Een fijne garage. We zijn zeer tevreden.

Bij de aankoop van onze tweedehands auto zijn we fijn en goed geholpen. De verkoper voelde aan wat we zochten wat resulteerde in de aankoop van een andere auto dan waar we uiteindelijk voor kwamen. Maar de auto die we gekocht hebben past dan ook beter bij ons en onze wensen. We zijn er erg blij mee.

zijn zeer tevreden

pia picanto gekocht prettige aankoop en goede aflevering, gewoon goed bedankt auto sinnema.

Gemoedelijke sfeer en persoonlijke aandacht

Ik was aan het oriënteren voor een hybride en zag toevallig een kia niro op de site staan. Ik ben daar spontaan heen gereden en werd meteen zeer hartelijk ontvangen. De Kia Niro waar ik mogelijk interesse in had werd meteen klaargezet en duidelijke uitleg over gegeven waardoor mijn keuze zeker op de niro gevallen is. Daarna afspraak gemaakt voor proefrit omdat ik niet eerder tijd had. Auto stond keurig klaar en proefrit gemaakt. Tijdens een heerlijk kopje koffie een zeer gemoedelijke en persoonlijk aankoop gesprek gehad en naar volle tevredenheid onze auto ingeruild op de Kia Niro executive. Afspraak gemaakt voor de aflevering en auto stond keurig gepoetst klaar en alle afgesproken zaken keurig uitgevoerd. Persoonlijk de kia afgeleverd door Harry en uitleg over alle functies door een collega. Al met een een zeer prettige ervaring en aanrader voor iedereen. Ben

heel veilig gevoel

Onze ervaring met Auto Sinnema is erg goed. Wij waren op zoek naar een Kia Niro en hadden al verschillende garages bezocht. Bij Sinnema voelde we ons meteen op ons gemak en serieus genomen. Het kleinschalige en laagdrempelige beviel ons prima. Geen gladde jongens met gladde praatjes maar eerlijke informatie en goede uitleg. Inmiddels rijden we al weer een paar weken in onze Kia en hij bevalt hartstikke goed. Wij zijn blij! Guido en Monique Heijs

Erg vriendelijke ontvangst en zeer duidelijke uitleg

Na enkele weken zoeken op internet, bij garage Sinnema auto gevonden die gezien km-stand, kleur, bouwjaar en prijs naar onze zin was. Afspraak gemaakt, eigenlijk alleen maar voor informatie. Bij aankomst stond de auto in de showroom, zijn vriendelijk ontvangen en hebben door Ian een zeer duidelijke uitleg gekregen. Nadat we een proefrit hadden gemaakt zijn we onder het genot van een kop koffie tot overeenstemming gekomen over de koop van de auto en de inruil van mijn oude auto. Garage Sinnema gaf ons een vertrouwd gevoel en hebben afgesproken dat we het onderhoud door hun laten uitvoeren. Hebben alle vertrouwen in een vriendelijke en goed service.

Vriendelijk en eerlijk bedrijf

Vandaag onze auto opgehaald. Oude ingeruild. Prima geholpen goed meegedacht. Ook eerlijke prijzen met een uitstekende service. Alles keurig afgehandeld met een mooi bloemetje erbij. Heel erg bedankt

Erg goed en snel geholpen

Ondanks dat de garage erg druk was, hebben ze toch de tijd genomen om mijn reparatie netjes en snel te maken.

Zeer klantvriendelijk, goede service en communicatie. Zeer tevreden met onze aankoop.

Super tevreden

Via email, whatsapp en een telefoontje bijna nieuwe kia picanto gekocht voor een eerlijke prijs. Afgelopen weekend opgehaald heel blij mee

Wat een fijn en eerlijk autobedrijf

Na eerdere goede ervaringen met auto Sinnema. Weer een auto bij hun gekocht ze zijn een fijn familie bedrijf met echte vakmensen! Ian en Harry bedankt voor goede service Groeten Marcel schrijvers

Vriendelijk , betrouwbaar en verstand van zaken

Auto gevonden via internet , daar aan gekomen vriendelijk te woord gestaan door de medewerkers . Een week later auto opgehaald alles volledig uitgelegd gekregen . onderhoud gaan we ook zeker bij deze garage doen . Hoop op veel veilige kilometers met mijn Kia Picanto

Top service!

Fijn contact vooraf, goede ontvangst en een perfecte service. Ervoor gezorgd dat de auto eerder klaarstond dan gepland! Top service! Een mooi en eerlijk bedrijf die ik absoluut aanraad!

Zeer goed en eerlijk advies, recht door zee en een peroonlijke benadering.

Na vijf jaar trouwe dienst afscheid genomen van mijn Kia Nero. Maar zeker niet van garage Sinnema. Samen met Harry in volle tevredenheid gezocht naar een alternatief, je bent niet gebonden aan specifieke merken. Alle geduld en goed en eerlijk advies. Fijne persoonlijke benadering door Harry en Hetty en niet te vergeten de rest van het team. Afspraken worden nagekomen en de communicatie verloopt prima. Al die jaren alleen maar positieve ervaringen gehad. Zeker een aanrader.

Super tevreden, wat een goede service!

Hartstikke blij met mijn nieuwe Kia. Hele vriendelijke mensen die met je meedenken en moeite voor je doen. Zeker de moeite waard om een kijkje te gaan nemen als je op zoek bent naar een andere auto.

Heel fijn geholpen.

Vandaag mijn KIA opgehaald. Ben er heel erg blij mee. Heb een hele heldere uitleg gehad en ga nu lekker rondrijden. Harrie nogmaals super bedankt.

Een zeer goed en betrouwbaar autobedrijf!

Ik ben al jarenlang een trouwe klant bij Auto Sinnema en ik heb hier inmiddels al een paar keer een tweedehands auto gekocht voor een mooie prijs. In al die jaren dat ik er kom heb ik alleen maar positieve ervaringen gehad. Auto Sinnema is een eerlijk, degelijk en betrouwbaar bedrijf. Afspraken worden altijd nagekomen, de communicatie verloopt prima en je wordt altijd goed voorgelicht. Ze staan ook meteen klaar als je een probleem met je auto hebt. Onlangs wilde de auto niet starten en was Harry er binnen 5 min. om het probleem te verhelpen. Al met al een top service en zeker een aanrader om heen te gaan!

Hartstikke tevreden

Vorige week een prachtige Audi A1 gekocht en heb het hele proces als zeer prettig ervaren! Eerlijke, heldere communicatie gecombineerd met Brabantse gastvrijheid. Service is snel en volledig. Er wordt met je meegedacht! Ga hier ook het onderhoud onderbrengen. Een volgende auto zou ik zo weer hier kopen, echt een aanrader!

Een mooi bedrijf met verstand van zaken.snelle en goede service.zeet klantvriendelijk bij het aanschaffen van een nieuwe auto goede voorlichting en perfecte afhandeling.ik raad dit bedrijf zeer aan.!!!!

Super fijne ervaring

Afgelopen dinsdag na een afspraak vanuit Den Haag naar Someren gereden. Een prettig ontvangst met een heerlijk kopje koffie. Na een proefrit gelijk tot overeenstemming gekomen voor de koop van mijn nieuwe auto. De persoonlijke benadering en de klantvriendelijkheid zijn uitstekend. Ik ben erg blij met de koop en heb een hele goede terugreis gehad.

Vriendelijk ontvangst

Ik was op zoek naar een Suzuki Swift. Uiteindelijk sprak deze advertentie mij het meeste aan. Goede reviews.Ik ben van Voorburg naar Someren gereden en werd daar vriendelijk ontvangen.De auto stond in de showroom en ik kon direct een proefrit maken.Na de proefrit was ik gelijk verkocht.Over de inruilprijs van mijn vorige auto waren het snel eens.Geen moeilijk gedoe..De aflevering is prima verlopen.De auto is bij mij thuis afgeleverd.Al met al een fijn bedrijf.

Wederom fantastisch

Het is inmiddels onze 5e Kia die we bij Auto Sinnema hebben gekocht. Deze keer na een gerichte zoekopdracht en ze hebben weer een echte topper voor ons gevonden. Een "beauty". We zijn en blijven onder de indruk van de openhartigheid en eerlijkheid die we telkens weer mogen ervaren. Ze zijn echt op zoek naar de beste en meest passende oplossing en geven volledig terecht een vertrouwd gevoel. Ook de service en het onderhoud is bij hen in zeer goede handen. Wij blijven terugkomen. Hanneke en Lambert uit Someren.

Vriendelijk en eerlijk

Hierbij laat ik weten dat ik dinsdag mijn astra g cabrio hier heb gekocht voor dat ik de auto heb gekocht werd er een filmpje ge maakt van hoe de auto er uit ziet toen de auto voor de deur stond bleek alles te kloppen er waren wat onverwachten problemen gekomen door overmacht maar alles is netjes opgelost door de eigenaar dit bedrijf raad ik meer mensen aan vriendelijk en er word geluisterd als er wat is groetjes jeroen

Vertrouwen en eerlijkheid

Een geweldige auto gekocht netjes afgeleverd

Mijn ervaring is SUPER

Ik heb een jaar of vijf geleden bij Harrie Sinnema een Kia Rio gekocht van een tweetal jaren oud. Mooie auto, zonder problemen. Uiteraard alle beurten bij deze garage laten doen, en uiteraard naar volle tevredenheid. Ook heb ik vandaag weer gemerkt dat bij deze garage niet aan alles een prijskaartje hangt. Kentekenplaat in de wasstraat losgeraakt, even naar Sinnema, kopje koffie en monteur heeft de plaat opnieuw bevestigd. Perfect gedaan, en super snel. "Wat zijn de kosten Harrie ?", een glimlach van Harrie, en geen rekening. Fantastisch.

Prettige, keurige en goede garage

We zijn goed geholpen met de koop van een auto. Prettig contact, en goede nazorg.