Fantastisch team

Al de tweede caravan die wij bij Groen kopen. Waarom? Omdat wij goed geholpen worden. Er wordt alle tijd genomen wordt tijdens het bezichtigen en de aankoop. Na de aankoop een uitleg zodat je precies weet hoe de caravan werkt. Meedenken met bv een fietsendrager overzetten. Wijn zijn blij met Groen Caravans en onze nieuwe caravan.

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? Al eerder aankoop en service en onderhoud gedaan.

Zeer klantvriendelijk!

Goed advies bij koop nieuwe caravan , zeer tevreden hierover !

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? Via internet

Super! Naar tevredenheid geholpen.

Er is goed geluisterd met de verkoop naar wat wij graag wilden en we hebben dit als heel prettig ervaren. En er wordt goed meegedacht naar mogelijkheden. Gewoon, spontaan, vriendelijk, no nonsens!

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? Wij hebben in het verleden al eens een caravan gekocht bij Groen.

Prettige familie bedrijf

Prettig in de omgang , eerlijk ,betrouwbaar in omgang. Snel zaken kunnen doen en realistische prijzen zijn zeer te vreden

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? Via kennis die ook allebei een caravan gekocht hebben en via de website

Zeer goed.

Wij zijn zeer prettig geholpen bij fa Groen. De nieuwe Sprite caravan is perfect afgeleverd, en uitvoerig uitgelegd tijdens de aflevering.

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? Langs gereden

Vriendelijk en goed geholpen

Vanaf het eerste bezoek (ontmoeting en kennismaken) tot aan inruilen "oude" caravan en afleveren "nieuwe" caravan: Bij Groen Caravans nemen ze de tijd voor je! Helder, gedegen en eerlijk advies, in combinatie met een adequate serviceverlening.

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? website

Goede service!

Erg goede service, uitleg en openheid. Vriendelijk personeel en nemen de tijd voor je.

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? Mond op mond reclame

Een goed team, deskundig en mensen die het vak kennen

Alle is van a tot z perfect geregeld.

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? op zoek naar een nieuwe dealer omdat onze dealer is gestopt.

Geweldig geholpen

Goede informatie Ze zijn tot alles bereidt om de verkoper zijn wensen te vervullen. Goede service,en caravan uitstekend afgeleverd

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? Internet

Klantvriendelijk

Wij kochten onze allereerste caravan bij Groen Caravans. Wij zijn meerdere keren geweest om te oriënteren en zijn iedere keer met heel veel enthousiasme geholpen. De medewerkers waren allemaal super vriendelijk en wij voelden ons ontzettend welkom, ook als wij een hele lijst met vragen hadden. Wij zullen iedereen aanraden om bij Groen Caravans te kopen.

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? Langs gaan

SUPER GOED

GOED GEHOLPEN , MEEDENKEN, KOMEN DE AFSPRAKEN NA . KOMEN ER GRAAG TERUG.

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? ZOEKMACHINE

Goed en betrouwbaar

Eind september op zoek naar een caravan. Stad en land afgezocht en heel marktplaats nagekeken maar iedere keer was er wat loos , vies of weer iets kapot of gaten door een verwijderde bank airco. Toen kwam Groen bij ons op en wat denk je vol glorie stond hij daar , onze caravan. Naar binnen en een klein beetje onderhandeld bij een kop koffie en hebben hem daar gekocht voor een zeer mooie prijs met service beurt. Prima caravan dealer die doet wat hij belooft, niet meer en niet minder. Zoals het hoort.

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? Kwamen er een keer langs

Plezierige omgang, aandacht voor de klant

Voor het eerst in onze lange caravangebruik, een degelijke uitleg gehad over de caravan. Ook aandacht voor iemand die een oude caravan koopt. Straalt degelijkheid en veel gevoel voor z’n vak. Dankjewel! We hopen nog vele jaren te genieten in onze Caravalair!

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? We reden er vaak langs!

Goed en vakkundig geholpen

Goed begeleid vakkundig

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? Familie

Klant is koning!

Goede invulling van onze wensen, goed geïnformeerd, volgens afspraak uitgevoerd, op tijd geleverd!

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? Na telefonisch contact

Vriendelijk, vertrouwd en afspraak is afspraak.

Wij zijn zeer prettige ontvangen en voorgelicht en hebben een nette offerte ontvangen. Onze caravan ingeruild op een nieuwe. Deze is volgens afspraak op tijd en keurig netjes geleverd.

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? Na een slecht gevoel bij een andere dealer telefonisch contact gezocht en een afspraak gemaakt.

Gemoedelijke uitleg met snelle service

Onze eerste ervaring met een caravan geeft bij Groen Caravans een goed vertrouwd gevoel. Geen vraag was te veel. Bij de eerste ontmoeting hebben wij een goed gevoel gehad, dat we de caravan hier moeten kopen en onderhouden. Zelfs op de ochtend van het ophalen kon nog dingetjes geregeld worden. Top ervaring. We gaan er vanuit dat het zo blijft.

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? Hij is de Caravelair-dealer in mijn omgeving

Fijn bedrijf, goede adviezen en keurige aflevering

Nieuwe Sprite Alpine Sport 370 gekocht. Snel geleverd, afspraken correct nagekomen. Men nam uitgebreid de tijd voor uitleg zowel bij de koop als bij de aflevering. Eerste weekend kamperen inmiddels achter de rug en alles werkt naar behoren. Wij zijn blij met onze aankoop bij dit klantgerichte bedrijf.

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? Via internet

In maart een gebruikte caravan gekocht bij Groen. Goede aflevering, alles nagelopen en waar nodig hersteld, of op ons verzoek aangepast. Ook ruim de tijd genomen om alles uit te leggen bij ophalen caravan. Kortom, prima service!

Gewoon goed

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? Website

Alles van bestelling tot levering perfect.

Zeer tevreden over de goede afhandeling en aflevering van onze nieuwe caravan

Tevreden

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? Door de over buren

Wij kunnen Groen Caravans aanbevelen

Onze eerste ervaring met Groen Caravans is zeer positief. De medewerkers zijn op de eerste plaats zeer vriendelijk. Ze nemen de tijd om alles goed uit te leggen en komen hun afspraken na. Kortom : een aanrader als je op zoek bent naar een caravan of service.

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? Toeval tijdens vakantie

Behulpzaam, vriendelijk en goed advies/service bij de aankoop van onze caravan.

Behulpzaam, vriendelijk en goed advies/service bij de aankoop van onze eerste caravan. Vanaf het begin duidelijk en eerlijk advies. Alle communicatie verliep snel. Tot aan de opleverdatum werd er met ons meegedacht. Bij het afhalen werd alle tijd genomen voor uitleg en het aankoppelen.

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? Online

we zijn geholpen door een fijn team,

( ondanks de vertraagde levering van de caravan )

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? op zoek naar een weinsberg caravan