Laden reviews...
Laden reviews...
3 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Mijn eerste ervaring bij Auto Sinnema, ik heb daar een jonge elektrische Kia EV6 gekocht. Uitmuntende service, zeer klantgericht familiebedrijf. Denken mee en komen met een nette deal. Deze mensen kun je blind vertrouwen en ik beveel dit bedrijf dan ook van harte aan.
Beveelt aan
7 March 2026
Stef Hubert
Heel
Op zoek naar een Kia Ceed wederom uitgekomen bij auto Sinnema, drie jaar geleden daar al een Kia Picanto aangeschaft en wederom fantastisch geholpen in een huiselijke sfeer, je kan zien dat het een echt familie bedrijf is, nemen tenminste nog echt tijd voor je in een ongedwongen sfeer en denken echt met je mee. Bij aflevering alles heel rustig uitgelegd waarvoor alle knopjes dienen, had hier voor nog een old school auto.
Beveelt aan
24 January 2026
Paul
Spaubeek
Al jaren trouwe klant bij dit bedrijf. Ze blijven ons verassen met hún niet aflatende service. Bedankt voor de goede zorgen.
Beveelt aan
24 November 2025
Nol
Asten
Wij zijn al Jaren klant bij auto Sinnema, we hebben er nu weer onze nieuwe Kia gekocht. Omdat er bij de RDW storing was en we dus niet verder konden met het op naam zetten. En dit rond t middag uur was. Konden we even gaan lunchen op kosten van de zaak. Nou , dat noem ik nog eens service. Daarnaast wordt er goed meegedacht bij de aanschaf van n nieuwe auto. Waarvoor onze dank .
Beveelt aan
6 May 2025
Elly
Geldrop
Afscheid nemen van je auto is altijd lastig. Na jaren trouwe dienst je makker inruilen voor een nieuw model. Dat is wel een ‘dingetje’. Het is echter een stuk gemakkelijker als je een klik hebt met je garage. Die klik was (en is) er zeker met Auto Sinnema in Someren. Hoewel ik zocht naar een Kia Stonic dicht bij mij in de buurt, viel mijn oog op een schitterende GT in duotone. Op zaterdag even langs geweest. Ian nam alle tijd. Alle ins en outs van de auto werden gedeeld. En ja, een proefrit was mogelijk. Meteen. De proefrit met de Stonic beviel goed. Een rondje Someren was zo gemaakt. Na een weekeindje goed nadenken, hakte ik de knoop door: ik zou het nieuwe ‘baasje’ van de Stonic worden. De inruilprijs voor mijn auto was goed. En ook de extra’s van Auto Sinnema vielen bij mij in de smaak. Precies een week later - op paaszaterdag - mocht ik de blinkende Stonic in ontvangst nemen. Mijn inruilauto kreeg een mooi plekje bij Auto Sinnema en wacht nu op avonturen met een nieuwe bestuurder. Ik ben blij dat ik heb gekozen voor een klein familiebedrijf. Een garage waar geen ‘pakken’ met gladde verkooppraatjes rondlopen, maar échte mensen. Ik ben zeker van plan om jarenlang zorgeloos te genieten van mijn Stonic (garantie tot 2032!) Maar ik weet nu al dat ik voor een eventuele opvolger zeker een kijkje ga nemen bij Auto Sinnema!
Beveelt aan
23 April 2025
Robin
Vlijmen
Vanaf het moment dat we deze auto hier kochten voelde het heel fijn en goed! Al deze jaren zien we dat het bedrijf enorm is gegroeid! En, wanneer dan ook, er wordt fantastisch meegedacht en altijd staan ze hier klaar .We gaan hier altijd met een goed gevoel weer weg !Dank jullie wel voor de geweldige sevice, jullie teamwork, en vakmanschap. Jullie zijn allemaal TOPPERS! Harrie en Tessa
Beveelt aan
20 February 2025
HBos
Oirlo
Bij de aankoop van onze tweedehands auto zijn we fijn en goed geholpen. De verkoper voelde aan wat we zochten wat resulteerde in de aankoop van een andere auto dan waar we uiteindelijk voor kwamen. Maar de auto die we gekocht hebben past dan ook beter bij ons en onze wensen. We zijn er erg blij mee.
Beveelt aan
2 April 2024
Jan
Nederweert
pia picanto gekocht prettige aankoop en goede aflevering, gewoon goed bedankt auto sinnema.
Beveelt aan
17 March 2024
toon van boxtel
Uden
Ik was aan het oriënteren voor een hybride en zag toevallig een kia niro op de site staan. Ik ben daar spontaan heen gereden en werd meteen zeer hartelijk ontvangen. De Kia Niro waar ik mogelijk interesse in had werd meteen klaargezet en duidelijke uitleg over gegeven waardoor mijn keuze zeker op de niro gevallen is. Daarna afspraak gemaakt voor proefrit omdat ik niet eerder tijd had. Auto stond keurig klaar en proefrit gemaakt. Tijdens een heerlijk kopje koffie een zeer gemoedelijke en persoonlijk aankoop gesprek gehad en naar volle tevredenheid onze auto ingeruild op de Kia Niro executive. Afspraak gemaakt voor de aflevering en auto stond keurig gepoetst klaar en alle afgesproken zaken keurig uitgevoerd. Persoonlijk de kia afgeleverd door Harry en uitleg over alle functies door een collega. Al met een een zeer prettige ervaring en aanrader voor iedereen. Ben
Beveelt aan
25 February 2024
Ben
Lierop
Onze ervaring met Auto Sinnema is erg goed. Wij waren op zoek naar een Kia Niro en hadden al verschillende garages bezocht. Bij Sinnema voelde we ons meteen op ons gemak en serieus genomen. Het kleinschalige en laagdrempelige beviel ons prima. Geen gladde jongens met gladde praatjes maar eerlijke informatie en goede uitleg. Inmiddels rijden we al weer een paar weken in onze Kia en hij bevalt hartstikke goed. Wij zijn blij! Guido en Monique Heijs
Beveelt aan
12 February 2024
Guido
Gennep
Na enkele weken zoeken op internet, bij garage Sinnema auto gevonden die gezien km-stand, kleur, bouwjaar en prijs naar onze zin was. Afspraak gemaakt, eigenlijk alleen maar voor informatie. Bij aankomst stond de auto in de showroom, zijn vriendelijk ontvangen en hebben door Ian een zeer duidelijke uitleg gekregen. Nadat we een proefrit hadden gemaakt zijn we onder het genot van een kop koffie tot overeenstemming gekomen over de koop van de auto en de inruil van mijn oude auto. Garage Sinnema gaf ons een vertrouwd gevoel en hebben afgesproken dat we het onderhoud door hun laten uitvoeren. Hebben alle vertrouwen in een vriendelijke en goed service.
Beveelt aan
6 February 2024
Marietje en Henk
Gemert
Vandaag onze auto opgehaald. Oude ingeruild. Prima geholpen goed meegedacht. Ook eerlijke prijzen met een uitstekende service. Alles keurig afgehandeld met een mooi bloemetje erbij. Heel erg bedankt
Beveelt aan
24 January 2024
Henk
Bakel
Ondanks dat de garage erg druk was, hebben ze toch de tijd genomen om mijn reparatie netjes en snel te maken.
Beveelt aan
23 January 2024
Chris Kolenberg
Heeze
Zeer klantvriendelijk, goede service en communicatie. Zeer tevreden met onze aankoop.
Beveelt aan
28 July 2023
Patrick
Hoensbroek
Via email, whatsapp en een telefoontje bijna nieuwe kia picanto gekocht voor een eerlijke prijs. Afgelopen weekend opgehaald heel blij mee
Beveelt aan
2 April 2023
Michel
Delfgauw
Na eerdere goede ervaringen met auto Sinnema. Weer een auto bij hun gekocht ze zijn een fijn familie bedrijf met echte vakmensen! Ian en Harry bedankt voor goede service Groeten Marcel schrijvers
Beveelt aan
28 March 2023
marcel
Valkenswaard
Auto gevonden via internet , daar aan gekomen vriendelijk te woord gestaan door de medewerkers . Een week later auto opgehaald alles volledig uitgelegd gekregen . onderhoud gaan we ook zeker bij deze garage doen . Hoop op veel veilige kilometers met mijn Kia Picanto
Beveelt aan
2 March 2023
Monique Smits
Nuenen
Fijn contact vooraf, goede ontvangst en een perfecte service. Ervoor gezorgd dat de auto eerder klaarstond dan gepland! Top service! Een mooi en eerlijk bedrijf die ik absoluut aanraad!
Beveelt aan
23 June 2022
Matthijs
Twello
Na vijf jaar trouwe dienst afscheid genomen van mijn Kia Nero. Maar zeker niet van garage Sinnema. Samen met Harry in volle tevredenheid gezocht naar een alternatief, je bent niet gebonden aan specifieke merken. Alle geduld en goed en eerlijk advies. Fijne persoonlijke benadering door Harry en Hetty en niet te vergeten de rest van het team. Afspraken worden nagekomen en de communicatie verloopt prima. Al die jaren alleen maar positieve ervaringen gehad. Zeker een aanrader.
Beveelt aan
8 May 2022
Remy
Someren
Hartstikke blij met mijn nieuwe Kia. Hele vriendelijke mensen die met je meedenken en moeite voor je doen. Zeker de moeite waard om een kijkje te gaan nemen als je op zoek bent naar een andere auto.
Beveelt aan
23 February 2022
Natasja
Helmond
Vandaag mijn KIA opgehaald. Ben er heel erg blij mee. Heb een hele heldere uitleg gehad en ga nu lekker rondrijden. Harrie nogmaals super bedankt.
Beveelt aan
23 February 2022
Karin
Helmond
Ik ben al jarenlang een trouwe klant bij Auto Sinnema en ik heb hier inmiddels al een paar keer een tweedehands auto gekocht voor een mooie prijs. In al die jaren dat ik er kom heb ik alleen maar positieve ervaringen gehad. Auto Sinnema is een eerlijk, degelijk en betrouwbaar bedrijf. Afspraken worden altijd nagekomen, de communicatie verloopt prima en je wordt altijd goed voorgelicht. Ze staan ook meteen klaar als je een probleem met je auto hebt. Onlangs wilde de auto niet starten en was Harry er binnen 5 min. om het probleem te verhelpen. Al met al een top service en zeker een aanrader om heen te gaan!
Beveelt aan
19 January 2022
Rick
Someren
Vorige week een prachtige Audi A1 gekocht en heb het hele proces als zeer prettig ervaren! Eerlijke, heldere communicatie gecombineerd met Brabantse gastvrijheid. Service is snel en volledig. Er wordt met je meegedacht! Ga hier ook het onderhoud onderbrengen. Een volgende auto zou ik zo weer hier kopen, echt een aanrader!
Beveelt aan
22 October 2021
Anke
Valkenswaard
Een mooi bedrijf met verstand van zaken.snelle en goede service.zeet klantvriendelijk bij het aanschaffen van een nieuwe auto goede voorlichting en perfecte afhandeling.ik raad dit bedrijf zeer aan.!!!!
Beveelt aan
8 September 2021
Roland
Helmond
Afgelopen dinsdag na een afspraak vanuit Den Haag naar Someren gereden. Een prettig ontvangst met een heerlijk kopje koffie. Na een proefrit gelijk tot overeenstemming gekomen voor de koop van mijn nieuwe auto. De persoonlijke benadering en de klantvriendelijkheid zijn uitstekend. Ik ben erg blij met de koop en heb een hele goede terugreis gehad.
Beveelt aan
1 August 2021
Arjen
Den Haag
Heuvel 15
5712 EH Someren
Branch
Automotive
Specializations
Onderdelen, Accessoires
Autogarages, Autodealers, Schade, Mobiliteit