zo zou elke garage moeten zijn (maar is dat niet)

Kom al sinds 2012 in Damwald met onze (inmiddels tweede) Citroen C4 Picasso. Vanuit Laren Gld, dat is ~150 km enkele reis. Als dat niet genoeg zegt ...

Al ruim 20 jaar klant

Niemand anders raakt mijn Citroën's aan buiten een bandje wisselen.

• Reden bezoek: N.v.t.

Probleem opgelost, super.

Goed Autoberijf

Mijn eerste keer bij Lijzinga Autobedrijf. Alles word je keurig en duidelijk uitgelegd wat er moet gebeuren. Prima kom er zeker terug.

• Service N.v.t.

Nog nooit meegemaakt!!

Kachelkleppen stuk van c5, kost normaal rond de 1000 euro om te repareren. Bij Lijzenga slechts 550 euro. Kreeg nog een leenauto mee ook. Moet ik afrekenen, wat denk je?? 337,50 euro!!!!!!! De monteur was snel klaar werd mij verteld. Dat heb ik dus nog nooit meegemaakt. Mijn vertrouwen kan niet meer stuk. Mvg. Menno Broers, Drachten

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Super bedrijf met bekwaam personeel

Mijn Xantia heengebracht met lekkage en deinende voorvering, auto zondag neergezet en maandag om 1 uur alweer klaar. Lekkerij weer gerepareerd en met 2 nieuwe veerbollen rijd hij beter dan ooit!

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Ook voor oldtimer APK het juiste adres

Onze Fiat242 15D/F (44jaar) Voor de keuring, begroting vooraf gekregen. Na keuring met de nodige hindernissen keurig binnen budget ggebleven. Voor mij een dikke pluim.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Na prima ervaringen met de door Lijzenga geleverde Citroën C5, deze week voor onderhoud aan mijn C6 langs geweest. Ze doen keurig dat wat is afgesproken en de C6 rijdt weer als nieuw. Tijdens de wintercheck liep het controleren van alle auto's als een trein. Perfect geregelde dag. Ben zeer tevreden, dus rij graag wat verder (ik woon in Haren).

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Uitstekende service, betrouwbaar en snel!

Ik kocht een jaar geleden een 2e hands Citroën C5 bij Lijzenga, deze bevalt uitstekend en rijdt geweldig. Nu was het weer tijd voor de APK - ik moest toch in Friesland zijn dus liet het weer door Lijzenga doen. De startmotor moest vervangen worden, wat vooraf niet bekend was.. Om 13.00 was men hierachter, om 15.00 was er een nieuwe geleverd "uit Heerenveen", en om 17.15 was alles klaar, werkend en goedgekeurd! Dit was mij in de Randstad niet gelukt in één middag... Hulde en ga zo door!

Bijzonder goed!

Op ons vakantieadres, viel de motor in storing. ANWB gebeld en deze kon ons niet verder helpen (ondanks de goede hulp van de ANWB). De auto is door de ANWB naar Autobedrijf Lijzenga Damwoude gebracht en daar ter reparatie aangeboden. Ondanks dat het vakantie was, werd efficiënt gehandeld en was de auto een dag eerder gerepareerd en konden we weer met de auto naar huis! De dagen dat we geen auto hadden hebben we heerlijk door Friesland gefietst :) dus het weer scoorde ook goed :)

Top. Autobedrijf

Citroen c4 1.6 Coupe gekocht.. Bevalt uitstekend.. Achterklep even gereinigd.. Gaat nu open... Bedankt. Dit auto bedrijf.. Een aanrader... Klantvriendelijk.. Gr. AlexEvert Tromp /Sneek

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Van teleurgesteld tot goed

Uitvoering werkzaamheden prima Maar komt toch niet alle afspraken na. Bv. Er zou een tweede sleutel nageleverd worden. Werd pas na lange tijd en op mijn verzoek hierover ingelicht. Er was geen tweede sleutel. Dat was het Geen poging gedaan om te vertellen hoe je eventueel toch hier aan kan komen. Geen optie hierover gekregen. En ook bepaalde onderdelen die gerepareerd moet worden. Ik zag het meer als verborgen gebreken. Bv defecte thermostaathuis. Ik had gehoopt dat auto bij aanschaf weinig verborgen gebreken had, helaas. Ik hoop dan ook dat dit voor mij geen mislukte aankoop is.

Geweldige garage goede service

Wordt altijd vlug geholpen afspraak is zo gemaakt een leen auto wordt ook zo geregeld indien een automaat de mensen hebben verstand van zaken op allerlei gebied betreffende de auto super service

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Goed bedrijf met de mensen op de juiste plaats

Ze luisteren goed naar je en doen hun voordeel daarmee.

• Reden bezoek: N.v.t.

Prima afgewikkeld

We hebben de Volvo S80 laten repareren en de deur laten uitdeuken, zoals we hebben afgesproken fifty-fifty. Is naar zeer tevredenheid opgelost!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Prima garage

Vertrouwd adres ik voel me er thuis

Kon minder!

Al jaren zeer tevreden klant uit het niet naast de Lijzenga deur gelegen Oost Groningen.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Prima bedrijf in alle geledingen

Best genôch!

Zeer professioneel

Vriendelijk personeel. Uitermate kundige monteurs. Ze weten waar ze over praten en voeren reparaties prima uit. Al met al een perfecte service van begin tot eind. Zeker aan te bevelen als uw auto onderhoud nodig heeft.

Top bedrijf

Jongens die hun vak verstaan , hun afspraken nakomen en helder daarin zijn. Kortom top bedrijf!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Goed deskundig vriendelijk geholpen!!

Deskundig en klantvriendelijk

Uitstekende ervaringen met dit bedrijf, zowel bij de aanschaf van m’n Citroën en bij m’n bezoeken aan de werkplaats.

top bedrijf!

Ik kom al een tijdje hier voor onderhoud etc,zeer net bedrijf aardige mensen en er staat altijd een kopje koffie voor je klaar. Voor ze een reparatie doen leggen ze je eerst netjes uit wat er is en wat het kost,tevens staat er een leen auto als je wilt voor je klaar. Ik zou dit bedrijf zeker aanraden voor zowel reparaties onderhoud of een leuke auto te kopen! Ook ik zal zeker hier blijven komen ondanks ik niet eens in de buurt woon en dat zegt wel genoeg neem ik aan.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Zeer goed service en via internet gemakkelijk een afspraak te maken

Je krijgt goed advies

Over Autobedrijf M. Lijzenga

Autobedrijf Lijzenga Damwoude is al jaren een begrip in de regio. Op zoek naar mooie occasions in Friesland? Dankzij de jarenlange ervaring wordt Autobedrijf Lijzenga met recht de specialist op het gebied van Franse auto’s genoemd. Uiteraard is ook ieder ander merk van harte welkom bij dit familiebedrijf in Damwoude. Onze vakbekwame monteurs en modernste diagnoseapparatuur staan garant voor gedegen auto onderhoud. Autobedrijf Lijzenga heeft altijd rond de 100 kwaliteitsoccasions op voorraad tegen een acceptabele prijs, die altijd worden geleverd met een nieuwe APK. Deze auto’s zijn voornamelijk van de merken Citroën en Peugeot. Door de verschillende afleverpakketten kunt u zelf kiezen waar u wel en niet voor wilt betalen bij de aanschaf van een andere auto! Benieuwd? U bent van harte welkom voor een proefrit of kennismakingsgesprek in Damwoude bij Autobedrijf Lijzenga in Friesland!