Prima zaken doen

Goede voorlichting en eerlijk advies.

Heel goed

Klantvriendelijk goede service, zal ik zeker aanbevelen bij een ander.

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? DLG Hardenberg

Vriendelijke en goede informatie in gemoedelijke sfeer.

Verleden week caravan gekocht. Keurig afgeleverd en prettige en vriendelijk behandeling.

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? Internet

Super van aankoop tot en met aflevering

Heel prettig en vertrouwd contact met de familie Groen zowel op de beurs, tijdens telefoongesprekken, tijdens de inlevering van de oude caravan als bij de aflevering van onze eerste nieuwe Caravelair. Hartelijk dank.

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? Caravana beurs in Leeuwarden

We zijn zeer tevreden over zowel het aankoop proces als de aflevering.

Groen is een prima zaak. Het zijn vriendelijke mensen, zowel in de verkoop als in de werkplaats. Het bedrijf ademt een sfeer van rust uit. Je wordt keurig en deskundig geholpen. We hebben inmiddels onze tweede caravan bij Groen gekocht. Hierbij hebben we een nette en eerlijke deal kunnen sluiten. De oplevering is prima verlopen.

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? Was reeds klant

Goed!

Alles klopt gewoon!!

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? woon in de buurt

Goed bedrijf en komen de afspraken goed na.

Duidelijke uitleg, netjes en beleefd.

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? In de buurt , google

Goed betrouwbaar bedrijf

Goede ontvangst en de tijd wordt voor je genomen en een prima uitleg over de caravan

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? Via de caravana in Leeuwarden

Zeer correcte aflevering van onze nieuwe LMC caravan

Uitgebreide aflevering van onze nieuwe caravan, waarbij alle extra werkzaamheden en accessoires worden toegelicht. Alle afspraken zijn keurig nagekomen en afgeleverd.

Goede persoonlijke hulp

We werden prima geholpen en er werd goed meegedacht. Een caravandealer met een persoonlijk contact, heel fijn!

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? Internet en vriend

Zoals je mag verwachten van dit mooie bedrijf ....

Prettig zaken doen met deze dealer , vertrouwd deskundig soepel in de omgang. Weten waar ze het over hebben , goed advies nooit opdringerig. Vakkundig , wel wat afstandelijk helaas. Een aanrader voor caravan bezitters , voor alle merken.

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? Zochten een dealer dicht bij huis

Prima prijs kwaliteit en service

Wij hebben een caravan gekocht bij dit bedrijf omdat deze geheel aan onze wensen voldoet. Stapelbed, toilet, midendinette, vast bed kastruimte en keuken.

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? Marktplaats

Professioneel advies over ruim aanbod. Alle tijd om even rustig rond te kijken.

Prettig welkom met uitnodiging om ‘alles eens goed te bekijken’. En een week later terug komen voor helder advies en om ‘zaken te doen’. Caravan ingeruild, andere aangekoppeld. Straks even ‘proefcamperen’, niet ver van huis. Gemakkelijk een dealer dichtbij.

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? Goede naam in ons dorp

Goede aflevering,maar niet op alle wensen en afspraken

Volgens afspraak heeft de uitlevering van de caravan Burstner Trecento 460 TS plaats gevonden. Helaas was de TV aansluiting niet naar behoren uitgevoerd zo als afgesproken.ik heb zelf een kabel moeten aanleggen voor aansluiting schotel, verder de twee kabels die aangelegd waren voor in en buiten de caravan tv te kunnen kijken vernieuwd ,deze hadden geen verbinding met de sateliet. Verder hebben wij gevraagd of deze caravan schade vrij was bij de bezichtiging in januari 2020. Daar is volmondig op geantwoord met Ja, bij het wassen thuis heeft deze caravan wel degelijk hersenschade boven op het dak.waardoor de aankoop prijs had moeten verminderd worden met de kosten reparatie.wij betreuren dit zeer en hopen dat groen caravans daar nog iets aan gaan doen, een ja als er iets aan gedaan wordt, een nee als er niets aangedaan wordt.

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? Via Google

Eerlijk bedrijf, netjes geholpen

Toen wij opzoek waren naar een caravan kwamen wij terecht bij Groen caravans. Een eerlijke verkoper die zonder te pushen ons hielp. De deal was snel gesloten. Wij hebben een erg goed gevoel bij dit bedrijf.

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? Website

Alles gedaan zoals afgesproken was

Prima alles gedaan alle opties goed uitgevoerd netjes opgeleverd doorgaan zo

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? Caravan jaarbeurs

Prettig en eerlijk.

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? Via caravana

Attent, meedenkend. Geeff goed advies. Vriendelijk en dastvrij

Werd perfect geholpen. Goed advies in een gastvrije en intspannen omgeving. Mochten de voirtent van de caravan ter plaatse in een loids oozetten en uitpeoberen . Caravan keurig afgeleverd.

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? Internet

Een goede en behulpzame caravanzaak

Rustig eerst kunnen rondkijken naar de caravan waar ik naar op zoek was. Daarna goed en eerlijk ge-informeerd door de verkoper. Goede service en netjes afgeleverd.

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? Caravans.nl

Zeer klantgericht

Prima service en advies.

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? Langs gereden

Enthousiast bedrijf!

Jong keurig bedrijf

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? Beurs

Betrouwbaar, gemoedelijk, verstand van zaken en een prettig contact.

Vanaf het begin al een heel goede indruk opgedaan (echt een familiebedrijf en heel gewoon) en daarom hebben wij bij Groen caravans een nieuwe caravan gekocht en de andere ingeruild. Na het kopen van de caravan nog diverse vragen gesteld (aan Stefan) snel en duidelijke antwoorden gehad. Daarom hebben wij ook nog de voortent gekocht bij Groen caravans. Nog een kleine opmerking: Voor het afleveren nog even de puntjes op de i zetten.

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? Wij hadden met de vorige caravan al servicebeurten laten uitvoeren. Toen was het gevoel al goed.

Prima geholpen en ruim tijd genomen om alles uit te leggen.

Uitstekende service en vriendelijke en behulpzame mensen.

Uitstekende ervaring.

Goede ervaring met onderhoud en later met de inruil en aankoop.

• Op welke manier bent u met Groen Caravans in contact gekomen? Onderhoud

In een woord top.

Inmiddels onze tweede caravan van Groen. Zijn er problemen lopen ze er nooit voor weg. Ze staan ook altijd voor je klaar. Fijne mensen om zaken mee te doen en komen afspraken na.