Goede communicatie over het onderhoud van mijn citroen c3

Helaas was er nogal wat mis met het start/stop systeem van mijn citroen c3 e-hdi. Ik heb deze auto nu 6 jaren en alleen maar het normale onderhoud gehad. Het malleur aan het start/stop systeem was dan ook een tegenvaller, ook in de kosten hiervan. Ik ben door Gosse steeds goed op de hoogte gehouden over de kosten van de reparatie. Voor het verzenden van de factuur belde hij om de factuur met mij te bespreken. Klasse. Dat zouden mee bedrijven zo moeten doen!!!

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Gewoon goed en deskundig onderhoud.

Nemen nog tijd voor je en voeren onderhoud perfect uit. Prima autobedrijf voor een onderhoudsbeurt en ook voor nieuwe of goede tweedehands auto's.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Meedenkend, vriendelijk en deskundig.

Vriendelijke ontvangst. Goede afhandeling van apk en reparatie. Deskundige benadering. Prijs-kwaliteit prima. Kleinschalig en persoonlijk.

Passie voor Citroën

Met een warm hart voor de klant.

Goed en betrouwbaar bedrijf

Men heeft oog voor de klant en doet veel om de klant naar tevredenheid te laten vertrekken.

Goed en betrouwbaar bedrijf

professioneel en klantvriendelijk

Goede afspraken vooraf. Je weet waar je aan toe bent. Tijd voor de vragen die je hebt.

heel goed

zeer tevreden, heel klantvriendelijk

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Betrokkenheid, ervaring en kennis geven 99.99 % garantiegevoel.

Jarenlange relatie die zich kenmerkt door betrokkenheid, eerlijkheid en meedenken met de klant.

Een 9

Zaterdag 6 juni door de hr Anne Lijzenga uiterst vriendelijk ontvangen. Na de koffie werd de auto op mijn verzoek op de hefbrug geplaatst. Na de auto te hebben bekeken kregen wij de gelegenheid een proefrit te maken. Uiteindelijk hebben wij besloten van de koop af te zien.

Geweldig, correcte afhandeling.

Doen wat ze beloven, gratis leenauto. Helemaal top!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Meedenkend, adequaat en vriendelijk.

Zie boven.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

zoals we al jaren gewend zijn, helemaal prima

overleg omtrent APK, materialen, goede planning gemaakt, klantvriendelijk, meedenkend

Goede service!

Er is een trekhaak onder mijn auto geplaatst. Goede communicatie en betrouwbare afhandeling. Ziet er super netjes uit en blij met het resultaat!

• Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires

Prima garage

Twee jaar geleden een uitstekende tweedehands Peugeot gekocht bij dit bedrijf.Sindsdien komen we terug voor alle beurten en reparaties vanuit Groningen. Dat zegt voldoende........

Gewoon goed en oke

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek: N.v.t.

Goede service voor een nette prijs

Ik ben een tevreden klant. Ik heb mijn auto bij Lijzenga gekocht, de vorige ook trouwens, en het onderhoud wordt vakkundig uitgevoerd voor een nette prijs.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Was goed is nog steeds goed

Betrouwbaarheid

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Zeer zeer respect voor dit bedrijf!

Ik heb vorige week een auto van dit bedrijf gekocht. Uit lijzenga auto’s administratie bleek het te zijn dat er te veel afgerekend zou zijn. Meneer verkoper Niek nam netjes contact met me op om dit aan te geven dat er te veel is afgerekend zonder dat ik door zou hebben. Ik heb echt heel veel meer vertrouwen in dit bedrijf gekregen en respect! Uit mijn ervaring kunt u uiteraard blind uw voertuig kopen van dit zeer betrouwende bedrijf ik weet bijna niet hoe ik om moet schrijven hoe vertrouwelijk dit bedrijf is !! Topp topp topp

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Zeer tevreden.

Prima geholpen.

Deskundig en toegewijd bedrijf

Zeer tevreden.

Eerlijke vriendelijke aankoop

Veel oog voor klanten ervaring en goede communicatie. Zeer vriendelijke en oprechte mensen. Aankoop van een occasion verliep zonder problemen of nare nasleep. Zeer aan te raden

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Super no nonsens service top!!

• Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires

Een prima bedrijf

Goede auto bij jullie bedrijf gekocht en bevalt prima goede service en vriendelijk personeel en directie.

Excellent.

Jarenlange band tussen oprichter en huidige eigenaren waarbij problemen altijd worden opgelost. Overleg en redelijkheid en billikheid staan voorop. Altijd wordt er met de klant meegedacht. Ik zal niet of nooit een tien als cijfer weggeven, maar dat doe ik nu wel.

Over Autobedrijf M. Lijzenga

Autobedrijf Lijzenga Damwoude is al jaren een begrip in de regio. Op zoek naar mooie occasions in Friesland? Dankzij de jarenlange ervaring wordt Autobedrijf Lijzenga met recht de specialist op het gebied van Franse auto’s genoemd. Uiteraard is ook ieder ander merk van harte welkom bij dit familiebedrijf in Damwoude. Onze vakbekwame monteurs en modernste diagnoseapparatuur staan garant voor gedegen auto onderhoud. Autobedrijf Lijzenga heeft altijd rond de 100 kwaliteitsoccasions op voorraad tegen een acceptabele prijs, die altijd worden geleverd met een nieuwe APK. Deze auto’s zijn voornamelijk van de merken Citroën en Peugeot. Door de verschillende afleverpakketten kunt u zelf kiezen waar u wel en niet voor wilt betalen bij de aanschaf van een andere auto! Benieuwd? U bent van harte welkom voor een proefrit of kennismakingsgesprek in Damwoude bij Autobedrijf Lijzenga in Friesland!