandacht besteed aan punten waar je moeite mee had. Ik zou iedereen aanraden om hier je rijbewijs te halen

Super goed geholpen door Edwin, altijd duidelijke uitleg gekregen en super veel geleerd!

Goede en fijne rijinstructeurs.

Duidelijke uitleg en altijd gezellig een praatje in auto.

Zeer aan te bevelen TOP Rijschool !

Hele fijne ervaring voor mijn auto rijbewijs. Goede begeleiding, eerlijk en duidelijke feedback. Altijd gezellig en ontspannen gevoeld in de auto Bedankt Edwin ;-) Rijlessen zijn door het online reservering systeem makkelijk in te plannen of te cancelen. Fijne service bij “overige vragen” en goede bereikbaarheid. Door dit alles in 1 x geslaagd !!!! Nogmaals Dank Rijschool Senda.

Super fijn gelest bij Senda!

Edwin, bedankt!! Alles werd duidelijk en goed uitgelegd, met een voorbedacht plan gingen we de lessen in, alles had een doel en daarbij was het ook nog eens gezellig! In 17 lessen mijn rijbewijs gehaald met enige voorkennis maar vooral dankzij Edwin en de lesauto van Senda!

Fijne rijschool

Edwin is een prettige en gezellige instructeur :-)

Ik vond het een erg goede rijschool.

Ze leggen de bijzondere verrichtingen erg goed uit, je begrijpt het veel sneller.

Wat een geweldige rijschool!

Ik heb het zeer goed ervaren. Ik kon mijn ttt niet doen dankzij een ongeluk die ik gehad heb. En er werden oplossingen bedacht zodat we er samen uit konden komen. Dat vond ik erg fijn want ik had er toen best wat stress van. Ik vond het ook altijd gezellig met Mariëlle. Ze was altijd heel vrolijk en kon over alles praten. Maar ze kan ook heel serieus zijn en zeggen waar het op staat. Zodat je meer zekerheid heb als je bijvoorbeeld je examen gaat doen. Iedereen erg bedankt! Ik ben blij dat ik geslaagd ben!

Fijne rijschool

Heel erg fijne rijschool met duidelijke uitleg en je mag zelf je rij instructeur kiezen wat ik heel erg fijn vind.

duidelijke, goede lessen.

ik heb bij verschillende rij-instructeurs gezeten, aangezien dat zo uitkwam met de tijden. maar dit vond ik erg fijn. er werden me iedere keer weer nieuwe/andere dingen verteld. voor de rest was de uitleg altijd erg duidelijk en ben ik goed begeleid. ook ben ik in 1x geslaagd, dus dat zegt al veel!

Ik heb een fijne ervaring met rijschool Senda. Altijd goede en fijne lessen gehad voor mijn autorijbewijs. Ik ging top voorbereid op examen. Ook altijd fijne service gehad bij bijvoorbeeld cancellen van rijlessen.