Een zeer goed en betrouwbaar autobedrijf!

Ik ben al jarenlang een trouwe klant bij Auto Sinnema en ik heb hier inmiddels al een paar keer een tweedehands auto gekocht voor een mooie prijs. In al die jaren dat ik er kom heb ik alleen maar positieve ervaringen gehad. Auto Sinnema is een eerlijk, degelijk en betrouwbaar bedrijf. Afspraken worden altijd nagekomen, de communicatie verloopt prima en je wordt altijd goed voorgelicht. Ze staan ook meteen klaar als je een probleem met je auto hebt. Onlangs wilde de auto niet starten en was Harry er binnen 5 min. om het probleem te verhelpen. Al met al een top service en zeker een aanrader om heen te gaan!

Hartstikke tevreden

Vorige week een prachtige Audi A1 gekocht en heb het hele proces als zeer prettig ervaren! Eerlijke, heldere communicatie gecombineerd met Brabantse gastvrijheid. Service is snel en volledig. Er wordt met je meegedacht! Ga hier ook het onderhoud onderbrengen. Een volgende auto zou ik zo weer hier kopen, echt een aanrader!

Een mooi bedrijf met verstand van zaken.snelle en goede service.zeet klantvriendelijk bij het aanschaffen van een nieuwe auto goede voorlichting en perfecte afhandeling.ik raad dit bedrijf zeer aan.!!!!

Super fijne ervaring

Afgelopen dinsdag na een afspraak vanuit Den Haag naar Someren gereden. Een prettig ontvangst met een heerlijk kopje koffie. Na een proefrit gelijk tot overeenstemming gekomen voor de koop van mijn nieuwe auto. De persoonlijke benadering en de klantvriendelijkheid zijn uitstekend. Ik ben erg blij met de koop en heb een hele goede terugreis gehad.

Vriendelijk ontvangst

Ik was op zoek naar een Suzuki Swift. Uiteindelijk sprak deze advertentie mij het meeste aan. Goede reviews.Ik ben van Voorburg naar Someren gereden en werd daar vriendelijk ontvangen.De auto stond in de showroom en ik kon direct een proefrit maken.Na de proefrit was ik gelijk verkocht.Over de inruilprijs van mijn vorige auto waren het snel eens.Geen moeilijk gedoe..De aflevering is prima verlopen.De auto is bij mij thuis afgeleverd.Al met al een fijn bedrijf.

Wederom fantastisch

Het is inmiddels onze 5e Kia die we bij Auto Sinnema hebben gekocht. Deze keer na een gerichte zoekopdracht en ze hebben weer een echte topper voor ons gevonden. Een "beauty". We zijn en blijven onder de indruk van de openhartigheid en eerlijkheid die we telkens weer mogen ervaren. Ze zijn echt op zoek naar de beste en meest passende oplossing en geven volledig terecht een vertrouwd gevoel. Ook de service en het onderhoud is bij hen in zeer goede handen. Wij blijven terugkomen. Hanneke en Lambert uit Someren.

Vriendelijk en eerlijk

Hierbij laat ik weten dat ik dinsdag mijn astra g cabrio hier heb gekocht voor dat ik de auto heb gekocht werd er een filmpje ge maakt van hoe de auto er uit ziet toen de auto voor de deur stond bleek alles te kloppen er waren wat onverwachten problemen gekomen door overmacht maar alles is netjes opgelost door de eigenaar dit bedrijf raad ik meer mensen aan vriendelijk en er word geluisterd als er wat is groetjes jeroen

Vertrouwen en eerlijkheid

Een geweldige auto gekocht netjes afgeleverd

Mijn ervaring is SUPER

Ik heb een jaar of vijf geleden bij Harrie Sinnema een Kia Rio gekocht van een tweetal jaren oud. Mooie auto, zonder problemen. Uiteraard alle beurten bij deze garage laten doen, en uiteraard naar volle tevredenheid. Ook heb ik vandaag weer gemerkt dat bij deze garage niet aan alles een prijskaartje hangt. Kentekenplaat in de wasstraat losgeraakt, even naar Sinnema, kopje koffie en monteur heeft de plaat opnieuw bevestigd. Perfect gedaan, en super snel. "Wat zijn de kosten Harrie ?", een glimlach van Harrie, en geen rekening. Fantastisch.

Prettige, keurige en goede garage

We zijn goed geholpen met de koop van een auto. Prettig contact, en goede nazorg.

Ook in coronatijd persoonlijke aandacht !

De persoonlijke aandacht en hulp bij het zoeken naar een andere auto spreekt mij erg aan. Ook na de aanschaf is er nog belangstelling m.b.t. ervaring en gebruik van de auto. Kortom .. zeer tevreden !!

uitstekend geholpen, zeer transparante en open communicatie

Afgelopen week een Kia Picanto Occasion gekocht. Eerlijke inruilwaarde teruggekregen voor mijn auto. Alles is verder volgens afspraak verlopen. Communicatie verliep prima, zowel in persoon als via mail en whatsapp. Bij thuiskomst bleek dat ik het instuctieboekje van de auto miste. Deze werd zelfs nog nagestuurd.

Erg tevreden

Ik ben zeer naar wens geholpen uitzoeken uitleg en het verkopen van mij oude auto. Ik ben dan ook zeer tevreden over hoe de aankoop is gegaan. Super geholpen en veel informatie gekregen over de auto en opties

Prettig ontspannen een auto gekocht bij Auto Sinnema.

Eerlijk gezegd een beetje per toeval terechtgekomen bij Auto Sinnema. Het bedrijf ligt namelijk wat verscholen in een woonwijk. Maar inmiddels al een week volop tevreden met mijn nieuwe auto, gekocht bij Auto Sinnema. Het contact verliep vanaf het eerste begin al prettig ontspannen. Ik kreeg alle vrijheid voor een proefrit en naderhand nam men uitgebreid de tijd om mijn vragen te beantwoorden en toelichting te geven op het aankoopproces en de bijbehorende administratie (mijn vorige aankoop was inmiddels 11 jaar geleden). Ook de verdere afhandeling van de aankoop (inclusief de inruil van mijn oude auto) verliep uitstekend. Evenals het afleverklaar maken van de nieuwe auto die op het afgesproken tijdstip brandschoon op mij stond te wachten. Een smakelijke vlaai maakte het plaatje compleet. Kortom: dik tevreden en bij deze een compliment voor de uitstekende service.

Goede service met een glimlach

Zeer fijne garage met vriendelijke en vakbekwame mensen. 8 jaar geleden hier een occasion gekocht en nog steeds in onderhoud hier. Een topgarage met goede occasions en onderhoud. Ze zijn altijd bereid om je te helpen en geven een hele goede service. Echt een aanrader

Goede service! Klantvriendelijk! Een PRIMA Autogarage met Hart voor de zaak!

Een super bedrijf, hart voor de zaak en maakt nog tijd vrij voor de mensen! Ik heb een 2e handse auto gekocht, maar de service is prima, alsof ik een splinternieuwe auto ging kopen!?!? Auto Sinnema BRAVO!!

Pas een kia stonic gekocht bij auto sinnema. Wat een fijn bedrijf! Vriendelijk, eerlijk, en ontzettend goede service. Ik kom uit Helmond, en heb na deze aankoop ook besloten om voortaan naar auto sinnema voor onderhoud te gaan. Fantastische garage, Ik raad deze iedereen aan!!

Geweldige service en vriendelijke mensen

Laatst een Kia Picanto gekocht bij garage Sinnema. Ik moest met het ov komen en zij hebben met mij mee gedacht en mij netjes opgehaald, super vriendelijke mensen! Ik heb mij vanaf moment 1 goed gevoelt bij deze garage. Wat een super service, ik raadt iedereen deze super garage aan.

Goede service en betrouwbaar

Al enige tijd voert auto Sinnema het onderhoud aan onze auto's uit. Dit naar volle tevredenheid. Prijs en kwaliteit staan in verhouding. Recent een goed en eerlijk advies gehad bij de aankoop van een 'nieuwe' auto. Nette aflevering en uitleg mogen ontvangen.

Eerlijke en snelle service

Vorige week auto gekocht. Kia Stonic 2 jaar oud en in goede staat. Ook eigen auto kunnen inruilen tegen een goede eerlijke prijs. Was binnen een week geregeld.

Top Bedrijf

Dit bedrijf is super! Heeft alles keurig in orde, komt afspraken goed na en heeft een goede en duidelijke communicatie naar de klant. Wij uit Eindhoven komen heel graag naar Someren. Hier wordt men nog persoonlijk geholpen. Het echtpaar Sinnema zijn echt mensen mens. De monteurs zijn kundig en leggen alles duidelijk uit indien nodig. Ze denken echt met je mee. Een en al lof. Frans en Carla uit Eindhoven

Bijzonder technische monteurs enorm klantvriendelijk

Ik heb hier al mijn 3e auto en kan deze garage bij iedereen aanraden.

goed, eerlijk bedrijf

2 weken geleden mijn kia GT daar gekocht, en mijn andere kia ingeruild. Klein mooi familiebedrijf. Eerlijke vriendelijke mensen! Geen "'flauwekulpraat"', maar gewoon to the point! Erg vriendelijke en gemoedelijke mensen, waar kwaliteit en tevredenheid vd klant, hoog in het vaandel staat! Zeer tevreden!

Perfect geholpen bij mijn occasion.

Na vele jaren sparen mijn centjes toevertrouwd aan deze garage voor een nieuwere auto. Heel tevreden met de service en afhandeling van de occasion, lieve en betrouwbare mensen die me goed geholpen hebben. Blij verrast met de leuke attentie toen ik de sleutel overhandigd kreeg. Hoop nog vele jaren plezier van mijn Suzuki te mogen hebben !!

Grote Serviceverlening en betrouwbaarheid

Wat je ver haalt is lekker en goed zegt men weleens. Deze uitspraak is zeker van toepassing op de aanschaf van de gebruikte Suzuki Swift uit 2018. Na lang zoeken bij dealers en op marktplaats zag ik de auto staan, bij auto Sinnema in Someren, die ik graag wilde hebben. Maar ja, ik wonende in Zeeland, dat is wel een eind van elkaar dat is ruim 2 uur rijden en dan nog de coronavirus. Toch maar eens bellen, de eigenaar bood direct aan om met de auto naar Zeeland te komen om deze laten zien. Met in achtneming van de veiligheidsregels rond het coronavirus maakte wij een afspraak in Zeeland met als resultaat dat wij de volgende dag telefonisch tot een deal kwamen. Mijn ervaring met auto Sinnema zijn prima vooral in betrouwbaarheid, eerlijkheid geen woekerpriizen en een mooi en schoon bedrijf. Kortom voor degene die op grote afstand wonen kijk eens op hun site en maak eens een afspraak. Ik was in ieder geval enthousiast. Anne de Bruijn, Zonnemaire ( Schouwen-Duiveland)