Super gezellige en fijne rijschool

In 1 keer geslaagd na maar 24 lessen, super toffe rijschool die ik zeker aanraad

Vriendelijk goede uitleg en geduldig

Het was een goede ervaring en ik vond het fijn om mijn rijlessen bij deze rijschool te hebben, ee lessen waren zelfs gezellig

Ik heb hele fijne rijlessen gehad

Ik heb hele fijne rijlessen gehad. Alles werd heel duidelijk uitgelegd en lekker een gekheidje tussendoor. Het was heel fijn als ik nog iets wilde oefenen dat dat kon en dat ik alles kon vragen. Edwin en marrielle dankjewel voor de super fijne rijlessen:)

Goede rijlessen leuke instructeur!

Heb alle 25 lessen bij Edwin gereden en vind dit persoonlijk een hele goede een leervolle ervaring! Edwin laat je op je gemak voelen in de auto en geeft je het gevoel dat je fouten mag maken maar wel dat je ze snel oppakt. Hele fijne en leuke rijschool!

Super fijne instructeurs en altijd op mijn gemak geweest.

Prettig

Geweldig!

Fijne lessen gehad en streven erna om je zo snel mogelijk examen te laten doen!

Geweldige Rijschool!

Heb met heel veel plezier gereden bij Edwin in de auto 25 lessen en in 1 keer geslaagd, Zeker een aanrader om bij Senda te gaan lessen en te slagen Bedankt voor alles

Helemaal top

Rijlessen waren zeer duidelijk en relaxt. Tijdens de lessen was de sfeer goed, echt een aanrader.

Ze leren je echt goed rijden

Heb 32 lessen gehad bij Edwin en meteen geslaagd. Super fijne sfeer in de auto, maar je wordt wel goed gecorrigeerd op fouten, waardoor je goed leert rijden. Je krijgt vertrouwen en het voelt niet stijf of heel serieus aan, waardoor je relaxed in de auto zit. Fijne manier van lessen inplannen en de lessen worden goed benut.

Een ontspannen sfeertje, waarin je grote stappen kunt maken.

Ik raad rijschool Senda zeker aan. Ik heb in een pakket van 30 lessen mijn rijbewijs in een keer gehaald. Beide rij instructeurs zijn heel fijn en stellen je op je gemak. Ze weten precies hoe ze met jou als leerling het verste kunnen komen. Kortom, een top rijschool!

Ik heb het echt super gehad tijdens mij rijlessen

Het was altijd gezellig in de auto, ook kunnen de rij instructeurs goed en duidelijk uitleggen hoe alles werkt.

Gewoon uitstekend

Ik heb allebij de rijinstructeurs gehad. Over allebij enorm te spreken met 24 lessen mijn examen in 1x gehaald. Zeker aan te raden.

Uitstekende rijschool met goede lessen en instructeurs

In 1 keer mijn praktijkexamen gehaald door goede lessen. De instructeurs leren je erg goed autorijden.

Great school !

My instructor was very nice, very helpful and he guided me to obtain my driving license in the best way.

Super fijn

Ik heb bij Edwin en Marielle gelest, allebij heel erg fijn en ik wist wat er van me verwacht werd, na de les bespreek je de volgende les en waar je aan werkt. Plannen en afzeggen gaat makkelijk via de website, het contact is goed via whatsapp of bellen. Ik ben heel erg blij met de lessen van Senda!! Dankjewel :)

Geweldige rijschool! Ik raad iedereen deze rijschool aan!

Super rijschool! Met de beste, ervaren en gezellige rijinstructeur Edwin...!!

Uitstekende rijschool

Heel erg vriendelijk, en willen je graag helpen je rijbewijs snel en veilig te behalen. Het is altijd gezellig met Edwin top rijinstructeur. Zeker een aanrader!

Goeie rijschool, met uitstekende service

Ik heb mijn lestijd bij senda super goed ervaren, de instructeur kunnen goed uitleggen en hier en daar ook een rustgevend praatje maken.

Top Rijschool!!!!

Top Rijschool met goede/fijne lessen en leuke en gezellige instructeurs

Veel geleerd

Veel geleerd op een leuke manier, snel en goed leren autorijden.

Ontzettende fijne rijschool

Ontzettende fijne rijschool waar gekletst en gebreid kon worden. Namen alle onzekerheden tijdens het rijden weg. Er werd extra aandacht besteed aan punten waar je moeite mee had. Ik zou iedereen aanraden om hier je rijbewijs te halen

Super goed geholpen door Edwin, altijd duidelijke uitleg gekregen en super veel geleerd!

Goede en fijne rijinstructeurs.

Duidelijke uitleg en altijd gezellig een praatje in auto.

Zeer aan te bevelen TOP Rijschool !

Hele fijne ervaring voor mijn auto rijbewijs. Goede begeleiding, eerlijk en duidelijke feedback. Altijd gezellig en ontspannen gevoeld in de auto Bedankt Edwin ;-) Rijlessen zijn door het online reservering systeem makkelijk in te plannen of te cancelen. Fijne service bij “overige vragen” en goede bereikbaarheid. Door dit alles in 1 x geslaagd !!!! Nogmaals Dank Rijschool Senda.

Super fijn gelest bij Senda!

Edwin, bedankt!! Alles werd duidelijk en goed uitgelegd, met een voorbedacht plan gingen we de lessen in, alles had een doel en daarbij was het ook nog eens gezellig! In 17 lessen mijn rijbewijs gehaald met enige voorkennis maar vooral dankzij Edwin en de lesauto van Senda!